Cui
23Saistītie raksti
Ārpolitika /
29. aprīlis
VIDEO: Smēķēšanas apkarošana
Viedoklis /
29. aprīlis
Cenu stabilitāti Latvijā ietekmē izejvielu tirgi
Viedoklis /
29. aprīlis
Pieaug pret uzņēmumiem vērsta algu kontu izkrāpšana
Viedoklis /
29. aprīlis
Vai esam gatavi pensionēties 75 gados?
Ārpolitika /
27. aprīlis
Ārskats nr. 77: ASV beidzot piešķir naudu Ukrainai. Izraēla precīzi atbild Irānai. Tomass atvadās
Komentāri (23)
Mantrausis 08.08.2017. 07.43
Daudz ko var veikt labāk un man nesaprotami, ka Rīgas ielas var rakt vairākkārt… Nevis veinu ielu vienu reizi trijos vai septiņos gados.
Taču ņemšanās ap problēmām vairāk ir “smalkais stils”. Jo latviski patriotiskās aprindās ir pareizi lamāt Ušakovu. Un, kurš tad iedziļināsies, kas notiek – Nils ir baigais! Viss!
Ja cilvēks mazliet padomā un kādu dienu var atļauties doties uz darbu kājām, izmantot vilcienu vai velosipēdu, viss būtu citādi! Pie tam, es kā kājāmgājējs labi redzu, ka daudz problēmu rada paši braucēji ari ielās, kuras neremotē. Mazāk smeķe pie stūres, nelieto mobilo un sapurini prātaspējas (ja tāds, protams, ir!.
Viss.
1
basta > Mantrausis 08.08.2017. 10.21
Ja pensis lieto sabiedrisko par brīvu, tad, protams, var slavēt Ušmeriku, kaut patiesībā par viņu ar uzviju samaksā bērni un bērnu bērni. Kad biļete sabiedriskā transportā maksāja 70 centi, privātfirmu mikriņi varēja pelnīt, vedot pasažierus lētāk. Tagad pie šodienas cenām mūsu valdošie prokremliskie zagļi un pidarasi joprojām subsidē RS, lai nelegāli sabraukušie WWII noziedznieki un to noziegumu mantinieki varētu vizināties par brīvu, bet no rajonos dzīvojošiem latviešiem viņu pašu galvaspilsētā neostaļiniskie ekstrēmisti par braucienu plēstu trīs ādas.
p.s. pie mūsdienu cenām, braucot divatā, ar personīgo mašīnu iznāk lētāk.
0