Likumsakarīgas beigas

77

Komentāri (77)

lno 21.07.2017. 11.11

Par ko brēcam? Kolektīvi panācāt ar visu gaišo spēku palīdzību, t.sk. arī ar to žurnālistu palīdzību, kuri tagad šokēti par Rīdzenes sarunām, ka JL pārtapa Vienotībā un strauji kļuva par partiju, kura pauda publikai patīkamas lietas, bet aiz skatuves apkampās ar kampējiem. Vai aizmirsies kā Domburs ar savām mēbēlēm zvetēja Repši, kurš nevar atrast liekus tēriņus, bļāvienus par ekonomikas sildīšanu u.t.t.. Ja partijā ir tik atšķirīgas ideoloģijas, tā nevar pastāvēt. Atšķirīgu domāšanu var samierināt tikai egoistiski mērķi. Nepatika marsietis, dabūjāt Straujumu un Kučinski:)

+1
0
Atbildēt

0

J.Biotops 20.07.2017. 16.38

Pateicoties zanEi un kopkorim, pamazām sāku apzināties savu iedomu muļķību. Vienotībā nekādas krīzes nav un nevar būt. Cieti.

Vienīgā neskaidrība – vai tā nākošajās vēlēšanās iegūs tikai stabilu vairākumu valdības veidošanai un darbam (55-60 vietas) vai pārsniegs konstitucionālo vairākumu (67) un varēs beidzot celt tautu saulītē neviena netraucēti.

Tādēļ visādiem mazticīgiem vēlētājiem, kuri ar vienādu strīpu apgānījuši gan Āboltiņas, gan Junkera cēlos vārdus, nākošajās vēlēšanās ar savām balsīm nav ko uzbāzties un pielīst augšup ejošajam varenajam spēkam.

+2
-3
Atbildēt

0

Riiii 20.07.2017. 00.47

Tas ir drīzāk ZZS kuģis ar ĻIMOŅČIKU!

+8
-3
Atbildēt

1

    Ēriks > Riiii 20.07.2017. 10.55

    Ļimončiks nav tik smags kā SC valdībā ņēmēju zatleristu varza,Citadeles pārdošana pa lēto,Liepājas metalurga atdošana Krimas ”biznesmeņiem”,mēģinājums iepirkt krievu lidmašīnas…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 19.07.2017. 22.41

Iekaisuša dominances instinkta īpašniecēm šķiet, ka beigas nav likumsakarīgas.(nepilnvērtības komplekss?)

+1
-10
Atbildēt

0

zanE. 19.07.2017. 21.22

…visā šajā stāstā amizantākais ir tas, ka lielākie Āboltiņas kritiķi nav Vienotības vēlētāji un par Āboltiņu nav balsojuši…ne zeķīšu mainītājs ln0, ne Lemberga Sutkas andrejs un Ēriks, ne Skumjais Bruņinieks, ne deģenerāts basta, ne seska kungs, ne…un tā var turpināt uzskaitīt “sirdsapziņas bruņiniekus”, kas vēl ir.lv vietnē ienāk ko ierakstīt, lai izgāztu žulti…

…varbūt vien Dzeris Kurzemes vēlēšanu apgabalā balsoja par Vienotību un Āboltiņu izsvītroja…vēl mani radi, kas nebalsoja savā Zemgales vēlēšanu apgabalā, bet brauca uz kaimiņu novadu, lai izsvītrotu Āboltiņu, lai gan godīgi pēc tam atzina, ka pieļāvuši muļķību – pakļaujoties masu psihozei…

…augstāk minētie kungi tik sanervozējušies par Vienotības iespējamo izjukšanu, jo…kam gan uzvels atbildību par savu partiju neveiksmēm un ķezām, solījumu nepildīšanu un drūmo nākotnes perspektīvu?…tā sanervozējušies, ka sākuši runāt Vienotības vēlētāju vārdā, aizmirstot, ka Āboltiņai no Vienotības saraksta bija vislielākais plusiņu skaits = 6540, otrs lielākais atbalsts ar 3425 plusiņiem tika izteikts Inesei Lībiņai-Egnerei, trešais – Intam Dālderim = ar 3255 plusiņiem un leģendārajam Jānim Junkuram = 2104 vēlētāji piešķīruši plusiņus…protams, Āboltiņu svītrojuši 6289 vēlētāji – gan vietējie, gan iebraucēji, kā mani radi…bet plusotāju Āboltiņai tomēr bijis vairāk kā svītrotāju…

…un tad rodas jautājums – kāda velna pēc šie apstāvētāji/apbērētāji tā pārdzīvo par Vienotību?…

+11
-9
Atbildēt

3

    basta > zanE. 19.07.2017. 22.14

    to zanE …

    Vienmēr esmu uzskatījis, ka Āboltiņa bija viens no mazākiem ļaunumiem prokremlisko zagļu un pederasu varzā un par to, ka savulaik būdama tieslietu ministre, iestājās pret Baštika īstenoto bērnunamu bērnu tirgošanu ārvalstu bordeļiem un plantācijām un pret padumjo miliču veikto ieslodzīto nelegālu nodarbināšanu, viņai nāvessodu varētu aizstāt ar mūža ieslodzījumu, bet pēc 25 gadu apzinīgas vainas izpirkšanas katorgā, pavisam tikt atbrīvotai.

    Nevienam citam tur vainu mīkstinošu apstākļu nav, bet par Dombrovski un vēl dažiem nelietīgākiem tās varzas pārstāvjiem, atliek tikai nožēlot, ka nav iespēju katram izpildīt vairākus nāvessodus.

    p.s. Vai tad tu, komsomola akķivistka, čekistu un komuņjagu dežūrzanE, nebiji tā, kas visus vēlētājus aicināja braukt svītrot laukā Āboltiņu, uz ko noteikti ari kādi ZZS un NA piekritēji, kuri ne īpaši draudzējas ar galvu, pamatīgi pabojāja savu auru, iemetot vēlēšanu urnā Vienotības biļetenu?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 20.07.2017. 10.46

    amizantākais ir tas, ka lielākie Āboltiņas kritiķi nav Vienotības vēlētāji un par Āboltiņu nav balsojuši…

    —————-

    amizantākais ir tas, ka lielākie Brokas kritiķi nav NA vēlētāji un par Broku nav balsojuši…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > zanE. 21.07.2017. 09.15

    Nezin kāpēc jūs par mani aizmirsusi. Es ļoti daudz ko upurējis lai Jaunais Laiks un pēc tam Vienotība tiktu pie varas, cerēdams, ka viņi īstenos solīto. Bet izradījās, es tikai nodrošināju foršu dzīvīti dažiem pašlabuma meklētajiem, kuriem šķita, ka Vienotības panākumi ir tikai viņu nopelns. Tagad, kā es redzu, partijas biedrs Rinkevičs meklē atbalstu Minskā. Vai tagad mums jāgaida Āboltiņas kritiķu pazušana nezināmā virzienā, kā tas mēdz notikt Baltkrievijā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 19.07.2017. 20.41

nu nezinu – man nav viedokļa , tikai tik daudz, ka savulaik balsoju par Vienotību un jūtos personīgi nodota

Zanei piekrītu par to, ka Vienotību gāza ZZS, jo šiem palīdzēja NA.

Ja godīgi – man tādas aizkulises neinteresē, bet es visu laiku nespēju saprast, nu kas īsti notika – tagad man ir skaidrs – naciķi – kārtējo reizi pārdeva Latvijas nākotni

Zane, tu esi zelts – nepadodies – es ar Tevi lepojos, kaut gan Vienotība man ir 0 -nekas vairs. Bet naciķi un zzs man ir -0. SC man ir kremļa vara saeimā un Rīgā

nu labi – vēl tikai gribu teikt, ka valdībai jākrīt un ja saeima turpinās maukoties – jāatlaiž – galu galā – līdz 13.08. ir jabūt kaut kādam rezultātam

Savulaik man ļoti patika K.Lībane – bet nu lūdzu, kas ir tagad? Posts un negals

Bet Tu zane turies, es aiz tevis – kā saka – principa pēc!

+13
-8
Atbildēt

2

    zanE. > Anonīms 19.07.2017. 22.05

    …eh, Skaisle!…nu, ko darīt, ja mums tādi gaudeni vīrišķi līdzās…ņerkšķoši vaimanologi, kas barojas no baumām un klačām…nekas cits neatliek kā norādīt uz viņu alošanos…. :)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 19.07.2017. 22.33

    to zanE …

    Varbūt, ka čekistu piesmieto mēslu, Dombrovski, jūs varētu izģērbt, uzstādīt uz skrituļslidām, uzmest tam uz daikta mezglu un vilkt striķītī. Par vīriešiem jums, Latvijas ienaidnieku nodzītām šaļavām, sapratnes nav.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 19.07.2017. 15.55

Dārgie draugi!

Es palūgtu par aizgājēju(Vienotība) – vai nu labu , vai nu neko…

Iedegsim svecītes un aizlūgsim par šo nabaga partiju, kas nodevusi visus savus ideālus.

Un izteiksim zanītei līdzjūtību, nešaustīsim to..viņai tagad grūti laiki, jādomā kur piesliet galviņu. ZanEi tagad viena rūpe..būt līdzās Āboltiņai un cerēt, ka solča neaizmirsīs zanītes uzticību un pakalpību.

Būsim līdzcietīgi pret visiem Vienotības biedriem, jo viņi tagad apjukuši, dezorientēti…nezin, kas būs nākotnē, kurai partijai galviņu pieglaust, lai pie siles paliktu.

Āmen!

+7
-12
Atbildēt

2

    basta > Skumjais Bruņinieks 19.07.2017. 16.25

    to Skumjais Bruņinieks

    “Būsim līdzcietīgi pret visiem Vienotības biedriem, jo viņi tagad apjukuši, dezorientēti”

    Gan jau nekur nepazudīs, tāpat kā nepazuda LC nelieši: Karina Pētersone, Indulis Bērziņš, Andris Bērziņš, Birkavs un Panķeļējevs. Tiem, kuri vēl nebūs sazagušies savu mazmazbērnu vecumdienām, Bordāna parķija atradīs labus amatus. Protams, ja reņģēdāji būs tik stulbi un ievēlēs.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > Skumjais Bruņinieks 19.07.2017. 18.24

    …Skumjais Bruņiniek…baldriāni izbeigušies?…slimnieciņš, Tu, mūsu…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

lno 19.07.2017. 15.05

Vēl. Uzlikt visu atbildību Āboltiņai par V sastrādāto atgādina tiražēto, ka par boļševiku noziegumiem jāatbild vienam Staļinam. Kur bija V biedri, kur IR un karikatūrista atbildība, kurš izsmējis tikai NA un par retam SC?:)

+8
-5
Atbildēt

1

lno 19.07.2017. 14.55

Āboltiņa ar savu Pārliecību un domubiedriem ielika mīnu V pamatos jau pirms tās oficiālās reģistrācijas. Ja kāds to vēl šodien nav sapratis, tas ir idiots. Pārējais par jaudu un kļūdām ir tukša muldēšana.

+4
-11
Atbildēt

2

    zanE. > lno 19.07.2017. 15.36

    …pag…tik atklātu atzīšanos un sevis nosaukšanu par idiotu – nebiju gaidījusi…

    …atgādināšu Tavu saraksti komentāros ar “changali” 2011.gada 7.oktobrī:

    changalis: – “Vienotība pati pirms tam neizveidoja koalīciju ar NA (rupji atstāja to malā!) un bija pat diezgan pozitīvi noskaņota par SC.”

    ___________________

    lno: – “Tā bija un Vienotība par to tika sodīta šajās vēlēšanās, tomēr piekrītu Āboltiņai, ka tā bija cita situācija – toreiz V + ZZS > SC, tagad ZRP + SC > V.”

    changalis: – “Tagad, pateicoties Vienotības un NA bļaušanai par kaut kādu pārorientēšanos no “rietumiem uz austrumiem” un “latvisku valdību”, sarunas ir nonākušas tur, kur viņas ir….”

    __________________

    lno: – “Nu šīs ir pilnīgas muļķības. Laikam tikai Tu neesi dzirdējis par SC līgumu ar Vienoto Krieviju, neesi dzirdējis, ko SC stāsta krievvalodīgajai auditorijai:)”

    changalis: – “ZRP iestājas par saliedētu sabiedrību reformām valstī, kura ir sašķelta balstoties uz etniskām grupām.”

    ___________________

    lno: – “Sabiedrību šķeļ ideoloģija, ne piederība kādam etnosam /daudzi krievvalodīgie nemaz nezina kāda ir viņu tautība, viņu dzimtene joprojām ir PSRS/ – SC ir latvieši, V, ZRP, NA arī cittautieši. Ne Vienotība, bet Zatlers ir saasinājis neiecietību sabiedrībā.

    Vēlēšanu aģitācijā uz ZRP plakātiem Urbanoviču prezentēja kā oligarhu pārstāvi, tagad tuvākais sabiedrotais.”

    http://www.irlv.lv/2011/10/7/aboltina-zrp-slepj-nakamo-saeimas-frakciju/viedokli#viedoklis_153872

    …nu, tad – bija vai nebija cita situācija?…mīna?…

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 19.07.2017. 15.53

    zanE. Attiecībā uz tevi es svārstos – ieskaitīt tevi idiotos vai neliešos, drīzāk pēdējos. Personīgi es vienmēr esmu bijis pret SC iesaistīšanu koalīcijā, gan 2010.g., kad tu lamāji profesores, gan 2011.g., kad tu bazūnēji, ka Zatleram ar co jāstājās Vienotībā. Tas toreiz būtu finišs, jo tad Zatlers vairs nebūtu konkurents, bet partneris un varētu droši vienoties ar SC. No tā laika mums SC būtu valdībā un neviens pajoliņš viņus no turienes neizdzītu tāpat kā no Rīgas domes. Bet tu vari mundri ļurināt tālāk:)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

basta 19.07.2017. 14.29

JL ielika mīnu ar laika degli, apvienojoties ar Šķēles piekomandētiem taukmūļiem: Pabriku un Štokenbergu. Apvienošanās ar Putina kuces, Zatļera, čekas savāktās spitālīgo varzas, ar 1.5% reitingu, saskaņiešiem, kononoviešiem, tās jau bija nenovēršamas sekas.

Pat viena karote sūdu mucu medus pārvērš sūdos, bet nebija jau nemaz tās mucas medus.

+5
-12
Atbildēt

0

DD1 19.07.2017. 14.09

Pakritušo vairs nesit,- tādai jābūt pieejai arī Āboltiņai. Kas bijis bijis. Arī Repše šodien ļoti cilvēcīgi atbildēja par Āboltiņu.

http://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/ekspremjers-einars-repse-saruna-par-jebkadu-darbibu-politika-nav-aktuala.a243826/

+2
-1
Atbildēt

4

    Absints > DD1 19.07.2017. 15.00

    uz DD1 noklausijos. Ļoti sakarīgi runāja, un pilnīgi piekrītu viņam par medicīnu.

    Un varētu piekrist viņam arī par Āboltiņu- ja vien, ja vien… tā atzītu savas kļūdas. Paskatieties, ko Āboltiņas mute Zane saka- kļūdu nav, vainīgi ir visi citi apkārt, kas atraduši grēkāzi un nozūmējuši nabaga Āboltiņu. Jeb, pārfrāzējot Jūsu sacīto – taisnība, gulošus nesit, ja tas ir guļošs..

    PS Repši vajadzētu par veselības ministru, Čakša ir sistēmas produkts, un pa lielam reprezentē medicīnas darbinieku vēlmi neko nemainīt, tik prasīt vairāk naudas…

    Bet, domāju, vairums nav gatavs kardinālām reformām- – patreizējai paaudzei okupācijas laiks iedzina sociālismu galvās, tā nespēj saprast, ka kapitālisms var samazināt rindas, cenas un pacelt kvalitāti

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 19.07.2017. 15.27

    Ķīps

    “Repši vajadzētu par veselības ministru”

    Tieši tā.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    basta > DD1 19.07.2017. 16.34

    to DD1

    Kā rāda traģiskā pieredze ar Āboltiņu, Kamparu, Zaķi un Dombrovski, Repšes kadru politika ir brāķis. Neejot koalīcijā ar TP, bet izvēloties čekas pidrillu LPP, kas viņu noēda, viņš izrādījās pavisam tuvredzīgs. Viņa darbošanās biznesā finansu jomā noveda pie bankrota. Būtu nu palicis Latvijas bankā.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > DD1 19.07.2017. 23.26

    – “Paskatieties, ko Āboltiņas mute Zane saka- kļūdu nav, vainīgi ir visi citi apkārt, kas atraduši grēkāzi un nozūmējuši nabaga Āboltiņu.”

    …oho, Ķīps!…izrādās – esi ne tikai bikšgumijas staipītājs, bet arī melis!…

    …nocitē – kur zanE ir teikusi, ka kļūdu nav!…meklē, Ķīpiņ, meklē!…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

Absints 19.07.2017. 14.00

Paskatījos, ko domāju gadu atpakaļ

Pievienoja viedokli pie raksta Piebalgs: ar jaunu virsbūvi nepietiks 6.jūnijs 2016 14:11

Vienotības reitingu kritumu iemesls ir vienkāršs- tā no godīguma partijas pārvērtās par negodīguma partiju. Ja garāk tā ievēroja principus, tad tagad tā ievēro savējo intereses.

Tāpēc partija neatmazgāsies, ja tajā paliks netīrumu avoti- Zaķis, Kampars, Āboltiņa, Spolītis.

Pie kam, kā jau rakstīju- negodīguma simboliem ir principiāli jāpazūd no apvāršņa. Variants – tur neesmu, bet tur esmu… nav principiāls šīs problēmas risinājums. Piebalgs varēs izstiepties vai sarauties, bet ja viņš grib atgūt vēlētāju uzticību, viņam tas ir jādara.

Izskatās, ka Piebalgs nav uz to gatavs. Bet viņš droši vien spēs pacelt Vienotības reitingus… par pāris procentiem. Mana prognoze- Vienotība slieksni pārvarēs nākošajās vēlēšanas, bet knapi. Tā nekad vairs nebūs varas partija. Un tas, savukārt, nav pieņemams tiem biedriem, kuru politiskā pārliecība ir “būt varas partijā”. Tāpēc sekos izstāšanās un pārstāšanās. Žurkas sāks mukt no grimstoša kuģa. Politiķi partijas maina kā zeķes. Ja primāra būtu pārliecība, ne savtīgums, LC, TP, LPP, V politiķi nebūtu citās partijās, bet “koptu” savu līniju. Tā nav, jo tā pie siles netiksi….

Man personīgi visvairāk simpatizētu neoliberāla partija, bet saprotu, ka lielais vairums Latvijas vēlētāju tādu nespēj pieņemt. Tāpēc sagaidu, ka V vietu ieņems kaut kas jauns, itkā jauns, bet uz V sākotnējām vērtībām balstīts.. To, ka tas var notikt, un notikt ātri, pierāda Zatlera (partijas) uzplaiksnījums, pierāda Kaimiņa brīnumu gaidītāju partijas atbalstītāju skaita straujais kāpums.

Domāju, ka Piebalgam tā īsti reitingus atgūt neizdosies… nu jau ir laiks izpausties jaunajiem, vecajiem komjaunatnes darboņiem ir jānoiet malā. Smiltēns itkā bija no šīs paaudzes, bet viņš reprezentē to politiķu interese, kuru laiks ir pagājis.

+2
-11
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 19.07.2017. 13.39

Latvijas Radio arī uzbrukuši pirāti(NEPLP).Arī V produkts? Uz grimstošā kuģa atliek vienīgi ŪJINĀT.

+1
-11
Atbildēt

0

DD1 19.07.2017. 13.18

> dzeris49

“zemākais punkts V kritienā bija balsojums nevis par izglītotu intelektuāli un Eiropas cilvēku Levitu, bet, par Lemberga ilggadējo marioneti Vējoni, kura līmenis absolūti nekur neatbilst prezidenta līmenim.”

Tieši šī iemesla dēļ nav nožēlas, ka izjūk “Vienotība”. Tā bija neatgriezeniska degradācija.

+10
-10
Atbildēt

3

    nomale > DD1 19.07.2017. 19.06

    Manuprāt zemākie punkti bija pēdējie partijas kongresi, kuros tika dziedātas slavas dziesmas, nebija gandrīz nekādu protestu un ja bija tad tie tika kolektīvi noklusināti ar aplausiem. Un visiem viss šķita OK, neviens neizstājās tajā brīdī, lai dibinātu jaunu partiju. Manās acīs pilnīgi visi tur ir norakstīti.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > DD1 20.07.2017. 09.21

    ZanE:

    …tāpēc beidziet gaudot – sliktā Āboltiņa un godīgie vēlētāji…ne par nieku neesat labāki par nopelto Āboltiņu…”

    ———————————————-

    Tu par kuriem vēlētājiem šeit saki – par V vai vispār par vēlētājiem?

    Vispār jau vēlētājs mums ir tādas dīvains, bet, uz V vēlētājiem tas, manuprāt, neattiecas, tas ir adekvāts.

    Un, ja pat V vēlētājs uzskata, ka Āb. darbošanās noveda V līdz tādai krīzei( un to pierāda reitingi, jo V reitings atkarīgs no V elektorāta), tad ar kuru te kaut kas nav labi – ar V un Āb., vai V vēlētāju?

    Nekādi objektīvi argumenti tevi nepārliecina, tu pat nevari paskaidrot, ja jau Āboltiņa visu darīja pareizi( ko tieši?), kāpēc V ir uz iznīcības robežas?

    Kaut, atbildi zinu – visi jūs vienkārši stulbi un neko nesaprotat, tāpēc beidziet gaudot.

    Klasisks gadījums, kad “jūtas valda pār prātu” ( loģiku).

    Citu variantu, kāpēc tu tik ļoti aistāvi Āboltiņu., un izturies pret to absolūti nekritiski, pat pieļaut negribu.

    Es saprotu, tu tūlīt pārmetīsies uz detaļām, kas, protams, arī svarīgas, taas, ka NA sen strādā Lemberga labā un veicināja valdības ( un ne pirmās) krišanu, tas nav nekas jauns, par NA, ZZS, utt., sen viss skaidrs, bet, no V, vismaz es, kā V vēlētājs, gaidīju ko citu.

    Un nevajag iegrimt detaļās, politiķi jāvērtē pēc viņu darba rezultātiem.

    Un Āb. darba rezultāts ir acīmredzams.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > DD1 20.07.2017. 12.13

    to dzeris49

    “par NA, ZZS, utt., sen viss skaidrs, bet, no V, vismaz es, kā V vēlētājs, gaidīju ko citu.”

    Paldies vismaz, ka neuzskatīji NA par tādām pat sūdumugurām, kā Vienotība!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

dzeris49 19.07.2017. 09.57

Te jānodala divus jēdzienus – vaina un atbildība.

Āboltiņa, kas, nometot dažādu intrigu rezultātā Repši, nonāca pie varas, protams, atbildīga un arī vainīga V lejupslīdē un degradācijā.

Bet, tikai daļēji.

Tai pat laikā, visi pārējie V “biedri”, kas mierīgi noskatījās, kā šī bezprincipu karjeriste nodod visus JL principus un pakļauj V politiku vienam mērķim – savas karjeras nodrošināšanai jebkādiem līdzekļiem, ir ne mazāk vainīgi, bet, atbildība tomēr ir partijas līderim.

Viņi mierīgi noskatījās, kā V reitings krīt, kā V pārvēršas gandrīz vai par ZZS kopiju, un neko nedarīja, lai Āboltiņu nobremzētu.

Un zemākais punkts V kritienā bija balsojums nevis par izglītotu intelektuāli un Eiropas cilvēku Levitu, bet, par Lemberga ilggadējo marioneti Vējoni, kura līmenis absolūti nekur neatbilst prezidenta līmenim.

Dabiski, ka V elektorāts nav ZZS elektorāts, un tas tādas lietas nepiedod, vai piedod ar grūtībām.

Tāpēc iznākums likumsakarīgs.

Kādā veidā Āboltiņa iekļuva Saeimā pēc pēdējām vēlēšanām, manuprāt, visi zina, jau pēc tam Āboltiņa bija jāizmet ārā no partijas un politikas vispār.

Un tomēr, ja V, tikai bez ĀB. un CO iekļus Saimā, tas Latvijai būs liels pluss, nevis mīnuss, V intelektuālais potenciāls nesalīdzināmi augstāks par pārējiem, un es vēl ticu, ka V spējīga mainīties, kaut, patreiz izskatās apjukusi un demoralizēta.

Ja tikai sāks analizēt, kas tad vainīgs, un atvadīsies no tiem, kas to V sagrāva, vai viņi to darīja pēc Lemberga pasūtījuma, vai pašu iniciatīva, vai muļķības un neadekvāta varaskāres dēļ, tam vairs nav nozīmes.

+10
-12
Atbildēt

39

    klusais > dzeris49 19.07.2017. 10.02

    dzeris – ne jau Āboltiņā nostūma Repši … Repše vienkārši ir tāds cilvēks , kuru ātri aizrauj lietas un kuram tas ātri apnīk. Viņš pats tos visus ūdeņus tur nolēja .

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 19.07.2017. 10.09

    Nu, Āboltiņa tur arī savu rociņu pielika, jo viņai briesmīgi gribējās valdīt.

    Repšem, saprotams, bija savas īpatnības, bet, kaut vai par JL izveidošanu viņam daudz ko var piedod.

    Un savi principi viņam bija, arī lielos melos, liekulībā, pērkamībā viņš pieķerts netika.

    Atāsķirībā no Āboltiņas, kurai vispār neeksistē nekādi principi un nekādas robežas, ko viņa nevarētu pārkāpt savas karjeras nodrošināšanai.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 19.07.2017. 10.13

    dzeris – Repšem varam pateikties par Titavu … ja atceries tad tas bija viens no kašķa iemesliem. Arī Jaunups bija Repšes cilvēks , kas gan pamuka pie mātes -barotājas , taču beigās atkal satusoja ar Repši nu jau citā veidojumā . Skaties plašāk uz procesiem.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 19.07.2017. 10.20

    Vispār, es Repši nebūt neidealizēju, kļūdas gadās katram, vienkārši, salīdzinu ar Āboltiņu.

    Titavs un Jaunups gan ir atšķirīgas, kaut, abi neviennozīmīgas personālijas.

    Nu tad salīdzini, par ko mēs varam “pateikties” Repšem, un par ko Āboltiņai, kurš nodarījis partijai un Latvijai lielāku labumu vai ļaunumu?

    Vajag atšķirt, kas ir būtisks, kas nebūtisks, kas ir galvenais, kas ir detaļas.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 19.07.2017. 10.30

    dzeris – nezinu vai vajag salīdzināt tādās kategorijās . Manuprāt Repše sačakarēja instrumentu , Āboltiņa to piebeidza :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > dzeris49 19.07.2017. 10.43

    Dzeri “…Un tomēr, ja V, tikai bez ĀB. un CO iekļus Saeimā…” ++++ vai vari man atšifrēt to “CO”, kas zem tā slēpjas, kuri Vienotības biedri un, kas tad paliek no šīs partijas pāri?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 19.07.2017. 10.52

    RA – ar Āboltiņu manuprāt ir interesanti , jo bez sliktajām īpašībām viņai piemīt tas , kas citiem partijā pietrūkst – proti viņai ir jauda un nav neviens cits manāms ar tādu jaudu . Redz piemēram Piebalgs ātri palika par balonu bez gaisa …

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > dzeris49 19.07.2017. 11.00

    klusais Jauda viņai ir, bet man vairāk interesē divas lietas. Kuri bija tie, kas izlēma, ka partijai ir jāgāž pašiem savs premjers un šādi jāatdod vara uz visiem laikiem. Un otrs – kuri bija tie, kuri rakstīja pēdējā Vienotības kongresa programmu? Kur tā vietā, lai publiski izrunātu jautājumu par to, kas tas tāds ir – Vienotība, un sava elektorāta acu priekšā grieztu augoņus tā, lai visi saprastu, kas notiek – izvēlējās savas domstarpības un kariņus noklusēt, cerot, ka “laiks dziedēs visas rētas”?:)

    Abas šīs kļūdas rezultējās Vienotības politiskajā bankrotā.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 19.07.2017. 11.05

    RA – par pirmo ir daudz maz skaidrs , Āboltiņas jauda bija pa lielu meistarībai , kuram sekoja kūlenis :) Kapēc neprotestēja … nu tur ir visādi iekšējie stāsti dzirdēti , bet vienojošais vārds varētu būt “intrigas” un ” alternatīva līdera trūkums” .

    Par otro – domāju ka tās ir sekas nekonsekventai politikai , kas saknē nogrieza normālu paaudžu maiņu . Tā rezultatā pie siles palika nekompetenti , bet labi iekārtoti personāži , kuriem situācijas maiņa tikai kaitētu , jo kvalitātes nevelk.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 19.07.2017. 12.03

    …Dzeri…izrādās – Tu tāds tukšmuldētājs vien esi, nupat sāc līdzināties Skumjajam Bruņiniekam, kas maļ vienu un to pašu bezjēgā…pie tam apgalvojuma formā…

    …par Āboltiņu esi izveidojis priekšstatu – balstoties uz ko?…Tev ir fakti vai revolucionārā pārliecība?…Skumjais Bruņinieks arī apgalvoja, ka Āboltiņa braukusi uz Puzi, izplatīja apzināti nepatiesu informāciju, izzīstu no pirksta…radīja monstru, kuram pats diez vai ticēja, bet mēģināja to uzspiest citiem…Tu arī savu iedomu tēlu esi izveidojis un izplati to kā neapgāžamu patiesību…

    …neviens nesaka, ka Āboltiņa ir eņģelis, bet Tava rīcība ir nepieņemama…un atklāti sakot – riebīga…

    …Tu rīkojies tāpat kā tie – no “oligarhu sarunām” – davai, močījam Vienotību un Āboltiņa tam ļoti pateicīgs objekts, lai tracinātu lētticīgos…labi jūties tā rīkodamies?…

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 19.07.2017. 12.31

    ZanE – es, saprotams, sen redzu, ka pret Āboltiņu tev ir sevišķas simpātijas, kas nepadodas par realitātes korekcijai, kur bija JL, kur V pirms Āboltiņas, un kur V tagad, Āb. valdīšanas beigās, un tie ir fakti tev tie neko neizsaka?

    Nē, nu saprotams, vainīgi visi pārējie, iekšēji un ārēji ienaidnieki, tikai ne viņa, kas bija partijas vadītāja, un kurai jābūt atbildīgai par partiju.

    Es, vispār, nevienu nemočīju, bet, kritizēju, visvairāk Āboltiņu, pārējos, protams, kritizēju par gļēvumu un muļķību, par to, ka viņi atļāva šai kundzei degradēt V un Latvijas politisko vidi tik ilgu laiku.

    Tā kurš te ir subjektīvs – tas, kurš kritizē Āboltiņu, balstīdamies uz reāliem viņas darba rezultātiem – faktisko V atrašanos uz bojā ejas robežas, vai tas, kas aizstāv Āboltiņu, pie kam neminēdams nevienu faktu, kāpēc viņa ir tik izcila( vai, varbūt, vari tos minēt)?

    Tu, varbūt, teiksi, ka viņas iekļūšana Saeimā bija ētiska un politiski korekta?

    Un tu, varbūt, arī domā, ka Vējonis, par ko V nobalsoja, ir labāks par Levitu?

    Sava premjera gāšana un Kučinska iecelšana arī bija atbalstāma rīcība, utt., piemēru ir daudz.

    klusais – jā, Āb. ir jauda, tam var piekrist, tikai vektors tai jaudai mazliet dīvains, jauda liela, bet, kustība nenotiek, visa jauda aiziet svilpē.

    R.A. – gan jau pats zini to “Co”, nevajag uzdod retoriskus jautājumus.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 19.07.2017. 12.33

    Zane – atkal aizstājat argumentāciju ar personiskiem apvainojumiem. Tagad palika labāk?

    Runājot par tēmu – mēģināju saprast, kas, pēc piecinieka aiziešanas un Piebalga demisijas, varētu Vienotību vilkt tālāk, un nonācu pie secinājuma, ka man zināmie palicēju vārdi neder, kā arī, ka Āboltiņas pāža iecelšana par vadoni neko nedos. Šim korim ir tikai viens diriģents. Vienotība var pastāvēt tikai tad, ja tajā būs Āboltiņa, savukārt, cerības par to ir mazas, jo, ja iepriekšējās vēlēšanās vēlētājs izsvītroja Āboltiņu ar vienu svītru, tad to tagad izdarīs ar divām ,un nekāda Honkonga vairs nepalīdzēs. Var jau, protams, vēl rosīties, izlikties, ka viss kārtībā, un dzīvot līdz vēlēšanām, bet politiķiem, kas grib turpināt politisko karjeru, būtu jāmūk. Un ātri. Aboltiņa ir stipra un gudra sieva, partijas idealoģiskais centrs, taču sapinusies pati savās intrigās. Vienotība bez piecinieka, Piebalga un Āboltiņas būs dezorentēta, nu neredzu šim veidojumam nākotni..

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 19.07.2017. 12.48

    zanE – ar pateicību lasītu Jūsu versiju par V sabrukumu, mazliet pamatotu, cik nu komentu žanrā tas saprātīgi iespējams. (Ceru, ka variantus – “oligarhi sagrāva” vai “nemaz jau negrimst” neattīstīsiet)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > dzeris49 19.07.2017. 13.19

    zanEi šķiet, ka attapties vēl pāragri?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 19.07.2017. 13.24

    > klusais

    “ar Āboltiņu manuprāt ir interesanti , jo bez sliktajām īpašībām viņai piemīt tas , kas citiem partijā pietrūkst – proti viņai ir jauda un nav neviens cits manāms ar tādu jaudu. Redz piemēram Piebalgs ātri palika par balonu bez gaisa …”

    Es teiktu līdzīgi.

    Diemžēl Viņķeles sešinieka dēļ neizdevās kļūt par Premjeri, kur varētu apliecināt savas spējas un noderēt Latvijai. Ja neskaita partijas vadīšanu, ko viņa darījusi ar pilnu jaudu, pirms tam bija vēlme ieņemt reprezentatīvus amatus, kur nav pārlieku jāpūlas,- bija Saeimas pr-tāja, gribēja kļūt arī par prezidenti, kas izraisīja virkni kļūdu viņas rīcībā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 19.07.2017. 13.29

    > Ķīps

    “Vienotība var pastāvēt tikai tad, ja tajā būs Āboltiņa, savukārt, cerības par to ir mazas, jo, ja iepriekšējās vēlēšanās vēlētājs izsvītroja Āboltiņu ar vienu svītru, tad to tagad izdarīs ar divām ,un nekāda Honkonga vairs nepalīdzēs…. Aboltiņa ir stipra un gudra sieva, partijas idealoģiskais centrs, taču sapinusies pati savās intrigās.”

    Tā ir. Viss, ko sakāt, ir pareizi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 19.07.2017. 13.54

    …Dzeri…kad sāc runāt par ētisku/neētisku Āboltiņas iekļūšanu Saeimā – Tu mums liec saprast, ka atbalsti Junkura negodīgo rīcību apejot vēlēšanu likumā noteikto un uzmetot partiju, kurai ar savu parakstu apliecinājis ievērot likuma normas un radot partijai zaudējumus – tos arī atmaksāt…negodīgā Āboltiņa un godīgais Junkurs…kā Tev ar to vērtību sistēmu?…Āboltiņas izglītību un politisko pieredzi pielīdzināt skaistumkonkursu dalībniekam, nujā…saprotams, ko vēlētājs sagaida – klusējošus pogu spaidītājus…un vēl gaužas, ka Saeima nespēj pieņemt saprātīgus likumus…cik no mūsu simtnieka ir ar ekonomista un jurista izglītību?…cik no simtnieka spējīgi izskaidrot savu rīcību balsojot par kādu konkrētu likumu un kāds ir tā saturs, ko tas dos ikvienam valsts iedzīvotājam?…

    …tāpēc beidziet gaudot – sliktā Āboltiņa un godīgie vēlētāji…ne par nieku neesat labāki par nopelto Āboltiņu…

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 19.07.2017. 14.11

    Zane, godīgā Āboltiņa “pierunāja” negodīgo Junkuru atdot savu vietu, un palika godīga? Vai tad, ja Junkurs būtu goda vīrs, vai tieši otrādi – rūdīts noziedznieks, kaut kas mainītos? Vai no zagļa zagts nav zagts? Izskatās, ka Jūs tā domājat, un tieši šī godīguma principu nolikšana ar kājām gaisā jau ir tās attieksmes cēlonis. Maz ir to, kas apstrīd Aboltiņas erudīciju, pieredzi un organizatora spējas. Un balsotu par viņu, ja nebūtu šīs intrigantes birkas, kas viņai pašai liekas pieņemami.

    A par

    …tāpēc beidziet gaudot – sliktā Āboltiņa un godīgie vēlētāji…ne par nieku neesat labāki par nopelto Āboltiņu…

    piekrītu. Paši vien pārvēlējam Caunu, Lembergu, Ameriku, Ušakovu… Varbūt Āboltiņai ar cerības?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 19.07.2017. 14.12

    zanE – palies pārliecinājāt. Tagad zinu, kas esmu Vienotības izpratnē.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 19.07.2017. 14.25

    to DD1

    “Diemžēl Viņķeles sešinieka dēļ neizdevās kļūt par Premjeri”

    Vai izrādīja vēlēšanos?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 19.07.2017. 14.34

    …DD1 raksta: – “Diemžēl Viņķeles sešinieka dēļ neizdevās kļūt par Premjeri, kur varētu apliecināt savas spējas un noderēt Latvijai. Ja neskaita partijas vadīšanu, ko viņa darījusi ar pilnu jaudu, pirms tam bija vēlme ieņemt reprezentatīvus amatus, kur nav pārlieku jāpūlas,- bija Saeimas pr-tāja, gribēja kļūt arī par prezidenti, kas izraisīja virkni kļūdu viņas rīcībā.”

    …precizēšu – Viņķelieši savu darbiņu paveica, taču…Āboltiņai kļūt par premjerministri liedza Nacionālā apvienība, ZZS ideoloģiski tuvākais partneris:

    – “Nacionālā apvienība “Visu Latvijai”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) neatbalstītu “Vienotības” līderi Solvitu Āboltiņu kā premjera amata kandidāti, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija.

    VL-TB/LNNK valdes un frakcijas kopsēdē esot diskutējusi par iespējamiem risinājumiem, ja notiktu valdības izmaiņas. Nacionālās apvienības politiķi uzskata, ka Āboltiņas kandidatūra premjera amatam nebūtu atbalstāma, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija.

    VL-TB/LNNK līdzpriekšsēdētājs Raivis Dzintars šo informāciju nenoliedza, tomēr nekādus sīkākus komentārus nesniedza.

    Kā ziņots, pēdējā laikā politikas kuluāros aktīvi tiek spriests par iespējamo valdības nomaiņu pēc budžeta pieņemšanas.”/reitingi.lv 05.12.2015/

    – “Dzintars: NA, visticamāk, izdevies novērst Āboltiņas kļūšanu par premjeri”

    /LA.lv 06.01.2016/

    – “Vienlaikus deputāts apstiprināja, ka NA arī būtu gatava pārrunāt finanšu ministra Jāņa Reira (Vienotība) virzīšanu premjera amatam, taču apvienībai būtu daži jautājumi, tostarp, par sadarbību ar uzņēmējiem, tāpat svarīga būšot Reira attieksme pret kultūras un demogrāfijas jautājumiem.”

    …NA un ZZS būtu apmierinājusi Reira kandidatūra, kas absolūti neatbilst premjerministra postenim…tātad – bailes, ka Āboltiņa, kuru mērķtiecīgi daudzu gadu garumā sabiedrībai “iepotēja” kā monstru – spētu pierādīt ka ir spējīga un spēcīga premjerministre, lūk, to pieļaut nekādi nedrīkstēja…štrunts par valsti, sīkās riebeklības un atriebība ir noteicošā, ja jākārto politiskie rēķini…

    …piekrītu Klusajam – Āboltiņai bija un ir jauda…saturēt to lupatu deķi ar intrigantēm un ambicioziem ļaužiem no dažādiem “strāvojumiem”, partijām, apvienībām un veidojumiem – to ne katrs iespētu…un jāsaka – nespēja…atzīstu arī savu kļūdu, kad atbalstīju Vienotības izveidi no tik dažādām struktūrām, lai gan doma bija laba – apvienot līdzīgi domājošos un līdzīgu partiju ideoloģiju un programmu partijas vienotā veselumā, lai mazinātu sašķeltību un sīkpartiju rašanos…diemžēl, kļūdījos…biju pārāk augstās domās par mūsu sabiedrību, kas ir kašķīga, melīga, negodprātīga un skaudīga…

    P.S. ….raksti – gribēja kļūt par prezidenti?…izdari secinājumus no “ziņu” virsrakstiem?…

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 19.07.2017. 14.39

    …Ķīps…sapratu Tevi – Tev tīkams zaglis labāks par netīkamu…uzreiz kvalificējas godīguma etalonam…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 19.07.2017. 14.42

    …J.Biotops…nezinu, kas esi Vienotības izpratnē, tas tad Tev jājautā kādam no Vienotības…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 19.07.2017. 14.47

    to zanE …

    “taču…Āboltiņai kļūt par premjerministri liedza Nacionālā apvienība, ZZS ideoloģiski tuvākais partneris”

    Vai tie, kuri premjera amatam virzīja čekas mūdzi, Pabriku, komunistu cūkas: Riekstiņu un Vaivaru un demences skārto taukmūli, Straujumu, no Sīriusa zvaigznāja bija atlidojuši?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 19.07.2017. 14.51

    to zanE …

    “Ķīps…sapratu Tevi – Tev tīkams zaglis labāks par netīkamu…uzreiz kvalificējas godīguma etalonam…”

    Pārfrazēšu: pretīgs zaglis vienmēr būs sliktāks par simpātisku un harismu apveltītu.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 19.07.2017. 16.07

    Zane, zaglis paliek zaglis, lai cik tas tīkams… Bet stāsts jau nebija par to. Jūs uzskatat, ka no zagļa zagts nav zagts, es,ka ir. Tur mums ir tā principiālā starpība.

    Es uzskatu, ka neatkarīgi no tā, kāds ir, bija vai būs Junkurs, neatkarīgi no tā, kā viņš rīkojās, neatkarīgi no tā vai tas bija viņš vai varēja būt kāds cits, Honkongas darījuma vērtējums nemainās. Jūs uzskatāt, ka šāda rīcība bija attaisnojama, es- ka ne.

    Tagad uztvērāt?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 19.07.2017. 18.19

    …Ķīps…joprojām mēģini pierādīt, ka negodīga rīcība no Junkura puses ir attaisnojama, jo negodīgas rīcības rezultātā bija iespēja atstāt aiz strīpas Āboltiņu, kas Tev tik ļoti netīkama…tikai Junkura negodīgās rīcības rezultāts Tev pēkšņi kļūst pieņemams…negodīga rīcība ne tikai pret Āboltiņu, bet partiju, kura tādu Junkuru iekļāva sarakstā, uzticējās, ka krāpnieciski nerīkosies, partijai zaudējumus un negodu nenodarīs, galu galā – to apstiprināja arī ar savu parakstu…

    …kādu attaisnojumu pēc tam viņš izdomā – lidot uz Honkongu vai Jupiteru, tas ir mazsvarīgi, lai izietu sausām kājām no šmuces, tā jau ir viņa problēma, ne Āboltiņas…

    …bet…Tev godīguma jēdziens līdzīgs bikšgumijai, kuru pēc vajadzības var pastaipīt kā vēlies…nu, staipi!…neviens Tev to nevar liegt…

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 19.07.2017. 18.36

    to zanE …

    “negodīga rīcība ne tikai pret Āboltiņu, bet partiju, kura tādu Junkuru iekļāva sarakstā, uzticējās”

    Junkura “negodīgā rīcība” ienesa čekas kājslauķu varzai papildus vēlētāju balsis, tā kā pret Vienotību varēja vērsties visas pārējās partijas. Starp citu, arī saskaņietis Ķirsis, rīkojās līdzīgi Junkuram.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 19.07.2017. 19.00

    zanE, nevajag velt “bočkas” virsū Junkuram, čalis var apvainoties un izstāstīt to, kā tur bija patiesībā!!! Kurš tad tur īsti fīrēja Junkura reklāmas kampaņu un kādiem mērķiem? Teiksi ka pats Junkurs, lai pēc tam uzreiz atteiktos no tā visa un pazustu nezināmā virzienā? Nesmīdini! Te ož pēc kriminālprocesa!

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 19.07.2017. 19.08

    to nomale

    Gan jau Vienotības čekas kuratori puisi tā pārbiedēja, ka līdz čekistu varas likvidēšanai Latvijā, viņš būs kluss kā kaps. Lai nebūtu kapā.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.07.2017. 09.02

    zane – nu ko var aizstāvēt Āboltiņu … ja kāds “nopludinātu” sarunas ar Āboltiņas shēmām tad te mutes būtu vaļā tieši tāpat kā par oligarhu sarunām . Nav jau tā , ka neviens neko nezin.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 21.07.2017. 10.56

    …Klusais…to, ka ir.lv rakstošais planktons spēj uzburt vīziju par Āboltiņas aizstāvību, tas it kā būtu saprotams, bet…ar Tavām prāta spējām nonākt līdz tādam secinājumam – tas tā kā nedaudz dīvaini…

    …Tavuprāt, SB izplatītās baumas par Āboltiņas braukšanu uz Puzi visiem jāpieņem kā patiesība, lai gan par rudais lapsa, kas šo ziņu izplatīja – uz konkrētu jautājumu nespēja atbildēt, vien murmuļoja pieļāvuma formā – ja jau citi politiķi tiekas ar Puzes saimnieku, gan jau Āboltiņa arī…un būvējam baumu templi līdz debesīm, apaudzējam ar pieņēmumiem un pieļāvumiem, jo netīkamāka Āboltiņa, jo lielāku monstru būvējam, jo…viņa tak “rižā”…

    …izplatām nākošās baumas, piekaram birkas, kā to dara Dzeris visiem, kas kļuvuši par politiķiem, amatpersonām un visus nosaucam par korumpantiem un zagļiem…tā viegli, bezdomu un bezjēgas bezsakarā…un tad brīnāmies, kāpēc saprātīgie neiet politikā, kāpēc tur nonāk karjeristi vai pašlabuma meklētāji…lietu un shēmu bīdītāji, kuriem valsts pie pakaļkājas…

    ….piekrītu, neizbēgami, ka arī Āboltiņai un jebkuram ir sarunas, kas notikušas aiz slēgtām durvīm, bet Āboltiņa ir pietiekami kolorīta persona, tā teikt negatīvais tēls – uz kuru var izgāzt visu, kas sakrājies…

    …ja paskatāmies ne tik senā pagātnē, tad tieši politiķēm-sievietēm allaž ticis lielākais samazgu spainis…cik pamatots, cik nepamatots, bet tas, kas tiktu palaists gar ausīm attiecībā uz vīrieti-politiķi, to ir.lv portāla planktons sievietei piekarinātu kā lielāko grēku maisu…

    …Klusais, mēs jau sen un daudzkārt esam apsprieduši Āboltiņas personību mūsu sarunās un runājuši par kļūdām, strīdējušies…

    …planktonam ir savs viedoklis, citiem var būt atšķirīgs viedoklis, kas pieprasa izplatītās “ziņas” pamatojumu…arī čukstiem pa kaktiem…

    …vai tā būtu aizstāvība?…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.07.2017. 11.25

    Ak kungs, zanei publika jau kļuvusi par planktonu, kaut pati nav par matu gudrāka par brāļa Teodora brūti:):):)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.07.2017. 11.51

    zane – varam jau protams apspriest prāta spējas … tas ir palicis populāri . Es tikai atļaušos piebilst , ka secinājumus izdaru ne tikai uz preses rakstītām lietām , bet arī uz informācijas bazi , ko sniedz lietās tieši iesaistīti cilvēki . Tad nu veidojas šādi secinājumi … un nez vai kāds iefanotu , ja te publiskotu insaideru info par personāžiem :) un tas neattiecas tikai uz Āboltiņas gadījumu . Ir tak mums citi personāži , teiksim ar iesauku “pastnieks” :) Tev droši būtu medusmaize info par “pastnieku” :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 21.07.2017. 12.47

    …Klusais…nu, labi – sauksim to par kritisko domāšanu…:)

    …par “pastnieku” – arī man ir sava veida informācija, bet es to nenesu publiskajā telpā, jo nevaru to ne apstiprināt, ne pierādīt…tāpēc mana “medusmaize” būs viņa paša rīcība vai teiktais, kādēļ varēšu pienaglot aiz mēles…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.07.2017. 13.17

    Vai nu man tiek dota uzticība partijas vadībā, vai arī atstāju partiju,” paziņojis Smiltēns.

    _______________________________

    Planktons dumpojas:):):)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.07.2017. 13.30

    Lai nu kam būtu kritiskā domāšana, tādā apmērā kā zanE, tā nav apveltījusi nevienu. Par to liecina dauzdi plusi:) Jo vairāk degradējusies Vienotība, jo skaļāk tas aizstāvībai brēkusi zanE. Vienotības vienotāja nav Āboltiņa, bet zanE:):):)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.07.2017. 13.50

    zane – ja par informāciju , tad tā ir insaideru :) tai skaitā par “pastnieku” , ja protams ar to saprotam vienu un to pašu personu .

    lno – Smiltēns nav liels zaudējums … es pat teiktu ieguvums , jo R. Paulam reiz bija dziesma par ozolkoka izstrādajumu , kas tālu skan :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 21.07.2017. 16.42

    Man, protams, vienalga, bet Smiltēns nu nepavisam nav harizmātiska personība ap ko veidot jauno V identitāti. Jāpiebilst, ka Piebalgs bija tieši tāds pats – vai pirms gada kāds bija tik naivs un cerēja uz eirobirokrāta popularitāti latviešu vidū? :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 19.07.2017. 09.48

Ne jau Āboltiņa vien pie vainas :) Ja tiem Vienotības ļaužiem, kuri zīmējumā laivā sēž, prātā ienāk par savu turpmāko politisko nākotni runāt ar sociķiem, pie tādiem, kuri gatavojas revidēt Satversmi un dot nepilsoņiem tiesības vēlēt pašvaldību vēlēšanās, tad šim kuģim uz sēkļa bija jāuzskrien. Visu cieņu viedokļu dažādībai, taču tik plašs “plurālisms” vienas partijas rāmī….:) Tad jau jāsāk meklēt valodas vārdnīcā skaidrojumu, kas tas tāds ir – politiska partija? :)

“No ‘Vienotības’ aizgājušie politiķi pārrunājuši iespējas sadarboties ar partiju ‘Progresīvie'”

http://www.delfi.lv/news/national/politics/no-vienotibas-aizgajusie-politiki-parrunajusi-iespejas-sadarboties-ar-partiju-progresivie.d?id=49058151

+8
-6
Atbildēt

1

    klusais > rinķī apkārt 19.07.2017. 09.54

    RA – Āboltiņa ar pie vainas , jo kurš ta savulaik piekrita to personāžu uzņemšanai “pulciņā” kuri tagad ņem pēdu ? :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam