Saimniecisks nācijas paps

31

Komentāri (31)

Juris 07.07.2017. 08.08

Sāpīgi man secināt, bet tādi vairākumā mēs esam!!! Nevar taču būt 27 gadu slikta valdība pie labas tautas………Piekrītu kādreiz režisora Hermaņa teiktajam!

+6
0
Atbildēt

3

    Ēriks > Juris 07.07.2017. 10.37

    Gudrākos komunisti izšāva,izsūtīja,neļāva mācīties un strādāt vadošos amatos,apbēra ar propagandu -vārdu sakot,nodarbojās ar negatīvo izlasi,tas nevarēja palikt bez sekām,vajadzīgs laiks,lai atgūtos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums > Juris 09.07.2017. 14.38

    Ēriks. Ir tomēr kāds, kurš izglābās,piemēram, L.Doroņina-Lasmane un virkne vēl citas varbūt ne tik lielas personības, taču jautājums- vai sabiedrība viņos ieklausās, un ja nē, tad-vai ar laiku kaut ko var atgūt? Vai jaunā paaudze,kas “piesūkusies ar kremļa- lembja propagandu “, jo tā ir visapkārt, būs daudz labāka par pašreiz valdošo brežņevlaikos izskoloto paaudzi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Juris 10.07.2017. 00.37

    Pret kremļa propagandu esam daudzmaz imūni,izmirsāt pieminēt vēl kaitīgāko kultūrmarksistu ideoloģijas ietekmi,ar kuras paņēmieniem vēl neesam īsti apraduši un nav izstrādājušās antivielas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

no malas 06.07.2017. 11.42

Visnožēlojamākais ir tas, ka ZZS publiski sevi pozicionē kā Latviešu Zemnieku savienības (1920-1934) mantiniekus, kas esot par latvisku un zaļu Latviju, kam liela daļa viņu atbalstītāju arī notic. Tagad nu redzam šos ” saimniekus savā zemē” …

Diemžēl Latvijas Zaļā partija kā ZZS piedēklis ir kļuvusi par fikciju, kurai, īpaši tās tagadeēai vadībai, nav absolūti nekādas nojēgas par ilgtspējīgu valsts attīstību un vides problēmu risināšanu.

+20
0
Atbildēt

4

    Anonīms > no malas 06.07.2017. 12.09

    nū – kurai partijai tad ir nojēga un kura partija darbojas Latvijas ilgstspējas attīstībai?

    nespēju mierīgi noklausīties LTV tiešo runu par IR sarunām, bet vienu lietu, ko es saprotu – oligarhus viscentīgāk atbalsta saeima – jo – spriediet paši

    M.Leja apgalvo, ka oliarhu īpašumtiesības vai labumu gūšana Rīgas ostā nav pierādāma. Ka sarunu ieraksti vien nevar būt pierādījums, bet liecinieki neviens neko nav liecinājuši. Punkts, āmen, viss.

    ES to noklausījos un tinu bildi atpakaļ, jo domāu, ka kaut ko esmu palaidusi garām ( mēdzu klausīties un kaut ko darīt) – nē , neesmu palaidusi neko garām.

    Tad iznāk, ka saeima atbalsta likumdošanu, kura nosaka , ka sabiedrība nedrikst zināt patiesos labuma guvējus Latvijas uzņēmumos, bet izmeklētāji to nespēj noskaidrot – jo likums viņiem to neļauj.

    Un tagad vienotība aicina dibināt omisiju, lai to izmeklētu …. atļaujiet man noskaitīt līdz trīs lai es nelamātos sulīgāk par lemebergu

    Kā bija ar čekas lietu izmeklēšanu – pateicoties intervijai ar Maizīti žurnālā IR mes uzzinājām, ka šķēršļus čekas maisu izpētei liek saeima – atļaujiet man atkal skaitīt līdz trīs

    manā vērtējumā – ir jāsāka ar saeimas atlaišanu un ja nespējam ievēlēt darboties spējīgu saeimu – vācam parakstus, lai mūs pievieno igauņiem vai zviedriem, kamēr oligarhi ar Latvijas politmafiju mūs nav atpakaļpārdevuši Krievijai

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > no malas 06.07.2017. 12.19

    to Skaisle

    “Kā bija ar čekas lietu izmeklēšanu – pateicoties intervijai ar Maizīti žurnālā IR”

    Arī pats Maizītis bija Saeimas prokremlisko lopu un sodomītu kuratoru izvēlēts.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > no malas 06.07.2017. 13.19

    man šausmīgi patīk – vispār kaut kā blūza mīla uznāca – paklausies tu arī mīļais basta

    https://www.youtube.com/watch?v=109uO2EV6RM

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums > no malas 09.07.2017. 14.23

    Par ZZS labi O.Ozols pateica ( https://www.youtube.com/watch?v=siCr8r6v1Es) un es vēl pieliktu-Brežņeva stagnātisma laiku produkts. Ne velti SC- kremlis šamējos redz sabierotos Nr. 1

    +1
    0
    Atbildēt

    0

nomale 06.07.2017. 09.59

Piekrītu dzerim, ka šis ir mājien latviešu tautai. Kārtējais puzes klauna ieņirdziens par valsti.

Aicinu nopietni domāt par protesta akciju, turklāt nevis vienu, bet gan ikdienas. Teiksim katru darbadienu. Īsu, bet tā lai sadzird un saredz! Ja būs kāds, kas uzsāk, tad cilvēki pamazām pievienosies. Katru dienu kāds politisks vai sabiedrisks spēks varētu uzņemties atbildību par pirmo signālu. Atliek tik izvēlēties visatbilstošāko stundu un to noformēt juridiski labākajā veidā, lai tās komunistu padauzas nevarētu piešūt visus pasaules grēkus.

Tai akcijai būtu jāturpinās līdz tās lietas tiek sakārtotas. Kaut vai tikpat ilgi cik ilgi velkas dažs labs tiesas process. Būtu iespēja arī ārvalstu viesiem un žurnālistiem ikdienā skaidrot, ka ne visi Latvijā ir apmierināti ar pie varas esošajiem čekistiem un to pakalpiņiem saeimā un valdībā.

+15
-1
Atbildēt

0

Anonīms 06.07.2017. 09.44

Man krievvalodīgie kolēgi jautā , kas šodien armijai par svētkiem …. skumji – kādi mēs esam latvieši – kautrīgie … nodevīgie, zaglīgie – ai nu labi – seksa vakar nebija, noskaņojums zem kurpēm …

0
-2
Atbildēt

1

    Anonīms > Anonīms 06.07.2017. 10.17

    izgāju cauri visiem Latvijas ziņu medijiem – arī lsm.lv – kas tad šodien par “svētkiem” pie Bīvības pieminekļa – nav ne ziņas, ne miņas

    Neticu, neticētu, ja pati par to tikko nebūtu pārliecinājusies

    Kad krieviem un Krievijai jāpārmet , ka tie noliedz Latvijas okupāciju – tad visiem , jo īpaši sasodītajiem sūda patriotiem NA putas uz lūpām, utes kažoka un kas tik vēl nē, kad reāli sabiedrība ir jāizglīto, jāstāsta , jāmāca -tad klusums

    tad sabiedrības skābais krējums sajūsmā siekalojas jo Ziedoņa Krāsainās pasakas par mūsu naudu izdotas angliski – kad jāatceras mūsu vēsture, jāgodina mūu tautas upuri – klusums

    tikko biju ebreju genocīda piemiņas diena – bet latviešu upuri –

    Nu labi – armija piemin upurus , bet vai tad armija ir kaut kādi ārpusnieki – ka vieni paši piemin upurus

    Jā ko teikt, ko neteikt – patrioti ….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Anonīms 06.07.2017. 09.42

Patiesībā ir pamats uztraukumam un patiesībā, kur ellē viis tie Latvijas ētiskie žurnālisti , jo ….

Bija žurnālās IR intervija ar jauno NBS komandieri, kurš cita starpā paziņoja, ka neko nezin, ka Kučinska valdība tiekas ar Krievijas militāristu delegāciju. Par ko Latvijas valdība runāja, sprieda, vienojās , varbūt pat parakstīja doumentus – līgumus ar to Krievijas militāristu delegāciju – mēs nezinam. Vai tā ir slepena informācija?

tāda pati kā 1940.gada 16.jūnija paraksti uz PSRS ultimātu/

Ko nozīmē Dūklava akativitātes origanizējot tikšanos ar Krievijas uzņēmējiem, bet krievu investoriem pārdodot Latvijas pārtikas rūpniecības uzņēmums.

+5
-3
Atbildēt

2

    basta > Anonīms 06.07.2017. 11.49

    to Skaisle

    “Bija žurnālās IR intervija ar jauno NBS komandieri”

    Gan jau atjaunotās Latvijas Politiskā policija noskaidros, kas spieda čekas apteksnes un sodomītus NBS un robežsardzes vadībās ielikt Krievijas kara skolu absolventus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 06.07.2017. 12.10

    basta, tu šodien ļoti labi izskaties, man prieks par tevi

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 06.07.2017. 09.15

Visa Latvijas kaut cik adekvāta sabiedrība dabūja kārtējo pļauku, pie kam, ļoti demonstratīvu.

Kučinskis pārāk bailīgs un atkarīgs, lai bez Lemberga piekrišanas ko tādu izdarītu, manuprāt, dabūjis tiešu Lemberga rīkojumu, tas ir Lemberga stils – absolūta bezkaunība un Napoleona sindroms.

+16
-1
Atbildēt

0

jurisml_inbox_lv 06.07.2017. 08.50

īstens komunists , raksturs nordisks, devis zvērestu komunisma idejai , uzticģs partijai, teicama reputācija rūpējas par ģimeni , slapstu ieguvis zemes gabalu ostas teritorijā ,tas ģimens labklājībai , ir ķēriens vadītāja amatos , ir ministrs Latvijas valdībā

+18
0
Atbildēt

0

Mantrausis 06.07.2017. 08.29

Manuprāt, šis un daudzi citi gadījumi parāda vienu: Likumdevēji un tiem pietuvinātās personas paši radījuši šo sistēmu, kad “slēpt ir pareizi”, jo zina, ka “neslēpjot Tevi pamatigi apzags”!

Principā – likums tiek radīts neaizsargātākajai, nabadzīgākajai un neshēmojosajai sbiedrības daļai, kuras mēģinājumi ko slēpt tiek bargi sodīti! Likums darbojas uz sīkumiem, kurus “var paņemt”!

Nupat bija labs Paidera komentārs par to, ka “atklājot vienu sistēmas aplamību, jāpārbauda pati sistēma”.

Greizums ir nevis tajā, ka Dūklavs ko slēpj (jo faktiski viņš – būdams sistēmas līdzautors – zina, ka tā ir pareizi, tā viņš sevi nodrošinās), bet tajā, ka TV kastē mums saka pareizus, apaļus vārdus, kas skan labi, bet dzīvē šī skaņa pārvēršas tukšumā un klusumā. Sistēma ir aplama, melīga un stabila, jo baro daudzus. :(

+2
-6
Atbildēt

1

    uldis_rats > Mantrausis 07.07.2017. 09.41

    Slēpšana ir apzināti radītas sistēmas sastāvdaļa, tas gan to neparada par mazāk greizu, manuprāt.

    P.S. Atsaukties uz Paideru… nu nezinu, man šķiet ir cilvēki, kuri ir tik tālu sevi diskreditējuši, ka vairs nav būtiski ko viņi saka, dara. Paiders ar savu ilgstošo, kaislīgi žultaino kalpošanu puzes medijiem kombinācijā vēl ar dalību pro-kremliskās grāmatas “Nākotnes melnraksti” radīšanā sen ir parādījis no kā viņš ir “taisīts”.

    P.P.S. Neliels citāts – grāmatas atklāšanā Jānis Urbanovičs atzīmēja: „Kad mēs sākām veidot grāmatu mēs sev izvirzījuma uzdevumu ļoti pieklājīgi pamatot, Krievijas kolēģiem, īpaši Igoram Jurgenam, ka okupācija bija (..) Galarezultāts bija pārsteidzošs. Mēs ieguvām pretēju rezultātus sākotnējiem uzstādījumiem”

    Kad lasu šādus vārdus no Urbanoviča… nu, nezinu, tas ir šķiet tik absurdi, ka grūti noticēt šādam tēlojumam.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

skaidrais 06.07.2017. 07.20

Precīzi! Žēl tikai, ka papum un viņam līdzīgiem “”saimniekiem” savā zemē” tas kā pīlei ūdens.

+24
0
Atbildēt

4

    tonijs > skaidrais 06.07.2017. 13.06

    Žēl arī, ka lielai vēlētāju daļai šādi darījumi ir kā pīlei ūdens un šādi papi turpina saņemt vēlētāju atbalstu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    vvilums > skaidrais 07.07.2017. 06.50

    Tonijs.Liela ZZS vēlētāju daļa, būdami ikdienā aizņemti lauku darbos, vispār neko nezina par publicētām sarunām. Ko viņi var spriest un tad balsot?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > skaidrais 07.07.2017. 11.38

    Arī laucinieki klausās radio, skatās Panorāmu, nopērk kādu avīzi, ar kaimiņiem par politiku parunājas. Domāju, ka zina par šim sarunām. Jautājums- kā vērtē un vai nosoda.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    vvilums > skaidrais 09.07.2017. 13.58

    Tonijs. “nopērk kādu avīzi”.

    Kau kādu jau varbūt nopērk, ja vienīgi pirms tam nebūs jau kaut kāda pa velti iemesta pastkastītē, bet tā nopirktā diez vai būs IR, un pārējās… pats sproti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam