Lielbritānija izstāsies no ES vienotā tirgus

134

Komentāri (134)

Anonīms 24.01.2017. 20.14

Izstāsies no kopējā tirgus un tūlīt līdīs tajā atpakaļ caur muitas savuienību :D

0
0
Atbildēt

0

robotron 18.01.2017. 12.16

lno

Lai attaisnotu savu mazspēju, politiķi oponentu pārmetumus sauc par populismu.

Gluži kā krievi, kuri visus, kas apguvuši stāvus čurāšana, sauc par fašistiem.

+1
-2
Atbildēt

1

    Anonīms > robotron 24.01.2017. 16.58

    Konkrēti robotrons arī ir fašists un, lai mainītu tēmu, kad viņu atmasko, saukā citus par staļinistiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Es 18.01.2017. 11.42

Skaisle

…mazāk braukā pa āfrikām un bangladēšām , biežāk pagriez uz ziemeļiem – sāc ar Igauniju – tad Tavs lepnums ka gaiss no balona šņākdams izskries.

—————-

:) Kāreiz gribētos gan pāri pārcelties no Tarifas uz Tanger un tad pa Atlasa kalniem… Bet pagaidām ES + EES + dažas bijušās PSRS. Un igauniski es pat tā kā mazliet runāju, jo tur taisīju savulaik vienu atzarru firmai.

0
0
Atbildēt

1

    Anonīms > Es 18.01.2017. 12.06

    tagad jau bail braukt – visur priekšā darvas karotītes

    labi, valdi – kā es saprotu – ar tevi nav vērts laiku tērēt – vienvirziena domāšana

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 18.01.2017. 11.29

Ko dara iebraucēji Vācijā – paldies vietā galina nost neticīgos vāciešus.

Protams, ka statistika tiek slēpta, bet kā atveru vienu vai otru vācu mediju – tā tur ir lūk šāda info – te viens piemērs. 27 gadīgs patvēruma meklētājs nokillojis vācu pensionāri – neticīgo

http://www.focus.de/panorama/welt/im-schlaf-erdrosselt-unglaeubige-ermordet-27-jaehriger-in-heilbronn-vor-gericht_id_6511506.html

Um eine “Ungläubige” zu töten, soll ein 27-Jähriger eine Rentnerin umgebracht haben – von Freitag an steht er deshalb in Heilbronn wegen Mordes vor Gericht.

Die Staatsanwaltschaft wirft dem Mann vor, er sei in der Nacht zum 19. Mai vergangenen Jahres in das Wohnhaus der Rentnerin in Bad Friedrichshall-Untergriesheim eingedrungen, “um einen aus seiner Sicht ungläubigen Menschen umzubringen sowie Bargeld und Wertgegenstände zu entwenden”. Er selbst bestreitet die Tat.

Laut Landgericht ist der 27-Jährige aus Öhringen (Hohenlohekreis) Asylbewerber aus Pakistan. Den Angaben zufolge gibt es aber unterschiedliche Ausweispapiere und widersprüchliche Informationen über seine Herkunft.

0
-1
Atbildēt

1

    Es > Anonīms 18.01.2017. 11.35

    Skaisle

    “Ungläubige” zu töten

    ————

    Nu, tipiska darvas karote! Bet tas nedod tiesības vispārināt to uz visiem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 17.01.2017. 23.50

————

“Viena maza turku pupa / Ceļoja uz Angliju. / Anglija bij’ aizslēgta, / Atslēga bij’ nolauzta. / Ai, jai, jai, jai – / Viens, divi, trīs: / Un kā vējš tu esi brīvs.”

http://www.occupy.com/sites/default/files/medialibrary/dwo-ap-brexit-maennchen-aufm-1.jpg

0
-1
Atbildēt

2

    Anonīms > edge_indran 18.01.2017. 10.08

    EDGE,jau gandrīz pusnakts un tu vēl sēdi internetā un pantiņus rīmē , skaidrs , no kurienes tev tas paviršums un dullums …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > edge_indran 24.01.2017. 20.15

    bēbītis kvekšķītis edge-indran vēl nav spējīgs runāt ar pieaugušajiem par politiku, bet jau prot bēbīšu skaitāmpantiņus.

    Visi Kremļa nacisti, kam nepatīk briesmīgā ES, drīkst vākties prom jau rīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Es 17.01.2017. 23.31

Banalitāte- tā ir nogurusi patiesība. C G. Krugļikova Rīgas laiks

Eleganti pateikts :)

+1
-1
Atbildēt

0

Es 17.01.2017. 23.20

+6
-2
Atbildēt

1

    robotron > Es 17.01.2017. 23.27

    Valdis Lācis

    Histērija par to, ka Lielbritānija izslīd no kremļa ķetnām, kļūst aizvien pamanāmāka.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

lno 17.01.2017. 23.17

no tvitera Jānis Hermanis ‏@J_Hermanis 7m7 minutes ago

Igaunijā uzņēmēji maksājuši 800’000eur partijām, kas lēmušas par papildus atbalstu ģimenēm

http://news.postimees.ee/3976013/change-of-course-might-have-been-result-of-lobbying … #1pret1

Zane, vai atceries kā ārdījies par NA iniciatīvu?:)

+5
-4
Atbildēt

0

Es 17.01.2017. 22.25

zanE

Lai gan jāteic, ka viss brexita process tiešām ir tāds haotisks un absurds. Brexitētāju runasvīri pagaisa kā rīta migla pēc uzvaras. Brexitu vada tie, kas to nemaz nevēlējas un tam iebilda un vada to maksimāli skarbas izejas virzienā. Varētu padomāt, ka tas ir tāds veids kā eiroorientētie britu politiķi nopērs bezatbildīgo balsotāju.

+11
-5
Atbildēt

5

    zanE. > Es 17.01.2017. 22.53

    …jā, piekrītu!…uz to arī viss velk…loģiski, ka neviens nepiekritīs Britānijas aizcirsto durvju politikai, vienlaikus saglabājot pieeju brīvajam tirgum bez līdzdalības maksājumiem…britiem Eiropa un tās brīvais tirgus ir tikpat vajadzīgs kā Eiropai Britānija…

    …ja britiem nepatika migrācijas nestais posts, tad vajadzēja strādāt pie šī jautājuma risināšanas…Anglijai esot ES dalībvalstij vienmēr ir bijis izņēmuma stāvoklis dažādu likumu piemērošanā, īpašas privilēģijas, kādas nebija pārējiem…un tās tika segtas ar lielāku dalības maksu Eiropas valstu “klubiņā”…

    …kāpēc populisti spēja novest valsti līdz referendumam un tā negatīvam rezultātam?…izrādās – politiķi visās valstīs ir vienlīdz negodprātīgi = savas kļūdas (vietējās valdības) pieņemtos aplamos lēmumus – nogrūda uz Eiropas savienības regulām, likumiem, lēmumiem, veidojot priekšstatu par ļauno Eiropas savienību…nu, gluži, kā tas notiek ar pārcentīgajiem Latvijas dižvīriem un dižsievām…protams, Eiropa spēj pieņemt dīvainus likumus, bet vietējie tos bieži vien interpretē pa savam…kāda velna pēc?…izkalpoties gribēdami?…savas muļķības pēc?…uz to nevaru atbildēt, bet šī politiķu sērga ir izplatīta daudzās valstīs…

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 22.58

    zanE

    Karalistes dalība ES bija savdabīga un savpatīga. Iestājās vēlāk. Norobežojās. Sabiedrībā allaž valdijis sentiments par – Mēs uz salas un tur tas kontinents… Bija auglīga augsne, kur iesēt brexita sēklas.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 17.01.2017. 23.05

    zanE …

    …ja britiem nepatika migrācijas nestais posts, tad vajadzēja strādāt pie šī jautājuma risināšanas…

    Briti pietiekoši argumentēti izteicās pret čekistu piesmietā mēsla, Dombrovska, patrona, Junkera, nonākšanu EK prezidenta krēslā, nē, Eiropas parlamentam kremļa viedoklis bija svarīgāks.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > Es 17.01.2017. 23.11

    …neviens nepiekritīs Britānijas aizcirsto durvju politikai, vienlaikus saglabājot pieeju brīvajam tirgum bez līdzdalības maksājumiem…

    ______________________

    Vairāk lasi, mazāk raksti, tad zināsi:) Brexit: UK to leave single market, says Theresa May http://www.bbc.com/news/uk-politics-38641208

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 18.01.2017. 10.11

    lno, netaisies te par baigo ekspertu – pati Meja vēl nezinu , ne rītu ne vakaru, bet Tev jau viss skaidrs ;(

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

zanE. 17.01.2017. 20.46

…svarīgākais vēstījums no šodienas paziņojuma ir ietverts šajās rindās:

– “Meja arī apsolīja, ka Lielbritānijas parlamentam būs iespēja balsot par galīgo vienošanos ar ES, kas saturēs Apvienotās Karalistes izstāšanās noteikumus. “Varu šodien apliecināt, ka valdība galīgo vienošanos, pirms tā stāsies spēkā, nodos balsojumam abās parlamenta palātās,” pavēstīja Meja.”

…briti ar Konstitucionālās tiesas lēmumu ir panākuši, ka par galīgo vienošanos būs jābalso abās parlamenta palātās…jau šī pusgada laikā ir redzams, kā mainījies noskaņojums sabiedrībā, kādus zaudējumus referenduma rezultāts radījis…bet…vienošanās būs jāpanāk 2 gadu laikā, kas var ievilkties krietni ilgāk…un šo gadu laikā nebūs iespējams slēgt ne jaunus tirdzniecības līgumus, ne apgūt jaunus tirgus, ne “aizklapēt” durvis pārējai Eiropai…arī Trampa solījums par tūlītēju tirdzniecības līgumu ar ASV ir tikai nejēgas solījums, kurš absolūti neorientējas politekonomiskajos jautājumos…

…un šajā laikā britu ekonomika turpinās ciest zaudējumus…pie tam – atklāts paliek jautājums ar Skotijas palikšanu GB sastāvā…tāpat – Ziemeļīrijas jautājums…

…līdz ar to balsojums abās parlamenta palātās Brexit piekritējiem var sagādāt vilšanos…un Lielbritānija pilnīgi iespējams – paliks Eiropas savienības sastāvā…

+12
-6
Atbildēt

48

    Es > zanE. 17.01.2017. 20.53

    zanE

    Vai nebūtu uzreiz iets ceļš par referenduma nesaistošo raksturu un nelielo exita pārsvaru, ja britiem būtu plāns lietu “noairēt” kā augstskolu airēšanas sacīkkstēs?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 17.01.2017. 21.00

    sapņu dalītājas zanītes ieradušās – brexit neveiksme visiem ES varturiem vajadziga vairāk kā svaigs gaiss

    Es esmu par AK palikšanu ES, bet vienlaicīgi – es esmu sajūsmā par britu drosmi lemt savu likteni

    ES ir jāmainās, lai ar pozitīvu bilanci pārdzīvotu jaunos izaicinājumus

    nu viss – es padodos šovakar –

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 21.01

    Skaisle

    Jauku vakaru!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > zanE. 17.01.2017. 21.15

    +

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 17.01.2017. 21.55

    …Valdi…tas nav tik vienkārši…referenduma iznākums bija pārsteigums arī pašiem populistiem, kas savu reitingu dēļ izlēma paspēlēties ar valsti…tāpēc arī mukšana krūmos pēc rezultātu paziņošanas un…kā nekā – britu pašlepnums neļāva atzīt savu kļūdu virkni, kas noveda pie likumsakarīga rezultāta…

    …Karaliste!…tās lepnums un gods – kļuva par apsmiekla objektu politiķu muļķības un tuvredzības dēļ…

    …tagad būs laiks pārdomām…zaudējumu aprēķinam, kā rezultātā tiks pieņemts lēmums, ar kuru varēs, kaut nedaudz, sasmelt izlieto ūdeni – nezaudējot “seju”…jo laiks darīs savu, ļaus muļķību norakstīt uz pazudušajiem un norakstītajiem politiķiem, piesaukt rūpes par valsti utt. …un ļoooti laba mācība būs Trampa ēras iestāšanās…

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 17.01.2017. 22.06

    Vienkārši apbrīnojama zanEs dūša:) Neskatoties uz pastāvīgo izgāšanos, turpina prognozēt:):):)

    Kuri tad ir populisti – tie koi solīja mums Āfrikas zinātniekus, inženierus un economists, vai tie, kuri brīdināja par teroristu un slaistu ierašanos?:)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 22.19

    zanE

    Tomēr, tomēr… Virzīt procesu, lai to nevirzītu… sanāk vai nu tāds oksimorons, vai arī spekulācija pirms sarunām. Spekulācijai es ticētu vairāk. Pie kam, ja sarunas sāksies un tad iestrēgs, bet to iniciācija tik vai tā būs bijis referendums, tad tās nāksies atcelt ar vēl vienu referendumu… Sarežģīta kombinācija viekārša paziņojuma, ka pēc likuma lemj parlaments, bet referendums ir konsultatīvs, vietā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 22.21

    Ino

    Neņemiet ļaunā, bet nu jau otreiz šovakar minējāt populismu un populistus. Es vēlētos uzzināt, kas Jūsu izpratnē ir populisms? (Zinu, zinu – A. Kaimiņš arī visiem bojā garstāvokli ar šo uzmācīgo jautājumu :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 17.01.2017. 22.42

    Manuprāt tas būtu skaidrs no komenta. Politiķu solījumi, kas ir atrauti no realitātes, kuri nav realizējami, pausti publikas atbalsta gūšanai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 17.01.2017. 22.47

    Citāts: “svarīgākais vēstījums no šodienas paziņojuma ir ietverts šajās rindās: … galīgo vienošanos, pirms tā stāsies spēkā, nodos balsojumam abās parlamenta palātās”

    Franču mediji arī ir analizējuši šo paziņojumu un ir nonākusi pie pilnīgi pretēja secinājuma.

    Tâtad: kaut kādā brīdī Apvienotā Karalīste iesniegs pieteikumu par izstāšanos un tieši pēc 2 gadiem pēc šī notikuma Apvienotā Karalīste vairs nebūs ES dalībvalsts.

    Šo divu gadu laikā abas puses var parakstīt līgumu par turpmāko sadarbību. Var parakstīt, var neparakstīt. Ja neparaksta, tad nekāda līguma vienkārši nav.

    Bet ja līgums tomēr ir, tad Meja to nodos parlamentam. Ja parlaments apstiprina, līgums stājas spēkā. Ja parlaments neapstiprina, līgums nestājas spēkā – starp Apvienoto Karalīsti un ES vienkārši nebūs nekāda līguma, bet tas it nekādā veidā neietekmēs to, ka tieši 2 gadus pēc pieteikuma iesniegšanas Apvienotā Karalīste vairs nebūs ES dalībvalsts.

    Kas attiecas uz Apvienotās Karalīstes un ASV līgumu, tad to parakstīs pēc tam, kad tiks iesniegts pieteikums par izstāšanos no ES. Tas ir nepieciešams tā vienkārša iemesla dēļ, lai noteiktu datumu, kuŗā dienā stāsies spēkā līgums ar ASV. Piemēram, pirmdien plkst.24.00 beigsies Apvienotās Karalīstes dalība ES, otrdien plkst.00.00 stāsies spēkā līgums ar ASV. Un noteikti ne tikai ar ASV. Gan jau 2 gadu laikā Apvienotā Karalīste parakstīs daudz līgumu. Indija, Kanada, Austrālija, Japāna… Un ja būs parakstīts līgums ar ES un britu parlaments būs to apstiprinājis, tad stāsies spēkā arī līgums ar ES.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 22.47

    Ino

    Piekrītu definīcijai. Bet tad es ne visai spēju saprast Jūsu remarkā par robežām un izolāciju ietverto populismu. Un kā lai dēvē tādu politiskās PR virzienu, kas ietver apzinātu spēlēšanu uz vēlētāja zemākajiem instinktiem, manipulējot ar faktiem?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 17.01.2017. 23.00

    lno raksta: “Politiķu solījumi, kas ir atrauti no reālitātes, kuŗi nav reālizējami, pausti publikas atbalsta gūšanai.”

    Interesanti, ka franču Nācionālās frontes solījumus:

    – samazināt imigrāciju no 200’000 līdz 10’000 gadā (kas ir reāli īstenojams),

    – slēgt Francijas robežas (kas arī ir īstenojams),

    – sarīkot referendumu par izstāšanos no ES (viegli īstenojams),

    – aizliegt dubultpilsonību ar neES valstīm (viegli īstenojams),

    nez kāpēc sauc par populiskiem.

    Savukārt sociālista solījumu katru mēnesi maksāt EUR 750 katram Francijas pilngadīgam iedzīvotājam (kas pārsniegtu 2/3 no Francijas budžeta), pa populisku nez kāpēc neviens nesauc.

    Vai arī Le-Republikāņa solījumu grozīt ES līgumus (kas vienpusēji nav iespējams) arī neviens par populisku nesauc.

    Ja paklausīties franču politiķu solījumus, tad visvairāk sakara ar īstenību ir tieši FN solījumiem (tie var patikt vai nepatikt, bet tie ir īstenojami).

    Sadzīvē daži viens otru sauc par idiōtiem. Politikā – par populistiem :)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 23.06

    Aldi

    Imigrācijas apjoms vairāk būs atkarīgs no lietām, kuras notiek ārpus Francijas un frančiem, vismaz vieniem pašiem, nebūs risināmas.

    Robežu slēgšana vai pat tikai pastāvīga to kontrole nav iespējama, jo Šengenas līgums.

    Savukārt, palielinot valsts parādu, EUR 750.- katram… miera vējos.

    Bet, vispār, Jums taisnība, ka “Kā var nesolīt” ir raksturīgs visiem politiķiem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 17.01.2017. 23.07

    Aldis. Tieši tā, manuprāt īpaši Latvijā. Lai attaisnotu savu mazspēju, politiķi oponentu pārmetumus sauc par populismu.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 23.09

    Aldi

    Vai FN populisms nav vairāk tas solījums, ka izstājoties no ES, visas problēmas pagaisīs? Migrācijas vairs nebūs un ekonomika plauks un zels?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 23.12

    Ino

    Vai, tomēr, bieži oponentu pārmetumi, par kuriem oponentiem nekādu atbildību nav jānes un tos nav praksē jāievieš, no visas tiesas ir populisms?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 17.01.2017. 23.25

    Valdis Lācis raksta: “Robežu slēgšana vai pat tikai pastāvīga to kontrole nav iespējama, jo Šengenas līgums.”

    Bet ja Francijā pie varas nāk Nācionālā fronte, tad Šengenas līgumam vairs nav it NEKADAS nozīmes. Nekādas! Robežu slēgšana ir atkarīga nevis no Šengenas līguma, bet gan no ātruma, ar kādu franču varas iestādes izveidos robežsardzi.

    Šengenas līgums nekādā veidā nespēs Franciju aizkavēt slēgt robežas.

    Ka var tikt vaļā no nelegāliem imigrantiem, ir pierādījušas Ungārija un Spānija. Spānijas žogs ir izcils – dubults, 6 metru augsts. Ja nelegāliem imigrantiem izdodas tikt pāri 1.žogam, tad pa vidu viņus gaida kaŗavīri, kas pa vārtiņiem izraida viņus uzreiz ārā. Bet arī vienkāršais Ungārijas žogs ir ļoti efektīvs.

    Kas attiecas uz FN solījumu samazināt imigrāciju no 200’000 uz 10’000 gadā, tad tas attiecas uz legālo imigrāciju. Vispirms uz ģimeņu apvienošanos. Vienam piešķiŗ patvērumu, atbrauc līdzi vesels ciemats. Atceļot šādu iespēju, šāda imigrācija kļūst neiespējama.

    Arī “zemes princips” – ja ārzemnieku bērns ir dzimis Francijas teritōrijā, viņš kļūst par Francijas pilsoni. Arī šis princips tiks atcelts.

    Tas, ka viņi grib samazināt imigrāciju no 200’000 līdz 10’000, nevis līdz nullei, nozīme, ka atsevišķos gadījumos imigrācija tiks pieļauta. Tad, kad tas ir vajadzīgs Francijai.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 17.01.2017. 23.30

    lno raksta: “Tieši tâ, manuprāt īpaši Latvijā. Lai attaisnotu savu mazspēju, politiķi oponentu pārmetumus sauc par populismu.”

    Man liekas, ka tā nav tikai Latvijas īpatnība.

    Francijā ir tâpat. Tikai tur dažreiz spriež par to, ko nozīmē populisms. Jo kādreiz šim vārdam bija pozitīva nozīme un daži to uztveŗ kâ komplimentu.

    Savukārt Eiropas mērogā, liekas, par populistiem eiropisti-multikultūrālisti sauc nācionālistus. Viņi laikam šim vārdam piešķiŗ kādu maģisku spēju. Iedomājas, ka vēlētājus šis vārds varētu atbaidīt, bet īstenībā drīzāk piesaista.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 17.01.2017. 23.31

    Valdis Lācis. Nešaubieties ne mirkli – LV vadošajās pozicijās gandrīz visās jomās Ziemeļeiropā:)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 23.37

    Aldi

    Vispirms referendums un izstāšanās, pēc tam Šengena beidzas. Vai arī atsevišķa Šengenas līguma laušanas procedūra. FN sola to, ko uzreiz izpildīt nevarēs. Un, ja referendumā viņiem skuju ziepes, tad nekad! Populisms.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 23.39

    Ino

    …LV vadošajās pozicijās gandrīz visās jomās Ziemeļeiropā:)

    ——————

    Nenoķēru sarunā, uz ko ar šo atbildējāt? Vai arī vienkārši sarkasms? :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 17.01.2017. 23.40

    Valdis Lācis raksta: “Vai FN populisms nav vairāk tas solījums, ka izstājoties no ES, visas problēmas pagaisīs? Migrācijas vairs nebūs un ekonomika plauks un zels?”

    Neesmu dzirdējis solījumus, ka “ekonomika plauks un zels”.

    Ja runā sociālists, tad tas ir marasms totāls. Totāls! (Starp citu, imigrantu kvartālos par sociālistiem balsojot 80-90% vēlētāju.)

    Ja runā FN pārstāvis, tad viss ir vismaz skaidrs un loģisks. (Tas, ka viņi skaŗ tikai atsevišķus tematus, tas ir cits jautājums.)

    Ja runā Le-Republikānis, tad viss skan līdzīgi kâ FN pārstāvis, tikai jāklausās uzmanīgi – daži vārdiņi maina teikuma jēgu. Mērķis, lai vienkāršam velētājam viss skanētu tâ, kâ viņš grib dzirdēt, un tikai tās niances norāda uz to, ka tie ir tukši vārdi bez seguma. “Grozīsim Šengenas līguma noteikumus!” Un pēc tam platīs rokas: “Mēs jau to gribējām, bet Merkele nepiekrīt…”

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 23.44

    Aldi

    …populistiem eiropisti-multikultūrālisti sauc nācionālistus.

    ——————-

    Vai gan nacionālistus nesauc par nacionālistiem, reizēm – konservatīviem? Savukārt, populisms ir politiskās PR tehnoloģijas veids, kuru var pielietot politiskā spektra visi virzieni? Tipisks populisms bija Musolini fašisms, kuram nebija nedz kreisa, nedz labēja ideoloģija, tikai vēlme izpatikt vēlētājam un solīt jebko.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 17.01.2017. 23.48

    Aldi

    Francija, cik nu zinu un esmu tur uz viets vērojis, vispar ir tāda kreisi orientēta valsts. Pieļauju, ka attiecīgi arī partijas ir ar kreisu deviāciju. Labējie ir mērēnie, mērenie ir sociķi, bet sociķi ir kreisie radikāļi.. Vai tā ir?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 17.01.2017. 23.54

    Valdis Lācis raksta: “Vispirms referendums un izstāšanās, pēc tam Šengena beidzas. Vai arī atsevišķa Šengenas līguma laušanas procedūra. FN sola to, ko uzreiz izpildīt nevarēs.”

    Tu nesaproti – FN darīs tâ, kâ uzskata par pareizu, nevis tâ, kâ paredz Eiropas līgumi.

    Var atšķirties vien termiņi.

    FN sola, ka Francijas valūta tiks ieviesta 6 mēnešu laikā. Nu un ja tas notiks pēc 12 vai 18 mēnešiem? Nu, būs mazliet nokavējuši solītos termiņus, bet tomēr solījumu būs izpildījuši.

    Nekādi līgumi neparedz, ka var izstāties no eirozōnas? Nu un? Līgumi neparedz, bet Francijā vienalga būs sava valūta.

    Līgumi neparedz robežu slēgšanu, bet Francijas robežas būs slēgtas.

    Līgumi neparedz ierobežojumus darba spēka kustībai, bet Francijas likumi to paredzēs.

    Tā ir dēmokratija.

    FN sola izdarīt to un to, tauta par viņiem nobalso, viņi īsteno savus solījumus. Nekādi līgumi neatceļ dēmokratiju.

    Franciju izslēgs no ES? Jo labāk, nebūs jātērē laiks izstāšanās procedūrai :)))

    Starp citu, nesen bija interesants raksts par Poliju. Franču eiropisti raudāja, ka poļi dara to un to. Un tad uzdeva jautājumu: vai ir iespējams izslēgt Poliju no ES? Līgumi šādu iespēju paredz, bet … Bet pārējām 27 valstīm vienbalsīgi jānobalso par izslēgšanu. Savukārt reālitātē Poliju atbalsta vairākas valstis, kas nekad nebalsos par izslēgšanu. Līdz ar to, Polija (vai Ungārija) var darīt visu, ko grib, bet to izslēgt praktiski nav iespējams. Tāds bija viņu secinājums.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 17.01.2017. 23.59

    Valdis Lācis raksta: “populisms ir politiskās PR technoloģijas veids”

    Par to vairs sen neviens neatceras. Tagad tā ir birka, ko uzkarināt saviem politiskajiem pretiniekiem.

    Valdis Lācis raksta: “Tipisks populisms bija Musolini fašisms, kuŗam nebija nedz kreisa, nedz labēja ideoloģija, tikai vēlme izpatikt vēlētājam un solīt jebko.”

    Lūk! Tas ir tieši tas, ko pašlaik Francijā dara prezidenta kandidāts Makrons.

    Viņš bija sociālistu valdības ministrs, bet tagad viņš saka, ka nav ne kreisais, ne labējais. Laikam tāpēc viņu sauc par līberālpopulistu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 00.01

    Aldi

    FN uzspļaus visam – ir arguments ar vesera spēku. Vienīgais jautājums ir – mehānismi, kas liek valstīm līgumus ievērot…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 18.01.2017. 00.02

    Valdis Lācis raksta: “Labējie ir mērenie, mērenie ir sociķi, bet sociķi ir kreisie radikāļi.. Vai tā ir?”

    Tavā jautājumā kāds vārds ir sajaukts. Es nevaru to saprast :)))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 18.01.2017. 00.06

    Valdis Lācis raksta: “Vienīgais jautājums ir – mēchanismi, kas liek valstīm līgumus ievērot…”

    Ir Dublinas līgums. Merkele tam uzspļāvusi virsū un radījusi nelegālās imigrācijas krizi Eiropā.

    Domāju, ka Francijas lēmums slēgt savas robežas neizraisīs it nekādas problēmas. Nu vienīgi neērtības robežu šķērsotājiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 00.07

    Aldi

    Jautāju, vai Jūsu skatījumā Francijā viss politiskais spektrs ir ar kreisu novirzi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 00.14

    Aldi

    Kas izraisīja migrantu plūdus ES – konflikti Tuvējos austrumos un Lībijā, vai Merkele? Vai arī Merkele vainojama pie tiem konfliktiem?

    Kuras robežas ES valstīm, Jūsu skatījumā, ir stingri jāsargā? Ārējās ES robežas vai robežas starp ES valstīm? Vai ES var darboties tad, ja dalībvalstis nemeklē kopīgus risinājumus, bet katra velk deķi uz savu pusi?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 18.01.2017. 00.14

    Valdis Lācis raksta: “Labējie ir mērenie, mērenie ir sociķi, bet sociķi ir kreisie radikāļi.. Vai tā ir?”

    Esmu sapratis :)

    Nu jā, aptuveni.

    FN ir labējā partija (lai gan vācu Alternātīva Vācijai franču Nācionālo fronti sauc par … sociālistiem)

    Labējie ir drīzāk centristi

    Centristi ir drīzāk kreisā partija

    Kreisie ne ar ko īpaši neatšķiŗas no kreisajiem “centristiem”

    Bet ir vēl arī galējie kreisie.

    Savukārt kreisie filozofi saka, ka Francijā nav nevienas īstas kreiso partijas.

    Ir vai nu līberālkreisie, kas pēc būtības nav nekādi kreisie, vai nu ir stalinisti, kuŗiem ar īstajiem kreisajiem arī nav nekāda sakara.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 00.19

    Aldi

    Kur gan vispār tagad rodamas īstas kreisās partijas? Varbūt Venecuēlā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 18.01.2017. 00.26

    Valdis Lācis raksta: “Kas izraisīja migrantu plūdus ES – konflikti Tuvējos austrumos un Lībijā, vai Merkele?”

    Nu, īstenībā tos ir izraisījusi iepriekšējo 40 gadu bezatbildīgā imigrācijas politika.

    Ja Eiropā pēdējā pusgadsimtā nebūtu bijis masveida imigrācijas, tad nekādi militārie konflikti neizraisītu imigrantu plūdus uz Eiropu, jo nevienam potenciālam imigrantam pat prātā nenāktu braukt uz Eiropu, viņš zinātu, ka Eiropā imigranti netiek uzņemti.

    Kas attiecas uz merkelēm…

    Tā vietā, lai kritizētu Orbanu, jau pirms 5 gadiem vajadzēja piešķirt visām dalībvalstīm līdzekļus nožogojumu būvniecībai uz robežas. Pēc veiksmīga Spānijas parauga.

    Merkelei cita starpā var pārmest paziņojumu par Dublinas līguma neievērošanu. Un ja viņai bija vajadzīgi imigranti, vajadzēja viņus ņemt tieši no Turcijas vai Libānas (tad viņi arī neslīktu), nevis radīt imigrantu plūdus caur valstīm, kuŗas tos nemaz negribēja redzēt.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > zanE. 18.01.2017. 00.33

    Valdis Lācis raksta: “Kur gan vispār tagad rodamas īstas kreisās partijas? Varbūt Venecuēlā?”

    Nebūt nē. Divi vispopulārākie franču filozofi (atsevišķi filozofi Francijā, iespējams, ir daudz populārāki nekâ, piemēram, Vaira Vīķe-Freiberga Latvijā), lūk, viņi abi ir kreisie, bet viņu kreisums ir ļoti miermīlīgs. Varētu teikt, ka viņi ir ūtopisti… Katrā ziņā, viņi saka, ka neviena partija neatbilst viņu uzskatiem. Piemēram, Onfrē, kuŗš uzrakstījis kādas 50 grāmatas, katra 500-800 lappušu bieza :) Viņš sevi sauc par hēdonistu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 00.43

    Aldi

    Merkeles rīcība, manuprāt, bija nevis proaktīva, bet reaktīva. Līdz ar to arī risinājumi, kas izskatās pēc ielāpiem. Bet viņa vismaz risināja. Liela daļa ES valstu vadītāji nedarīja vispār neko…

    Laiks pie miera. Labu, Jums, nakti!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 18.01.2017. 10.16

    Lāča kungs, kas jums par miega režīmu – no kurienes rakstiet ? čekistu maiami biča kolonijas ?

    Merkeles politiku bēgļu jautājumā noteica nevis līdzjūtība vai cēlsirdība, bet gan lielo un loti bagāto vīru un sievu lobiji.

    Kas ir ieguvēji Vācijā ievedot 1 milj patērētāju? Tās māmiņas, kurām samazināja pbalstus? Tie,pilsoņi , kuriem palielināja nodokļus , apdrošināšanas?

    nē taču – ieguvēji – ir piem., aifonu tirgotāji, būvnieki, vispār – visa tirgoņu kārta , darba devēji cerēja, ka lētais darbaspēks dos viņiem iespēju atteikt darbu prasīgajiem vāciešiem – bet čukča ņe čitateļ, čukča pisateļ – t.i. – nu nebrauca uz REiropu šie cilvēki strādāt , viņi nezin, kas tas ir strādāt , nu nezin

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 10.27

    Skaisle

    Laba diena!

    Maiami? Varbūt pēc CET? :) Un arī maskavā tikai ap diviem naktī…

    Tavā rakstītajā (Vai drīkstu lietot familiaru formu, jo vakar, šķiet, uz to pārgājām?) par Merkeli saskatu manipulāciju. Taisnība, ka kancleres lēmumus ietekmē biznesa aprindas. Tomēr, ne tikai biznesa aprindas ietekmē šos lēmumus, jo Merkeli nez vai var saukt par lelli biznesa dūžu rokās, un jebkuri politiķi, pat autoritārismā (sk. Putins) tiek ietekmēti no naudasmaisu puses.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 10.32

    Skaisle

    Par 1 mljn. patērētājiem runājot… Iepriekšējie imigranti (piem. turki) jau vairs nav patērētāji Vācijas ekonomikā, bet dod savu pienesumu. Austrumeiropieši nav patērētāji britu ekonomikā, bet dod pienesumu. Arī tie, kuri netiks izraidīti no Vācijas, vairumā kļūs par devējiem, nevis saņēmējiem. Bet kroplīši atradīsies katrā ģimenē… Vai nu mazums stāstu par baltiešu bomžiem Londonā un mūsējiem, kuri nestrādā un dzīvo uz pabalsiem kā tādi Onslovi no Smalkā stila…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 18.01.2017. 10.42

    debess, kā tu mani kaitini, lāci! Turki dodot Vācijai ieguldījumu – kādu? Ka piekauj Erdogana pretinikus Vācijā? Ka atver arvien vairāk turku skolu , kurās vāciski nerunā? ka brāļojas ar salafistiem ?

    Kad studēju Bonnā , dzivoju Tannenbergā, biju spiesta pirkt krāsu un krāsot tumšus savus blondos matus, tie turku bari tur slaistījās dienām un naktīm un mani baidīja, bet tu te man stāsti par pienesumu

    Vai Berlīnē – KREUZBERGĀ – tur taču visi vācieši aizmukuši

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 18.01.2017. 10.45

    starp citu, jūs te atkal būsiet vairāki – valdiņi lācīši , kā zanītes – cikos aizgāji gulēt un cikos jau sāki rakstīt?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 10.47

    Skaisle

    Vai tiem turkiem lielākajai daļai ir darbs? Vai viņi vismaz kaut kādus nodokļus maksā? Ja tā, tad ir devēji, nevis ņēmēji. Tā vērtē pienesumu. Savukārt, problēmas ar integrāciju ir cits stāsts, nevis pienesums ekonomikai.

    Vai nekad nesanāca saskarties ar turkiem, kuri centās kļūt vāciski?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 10.52

    Skaisle

    Vakar šķita, ka Skaisle bija cita persona – konstruktīvāka. Šodien Skaisle ir persona, kas nikni uzbrūk… Kas noticis? Kreisā kāja šorīt pirmā iebrauca pagultes čībā? ;) Vai arī – ķeriet zagli klaigā pats zaglis?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 18.01.2017. 11.00

    zini, protams, ka ir turki, kuri ir izglītoti, strādīgi utt., bet pieļauju, ka tādu ir mazākums, jo viņus grūti pamanīt.

    Uzkrītošāki un pamanāmāki ir luk tieši manis aprakstītie.

    Jā un neiedomājies, taču , ka Vācijā kāds skaitīs cik pabastos maksā turkiem un cik vāciešiem – bet padomāt un izdomāt to var …

    Jā un mani uztrauc tavs dienas režīms , tas ir loti aizdomīgs , lai neteiktu vairāk

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 11.09

    Skaisle

    Par uzkrītošajiem un pamanāmajiem pilnīgi piekrītu. Pilnīgi pietiek Minhenes Hāras komunālajā baseinā ar 1 stulbu bēgli, kurš nejēdz kā uzvesties vai arī vienkārši nav cilvēkus peldkostīmos redzējis un visa pelde desmitiem cilvēku ir beigusies… Bet tas ir stāsts par medus mucu un darvu….

    Par manu miega režīmu nekreņķē… Man ar 6 stundām miega pietiek. Veselībai vairāk kaitē sēdēšana pie datora tik ilgi :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 18.01.2017. 11.17

    par kaitīgo sēdēšanu pie datora piekrītu, mana atkarība – mizlīga problēma

    par darvas karoti medus mucā nepiekrītu – Tu te neuzstājies ar sķēles- liepnieka laiku pozitīvisma kampaņu –

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 18.01.2017. 11.29

    Skaisle

    Mana pozitīvisma kampaņa ir stipri vien ilgāka par to darboņu pirmsvēlēšanu ņemšanos. Esmu pozitīvs “no iekšām”, kā to A. Šlesers raksturotu Rīgas laikā :) Pie kam, daudz vazājos pa citām valstīm un varu novērtēt savas Dzimtenes panākumus un trūkumus. Un, jāteic, visumā esmu lepns par valsti, kuru saucu par savu!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 18.01.2017. 11.32

    valdiņ , nē ! – mazāk braukā pa āfrikām un bangladēšām , biežāk pagriez uz ziemeļiem – sāc ar Igauniju – tad Tavs lepnums ka gaiss no balona šņākdams izskries

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 17.01.2017. 17.55

Angļus var saprast un, nav izslēgts, ka arī es domātu līdzīgi kā anglis, ja es būtu anglis :) Angļi ir spēcīga nācija, kurai ir sava kodolvalsts, ekonomika, kas būs pasaules mēroga spēlētājs jebkuros apstākļos.

Bet es esmu latvietis un tādēļ mana pārliecība ir – Latvijas vienīgais glābiņš un labklājības iespēja ir ES un NATO, atšķirībā no angļiem :)

To es rakstu tāpēc, ka it bieži var lasīt komentārus par ES un NATO un zaudēto Latvijas neatkarību.

+21
-2
Atbildēt

1

    west > rinķī apkārt 17.01.2017. 19.44

    Viņiem viss būs labi un mārciņa izdzīvos. Briti ir diža nācija. Visu laiku lielākā, jebkad bijusī impērija, ja kāds ir aizmirsis. Britiem tas ir asinīs vēl joprojām. Viņi nekad nepieļaus, ka šos komandē kaut kādi vācu, vai franču mūžīgie lūzeri. No tā arī nacionālais raksturs un rezultāts.

    Tā ir vēsture, saistība ar šodienu.

    Kas sagaida mūs, arī skatāmies vēsturē. Latviešu kalps ir vislabākais.Viena nelaime – kungus tomēr nemīlam. Arī raksturs.

    Tur arī paliks, ja vien kāds atkal nepaaicinās palīdzēt sagraut kādu impēriju :)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

Es 17.01.2017. 17.42

Nez, kā nu būs ar visiem ES pilsoņiem, kuri dzīvo un strādā UK? Un kā būs ar britu pensionāriem Spānijā? Taisīs “speigu tiltu”? Pensionāriem tad vēl ne tik traki, bet tiem, kuri strādā tak darba atļaujas vajadzēs.

+9
-2
Atbildēt

22

    Anonīms > Es 17.01.2017. 17.50

    labāk domā , kā mēs te dzīvosim, kad pensijas būs jāsaņem

    Paskaties – mums bērni nu jau regulāri deg un mirst badā, izdzīvojušie te visu pamet un aizmūk , bet naciķu Māras programma tikai 2018.gadā sākšot VEIKSMĪGI strādāt

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 17.53

    par šito valdiņ uztraucies – britiem jau pareksieši sēdētu aiz restēm , bet mūsējie – dabūja amatus un vēl miljonus kompensācijās

    nu cik var noprast – ES nespēj apturēt čekistu laupīšanas afēras , mēs paši ne tik – nu tad – ko tu raudi par britiem?

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/latvijai-draud-vel-viena-parex-banka/783839?utm_source=inbox&utm_campaign=news&utm_medium=newsbox

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 18.36

    Skaisle

    Ar pensijām tiešām draud liels posts. Nezinu, vai maz kādam ir plāns kā risināt to situāciju, kad celtnieks ar EUR 1000.- aploksnē mēnesī pāries uz EUR 43.- mēnesī? Un neba tā tikai valsts vaina, ka cilvēki par vecumdienām galvu nelauza…

    Bet citādi gan nedomāju, kā Jūsu sazīmētais Maļēviča Melnais kvadrāts alias Latvija ir tik melns. Kaut vai par to pašu dzelzceļa ziņu, kur saskatāt jau milzu afēru http://www.lsm.lv/lv/raksts/ekonomika/zinas/valdiba-dod-zalo-gaismu-dzelzcela-elektrifikacijai-rigas-virziena.a219459/ Augulis ir pārliecināts, ka projekts ir ekonomiski izdevīgs. Antāne saka – neizdevīgi, Augulis – izdevīgi… Vajadzīgs nozares eksperta viedoklis, manuprāt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 18.40

    Skaisle

    Par ko pareksiešiem, Jūsuprāt, būtu jāsēž? Par ko sēdēja Priedītis no Krājbankas? Vai Liepājas metalurtga bijušajiem nav jāsēž?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 19.04

    Valdi, nr1 – pats raksti, ka vajadzētu vismaz diskusiju par valsts naudas tērēšanu dzelzceļa elektrifikācijai, vienlaicīgi – valdība jau nolēmusi šo projektu atbalstīt. Vai kāds nozares speciālists vispār ir uzrunāts šai jautājumā? Vai nebūtu normāli, ja par kārtējiem miljardiem no valsts kases spriestu ne tikai zagļīgu partiju ielikteni ? Atkal slēgs līgumus par miljardiem, galvos valsts kase, bet maksās tie nabagi, kuri jau tagad mirst kā mušas bada laikos.

    Par aplokšnu algām – bļedj – nosauc man vienu uzņēmumum nosauc man vienu pašu sasodītu strādnieku, kurš par aplokšņu algu saņemšanu Latvijā ir notiesāts? Man ir versija kāpēc tas nav noticis, bet par to tikai runā – jo to pašu būvniecības nozari konrtrolē čekisti, kuri negrasās šai valstij maksāt , bet tikai paņemt no tās. Kad ir novalsts budžeta kaut kas jāizzog – likumi un tiesu normas ir gatavas nākošā dienā uz pusdienlaiku – ja ir apzināti jānovilcina, tad drīzāk ceptie gaiļi sāks dziedāt, nekā saeima kaut pirkstu pakustinās bez oligarhu mājiena.

    Par pareksiešiem – vai ir vispār sākts skatīt jautājums vai parex bankrots nebija ļaunprātība? Te IR žurnālā bija intervija ar kādu LU profesoru, kurš liecināja par kādu valdibas vadītāju – viņa kursabiedru , kurš viņu – šo LU profesoru reketējis kā visīstākais čekists. Interesanti , ka visas aizdomas ir par to, ka tieši šis cilvēks vadīja valdību parex bankrota laikā

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 19.13

    Skaisle

    Augulis atsaucas uz ekspertiem (skat to pašu saiti), bet neesmu drošs, ka tur pats Augulis brīvi netulko ekspertus…

    Strādnieku par aplošņu algu notiesāt nevar. Kriminālatbildība darba devējam ir ieviesta tikai dažus mēnešus. Neesmu dzirdējis, vai ir jau kādas lietas ierosinātas, bet notiesāts tik īsā laikā nevar būt neviens.

    Nepatīk man, kad dāmas rupji lamājas, kaut arī runa par aplokšņu algām… ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 19.14

    un Liepājas metalurga bijušie nekad nesēdēs , jo partijas saņēma ziedojumus un tika nokārtoti valsts kases garantēti kreditu miljonu vai pat miljardu apmēros – lūk – kā saka – ja latvietim maksā , tad iet kā ar sviestu smērēts – nekas vairs nav svēts

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 19.18

    es tev te nekāda dāma neesmu, visprastākais proletariāts, labi ka vēl papirosus nepīpēju un šņabbi nedzeru – viss cits ir

    Un par aplokšņu algām – nu nešokē taču mani apgalvodams, ka vien dažus mēnešus ir aplokšņu algu likums, es svēti ticēju, ka jau sen tāds ir , nē – nestāsti man vēl rūgtākas patiesības par manējām

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 19.20

    Skaisle

    Parekss – banka aizgāja pa pieskari, jo sindicētie kredīti bija īstermiņa, bet aizdevusi hipotekāros bija ilgtemiņa. Oportunisms. Tālāk jau stāsts par to, ka īpašnieku spēlē zušu pāri un vēl mēģina paglābt līdzekļus. Laikam taču nav neviena pierādījuma, ka ir kaut kas no bankas aizskaitīts rupji nozogot… Vismaz, cik man zināms.

    Krājbanka – Antonova ideja vajadzību pēc naudas jauniem ieguldījumiem, iegūt ar derivātu Austrijas bankai. Shēma nobruka citur, bet Krājbanku parāva līdzi. Priedītis sēdēja par parakstu uz derivāta.

    Liepājas Metalusrgs – saņem valsts garantiju un saprot (īpašnieki), ka te ir zelta bedre. Metālu iepērk caur savu ofšoru un pārdod caur savu ofšoru tā lēnām LM izpumpējot tukšu. Klāt vēl visam metāla cenu kritums pasaules tirgos Ķīnas un 2009 krīzes dēļ. LM ir vienīgais gadījums, kur es teiktu, ka īpašniekiem ir jāsēž un viņu un radu īpašumi jākonfiscē. Bet, vai to prokuratūra varētu pierādīt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 19.23

    Augulis tāds ministrs kā es baletdejotāja – tikko eksportēja uz ārzemēm bāreņus Labklājības ministrijā , nu tagad kārtos rebes ar dzlezceļu

    Nu labi, nav ko te lieki laiku ar mani tērēt – no principa , ka viss ir slikti es neatkāpšos , nav pamata

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 19.27

    šito nevajadzēja rakstīt – man murgi rādīsies

    Man nomira māsīca, tādu vētrainu dzīvi cilvēks dzīvoja un pēc bērēm man bija sapnis,ka es to māsīcu ielieku veļas automātā un izmazgāju un tad pakarinu uz šņores mammas pagalmā, ir tāds pavasara vējš , māsīca ir tādā sudraba mētelī, kā tāds sikspārnis ar to mēteli un vējš viņu pūš pa gaisiem un man ir tik viegli un labi, jo es saprotu, ka tagad sāksies jauna un tīra un pareiza dzīve un tad – turpat sapnī es sapratu, ka nav īsti pareizi un ka es laikam sapņoju un tad es pamodos ļoti skumja par īstenību

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 19.35

    Skaisle

    …ministrs kā es baletdejotāja.

    ————–

    Teica Zita Ersa :)

    Augulis no tiesas ZZS ir tāds labas ārienes “korķis visām pudelēm”, kurš vēl pie tam ir labi apguvis mākslu neko nepateikt.

    Sapņi ir nomodam paralēla esamība, kurā reizēm tīkami kavēties, reizēm baisi, bet reizēm cilpojums izveidos starp abām “realitātēm”, savērpjot stāstu neticamās kombinācijās….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 20.08

    nē , nu sapņi nevar būt paralēla esamība, nebaidi mani uz nakti !

    Sapņi ir kaut kādu neizdomātu, nedzimušu domu kombinācijas, kurām mēs piešķiram nozīmi esot nomodā – mans variants man škiet labāks un pieklājības pēc vienreiz piekrīti tam, ko es rakstu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 20.11

    Skaisle

    …bet tikai pieklājības pēc… :)

    Zini, tā ir visai sarežģīta, bet interesanta tēma ar tiem sapņiem. Kādreiz varam atkal pārcilāt, ja ir vēlme.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 20.31

    nu ko valdiņ , sapņu speciālists esi? Neko droši par sapņiem zināt nav iespējams, tāpēc nezinu vai var nopietni par to spriest , man kā kristīgam materiālistam tas ir problemātiski

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 20.37

    Skaisle

    Kristīgs materiālists :) Sapņu tēma skar gan reliģiskos mītus un filozofijas, gan psihoanalīzi…

    Vai sākam sapņu tēmu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 20.44

    labi – Tu sāc pirmais – es pectam

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 17.01.2017. 20.50

    Skaisle

    Dāmām priekšroka. Bet, varam atlikt līdz citai reizei.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 17.01.2017. 21.00

    atliekam – kaut ko nosapņojam un tad

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 17.01.2017. 22.09

    Valdis Lācis

    Un kā būs ar britu pensionāriem Spānijā?

    Satraukums nevietā. Neaizliegs Lielbritānija saviem penšiem balstīt Spānijas ekonomiku.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 17.01.2017. 22.33

    Skaisle

    bet naciķu Māras programma tikai 2018.gadā sākšot VEIKSMĪGI strādāt

    Kamēr tavējiem: nelietīgiem prokremliskiem izdzimteņiem, zagļiem un kaku stumdītājiem un to čekas kuratoriem un saimniekiem, būs iespējas graut mūsu valsti, veiksmīgi strādāt nekas nevar, pēc definīcijas.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 17.01.2017. 22.36

    Valdis Lācis

    Par ko sēdēja Priedītis no Krājbankas? Vai Liepājas metalurtga bijušajiem nav jāsēž?

    Priedītis nesēž, bet lai LM bijušie sēdētu, jāsēž ir Dombrovskim, kurš kopā ar Zaharjinu izvazāja uzņēmumu un Zatļeram, kurš rija saslaukas no Zaharjina dzīru galda un uzlaizīja mērces paliekas.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

Aldis-2 17.01.2017. 17.16

“Le Monde” raksta:

Sur le Proche-Orient, Londres choisit le rapprochement avec Trump au détriment de l’unité européenne

(Attiecībā uz Tuvajiem austrumiem Londona izvēlas tuvināšanos ar Trampu uz Eiropas vienotības rēķina)

Līdzīgi kâ Obams savas valdīšanas pēdējās dienās gribēja ieriebt Izraēlai, ļaujot ANO pieņemt pret Izraēlu vērsto rezolūciju, tâpat arī ES mēģināja pieņemt pret Izraēlu vērsto deklarāciju.

Bet Apvienotā Karalīste, Ungārija, Čechija un vēl dažas valstis ir atteikušas to parakstīt. Deklarāciju bija sagatavojusi Francija.

Tagad franču diplomāti met ugunis un zibeņus :)))

« C’est une déroute pour Paris », se réjouissait, lundi soir, un éminent diplomate israélien.

>>> “Tā ir Parīzes sakāve” priecājās pirmdienas vakarā kāds svarīgs Izraēlas diplomāts.

+6
-12
Atbildēt

13

    Anonīms > 17.01.2017. 17.31

    Londonai jau variantu nav. Čomskis par britiem skaisti izteicās, ka tie uz amerikāņiem kā mazi puišeļi piečurātās pusbiksēs – ko amīši saka, to briti dara

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Andrejs > 17.01.2017. 18.30

    Noams Čomskis jau nu gan ir 21.gs. “intelektuālais ģēnijs”, uz kura nepārspējamajiem domu graudiem atsaukties. :D:D:D

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > 17.01.2017. 19.12

    protams, ja salīdzina ar Andreju no Rīgas , tad Čomskis ir tāda niecība

    Sacēla kājās visu pasauli par kara pārtraukšanu Vjetnamā, nemaz nerunājot par pētījumiem valodniecībā, bet tas tas jau tiešām nieks, sasodīts, salīdzinājumā ar Andreju , arī- dddd

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Andrejs > 17.01.2017. 19.20

    Nākamajiem mīnusu licējiem:

    Čomskis ir viens no galvenajiem pašreizējās 20./21. gs. globālās politiskās kreisi liberālās krīzes ideoloģiskajiem līdzautoriem.

    Tuvie austrumi, multikulturālisma sērga ar migrantu invāziju Eiropā, roku atraisīšana čekistiskajai Krievijai un vēl daudz kas kas cits uz šī “domas giganta” sirdsapziņas.

    Tāpēc viņš ir arī mans personīgais ienaidnieks.

    Un jāpateicas Dievam, ka beidzot pasaulē sākušies procesi, pateicoties kuriem parādās cerības Rietumu pasaulei no šī smacējošā kreisi liberālā totalitārisma murga izrauties atpakaļ svaigā gaisā.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > 17.01.2017. 19.27

    Andrejs

    Tāpēc viņš ir arī mans personīgais ienaidnieks.

    —————

    Vai Noams ir lietas kursā, kā saka? ;)

    Un, vai viņš Jums ir “personīgais” vai “personiskais”?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > 17.01.2017. 19.33

    Man atkal Čomskis ļoti patīk un es ļoti labprāt klausos visā, ko viņš stāsta. Man nav obligāti visam jātic, bet ieklausīties der.

    Redzi Andrejiņ, ja jau Čomska kreisais liberālisms tā valdītu pasaulē, tad jau nebūtu sociālās noslāņošanās, negodīgu karu, nabadzibas pieaugums utt. Tad jau visur valdītu sociālā un tiesiskā vienlīdzība

    Čekisti un naciki tev laikam draugi , ja? Nu skaidrs, mazo putniņ – lido vien tālāk un neaiztiec manu Čomski

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > 17.01.2017. 19.37

    Skaisle

    Kas jums ar to Čomski! Privatizējuši abi esat, vai?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > 17.01.2017. 19.40

    Skaisle

    Vai pesimisms un negatīvisms ir kreisuma priekšnoteikums vai rezultāts? Vista vai ola?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > 17.01.2017. 20.06

    par pesimismu ir grūts jautājums, viena lieta, ir ka mēs jau saņemam tikai negatīvu informāciju par to,kas notiek. Un pat ja kaut kas tiek pasniegts kā labā ziņa , tad tas nenozīmē, ka tā tas ir. Kaut vai šārīta ziņa, ka parādnieks veiksmīgi tērē naudiņu un ka 2018.!!!! sākšot veiksmīgu projektu.Un kā asumiņš tam klāt ziņa, ka sadedzis bērns – viens pats mājās.

    Nezinu, kam jābūt, lai šādā situācijā būtu optimists. No otras puses – esmu paēdusi, apģērbusies, mīlēta un mīloša – nu smaidīdama vien varētu staigāt.

    Tagad “raudu”, cik ļoti gribu uz Helsinkiem – tur 20 Modiljani darbi. Stokholmā – Bazelics. Gribētu dzert šampi – pirms brokastīm un pirms gulētiešanas – bet arī – nevaru, nevaru un viss. Uztrauc nākotne, uztrauc ,kas notiek sabiedrībā, jo man nav tā doma, aizmukt no Rīgas un pēc manis kaut ūdens plūdi, mieru sniedz vien sajūta, ka visiem viss ir labi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > 17.01.2017. 20.22

    Skaisle

    Ir žurnālā, ko abi abonējam, taču ir arī labo stāstu sadaļas. Bet sliktās ziņas mums ir svarīgas, jo tās ir kā signāllampiņas auto panelī, kas ziņo, ka tas un tas nav kārtībā, vai taisās sabojāties. Nebūtu to “ziņojumu”, auto darbotos līdz neglābjami būtu pagalam. Un cilvēki jau arī labprātāk lasa slikto un sensacionālo…

    Smaidīdamai jau arī ir jāstaigā. Ar savu smaidu dedzot smaidus citos ļaudīs ap sevi. No smaidiem pasaule top gaišāka gluži bez maksas. Par dzīvi jāpriecājas!

    Ja Helsinki tiešām svarīgi, tad LUX lines vai Eurolines līdz Tallinai, osta, prāmis, Helsinki… Stokholma drusku sarežģītāk, bet tak arī nav nekāda Hobarta :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > 17.01.2017. 20.28

    luxexpress rītdien tirgos biļetes uz TALL par 5 eur, Kumu ir PAUL DELVAUX, bet ja visu saskaita kopā – nu nav lēti , Kumu izst. ieeja 8 eur, Atenum -izstāde -15 eur , jāēd, jānakšņo – par to arī tas kreņķis

    Rudenī Londonā bija Džordžija O Kīfa – tagad sev pārmetu,ka neaizlidoju , bet nu labi – ne par to ir runa , galu galā, bet par to, ka viss ir loti slikti un ka briti izstājas no ES, ka notiek neticamais = acīmredzamais

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > 17.01.2017. 20.35

    Skaisle

    Vai nav varianti visu saplānot tā, lai Helsinki ir dienā, bet naktis ceļā? Esmu tā darījis. Guļ uz prāmja ostā un uz pilsētu no rīta.

    Viss nav slikti! Ir sliktas ziņas, pēdējā laikā neganti daudz, bet ir arī labās lietas. Un britu sliktā ziņa jau mums pienāca visiem Jāņos. Tagad tam visam tikai realizācija sākusies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > 17.01.2017. 21.59

    Skaisle

    Sacēla kājās visu pasauli par kara pārtraukšanu Vjetnamā

    Kara pārtraukšana Vjetnamā bija kapitulācija civilizācijas atkritumu, absolūtā ļaunuma, priekšā un nodevība pret vjetnamiešu tautu.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Anonīms 17.01.2017. 17.05

es gan domāju, ka viņie viss būs ļoti labi.

Sākot jau ar to, ka viņi ir tiesiska valsts, bet ES – padomā – kas tur notiek, ja mūsu grigule atklāti balsoja par putinu?

Savukārt, Merkele joprojām uzskata, ka ES robežām ir jābūt atvērtām. Tikko kāds pētnieks atkal kratīja pirkstu, ka tas, ka latviešu bērni mirst – tas ir tāds nieks , galvenais lai bēgļu bērni ir drošībā un paēduši – nu ? ! Es par tādu politiku nebalsošu, tas ir skaidrs un man tāda ES neškiet ilgstspējīga

+3
-8
Atbildēt

12

    Anonīms > Anonīms 17.01.2017. 17.12

    Par laimi Grigule nepārstāv lielākās daļas ES parlamenta deputātu viedokli.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 17.01.2017. 17.19

    Skaisle

    Jūsu paustie apgalvojumi būtu jāstipina ar kādām atsaucēm uz konkrētiem pētniekiem un Merkeles runām. Citādi tā ir tikai tāda postpatiesības izplatīšana.

    Piemēram http://www.la.lv/vacija-izraidis-vairak-neka-12-000-imigrantu/ apliecina, ka Merkele izraida 12 000 imigrantu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 17.01.2017. 17.20

    toties viņa pārstāv mūs, otra lieta – tad padomā – nekādi un ne par ko neticu,ka viņa – Grigule to darīja pārliecības dēļ , man nav nekādu citu pierādījumu, kā vien mana svēta pārliecība, ka par balsojumu tika maksāts – kas un kā – zvēru – nezinu

    Bet domā tālāk – ja deputātus var nopirkt – tad par kādu sauleslēktu vispār runa var būt ?

    Un vēl – lasīju, ka piemēram, EP deputāti stipri cīnījās pret žurnālistu vēlmi uzzināt kā viņi tērē deputātu piemaksas par komandējumiem utt.

    Jā un vēl – neviena no ES amatpersonām nav pat FORBES sarakstā. Merkele tomēr ir Vācijas kancelere, nevis EP , vai EK priekšēsēdētāja

    tā kā jā – nav krāšni

    https://www.youtube.com/watch?v=5-MT5zeY6CU

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    valdemir > Anonīms 17.01.2017. 17.22

    Beidziet, Skaisle! Viņa nenobalsoja par Puķinu, bet pret nolaišanos līdz Puķina līmenim, pret līdzekļu piešķiršanu ķengāšanās vajadzībām, tā vietā, lai mēģinātu savest kārtībā pašiem savu saimniecību.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 17.01.2017. 17.28

    valdi,vāciski es lasu focus.de, spiegel, de – pa retam ieskatos welt.de, cicero.de

    ej un pats lasi – padomā – Berlīnes slaktiņmeistars – tunisietis, bija taču izraidītais – skaitījās – nu ?! Par ko raksta Nellija Ločemele – katrs tic, kam grib ticēt, variantu nav –

    Spiegel ir kreisi noskaņots, focus.de – tāds – pusdzeltens – lūk, jālasa un jāliek puspatiesības kopā un varbūt var ko aut cik jēdzīgu salipināt

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > Anonīms 17.01.2017. 17.29

    akmens raksta: “Par laimi Grigule nepārstāv lielākās daļas ES parlamenta deputātu viedokli.”

    Grigule ir vienā frakcijā ar federālistu, kas saucas Guy Verhofstadt.

    Šīs frakcijas galvenie mērķi ir: fédéralisme, défense des minorités, culture du dialogue (Eiropas pārveidošana par vienu federātīvu valsti, minoritāšu aizsardzība, kultūru dialogs, ko parasti pazīst ar vārdu “multikultūralisms” jeb muļķukultūralisms).

    Gijam Verofstadam ir tāda varaskāre, ka viņš, lai palielinātu savas izredzes iegūt Šulca vietu, veda sarunas ar … itaļu eiroskeptiķiem, lai viņi pievienotos viņa frakcijai :)))

    Visi franču mediji smējās par veidojumu, kas varēja apvienot vislielākos federālistus un vislielākos eiroskeptiķus…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 17.01.2017. 17.32

    Skaisle

    Nu, pret vācu preses smagsvariem grūti iebilst, bet saiti tomēr vajadzētu ielikt, jo, kaut ikdienā vāciski nelasu, tomēr labprāt acīm pārskrietu. Un gan jau te ir cilvēki, kuri labprāt arī palasītu vācu eksperta izteikumus par latviešu un bēgļu bērniem…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > Anonīms 17.01.2017. 17.33

    Valdis Lācis raksta: “Piemēram http://www.la.lv/vacija-izra... apliecina, ka Merkele izraida 12 000 imigrantu.”

    Savukārt “Valeurs Actuelles” papildina:

    Les migrants refusés en Allemagne arrivent à Paris

    (Imigranti, kuŗiem patvērums ir atteikts Vācijā, ierodas Parīzē)

    Vai tik Merkele neizraida viņus uz Franciju… :)))

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 17.01.2017. 17.35

    Aldis

    Guy Verhovstadt ir tipisks oportunists, vai ne? Bet viņa ideja par itālu eirosketiķiem tik tiešām izraisīja furoru :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 17.01.2017. 17.35

    valdemir, tikai sasodīts dirsa – – var kaut ko tādu kā tu rakstīt, ka cīņa pret Putina propagandu ir ķengāšanās – maita tāds – ja nu kāds to nespej tev pateikt – tad es varu !

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 17.01.2017. 17.37

    valdi , nekasies – ej iekšā tajos saitos un lasi pats, neko nepasniedzu uz pieprasījumu

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 17.01.2017. 17.37

    Aldis

    Tīrās K. Skalbes Kaķīša dzirnaviņas… Domājiet, ka salādē autobusos kā Balkānu valstīs un vizina uz robežu?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

Absints 17.01.2017. 16.58

Izolacionisms ne pie kā laba nekad nevienu nav novedis. Kātreiz Britānija bija liela impērija, Brexits pielika punlktu tās sagrāvei.

Var saprast iemeslus, bet man nav saprotams rezultāts. Bēgļu krīze Liebritānijai bija jārisina Eiropas savienības mērogā, visā mājā, nevis jāizolējas vienā istabā, aizslēdzot durvis. Jā tagad apakšbikses britam mazgā apteksne no Latvijas, un dara to par lētu naudu, tad nākotnē to darīs brits, bet ne vairs par šādu naudu. Ja tagad sēnes lēti lasīja leitis, un zemenes par grašiem novāca polis, tad turpmāk to darīs briti paši, un saņems “cienīgu” algu. Tik, ko tas nozīmē- tas nozīmē, ka darot to pašu, ražojot to pašu preci, augs tās pašizmaksa, tā būs dārgāka. Un, ja britu apteksne nopelnīs vairāk, un vairāk varēs arī nopirkt, tad šī prece ārpus Anglijas, būs nesamērīgi dārga, un pircēji dos priekšroku lētākām alternatīvām. Un kā būs ar to Anglijas tirgotāju, kas sēnes no Ķīnas varēs dabūt lētāk, kā pašmājās britu lasītās. Ko tas darīs?

Tā kā es to redzu kā Anglijas norieta sākumu, nevis atdzimšanu.

+14
-7
Atbildēt

5

    Es > 17.01.2017. 17.13

    Ķīps

    Britu stāsta vērtējums – laimīgs/nelaimīgs – tagad atkarīgs no ES likteņa. Ja ES nesabruks, tad briti būs iešāvuši sev kājā, ja ES sabruks vai brucināsies ilgā procesā, briti būs pirmie, kuri izlēca no laivas, kas grimst, vai arī tie, kuri laivai izsita dibenā vienu no pirmajiem caurumiem… Es ceru, ka briti tomēr nelaimīgi nolūkosies plaukstošajā ES… ;)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    robotron > 17.01.2017. 18.53

    Ķīps

    Kātreiz Britānija bija liela impērija, Brexits pielika punlktu tās sagrāvei.

    Vai tad Britu impēriju nenoraka resnais alkašs un staļinists, Čerčils, ar agresiju pret Vāciju? Cilvēciņiem, kā ierasts, hronoloģija klibo.

    Anglijas noriets tāpēc, ka galējie izdzimteņi, putļerasti: Junkers, Dombrovskis, Tūsks un Šulc vairs nenorādīs britiem, kā tiem jādzīvo?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > 17.01.2017. 19.09

    Ķīps Izolacionisms ne pie kā laba nekad nevienu nav novedis.

    ______________________________

    Izolacionisms? Briti ar ASV brīvās tirdzniecības līgumu noslēgs ātrāk kā ES. Robežas par izolacionismu uzskata tikai populisti.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Es > 17.01.2017. 19.50

    Ino

    Robežas par izolacionismu uzskata tikai populisti.

    ————–

    Vai to jāsaprot, ka populisti un tikai viņi, ar robežu palīdzību grib izolēties? Vai arī – tie, kas norobežošanos sauc par izolacionismu ir populisti?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    serioussam909 > 18.01.2017. 00.28

    Nākotnē apakšbikses mazgās nevis brits, bet gan nigērietis, indietis vai pakistānietis jo no šīm valstīm imigrācija turpināsies kā ierasts. Atsevišķi Londonas rajoni izskatās pēc Āfrikas. Pats biju un redzēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 17.01.2017. 16.46

žēl. viņi dzīvo uz salas un ir brīvi, ne tādi kā mēs , vini var atļauties , bet nu žēl , protams , kopā bija drošāk

https://www.youtube.com/watch?v=rrVDATvUitA

+2
-9
Atbildēt

0

Es 17.01.2017. 16.19

FTSE londonas birža uzrāda negatīvu reakciju uz T. Mejas paziņojumu.

http://www.londonstockexchange.com/statistics/ftse/ftse.htm

Britu mārciņa gan pieaugusi.

http://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=USD

+6
-2
Atbildēt

0

Es 17.01.2017. 16.12

Sāpīgi! Bet mēģinājums maigai aiziešanai no ES būtu vai nu neizdevīgs angļiem, jo par palikšanu tirgū visi tie paši maksājumi un prasības, bet vairs nekādu lēmējtiesību un iespēju ietekmēt ES darbību. Vai arī aizejot no ES bet saglabājot visus labumus, tas radītu precedentu citām valstīm, ka šāda rīcība ir ļoti izdevīga un rezultātā sagrautu savienību.

+9
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam