Dzintars: Par bēgļu aizbraukšanu nav jāraizējas

96

Komentāri (96)

dzeris49 14.11.2016. 19.30

http://www.delfi.lv/news/national/criminal/tiesnesei-berzinai-un-uznemejam-gulami-par-kukulosanu-piemero-naudas-sodu – ne jau imigranti ir lielākais apdraudējums, bet, pašu korupcija, pērkamīoba un tiesiskais nihilisms.

Kur vēl korumpētu tiesnesi “soda” ar naudas sodu, izņemot muļķuzemi, kur TM ir tas “nacionālo interešu”” paudējs, citur tādus liek aiz restēm.

Un tas nav vienīgais piemērs, visi to lieliski zina.

Valstī, kur viss pērkams, kur totāla korupcija, kur paši latvieši pamazām iznīcina savu valsti, aborigēni satraukušies par musulmaņiem un emigrantiem, kuri šeit pat palikt negrib.

Ja tā nav muļķuzeme, kas tad ir muļķuzeme?

+3
-3
Atbildēt

8

    Ēriks > dzeris49 14.11.2016. 19.49

    Tu tur kaut ko arī izlasīji?

    Prokuratūrā raidījumam “De facto” skaidroja, ka krimināllieta daļā par kukuļņemšanu pret Bērziņu ir izbeigta pierādījumu trūkuma dēļ.

    Tātad prokuratūra,nevis TM. Prokuratūra ir tiesu varas institūcija, kas patstāvīgi veic uzraudzību pār likumības ievērošanu šajā likumā noteiktās kompetences ietvaros.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 14.11.2016. 19.58

    Tu tur kaut ko arī izlasīji?

    krieviņam galvenais uzdevums ir zākāties par latviešiem. Raksta tēma nav tik svarīga.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.11.2016. 20.27

    “…krieviņam galvenais uzdevums ir zākāties par latviešiem”.

    Bravo, andrej, ja tas ir tavs vienīgais arguments, tad jau tiešām esi “īstenais latvietis”.

    Kas attiecas uz Ēriks – viņš beidzot iemācījies pārkopēt, un kādreiz pat atstāstīt saviem vārdiem tādas vispārzināmas lietas, kuru jēgu gan pats ne visai saprot, kaut vai šo frāzi – “Zemgales priekšpilsētas tiesa apstiprina kukuļošanā apsūdzēto vienošanos par sodu”, viņš, acīmredzot nav izpratis, nu bet katram gadās.

    Es gan neuzskatu, ka tur ir kāda nozīme jūsu tautībai, atšķirībā no jums, tā teikt, tādi jūs esat…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 14.11.2016. 21.22

    Es uzskatu, ka tu, muļķi, saukādamies padari par muļķi tikai sevi. Ko nu, muļķi, naida kurinātāj un Kremļa algotni?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 14.11.2016. 21.33

    Tiesa spriež tiesu pēc pierādījumiem,ko tiesai savāc un piegādā policija,izmeklētāji,ja pierādījumu nav,par ko var būt runa?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > dzeris49 15.11.2016. 00.50

    >Ēriks

    Vai ar kukuļošanas lietām nenodarbojas KNAB? Jūs neesat kaut ko sajaucis? Aizstāvot prokurorus un tiesu varu, visu nogrūžat uz policiju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 15.11.2016. 08.38

    Arī KNABā ir izmeklētāji,un tiem ir jāsavāc pierādījumi,kurus tiesa var izmantot,tikai pēc tam var brukt virsū tiesai,ja tā pretēji pierādījumiem tiesā aplami.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    atrium > dzeris49 15.11.2016. 10.08

    maču-pikču

    visu nogrūžat uz policiju.

    Visu nē, taču 80% noziedzības ir uz Čevera, Trulā, Ādamsona, Jaundžeikara, Godmaņa, Segliņa, Mūrnieces un Kozlovska selekcionētās, ar organizēto noziedzību saaugušās, padumjās milicijas sirdapziņas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Absints 14.11.2016. 18.03

Es piekrītu Dzintaram. Mūsu politiķu mazspēja ir devusi pozitīvu rezultātu- visi bēgļi ir prom. Pie kam interesanti, politiķi tā negribēja, tā vienkārši iznāca. Politiķi gribēja sekot Briseles norādēm, un piešķīra bēgļiem tādas priekšrocības, kādas nav pamatiedzīvotājiem. Bet visi labumi beidzas tai brīdī, kad formāli bēglis kļūst par vienu no mums. Un, ja Rīgā ir grūti atrast samaksājumu īres dzīvokli vietējam, tad tikpat grūti ir bēglim. Tāpat ar darbu- ja darba devējam jāizvēlas starp vietējo un bēgli, tad viņš labāk izvēlas vietējo. Savukārt, melnstrādnieku un apakšbikšu mazgātāju vietas Latvijā ir par maz. Ne velti Latvijas iedzīvotāji paši ekonomiski bēg to darīt uz Īriju un citām Rietumeiropas zemēm. Tā ka no vienas puses varam priecāties par mūsu politiķu “gudrību”, kas mēģināja, bet nevarēja uztaisīt likumu kopumu, lai bēglis gribētu palikt Latvijā- no otras puses, Latvijas dzīves apstākļi ir tādi kā ir, un bēglim tajos ir jāiekļaujas. Domāju, ka patreizējais rezultāts ir labākais, kāds var būt. Bēgļus esam gatavi pieņemt, tos uzņemam, bet tad tie paši aizbrauc. Tādējādi izpildam Briseles prasības, bet bēgļu… nav!

Un vēl – manuprāt, par maz akcentējam to, ka mums jau ir daudz ekonomisko bēgļu, kas Latvijā ieplūda padomju laikos. Un tur nu ar to integrāciju, kā ir ,tā ir.

Tāpēc gan Eiropā, gan Latvijā ir jāmaina paradigma- bēgli nevar integrēt, to var tikai asimilēt.. Mēs savu piekto kolonu integrējam 25 gadus, Eiropa var redzēt rezultātu- vai šī kopiena ir integrēta? Ir mediji, prese, bērnudārzi, skolas, baznīcas, darba vietas “integrējamo” valodā.., ir pretdarbība pret valsti, ir atseviškas pašaldības, kas jau ir bēgļu rokās, tiem ir savi svētki, savs dzīves ritums utt. Kāds pamats Eiropai uzskatīt, ka arābu bēgļu “integrācija” būs savadāka? Naivums?

Mēs jau svinam Masļeņicu, Vācijā skolās sāk mācīt islamu. Virzība tā pati…

Mūs izglābs aukstums un bads, teica Rībena.

+7
-4
Atbildēt

5

    Miervaldis > 14.11.2016. 18.15

    Latvieši ekonomiski nebēg, viņi izmanto Eiropas kopējā tirgus piedāvātās iespējas. Rietumeiropā viņi strādā kā visi, saņem kā visi un tikpat arī maksā. Acīs nevienam nelec. Ja kāds sīrietis tā dzīvotu pie mums, tad par viņa integrēšanos nebūtu jāstrīdas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 14.11.2016. 20.56

    ———-

    “Viņus” izmanto:

    “Starp Lielbritānijā no verdzības atbrīvotajiem strādniekiem ir arī viens Latvijas valstspiederīgais. Kā ziņots, Lielbritānijā nomaļā īru klejotāju nometnē no faktiskas verdzības apstākļiem nedēļas nogalē izglābti 24 strādnieki, kuru vidū ir arī vairāki austrumeiropieši.”

    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/13.09.2011/policisti.jpg

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/58387/starp-lielbritanija-atbrivotajiem-vergiem-ari-latvijas-valstspiederigais

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > 14.11.2016. 21.21

    Kremļa algotnis spamerttrollis piesaka idiotspamošanas un neaizvēršanās šovu?

    Vēl viens idiotspamu saturošs komentārs tiek uzskatīts par oficiālu šova pieteikumu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 14.11.2016. 23.28

    ———–

    Vēl platāks smaids!

    http://media.tumblr.com/tumblr_m6v66lJ5K61r0taux.jpg

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > 15.11.2016. 10.11

    Pieteikums nav ieskaitīts. Idiottroļļa komentārs drīkst būt idiotisks, bet tam jābūt par tēmu! Mēģini vēlreiz, idiottrolli!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Miervaldis 14.11.2016. 17.48

Slaistu pabalsti un pamatiedzīvotājiem nepieejamas privilēģijas nevis veicina integrāciju, bet iznīcina pašu integrācijas ideju. Ja tiek radīta privileģēta migrantu grupa, kas tikai pakliegs, padraudēs un saņems visu vajadzīgo, bet pārējiem ”naudas ir tikai tik cik ir un vairāk nebūs, dariet ko gribat”, par integrāciju aizmirstiet un katrs politiķis, kurš solīs tādu ”integrāciju”, var aizmirst par karjeru politikā. Vismaz manu balsi viņš nedabūs.

+2
-3
Atbildēt

0

janis_laiks 14.11.2016. 17.36

Satraukties par bēgļu pazušanu vajadzētu 2 gadījumos:

• ja tie arī pēc valsts pamešanas turpina saņemt kaut centu no Latvijas budžeta. Vai mūsu “gudrīši” pieņēma noteikumus bēgļiem pēc igauņu parauga, kuros skaidri bija definēti spēles noteikumi, to starpā, ka neko nesaņem, ja pamet valsti, vienalga kāds šiem statuss un motivācija? Man šķiet, ka pieņēma, kā parasti, kaut kādu jēlo vidusceļu, kur naudas saņēmējam nav nekādas atbildības, – nodokļu un ES nauda taču, ne jau privātā, to var trallināt un izdāļāt uz nebēdu.

• ja ES uzskatīs, ka uzņemšanas kvotas ar to nav izpildītas un pieņems sankcijas, piem., neļaus izvēlēties tīkamākos, palielinās limitus, prasīs palielināt pabalstus, lai atvieglotu integrāciju, piešķirt vairāk atvieglojumu, utt.

+3
0
Atbildēt

0

Miervaldis 14.11.2016. 17.35

Neviens neko speciāli neiznīcina. Rietumeiropas sociālisti ir sadūrušies ar problēmu, kam nav gatavi. Rezultāts ir haotiska mētāšanās. Karu apturēt nevarēja vai negribēja, tāpēc paziņoja ”mums ir pienākums uzņemt bēgļus”. Tagad atklājas, ka bēgļu plūdiem nebūs gala, bet tādus migrantu barus neviena sabiedrība un neviena sociālā sistēma neizturēs. Mēģinājumi apklusināt pilsoņus neizdodas un pilsoņiem vienmēr paliek demokrātijā paredzētās vēlēšanas, tāpēc sāk balsot par labējiem radikāļiem. Tiem, protams, savi tarakāni galvā, bet kaut kas ir jādara!

Vēl pirms 10 gadiem nebija problēmu ar to, ka Eiropā kādam ir cita krāsa vai ticība, jo viņš dzīvoja kā eiropieši, strādāja kā eiropieši un savus rēķinus maksāja pats. Tagad, pasakot ”nāciet visi iekšā”, ir problēma! Kura jārisina vai arī to jūsu vietā atrisinās labējie radikāļi!

+3
-3
Atbildēt

2

    Pelēkais Vilks > Miervaldis 14.11.2016. 20.22

    Jáizvairas no religioziem.. Cik vien humáni iepéjams.

    Katrai konfesijai savu mítni. Vérot degradáciju. Nídét extrémus. Izglítot klientus.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 14.11.2016. 20.37

    Rietumeiropā līdz tam jau nonāk, lai gan mums vēl joprojām cenšas potēt ”teorētisko reliģijas brīvību”.

    Sociālistus iegāž stereotips ”Tikai ļaunā valsts var apspiest nabaga ticīgos, otrādi nekad.”. Situācija, kad ”nabaga ticīgie” ar automātiem rokās sturmē redakcijas un kafejnīcas, sociālistiem ir negaidīta.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Miervaldis 14.11.2016. 16.43

Viņu nav pārdesmit, viņu jau ir vairāki simti. Pārhidžabotu latviešu meiteņu ar izskalotām smadzenēm ir, pēc maniem datiem, divas. Problēmas nedrīkst risināt ar izlikšanos, ka problēmu nav, jo problēma tiek ielaista līdz grūti risināmai un ļoti sāpīgai stadijai.

+2
-4
Atbildēt

0

Anonīms 14.11.2016. 16.08

Manuprāt tas liecina, ka tomēr mums ir šeit problēmas, kas būtu jārisina, lai clivēki, neatkarīgi no izcelsmes negribētu doties prom.

Lai vai kā, tas arī labi parāda cik bezjēdzīga bija brēka par pārdesmit bēgļiem Latvijā. Mēģinot pateikt, ka bēgļi ir ‘bagāto valstu’ problēma un atteikties viņus uzņemt manuprāt Latvija ļoti slikti sevi parādīja. Tomēr esam daļa no Eiropas Savienības un bez ES fondu apgūšanas mums ir arī citi pienākumi.

Ja tas laiks, kas pavadīts strīdoties vai mums vajag tos pārdesmit bēgļus Latvijā uzņemt, no kuriem lielākā daļa tāpat aizbrauktu, tiktu veltīts, lai diskutētu par reālām problēmām kā korupcijas apkarošana, visi Latvijas iedzīvotāji tikai iegūtu.

+5
-3
Atbildēt

19

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 16.17

    par bēgļiem nepiekrītu – tie tiek uzņemti – vizināti ar lidmašīnām, bezmaksas aprūpe, pabalsti , ai viss na haļavu, kamēr mūsu cilvēki dzīvo uz izmisuma robežas un tieši tāpēc turpina mukt

    Lasīju, ka daži megināsot sūdzēt tiesā elektrības cenu paaugstinātājus – ak nabaga naivie tautieši …

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 16.30

    Es saprotu, ka daudzus cilvēkus aizkaitina fakts, ka tiek palīdzēt kaut kādiem ārzemniekiem, daži tiešām bēg no kara, daži vienkārši grib meklēt labāku dzīvi. Es personiski uzskatu, ka mums ir pienākum palīdzēt cilvēkiem, kuru dzīes kara dēļ ir iznīcinātas. Es ticu, ka, ja mums izdotos kaut daļu no tiem, kas Latvijā vēlas integrēties, integrē, tas pat varētu atmaksāties.

    Lai vai kā, es tikuntā domāju, ka, ja piemēram cilvēki tik pat ļoti ‘saceptos’, piemēram, par nodokļu shēmotājiem kā ‘Gan Bei’, un kopistiski tādus boikotētu, pieprasītu sakārtot KNAB vadības problēmas, uzstātu uz korumpētu amatpersonu kā Loginova kunga atlaišanu, ieguvums būtu simtiem (tūkstošiem) reižu lielāks nekā tas, ko mēs ietaupītu neuzņemot tos pārdesmit bēgļus.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 16.40

    … ka tiek palīdzēts ārzemniekiem uz mūsu nodokļu maksātāju rēķina, nodrošinot migrantiem mentorus, nesamaksājamus dzīvokļus (par kuriem maksāsiet jūs, nodokļu maksātāj) un darbu pēc pirmā pieprasījuma. Bet mums pašiem naudas tikai tik cik ir, vairāk nebūs, ja nepatīk, lasieties prom uz Īriju vai mācieties pārtikt no zila gaisa. Es esmu pret tādu ”palīdzību”, jo tāda politika ir rasisms – rasisms pret pamatiedzīvotājiem, klanoties migrantu priekšā.

    Man ir pienākums pret savu ģimeni un šo pienākumu es izpildīšu. Pret migrantiem man pienākuma nav, jo es uzskatu, ka cilvēkam, kurš ieradies Eiropā, ir pašam ar savu darbu jātiek pie labklājības, nevis okupanta tonī agresīvi jāpieprasa pabalsti un jānolaiž Eiropa līdz Āfrikas vai Afganistānas līmenim.

    Migrantiem piešķirti paneļu kubiki –

    Sistēma dzīvo, kaut nevalda rubiki.

    Migrantiem naudu, jo viņi cieš badu,

    Latvieši gaidīs trīstūkstošo gadu!

    Padomju Latvijas karogs vairs neplīv,

    Tomēr tās sistēma dzīva vēl ir!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 16.51

    Lasu vācu presi un burtiski šausminos – kādreiz es šauminājos, kad kolēģi omuligi apsprieda filmas Zāģis sērijas, tagad šausminos, kad asu , ka notiek Vācijā – izvarošanas, slepkavības, skolās obligātās islāma studijas, centīgākie entuziasti maksā simtus tūkstošus mošeju celtniecībai – ha !! – integrācijai , nodokļi, apdrošināšanas, pesniju iemaksas utt utjprj vietējiem visam ceļas cenas

    Kad bēgļi bēg no Latvijas, tad man nevajag citu pierādījumu tam, ka bēgļi skrien pēc pabalstiem. Es to salīdzinu, kā ieiet cita mājā un sākt tur dzīvot uz to citu rēķina, jo vēl kādi tāpat dara

    Nē – man bēgļi ir un paliek tāds īpaši nežēlīgs un man nepieņemams Latvijas iznīcināšanas veids – savējiem ļaut nomirt – valstij nav naudas, kaut kādus meļus un krāpniekus , labas zives tīkotājus apbērt ar naudu – to pašu, ko atņem mums

    GAN BEI un visas citas nelikumības, protams, ir ļaunums – būtībā – tas pats valsts iznīcināšanas veids, tikai kā saka -ne šaujot, bet kaujot …

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 16.58

    trollis jau vien esi Miervaldi, bet par bēgļiem tev absolūti piekrītu – tā ir tik nenormāla maucība, ar kuru ne par ko un nekad nesamierināšos – būtībā tā ir latviešu iznīcināšana un musulmanu ievešana un vēl liekot latviešiem samaksāt par savu nobendēšanu un musulmanu uzturēšanu – nezinu vai staļins un hitlers kopā ņemot kaut ko tik antihumānu un necilvēcīgu spētu izdomāt

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 17.02

    Mums nav nekādu pienākumu pret klaidoņiem. Starp citu, liekulīgās Rietumeiropas valstis, kas augstprātīgi un visgudri pamāca mūs un pat draud sodīt un ”izslēgt”, it kā ar Breksitu vel būtu par maz, pašas klusībā ievieš kontroli uz robežām un izved ielās karavīru patruļas. Tā ka, liekulīgie rietumeiropieši, nemāciet citirem to, ko paši nedarāt!

    Tagad par problēmu. Ja problēma ir karš Sīrijā, tad jāaptur karš Sīrijā, nevis jāveido otra Sīrija Latvijā. Liekulīgie sociālisti – pseidodemokrāti gļēvulības dēļ nevēlējās to izdarīt, kad vēl bija iespēja. Tagad Asads ir sācis karu pats pret savu tautu līdz pēdējam dzīvajam sīrietim. Interesanti, ka klusē visa liekulīgo rasistu banda, kas tik histēriski brēca, aizstāvot bin Ladenu, Miloševiču, Huseinu un Kadafi! Par ANO un Arābu līgu nav pat vērts runāt! Toties eiropiešiem esot pienākumi, sevišķi latviešiem! Ja bēglis ar pirmo mēģinājumu nevar atrast darbu, tā ir traģēdija vaīīī vaīīī vaīīī palīdziet bēglītim vaīīī vaīīī! Ja latvietis nevar atrast darbu ar desmioto mēģinājumu, tad vinīgā ”palīdzība”, ko viņš saņems, ir pavēle aizvērt muti un ņirdzīgs ieteikums vākties uz Īriju! Bet mums pret viņiem ir pienākums!!! Viņiem pret mums pienākumu nav, toties ir tiesības!!! Izpildīt!!! Nekavējoties!!! Skriešus!!! Slaistu pabalstus Eiropas līmenī visiem migrantiem!!!

    Tātad par pašreizējiem populisma uzplūdiem atbild liekulīgā sociālistu nespējnieku varza. Ja sabiedrībā rodas pārāk daudz kreiso radikāļu, tad līdzsvara dēļ ir jābūt labējiem radikāļiem, kamēr Eiropa nav pārvērtusies par otru Āfriku.

    Un vēl. Ja kāds grib man aizliegt runāt par šo tēmu, lai vispirms sarīko valsts apvērsumu un atceļ Satversmi. Kamēr Satversme man dod tiesības runāt, es runāšu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 17.06

    Vai vari tad lūdzu ierakstīt saites uz laikrakstiem (tādi, kur tiek pasniegta patiesa informācija, ne Kremļa kontrolētās propogandas vietnes), kur Tevis pieminētā informācija ir aprakstīta un pierādīta?

    Arī par bēgļu skaitu Latvijā esmu skeptisks.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 17.07

    tev, trollien, arī nav ne vainas, iemācies vārda ”naciķis” nozīmi un nelieto šo vārdu nevietā un mēs varbūt vēl sapratīsimies vairumā jautājumu :D

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 17.17

    fuj, naciķi ir gļēvi viltvārži , nekā nebūs, mums ir un paliek tikai viens saskarsmes punkts – nē Latvijas islamizācijai ! Es taču biju uz tiem naciķu prebēgļu mītiņiem – debess – šito vilšanos !

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 17.20

    nu akmens, nu elle un indija, ej visos ziņu kanālos – kur beigās ir de spiegel focus, welt, zeit, faz, cicero, utt utjprj -skaties tv – fb , tviterī – nu ir 21.gs – nu nevar tādu info noslēpt – nu var melot, un noteikti ir tiem meliem savi piekritēju pulki, bet nu visam ir robežas – tagad mums jāsadzīvo ar brexit, ar trampu, ar Erdoganu, bet kas talāk?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 17.21

    Es esmu vienkāršs komentētājs, nevis spamertrollis, kurš publicē saites un speciāli gatavotus rakstus. Ja ir šaubas par kādu manis minēto notikumu, katram ir iespēja pašam pārbaudīt un pārliecināties, kurš šajā situācijā ir kremlins, bet kurš vēl arī iespītējies un padumjš kremlins.

    Bēgļu kvotas Latvijai ir noteiktas un ne jau Kremlī.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 17.24

    Nezinu, trollien, dzīvu naciķi nekad neesmu redzējis, jo 1945, gadā, kad pēdējais naciķis nolika ieroci un padevās, manis vel nebija pasaulē. Mans vectēvs, stāstot par Latvijā bāzētajiem vācu (”naciķu”) karavīriem vienmēr teica, ka viņi bija dažādi. Tā ka apgalvojumam ”visi Latvijā bāzētie vācu karavīri bija pēdējie maitas” nevaru piekrist. To nepieļauj arī elementāra loģika, jo nevar būt tā, ka vienā pusē visi bija maitas par rubuli, bet otrā tādu nebija nemaz.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 17.33

    naciķi ir tavi draugi, par nacistiem dēvēja vāciešus – NSSP valdīšanas laikā – nejaucies !

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 17.35

    kā tad – miervaldis un vienkāršs komenētātājs – un kurš tam tic? tu pats un vēl kāds 0,5

    kaunies !

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 17.37

    ATkārtoju speciāli analfabētiem, ja te kāds Kremļa pakalpiņu stilā tēlos idiotu, kurš nezina vārda ”nacists” nozīmi, viņš pats šo vārdu dzirdēs desmitreiz!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 17.38

    Tā kā Latvijas portālos ir problēma ar administrācijas nespēju novērst vārda ”nacists” lietošanu nevietā, atliek tikai pašiem komentētājiem vērsties pret šo sērgu. Tātad no šīs dienas katrs Kremļa nacists, kas vienreiz citu savā vārdā nosauks, pats šo vārdu dzirdēs trīsreiz!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 14.11.2016. 17.45

    ar mani šitas neies cauri miervaldīt – neceri – esmu vientiesīga, jā , bet ne jau tā kā tu esi iedomājies – uzmetīsies te par patriotu un domā , ka neredzēs tavas troļļa spalvainās ausis un ilkņainos zobus – neceri naciki

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 18.01

    Tātad, naciķe, analfabētisma dēļ neizlasīji brīdinājumu, grūtgalvības dēļ nesaprati un kļūsti par pirmo naciķi šajā portālā, pret kuru tiek lietota sistēma 3:1. Tā labāk, naciķe?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 14.11.2016. 18.47

    akmens – kurš tad atsakās palīdzēt tiem, kam tā palīdzība tiešām nepieciešama?

    Vai tad Latvijā dzīvo kādi nezvēri?

    Bet, tas nenozīmē, ka jāpalīdz katram nekauņam, kurš grib te ieviest savus likumus.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

MyMiuma 14.11.2016. 15.41

Būtu interesanti uzzināt ko konkrēti jūs, visi neapmierinātie bļāvēji, sagaidāt no Saeimas, valdības, Vienotības, Saskaņas, Nacionāļiem, ZZS u.c., utt.? Ka viņi jums pelnu trauku pienesīs? Uz kuriem tad jūs tagad liekat tās lielās cerības? Ka Putins jums to pelnu trauku pienesīs? Pastāstiet skaidrāk, lai arī citi var zināt, ko tagad darīt, uz kuru pusi skatīties, kam klanīties, par ko balsot?

Kurš tad būs, jūsuprāt, tas pelnu trauka pienesējs.

Pašvaldību vēlēšanas deguna galā, bet visi tik lamājas un neko konkrētu nepasaka.

+5
-3
Atbildēt

5

    Anonīms > MyMiuma 14.11.2016. 15.53

    es domāju, ka bija jāsāk ar to, ka latviskās partijas apvienojas un izvēlas kandidātu, kas nopietni spēj konkurēt ar Ušakovu

    Domāju, ka tas ir gandrīz neiespējami, jo RD tikai ņem kredītus un tikai ceļ Dziesmu svetku estrādi, par velti vizina pesnionārus, apmakā auklītes utt. , kamēr latviskās partijas tikai ceļ nodokļus, pretī iedodot pigu un beztiesisumu …

    Jūlijā pielika 21 % pvn maksai par apsaimniekošanu – it kā ES regulas to nosakot,bet nekur nav minēts kuras regulas , kuru ir miljoniem – to nosaka, un galvenais – ko mēs no valsts par to saņemam

    25 gadus esmu LMT kliente – tagad prātoju mainīt operatoru – uz ES valstīm varu zvanīt ar tādu pašu tarifu kā pa Latviju, tikai man to vajag labi , ja reizi gadā, toties katru mēnesi pie abonentmaksas pielika klāt 4 eur … un tā par visu – to pašu medicīnu nemaz nepieminot.

    Viena lieta, ka tiešām nodokļi tiek celti, bet otra, manuprāt, šausmīga lieta ir pat nevēlēšanās komunicēt ar sabiedrību – kas , kāpēc, par ko … toties SC un Ušakovs gan runā un raksta daudz un sirsnīgi …

    Tā kā – negaidu ne debess mannu, ne kliņģeurs, bet tādas elementāras lietas …

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > MyMiuma 14.11.2016. 17.13

    ”Valdniek, netēlo labdari, jo tā tu sagrausi budžetu un iedzīsi valsti badā. Tev ir jābūt MĒRENI skopam (bet ne kapeikxxxējam – mana piezīme). Iedzīvotāji, protams, būs neapmierināti, bet, redzot, ka pamatvajadzības tiek nodrošinātas, ar laiku novērtēs tavu politiku un slavēs tevi pat vairāk nekā būtu slavējuši par populismu.”

    Nikolo Makiavelli, citāts pēc atmiņas

    Ja prokremliskā dome ņem kredītus, tad uz šo gājienu ir ļoti laba atbilde, nepiedalīties šo kredītu galvošanā. Kā notika ar Ušakova iecerēto svoloča karti, kura nedabūja valdības dotācijas un ”supersaimnieks” bija spiests pacelt biļetes cenu visiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > MyMiuma 14.11.2016. 17.16

    Ugu. Ušakovs okupants raksta daudz. Pat uz manu privāto e-pasta adresi, kuru nekad neesmu viņam devis. Mamikins arī. Pēc tam kad sakliedzu uz provaideru un ieviesu adresi, kas neatrodas Latvijā, okupants Ušakovs vairs nav spamojis, jo nezina, kurā adresē jāspamo. Jaunais provaiders ir drusku paranoiķis, regulāras drošības pārbaudes pat ja nekas nav noticis, bet labāk drošības pārbaudes neklā spama plūdi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > MyMiuma 14.11.2016. 17.31

    kāpēc uz manu neko nesūta?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > MyMiuma 14.11.2016. 20.02

    Visticamāk, trollien, ir sūtījis, bet tu, trollien, spītējies, noliedz faktus un melo. Vai arī tavs pasts neatrodas Latvijā, tad nesūta, jo nezina, uz kurieni sūtīt.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 14.11.2016. 13.59

tas, kas mani uztrauc – beztiesiskums – naciķu vadītā Tieslietu ministrija

Nu jau regulāri parādas info, ka Latvijā ir elementāri viltot parakstus un atņemt īpašumus

Skarbs stāsts: viltīga kaimiņiene pensionārei Imantā izkrāpj māju, un tiesu izpildītājs Gitas kundzi izmet uz ielas (91)

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/236032/skarbs-stasts-viltiga-kaiminiene-pensionarei-imanta-izkrapj-maju-un-tiesu-izpilditajs-gitas-kundzi-izmet-uz-ielas

+9
-6
Atbildēt

10

    dzeris49 > Anonīms 14.11.2016. 14.33

    NA taču draudēja gāzt valdību, ja par TM neapstiprinās to, kas bija vajadzīgs viņu sponsoriem.

    Un tas, protams, ir tas “augstais debils” Rasnačs, kas tiesājies ar kuru tur sievu par to, ka tā sieva viņu piekāvusi, nu ko var teikt par tādu ministru, paskatoties vien uz viņu tas izraisa spēcīgu vemšanas refleksu, grūti iedomātiees sivieti, kurai viņš patiktu, laikam jau, tāpēc jau tās sievietes viņu dauza, nabadziņu.

    No otras puses – kāda partija, tāds ministrs.

    Normālu ministru taču novāca, jo NA zicpriekšsēdētājam Dzintaram to lika izdarīt MNA, kurai viņš kalpo.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 14.11.2016. 14.35

    Parakstu viltošanas atklāšana ir iekšlietu ministrijas ziņā.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 14.11.2016. 14.41

    Viltojis parakstu tas tārps Rasnačs, bet, vainīoga IM?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 14.11.2016. 14.49

    Rasnačs neviltoja parakstu,Rasnačs rūpīgi neizlasīja to,ko paraksta,tā ir nevērība nevis noziegums.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > Anonīms 14.11.2016. 15.22

    dzeris49. Rasnačs parakstīja viltotu protokolu, Āboltiņa nopirka vietu saeimā, pārtērēja partijas budžetu, bet dzeris drukā katru dienu vienu un to pašu komentāru:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > Anonīms 14.11.2016. 15.28

    …Ērik…Tu to rakstu izlasīji uzmanīgi?…vai tikai ir vēlme aurot…

    …pircējs apgalvo: – “Tiesu izpildītājam ir izziņa no policijas, ka nekas netraucē ievest mani valdījumā.”…tomēr rakstā – pāris rindkopas augstāk ir rakstīts:

    – “Zvērināts tiesu izpildītājs Jānis Strižko neņem vērā kriminālpolicijas izziņu par cietušās statusa piešķiršanu Karlsbergai.”

    …kā tad tur īsti ir – kā tiesu izpildītājs dabūjis policijas izziņu, kas netraucē īpašumu pārdot, lai gan ignorē kriminālpolicijas izdotu izziņu par cietušās statusa atzīšanu Karlsbergai…vai tās nav tiesu izpildītāja kārtējās mahinācijas ar policijas izdotām izziņām?…un…kurš uzrauga tiesu izpildītāju, notāru, tiesnešu un MNA likumīgu darbību?…Iekšlietu ministrija vai Tieslietu ministrija?…

    …lai, kā arī tas nebūtu, bet shēmotāji un shēmu realizētāji ir cieši saistīti ar Tieslietu ministriju…

    http://www.diena.lv/raksts/latvija/zinas/maksatnespejas-lieta-met-uz-enu-tieslietu-ministra-biroju-14159830

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Anonīms 14.11.2016. 16.50

    Rasnačs ir mūsu TM un tiesiskuma simbols, kuram piemīt gan “skaistums no iekšām”, gan ārējs skaistums.

    UN, sasvukārt, viņš ir mūsu NA simbols, kura ir tikpat skaista un “intelektuāli apgarota” partija, par ko balso beta u.c., jo redz, V pievīlusi viņu cerības.

    Tad tikai uz priekšu, balsosim par NA un ZZS, par Lembergu, Britgmani, Iesalnieku, Parādnieku, Dombravu, Dzintaru, utt., lai Latvija kļūst par īstu muļķuzemi, tagad tā ir muļķuzeme tikai daļēji.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 14.11.2016. 17.51

    Jautājums vietā,kā tiesu izpildītājs dabūjis divas izziņas no policijas,kuras runā viena otrai pretī?Policijas labā roka nezina,ko dara kreisā?

    No raksta skaidri redzams,ka policijas izmeklēšana bijusi zem katras kritikas:

    Taču Rīgas Kriminālpolicijas pārvaldes 3. biroja 1. nodaļas inspektore, izmeklētāja Ingūna Pankova noraidīja Karlsbergas lūgumu uzlikt arestu nekustamajam īpašumam Imantas ielā 25, jo tam neesot pamata. Pankova noraidīja arī Karlsbergas lūgumu kriminālprocesa materiāliem pievienot neatkarīgo ekspertu atzinumu, jo eksperti nav brīdināti par kriminālatbildību par apzināti nepatiesa atzinuma sniegšanu, kā arī izpētei nav iesniegti dokumentu oriģināli.

    Taču tā nav Karlsbergas vaina, dokumentu oriģinālus viņai kā privātpersonai neviens nedeva. Viņa nevar arī brīdināt ekspertus pēc attiecīgajiem Krimināllikuma pantiem. Pēc Pankovas rakstītā iznāk, ka sertificētu ekspertu darba rezultāts, par kuru samaksāta liela nauda, ir tikai lasāmviela bez jebkādas ticamības. Izmeklētājai nez kāpēc neienāk prātā, ka šis ekspertu slēdziens dod pamatu šaubām. Policijai ir tiesības izprasīt dokumentu oriģinālus un iesniegt tos ekspertiem. Tas palīdzētu atklāt krāpniecību, kuru Pankova izmeklē. Sniegt informāciju žurnālam “Likums un Taisnība” Pankova atteicās.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 14.11.2016. 23.02

    dzeris49

    Normālu ministru taču novāca, jo NA zicpriekšsēdētājam….

    “Normālais” ministrs tā vietā, lai pildītu savus darba pienākumus, kas ministram ir jādara 24h dienā, ar niecīgiem pārtraukumiem, lai izgulētos, paēstu un nogrūztos, nodarbojās ar savas parķijas taisīšanu, par ko arī tika patriekts. Normālās valstīs neviens ministrs pat grāmatu neatļaujās rakstīt. Kamēr čekas kurmis, Bordāns, bija ministrs tu un citi dirsā drāztie kropļi, lamāja viņu no panckām ārā, pietika to mēslu padzīt, lai jums uzreiz būtu labs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 14.11.2016. 23.04

    dzeris49

    Tad tikai uz priekšu, balsosim par NA un ZZS, par Lembergu, Britgmani, Iesalnieku, Parādnieku, Dombravu, Dzintaru, utt.,

    Ja tu, kropli, maukas un NKVDešņika defektīvā atvase, balsotu par NA, es kļūtu varen aizdomīgs un varētu nodomāt, ka NA ir nopimpojusies.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 14.11.2016. 13.09

Kuram intersē Dzintara atklāsmes, varbūt, vienīgi tai NA VL daļai, jo TBLNNK daļa par ši zicpriekašsēdētāju un klaunu tikai smīn.

Tā otrai daļai ar iesalniekparādniekiem un dombraviem gan Dzintars ir līderis, tā ir tā NA stulbākā daļa.

Tikai pēdējais idiots var pateikt, ka tas, ka Latvijā nevēlas palikt pat tie “bēgļi”, nerunājot par latviešiem, kas masveidā mūk no šīs valsts, par to nav jāuztraucas.

Par to ir jāuztraucas, ja cilvēkam smadzenēs vairāk par vienu rievu, jo tas nozīmē, ka kaut kas ar šo valsti nav kārtībā.

Un tam nav nekāds sakars ar to, vai tie bēgļi patīk, vai nepatīk, ja mēs viņus paši atraidītu, tas būtu viens, ja viņi paši no mums mūk, tas ir kaut kas cits.

Saprotams, ka Dzintara saprašanai tas ir par sarežģītu, tāpēc jau pastāv iespēja paklusēt, ko Dzintars izmanto arvien retāk.

Te ir tas piemērs, jo nekritiskāks, jo vairāk grib to savu muļķību izrādīt, jo uzskata, ka ir milzīgi gudrs.

+12
-9
Atbildēt

22

    Ēriks > dzeris49 14.11.2016. 13.15

    Tu arī varētu paklusēt un neizrādīt savu muļķību,ne jau NA tos migrantus aicināja uz šejieni,NA ir gatavi viņus atraidīt,bet palika mazākumā.Tautai neviens neprasīja,vai mēs gribam viņus uzņemt.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.11.2016. 13.18

    Tu, izskatās, vispār neesi spējīgs saprast, ka es nerunāju par imigrantiem, bet vairāk par to, ka no Latvijas mūk visi, ieskaitot latviešus.

    Un tas kaut ko par valsti, kāda ir izveidota, liecina.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 14.11.2016. 13.22

    Vēl jo vairāk ir stulbi un bezatbildīgi uzņemt vēl migrantus laikā,kad pašiem iet draņķīgi.Un pie tā NA ir vismazāk vainīgi,bet tu kā parasti izmanto vismazāko iespēju uzbrukt tieši nacionāļiem.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 14.11.2016. 13.51

    > Ēriks

    Dzerim mute būs vaļā tāpat kā patreiz Eiropai un pusei Amerikas, kad nākošajās Saeimas vēlēšanās NA paņems V elektorātu.

    Jābūt pilnīgam… hmm dzerim, lai neredzētu, ka liekulīgais tolerances burbulis pārplīsis, nacionālais atgūst savu pamatvietu, tautas atgriežas pie savas identitātes.

    Amerika uzdos toni, visi pārējie pievilksies, tai skaitā Latvija.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Optiskais Tēmeklis > dzeris49 14.11.2016. 14.01

    Dzeri, lieto, lūdzu, precīzāku terminoloģiju. No Latvijas nebēg. No Latvijas aizbraucošos LV pārvalde izdzen.

    Jaunākais no zināmajiem pārvaldes pātagojumiem = Barčas/ZZS un Reira/Vienotība atbalstītais likums, kura sakarā 400 000 no nodokļmaksātāju naudas ievākusī Barča atļāvās apšķaudīt uzņēmējus.

    Kad nodokli paceļ augstāku par izmaksājamo summu, jāsatraucas psihiatriem par nodokļa izgudrotāju garīgo veselību. Un tā jau dzīšana prom no Latvijas = nepārprotami.

    Un dzinēji tēlo, ka gaida budžetā 18 miljonus? Paši tic? Nu nē taču, vai ne?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.11.2016. 14.13

    Jābūt beta, kas, it kā, lasa Velleru, un pat tam piekrīt, bet, absolūti nesaprot, ko viņš saka un par ko runāju es.

    Tas, ka NA pārņems V elektorātu – nu kaut ko tādu var izdomāt tikai absolūti neadekvāts cilvēks, V elektorāts drīzāk nebalsos, nekā balsos par šiem vienšūņiem..

    NA elektorāts paliks apmēram tādā pat līmenī, jo NA nav nekas kopējs ar “nacionalām intersēm”, kā to saprot visprimitīvākā publikas daļa, tikpat liels sakars ar nac. intersēm ir Lemberga ZZS.

    Kas attiecas uz liekulību – nav liekuligākas un pretīgākas partijas, kā NA, kura izmanto savus saukļus un lozungus savam politbiznesam, lai apmuļkoti lētticīgus cilvēkus, kuri nespēj lozungus atšķirt no realitātes.

    Kas attiecas uz politkorektuma, tolweramnces, utt. “burbuli” – pats vairākkārt rakstījiu par to, ka tas viss aizgājis par tālu, bet, ne jau primitīvie nacionālklauni būs tie glābēji.

    Kaut, īstenībā, kāda starpība – šī valsts ir totāli korumpēta, ja kāds domā, ka šeit kādu intersē cilvēki, par to var tikai pasmieties, mums tiek veikta “dabiskā izlase” un “balasta likvidācija” medicīnā, un arī visur citur, un tur visas partijas rīkojas absolūti vienādi, ieskaitot NA, kura it kā tur iestājas par latviešu intersem, utt, valsts ir totāli sapuvusi, tāpat, kā visas partijas un vairākums valsts institūciju – Saeima, KNAB, utt.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 14.11.2016. 14.30

    dzeri,kur ir pamatojums tam,ko saki par NA?Vienotība ir partija,kas bijusi valdošā partija ilgus gadus un rezultāti ir redzami ”uz sejas”,bet nacionālas ideoloģijas partijām elektorāts,kā pats jau atzīmēji,nekad nav bijis īpaši liels,tātad arī iespējas ietekmēt procesus bijušas attiecīgas.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.11.2016. 14.40

    Ak, tās niecības no NA, neko un nekad viņi nav varējuši ietekmēt, kaut, Dzintars Lembergam gandrīz vai uzticību zvērēja.

    Tad jau tai V vismaz, īsti veči, atšķirībā no NA un ZZS tizleņiem, kas neko nevar ietekmēt, un tikai vainot V.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 14.11.2016. 14.46

    Nu tad arī pasaki skaidri,ka īstie veči no Vienotības Latvijā izveidojuši situāciju,ka iedzīvotājiem un pat bēgļiem ir jāmūk prom no Latvijas un tu balsosi par Vienotību atkal,lai tas turpinātos joprojām.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 14.11.2016. 15.19

    dzeris49. V elektorāts drīzāk nebalsos, nekā balsos par šiem vienšūņiem..

    _____________________

    Nu diez vai kāds no šiem “vienšūņiem” ir kādreiz apgalvojis kā dzeris, ka SC līgums ar Putina partiju neko nenozīmē. Pats esi vienšūnis, jo droši vien par pat RU specdienestu plānotais apvērsums Melnkalnē tev acis nav atvēris.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 14.11.2016. 15.45

    > dzeris

    Tas, ka NA pārņems V elektorātu – nu kaut ko tādu var izdomāt tikai absolūti neadekvāts cilvēks, V elektorāts drīzāk nebalsos, nekā balsos par šiem vienšūņiem..

    NA elektorāts paliks apmēram tādā pat līmenī, jo NA nav nekas kopējs ar “nacionalām intersēm”,

    ——————-

    Dzeri, Tavas mantras nepalīdzēs. Es biju V elektorāts (un ne es vienīgā manā apkārtnē). NA atbalsts, tiesa lēnām, bet pieaug gadu no gada. Pēc tā, ka Tramps pārdūra politburbuli, nacionālo un konservatīvo vērtību nesēji izies no “skapjiem” un lēnām sakārtos izdemolēto māju… :)

    Kaut vai tāpēc, ka “vecākais brālis” ASV Trampa personā, vismaz 4 gadu laikā piekops konservatīvi nacionālu politiku , un pa to laiku var daudz ko izdarīt.

    Dusi vien mierīgi tālāk savā personīgajā politburbulītī, kamēr vēl tāda iespēja pastāv! :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.11.2016. 16.13

    JA NA elektorāts pieaug ( kaut, tā īsti nav), tas liecina tikai par to, ka Latvijā pieaug primitīvu vientiešu %, jo tie sakarīgie no šīs valsts pamazām tinās projām vai nebalso, jo nav jēga.

    NA piekopj “konservatīvu politiku” – nevajag konservatīvo politiku jaukt ar visprimitīvāko nacionālpopulismu un spekulāciju uz atavistiskām fobijām.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 14.11.2016. 16.17

    > dzeris

    nevajag konservatīvo politiku jaukt ar visprimitīvāko nacionālpopulismu un spekulāciju uz atavistiskām fobijām.

    —————

    Klintone apgalvoja to pašu … :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.11.2016. 16.30

    Ahā, arī Klintone, tātad, saprata, kas ir mūsu NA.

    Nu nesalīdzini Trampu, kuram ir lieliskas idejas un pieredze, ar nacionālākstiem, un Klintoni ar nacionālākstu elektorātu, tomēr, dažādas svaru kategorijas.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 14.11.2016. 16.41

    > dzeri

    Tu tak pretendē uz vairāk kā vienu šūnu smadzenēs, vai ne? Tad, lūk, mēģini iebraukt. Nesalīdzinu Trampu ar NA, bet apgalvoju, ka Trampa idejas, ka vispirms jāparūpējas par savas valsts interesēm, ka jābeidz barot visādi diedelnieki, nelegāļi jāsūta uz dzimteni, pilnībā sakrīt ar NA gadiem postulētajām vērtībām.

    Cilvēki nav akli un kurli, un Tramps ir devis lielo iespēju veselā saprāta uzvarai.

    Vai mēs Latvijā to pratīsim izmantot, liels jautājums, bet arī mums nu ir iespēja… vismaz kādu laiku.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 14.11.2016. 18.08

    džeris:Nu nesalīdzini Trampu, kuram ir lieliskas idejas

    ———–

    Būvēt mūri un izdzīt nelegālos imigrantus (kas tur iebraukuši laikā, kad ASV varas iestādes varēja darīt visu, lai to nepieļautu? :)

    NA pat neprasa veikt krievu okupācijas laikā nelegāli ievesto kolonistu repatriēšanos uz dzimteni.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.11.2016. 18.34

    Tas mūris sen uzbūvēts, to darīja Bušs, nevajag būt tik lētticīgam, un ticēt visam, ko lasi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 14.11.2016. 19.58

    Lūdzu vēl precīzāku teminoloģiju un bez ekstrēmistu meliem. Nekāda Latvijas pārvalde nevienam nedod un nevar dot rīkojumus ne palikt valstī, ne meklēt darbu citur. Ir Eiropas kopējais tirgus un tas attiecas ne tikai uz latviešiem. Piemēram, Luksemburgā ir paliels skaits portugāļu. Vai Portugāles valdība būtu viņus ”izdzinusi”?

    Un vispā, arlgu maksā ne jau valsts, bet darba devējs. Tikai uz darba devēju balsi nepacelsi, jo var ātri nonākt uz ielas. Toties pacelt baklsi uz valsti ir stilīgi un brīvdomīgi, bet galvenais, šīs darbības ir pilnīgi nesodāmas!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 14.11.2016. 20.00

    Ak tā, atļāvās. Apšķaudīt Svētos, Neaizskaramos Uzņēmējus, Kuri Ir Pāri Likumam Un Ārpus Kritikas. Starp citu, vārda brīvība atļauj kritizēt visus, tai skaitā uzņēmējus, un viss ir pilnīgi likumīgi. Un vēl. Kāpēc tūkstošiem latviešu strādā nevis pie šiem Pasaulē Vislabākajiem Uzņēmējiem, bet citās Eiropas valstīs vai pat vēl tālāk?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    atrium > dzeris49 14.11.2016. 22.48

    dzeris49

    V elektorāts drīzāk nebalsos, nekā balsos par šiem vienšūņiem..

    Latviskās partijas uz jums, galējām padibenēm: krievmīļiem, puķinoīdiem, čekas ziņotājiem, pederastiem, maukām un garīgi slimiem 4-5% nemaz necer, tos dabūs SC. Runa ir par tām pārējām politiski ne īpaši izglītoto, bet patriotiski noskaņoto balsīm, kuras Vienotība dabūja 10 Saeimas vēlēšanās.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 14.11.2016. 23.26

    Iegaumē, padibene, ka saukājoties tu, padibene, vari padarīt par padibeni tikai pats sevi. Saprati, padibene un debiltrolli?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    atrium > dzeris49 14.11.2016. 23.58

    Miervaldis

    Atzīsti arī pac sevi par vienu no 4-5% padibeņu margināliem?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 14.11.2016. 12.44

Mums vispār nav jāraizējās, nav pamata raizēm un satraukumam, jo par valsti rūpējas nacionālisti. Drošie Tēvijas sargi stāv, kā klints un nodrošina mums “latvisku vidi” un “nacionālo minimumu”, jo galvenās nacionāli valstiskās lietas 25 gados kopā ar pārējām partijām ir padi…ši.

Dzintars nemaz neuzsver – kādi bēgļi – jo katram ir skaidrs, ka mums valstī ir tikai vieni bēgļi, tie kas no Sīrijas kara bēg.

Varbūr Dzintaram tas būs jaunums, bet, tad lai viņš aizbrauc uz lidostu un paskatās, ka ir arī valstī citi bēgļi – latvieši, kas bēg no viņa “latviskās vides” un “nacionālā minimuma”!

Ar nacionāļu līdzdalību valsts ir

Izzagta, nozagta un korumpēta ar bēgošiem no valsts iedzīvotājiem un uzņēmējiem.

“..bēgļiem drošība nav prioritāte, prioritāte esot ekonomiskais izdevīgumus”, vēsta mums nelietis – patriots Dzintars. Ja kāds no bēgļiem mācētu viņam latviski pateikt, tad noteikti atgādinātu, ka “drošību”, ko lielīgi piedāvā Dzintars mūsu valstī, nejūt arī no Dzimtenes bēgošie viņa tautieši latvieši, kas Dzintara “latviskajai videi” uzliek mīksto un dod priekšroku “ekonomiskajam izdevīgumam”.

Valdošā elite ar nacionāļiem un Vienotību priekšgalā ir novedusi valsti bezdibeņa malā. Nupat Ozoliņš atklāti atzina Vienotības “Augam gudri” fiasko – izrādās Vienotības aicinātā(AR NA ATBALSTU) ZZS drīzumā veidos savienību un valdību ar Putina atbalstīto SC!

Jomajo, kas notiek – nu, labi, skaidrs, ka Vienotība ir pagūlusies zem Lemberga ZZS un tās nodevība pret valsti nav nekāds brīnums..

Bet kā Tēvijas sargi – nacionāļi varēja pieļaut to, ka Vienotība sauca smagos noziegumos apsūdzētā, Kremļa drauga, 9. Maija svinētāja un NATO noliedzēja partiju ZZS valdībā?

Varbūt vadonis Dzintars ar saviem sekotājiem protestēja pret to un stāvēja kaili, rokās sadevušies pie Saeimas, bet es to palaidu garām..ja tas tā, tad nu gan mudīgi būtu jāņem vārdi atpakaļ un jāatvainojās. Es gan neko tādu neatceros, no NA un Dzintara puses bija piekrītošs klusums un gandarījums, ka bezlemberga valdība nebija viņiem jāgāž. Lūša atzinības krusts lācītim “valsts vīrs”, bija, kā apliecinājums tam.

KĀ DZINTARS TO VARĒJA PIEĻAUT???

Varbūt mūsu vadonim Raivim Dzintaram “ekonomiskais izdevīgums” arī nav sveša lieta.

+7
-6
Atbildēt

1

    Ēriks > Skumjais Bruņinieks 14.11.2016. 13.03

    Varbūt atcerēsies,kā Zatlera savāktā kompaška gribēja NA vispār atstāt aiz borta?Ko tad viņi varēja daudz bļaustīties,atkal būtu izmetuši no koalīcijas un paņēmuši ne tikai ZZS,bet arī Zatlera labākos draugus SC valdībā.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

ierados 14.11.2016. 11.04

    Ēriks > ierados 14.11.2016. 11.53

    Un ko tu ar to gribēji pateikt?Ka mums jābūt tik atvērtiem,lai ņemtu pretī visu bez šķirošanas un mēģināt paturēt pat tos,kas mūs negrib,kuriem par mums nav nekādas intereses?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

Anonīms 14.11.2016. 10.30

nu naciķu politiķiem jau vispār ne par ko nav raize …

bet klausoties ziņas no Atlantijas otra krasta – izskatās , ka aust cerība, ka Eiropas islamizacijai Trumpa politika bēgļu jautāumā liks sprunguļus riteņos

+4
-10
Atbildēt

6

    atrium > Anonīms 14.11.2016. 10.38

    Skaisle

    Pēdējās cerības beidzot nogrūzties krievu garnizonu vazaņķei izplēn?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    ierados > Anonīms 14.11.2016. 11.16

    Kāda jēga no identitātes maiņas, āmur, ja galva paliek uz vietas un galvā paliek tās pašas stroibata sunduka smadzenes.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 14.11.2016. 11.27

    ierados

    ja galva paliek uz vietas un galvā paliek tās pašas stroibata sunduka smadzenes.

    Es, atšķirībā no tevis, Vienotības fanāta, kurš visas kremļjaģu pastrādātās nelietības vēlas noslēpt aiz vienas Lemberga šaurās muguriņas, izdarīju visu, lai okupantu armija nelaupītu manu, cilvēka pašcieņu, nepadarītu mani par nedomājošu paklausīgu rīku, lai krievu poļitruks: sadists, alkašs un pederasts, nejātu mani fiziski un morāli un ja ar to būtu bijis par maz, labāk tos divus gadus būtu atsēdējis cietumā.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 19.53

    Konkrēti ko tu, supermen, izdarīji? Cik okupācijas armijas garnizonus sagrāvi? Cik padomju militāros ešelonus nolaidi no sliedēm? Cik NKVD soda ekspedīcijas iznīcināji?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 14.11.2016. 22.32

    Miervaldis

    Es izvairījos no piespiedu rektēšanas, plānprātiņ.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Anonīms 14.11.2016. 23.24

    Plānprātiņ un bēbīti, nākamajā reizē, kad plānprātības un zīdaiņa vecuma dēļ nebūsi spējīgs atbildēt, turi maujamo caurumu aizvērtu. Saprati, plānprātiņ un bēbīti?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam