Saters: Krievijas lielākā problēma ir nenotikusī morālā revolūcija

59

Komentāri (59)

emb_riga 12.05.2014. 09.38

Edge_indran.Saprotu jūsu citātu,bet tā ir krievu šovinistu,kas īstenota ar FDD palīdzību,pārākuma ideoloģijas apliecināšanas metode,it kā paši būtu svētie.Šķiet ka esat FDD aģents.Man pieņemamāka ir rietumu morāle ;grešī i kaisa,kaisa i greši.Kļūdoties mēs mācamies.Visi cilvēki mēdz kļūdīties,tikai muļķis paliek pie sava.

0
0
Atbildēt

0

Nika 12.05.2014. 03.16

+1
0
Atbildēt

0

Lenora Anna 11.05.2014. 21.58

Neo (Ilmāram Poikānam) 23.maijā 10:00 Rīgas Centra rajona tiesā

(Abrenes iela 3) notiks tiesa, kuru tiesnese skatīs slēgtā sēdē.

Vairāk par tiesas sēdi var meklēt googlē, ierakstot –

“Tiesa noraida lūgumu izskatīt Neo lietu atklātā procesā”

Lieta tiek apzināti safabricēta pret viņu. Meklējiet googlē, ierakstot –

“Neo lietas izmeklētāja strādā cietušajā kredītiestādē?”

Neo vienkārši nosūtīja žurnālistei datus, kam uzdūrās internetā!!

Tas nebūtu noziegums demokrātiskā valstī.

Aicinu rakstīt e-pastus un zvanīt (vēlams laipni), lai skatītu lietu atvērtā tiesas sēdē,

izbeigtu lietu un attaisnotu Neo!!!

Prokurore Vitai Ozoliņa – [email protected]

Tiesnese Una Melameda – [email protected]

Tieneses palīdzes telefons – 67077242 (darbdienās līdz 16:00)

Rīgas Centra rajona tiesa – [email protected]

Ģenerālprokuratūra – [email protected]

0
0
Atbildēt

0

Ligita Melece 11.05.2014. 02.52

Mr Ločmēlīte..kamdēļ Tu klusē? Tavi ideāli ir izģērpti un pliki?

+2
0
Atbildēt

1

    Nika > Ligita Melece 11.05.2014. 11.20

    Neviena komenta no tā pamuļķa :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

TanteSidra 10.05.2014. 19.11

.

HUMIĻOV-a METODOLOĢIJA! Skan gudri. Sapņotājs, dzejnieku dēliņš. Ņirga nāk.

.

Теория Гумилёва не является общепризнанной, и ряд авторов подвергает её жёсткой критике. Одной из основных претензий является её несоответствие критериям научности эмпирической теории. Некоторые авторы причисляют теорию Гумилева к псевдоисториографическому жанру фолк-хистори. Как писал исследователь древнерусской литературы Лурье, проверка историографического построения Гумилёва на материале источников по истории Древней Руси «обнаруживает, что перед нами — не попытка обобщить реальный эмпирический материал, а плод предвзятых идей и авторской фантазии». Историк-византинист Иванов оценивает научный вклад Гумилёва «как близкий к 0» и ставит его в один ряд с создателем Новой хронологии математиком Фоменко.

+2
0
Atbildēt

1

    ingazilunska > TanteSidra 10.05.2014. 21.31

    Daži piekrīt, bet daži arī nepiekrīt, jo tāda ir realitāte, atšķirībā no tautas, kas dzīvo savu iedomu pasaulē un kurai piemīt autoritāra domāšana un tāpēc vien ir vajadzība pēc viengabalainuma, bet toties realitātē pilnīga vienprātība iespējama tikai kapā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

enjoy 10.05.2014. 13.35

Ja tā padomā, tad tā ir milzīga morāli-ētiska traģēdija. PSRS sludināja visādas godīguma un soc.taisnīguma idejas, kuru vārdā nobendēja miljoniem cilvēku un simtiem miljoniem cilvēku dzīvoja kā cietumnieki, bet rietumnieki šo sociālo taisnīgumu uzbūvēja. Visus PSRS sapņus sasniedza rietumnieki, neierobežojot cilvēka brīvību, neslepkavojot. Jā, arī Rietumi nav ideāli, bet tas ir labākais, kas ir uz šīs pasaules, dotajā laika sprīdī. Tādēļ arī KF nav vērtību, ko piedāvāt saviem pilsoņiem, jo viņiem vēl jāsasniedz iepriekšējie solījumu, bet lai tos sasniegtu, kā izrādās, cilvēkiem nevajag shēmot, zagt un melot. Ir vajadzīgas citas personības kvalitātes, kas prasa personības izaugsmi no katra indivīda vai vismaz no lielākās iedzīvotāju daļās.

+11
0
Atbildēt

6

    ingazilunska > enjoy 10.05.2014. 14.19

    Kā jau vienmēr, sādžā suņi rej.Krievija balstīta uz kolektīvām nevis individuālām vērtībām, nevis uz hedonismu, bet uz pašuzupurēšanos, nevis uz izvirtību, bet uz sekošanu augstākajam un cildenākajam. Krievi ir pasionāra tauta pēc Gumiļova metodoloģijas, bet latvieši ir spējīgi tikai atkārtot svešus vārdus, vismaz pagaidām. Tas nebūtu slikti, jo atkārto gandrīz vai nu visi, Ķīnas vai Japānas ekonomika uzbūvēta uz pārējo izgudrojumiem, bet tur tautas vismaz zina, kas viņas tādas ir. Latvieši ir ezītis miglā:

    https://www.youtube.com/watch?v=LPS7tKJNj9M

    Latvieši ir spējīgi tikai būvēt antisistēmas pēc Gumiļova teorijas, tāpēc to dzīves veids ir nolemts bojāejai, vismaz ja viņi nenāks pie prāta.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    reksa > enjoy 10.05.2014. 14.59

    Ezīša miglā citāts: “Krievija balstīta .. uz sekošanu augstākajam un cildenākajam.”

    Šņabis, narkōtikas, pašnāvības, atpalicība, degradēšana, korupcija, smadzeņu skalošana, varas visatļautība, Putina dievināšana…

    Eh, kāds cildenums…

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > enjoy 10.05.2014. 15.05

    Красота в глазах смотрящего. Un arī izvirtība ir skatītāja acīs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > enjoy 10.05.2014. 15.21

    ——Aldis:”(..)

    Eh, kāds cildenums…”

    ===============================================================================

    Drīzumā arī Rīgā?

    Amsterdam Red Light District

    http://www.youtube.com/watch?v=rsKe3rMc5fo

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    enjoy > enjoy 10.05.2014. 15.58

    Krievija balstīta uz kolektīvām nevis individuālām vērtībām,….. uz pašuzupurēšanos, …… uz sekošanu augstākajam un cildenākajam.

    ——————

    Vecā dziesma, lai nepamanītu kailo karali- krievu īpašo ceļu. Es saprastu, ja vērtības būtu ,bet prakse atpaliktu, bet tā nav. Agresīva, nodzērusies, pilnīgi demoralizēta un dezorganizēta valsts. Propagandas TV daudzina, ka esot kādas dievišķs Krievijas ceļš, īpaša krievu pasaule, bet nevienu atšķirīgu vērtību no “rietumnieciskajām” nosaukt nespēj. Ja nu vienīgi pieprasa, lai pilsoņi atdod dzīvības par roģinu. Vecā ideja par cilvēkēdāju valsti (impērisms, sociālisms)- ka tik cilvēkus varētu iedzīt nāvē murgainu ideju vārdā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > enjoy 10.05.2014. 16.51

    ——-saule_laime:”(..)

    ka tik cilvēkus varētu iedzīt nāvē murgainu ideju vārdā.”

    ===============================================================================

    Nekādas dzīšanas – tagad atliek vien “Odesas Hatiņas” notikumus parādīt – paši celsies cīņai pret Rietumu “moralizētājiem”.

    Одесса: Как сгорала Одесса, трагедия

    http://www.youtube.com/watch?v=1aRMjHN5WHI

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ineta_rr 10.05.2014. 13.16

Viss labi, izņemot daļu par Snovdenu – ja reiz runājam par morāli (es gan teiktu pēc-kristietības nevis kristīgu morāli), tad kopš kura laika masveidā izspiegot savus un tuvāko sabiedroto pilsoņus, kuri neko nav pārkāpuši vai izdarījuši, tai skaitā okšķerējoties pa vēstulēm un visdrīzāk noklausoties visas telefonsarunas, kopš kura laika tas ir morāli pareizi?!

Tad vēl jāņem vērā, ka nopludinātajos dokumentos ir ļoti skaidri aprakstītas NSA tehniskās iespējas, kuras par samērīgām varētu nosaukt tikai un vienīgi tad, ja tiktu atklāts, cik bieži un plaši, un pret kādiem mērķiem tās pielietotas – žurnālisti, kas ar materiāliem strādā, pēc saskaņošanas ar „kompetentām ASV ietādēm“ šo daļu nepublicē, tādēļ visi drošības eksperti de facto pieņem, ka šīs NSA tehniskās iespējas tiek pielietotas pret visiem – ja nu tas Lattelecom rūteris tiek vēlāk pārdots Baltkrievu opozīcijai? Un ja nu Jānītis ir terorists baigākais? Labāk visus dzelžus uzlauzt vēl pirms kāds tos ir atpakojis. Un pat tad, ja NSA vai Baltais nams tagad publicētu vismaz aptuvenu informāciju, ko NSA pret katra veida mērķi varētu pielietot un kā šie mērķi tiek klasificēti, neviens viņiem nenoticētu, jo NSA ir pamanījusies melot caur zobiem pat ASV Senātam.

Ja kāds ielaužas manā, nekaitīga cilvēka, datora, tas ir likumpārkāpums. Ja to izdara FSB vai vēl kāds ne-Rietumu slepenais dienests, cilvēki Rietumos nez kādēļ neaplaudē un nesvilpj sajūsmā, taču tad, kad to dara NSA, viss ir, tā teikt, čikiniekā un košerīgi. Vai tas nav dubltstandarts, ko tik ļoti parasti nevietā mīl piesaukt austrumu brūnais?

Atkārtošu vēlreiz, tas ir morāli un demokrātiski? Es saprotu, ka spiegošana nepieder demokrātiskam procesam, bet tad jājautā, kādā sabiedrībā mēs dzīvojam, kas ir valsts noslēpuma objekts, vai mēs varam būt brīva, demokrātiska un atvērta sabiedrība, ja mēs veicam plašu spiegošanu ne tikai ne pilnīgi uzticamās valstīs, bet pat izspiegojam savu sabiedrību, kurai it kā pieder suverēna vara valstī, un arī tuvākos sabiedrotos?

Un ir starpība, vai tiek veikta klasiska spiegošana valsts vai uzņēmuma līmenī, un kad tiek izspiegoti indivīdi, kuri turklāt nekad nav izdarījuši neko tādu, kas dotu pamatu klasiskajai izspiegošanai [kura nereti jau bija uz izdomātiem pamatiem]. Vienkārši izspiegošana ir kļuvusi pārāk lēta, it sevišķi masveida, tadēļ tas, kam agrāk vajadzētu katram cilvēkam pielikt klāt pa VDK aģentam, tagad ir izdarāms būtībā bez neviena cilvēka tiešas iesaistes – tehnoloģijas visu izdara, turklāt, kad tehniskās spējas šādu spiegošanu veikt ir izstrādātas un ieviestas, to uzturēšana „uz izspiegoto galviņu“ ir relatīvi zemas, un, ļaunākais IT, sistēmu ir izdevīgāk noslogot līdz galam nevis tikai daļēji, jo mainīgās izmaksas ir būtībā konstantas, un tūkstošiem vai pat miljoniem reižu lētāka kā viena vai vairāku aģentu norīkošana klasiskā veidā izspiegot kādu indivīdu.

Nobeigumam, no NSA veiktās masveida izpiegošanas jēgas nav, tā tiek veikta tādēļ, ka to var veikt, tehniskās iespējas ir realizētas un tagad ļaut dzelžiem apputēt nozīmētu riskēt ar tiesvedību par nodokļu izsaimniekošanu un bezdarbību, tādēļ jāspiego, cik spēj, un jāplāno, kā izspiegot vēl vairāk un plašāk. Štrunts par morāli un pārējo, galvenais, ka kaut kas tiek darīts, ja arī tā ir darbības simulācija, kas patiesībā kaitē sabiedrībai un grauj valsti – visnotaļ pazīstami un saprotami arī Latvijā, vai ne?

+2
-5
Atbildēt

11

    reksa > ineta_rr 10.05.2014. 13.46

    Dēmokratiska sabiedrība ir sabiedrība attīstībā.

    Nav nekādas absolūtas un nemainīgas dēmokratijas, dēmokratija visu laiku attīstās, visu laiku uzlabojas.

    Viens no dēmokratijas draudiem ir populisms.

    Varētu saprast, ka valsts milzīgais parāds ir radies kādas Fukusimas katastrofas dēļ vai dabas stichijas dēļ, bet Eiropā daudzām ļoti labvēlīgām valstīm valsts parāds pārsniedz 80% no kopprodukta. Tas ir populisma rezultāts. Palielināt algas? Palielināt pensijas? Palielināsim! Radīt tukšas ierēdņu darbavietas? Radīsim! Kas no tā, ka valsts parāds pieaugs?

    Tas pats arī citās jomās. Negribi, lai kāds uzzinātu, ka tev ir mīļākā? Mēs aizsargāsim tavus datus!

    Tiek pieņemti likumi, kas kaut ko aizsargā, bet vienlaikus nodara arī kaut ko ļaunu.

    Kā rīkoties drošības dienestiem, ja viņu pienākums ir nodrošināt drošību, bet vienpusīgi likumi to traucē? Saprātīgāk būtu tos interpretēt tā, lai nodrošinātu maksimālo drošību. Terorists nepiesakās policijā pēc speciālās “terorista pases”, lai varētu likt mierā godīgus pilsoņus un noklausītos tikai viņa sarunas. Katrs terorists ir pilsonis. Katra terorista sarunu noklausīšanās ir pilsoņa sarunu noklausīšanās. Kad viņš kaut ko ir uzspridzinājis, par vēlu sākt viņu noklausīties.

    Kas attiecas uz “izspiegot .. tuvāko sabiedroto pilsoņus”, es teiktu tā:

    cik būtu lieliski, ja ASV dienesti būtu kādreiz noklausījušies Latvijas premjerministra Kalvīša sarunas, Latvijas ministra Slesera sarunas, Ventspils mēra Lemberga sarunas, es pat nerunāju par dažādiem ušakoviem un ždanokām. Man pat liekas, ka būtu vērts ierakstīt Satversmē :) , ka ASV specdienestiem ir tiesības noklausīties Latvijā it visu, bet KNABa funkcijas pilnībā nodot ASV FIBam. Varbūt tad mums būtu lielākas cerības ātrāk kļūt par civīlizētāku valsti.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > ineta_rr 10.05.2014. 13.54

    Nullem

    Specdienests pats par sevi ir neitrāls jēdziens. Tāpat kā ierocis.

    Jautājums, kā to izmanto? To var izmantot labiem mērķiem (lai aizsargātos) vai sliktiem (lai uzbruktu kādam).

    Totālitārā valstī specdienests aizsargā režīmu no tautas.

    Dēmokratiskā valstī specdienests aizsargā tautu no teroristiem, noziedzniekiem, korumpantiem.

    Viss ir atkarīgs no mērķa.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ineta_rr 10.05.2014. 14.23

    ——Aldis:”(..)

    Viss ir atkarīgs no mērķa.”

    ===============================================================================

    Un kāds tad bija Latvijas čekistu – nākamo 4.maija miljonāru reālais mērķis Perestroikas / dziesmotās revolūcijas laikā?

    Juris Savickis par motivāciju darbam VDK

    http://www.youtube.com/watch?v=L65XtwNpPe0

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > ineta_rr 10.05.2014. 14.41

    nulle raksta: “Neko darīt – manas cilvēktiesības ir svarīgākas par policijas ērtībām. .. Tā ir cena kas jāmaksā par privātumu. ”

    Ak, privātuma bubulis ir viena no populisma izpausmēm.

    Pāniskajās bailēs no tā, ka specdienestiem radīsies vēlme izstāstīt tavai sievai, ka viņi nejauši noskaidrojuši, ka tev ir mīļākā vai mīļākais, tu esi gatavs ļaut tevi uzspridzināt teroristiem. Jo, ak nelaime, meklējot teroristus, specdienesti var nejauši uzzināt par tavu mīļāko.

    Vispār jau, privātums lielā mērā ir melu un liekulības atspoguļojums.

    Vācijas pilsētu parkos cilvēki var sauļoties kaili, viņiem ir pofig viss tavs privātums. Viņi ir brīvi un no privātuma kompleksiem necieš.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ineta_rr 10.05.2014. 15.18

    ——–Aldis:”(..)

    Vācijas pilsētu parkos cilvēki var sauļoties kaili, viņiem ir pofig viss tavs privātums. Viņi ir brīvi un no privātuma kompleksiem necieš.”

    ===============================================================================

    Vācijas likumsargi ir acīgi, tāpēc cilvēki “bez kompleksiem” ciest nevēlas:

    “German minister quits over alleged leak of confidential information on porn probe” http://www.euronews.com/2014/02/14/german-minister-quits-over-alleged-leak-of-confidential-information-on-porn-/

    http://www.youtube.com/watch?v=84eB3kpqVKc

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ineta_rr 10.05.2014. 16.22

    Wow, privātums ir populisms. Kaut ko TĀDU, es dzirdu pirmo reizi mūžā. Pašam par sevi nav kauns? Piedod par rupjību, bet kad Alža vecāki „taisīja“ savu acuraugu, jādomā, ka viņi to darīja privātumā. Tādi populisti! Vai arī eksibicionisti? Es tavā vietā, Aldi, kaunētos par vecākiem, kuri skrien populistu pavadā un nedara visu publiski, nu ne tā kā Aldis, kas laikam ielicis internetam pieslēgtu kameru savā tualetē – lai taču skatās, kam tādas lietas interesē.

    P.S. Ja nu šeit arī tādi cilvēki, kurus tas interesē, iesaku ielikt saiti, kur tos kameru video var redzēt reāllaikā, lai viņi var apmierināt savu interesi par Alža dzīvi.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ineta_rr 10.05.2014. 17.09

    ——-ex-diena-lasitaji Wow, privātums ir populisms.Kaut ko TĀDU, es dzirdu pirmo reizi mūžā. Pašam par sevi nav kauns? Piedod par rupjību, bet kad Alža vecāki „taisīja“ savu acuraugu,…..

    ===============================================================================

    Nebija tādu tehnoloģiju,kas ļautu Lielajam Brālim uzmanīt visu un visus 24h diennaktī;- toties tagad jau reāli “privātums ir populisms”:

    “Pārdomas par Lielo brāli, muļķu zemi, disidentiem un čekistiem”

    (..)Kad tu noglāsti savu jaunākā modeļa telefonu un Lielais brālis, tīksmē novibrējot, savienojas ar tevi, Orvelam savā kapā būtu vienkārši jārotē. Ja nelabojamiem noziedzniekiem ap kāju liek elektroniskās aproces, tad tehnikas progresa vārdā mēs paši sev tādu apliekam ap smadzenēm. Kaut kur aiz trejdeviņām zemēm, ciklopiskos serveros tiek reglamentēta tava dzīve. Pat pie Kima Čonina tu vairs nevari noslēpties, ja nu vienīgi pie indiāņiem Amazones džungļos.

    Pēdējo gadu laikā virtuālais astoņkājis ir pamazām apņēmis ar saviem taustekļiem katru tavas sabiedriskās un privātās dzīves izpausmi. Jebkura tava intīmākā rakstu rindiņa piezīmju bloknotā, tavs dienas režīms pa sekundei no mākoņa maliņas tiek mērīts, katrs tavs solis tiek no divdesmit četriem pavadoņiem kosmiski monitorēts.

    Tu esi labprātīgi un ar baudu šai sistēmai atdevies, un tava dzīve kļūst par rotaļu “visi dara tā…”. Tu tiec vadīts negribot, bet tev patīk, cik maigi un estētiski tas tiek darīts, tev patīk, ka visas tavas iegribas tiek analizētas, ka tu kādam esi nepieciešams. Tu esi priecīgs, ka ir vismaz kāds čips, kas ar tevi rēķinās, ka kāda mikroshēma tev uzsmaida.

    Šodien tu pats esi kļuvis par savu “stukaču” tajā milzu maisā, par kuru ar tavu palīdzību pārtop mūsdienu pasaule. Pēc šī triumfālā progresa putekļaino čekas maisu pārcilāšana šķiet kā tāda čabināšanās aizpērnajās lapās, kuras var noderēt vienīgi mūsu civilizācijas vēstures kompostam.”

    Juris Dimiters: Džins no blašķes http://www.nebruks.lv/?p=2241

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > ineta_rr 10.05.2014. 20.05

    ASV ir demokratiska REPUBLIKA, ta ir atskiriba jo nozime ka lai ari ka vairakums balsotu, individa tiesibas ir aizsargatas. Tai skaita uz privatuma neaizskaramibu. Demokratiska valsti vairakums var lemt atnemt mazakuma ipasumu, tacu demokratiska republika kur pamatlikums aizstav individa tiesibas – tas nav atlauts. Ta ir atskiriba.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > ineta_rr 10.05.2014. 23.41

    ex-diena-lasitaji raksta: “laikam ielicis internetam pieslēgtu kameru savā tualetē”

    Vai nē? Tevi palasot, var iedomāties, ka ASV specdienesti liek videokameras pilsoņu tualetēs.

    Snoudena avantūras mani neinteresēja, tāpēc īpaši neesmu sekojis detaļām, tomēr, man liekas, ka ASV dienesti vāca datus par tālruņa zvaniem (kas kam zvanījis un cikos), bet nemaz neierakstīja pašas sarunas. Drausmīgi, cik viņi apdraudējuši tavu privātumu :)

    Loģiski domājot, cik specdienestos vispār var būt cilvēku, kam būtu pienākums izskatīt savākto informāciju? 0,1% no valsts iedzīvotāju skaita? Tātad vienam cilvēkam būtu jāapkopo ziņas par 1000 cilvēkiem. Tas fiziski nav iespējams. Vienīga iespēja ir radīt datorprogrammu, kas meklētu savāktajā informācijā kaut ko aizdomīgu. Un tad cilvēki varētu to pārbaudīt. Bet reāli, es domāju, viss notiktu vēl vienkāršāk. Nu iedomājies: noticis noziegums, ir 10 aizdomās turētie, un dienesti izvelk no datora visas ziņas, kas ar viņiem saistītas. Nu atklātos, ka vienam ir 7 mīļākās, otrais ir gejs, trešais ir paidofils, ceturtais nemaksā nodokļus, bet piektais uzpērk zagtās mantas. Tas, ka cilvēkam ir 7 mīļākās – tas nav nekāds noziegums, kaut vai 27, tas ir fizisko spēju jautājums. Tas, ka cilvēks ir gejs – arī tas nav noziegums, kaut vai pieckārt gejs. Bet paidofils, nodokļu nemaksātājs un zagto mantu uzpircējs tiktu aizturēti. Un to palīdzētu noskaidrot automatiski savāktā un datorsistēmā uzglabātā informācija. Tātad, tas, ka informācija tiek uzglabāta datorā, nevienam nekādu kaitējumu nerada. Privātuma jautājumi var attiekties uz cilvēku likumīgu rīcību – ja cilvēks nekādu noziegumu nav izdarījis, tad ar viņu saistītās ziņas nav izpaužamas. Nodarījums, kas notiktu ar šādu ziņu nelikumīgu izpaušanu, manuprāt, būtu daudz mazāks par to labumu, ko šīs ziņas var dot – palīdzēt novērst kādu noziegumu vai to atklāt.

    ex-diena-lasitaji raksta: “Wow, privātums ir populisms. Kaut ko TĀDU, es dzirdu pirmo reizi mūžā.”

    Tu varbūt neesi to pamanījis, bet ar savu komentāru tu to esi tieši apliecinājis. Dati par tālruņu zvaniem tavā komentārā pārvērtušies par videokamerām tualetēs. Izlasot tavu komentāru, kāds tantuks varbūt jau dzeŗ sirdszāles un pārmeklē savu ķemertiņu :)

    Izpūst no mušas ziloni ir pavisam vienkārši. Tā arī izpaužas populisms. Tu to esi apliecinājis.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ineta_rr 11.05.2014. 14.14

    ——-Aldis ex-diena-lasitaji raksta: “laikam ielicis internetam pieslēgtu kameru savā tualetē”

    Vai nē? Tevi palasot, var iedomāties, ka ASV specdienesti liek videokameras pilsoņu tualetēs.

    ===============================================================================

    Ne tikai tualetēs.

    Enemy of the State – discovering the tracking devices

    http://www.youtube.com/watch?v=2u6KdHmoMbw

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ineta_rr 11.05.2014. 14.27

    Varbūt liek, varbūt neliek, bet visdrīzāk savējā ķemertiņā pats ieliksi, vispirms skaitītāju, kas pa bezvadi noziņo nama apsaimniekotājam ūdens patēriņu reāllaikā, lai beidzot visi dzīvokļi ir nodevuši rādījumus vienlaicīgi. Tikai komunikācijas aizmirsīs nošifrēt, jo kuru tad interesē, ko tāds skaitītājs rāda – vai tad nu no tā var pateikt, kad iet dušā, kad muti mazgā, bet kad podu trīsreiz jānorauj – izrādās, gudri puiši kā profesionāli dzīvokļu apzadzēji vai NSA prot gan.

    Tad tu ieliksi LED lampu tualetē, jo kurš gan negrib būt ekonomisks, bet tādā ieslēpt mikrofonu vai pat kameru var jau tagad. Ko varēs pēc gadiem 10 ar tā laika integrālshēmām labāk nedomāt.

    Un, ja nu sagribas bidē? Vai, tos jau nu neviens internetam nepieslēdz. Elektrotīklam arī ne. Un elektrotīkla brīvprātīgi obligāta padarīšana par gudrajiem tīkliem, kur iekārtas sazinās savā starpā, arī it nemaz nav ES plānos. Nē, nav gan.

    Es gan nesapņoju, ka tik truli cilvēki spētu saprast manu cinismu, taču morāle viena – pašreizējā tempā 10-30 gadu laika vairumam no Jums tualetē būs vismaz mikrofons, ja ne kamera. Un ieliksiet Jūs viņi tur paši, lai dzīve ērtāka. Privātums, tas taču ir populisms!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

ingazilunska 10.05.2014. 13.11

Latvijā vispār nekas nenotiek un nekas arī nenotiks, jo smadzeņu kapacitāte ir daudz zemāka, un tauta ir arī vājāka par citām, jo pati nezina, kas viņa ir. Vienīgais, uz ko vismaz pagaidām var cerēt valsts savā attīstībā, ir kaut kādā veidā institucionalizēt un leģitimizēt savu atpalicību, lai tas dotu valstij tiesības saņemt kaut kādas dotācijas, nav svarīgi, no kā, jo sī valsts ir dotējams projekts, tas nav spējīgs pastāvēt neatkarīgi. Tāpēc vienīgais Latvijas valsts mērķis kopš neatkarības atjaunošanas bijis pielīmēties pie kāda stiprāka spēlētāja, pie NATO, ES, ASV, Šlesers un Co piedāvā pieslieties pie Krievijas un NVS, bet būtība ir viena un tā pati, šī valsts nav radīta neatkarībai, tās neatkarība ir vajadzīga, lai jo ātrāk to kādam pārdotu pēc iespējas dārgāk.

Sava vājuma pēc šī valsts nav spēlētāja šajā konkurences pārņemtajā pasaulē, tāpēc Latvijas cilvēki arī brauc prom pievienoties pie kādas stiprākas valsts komandas, jo šī latviskā valsts pāŗvaldes komanda ir gaužām neveikla un neveiksmīga, un tas ir vēsturiski un eksistenciāli pamatots, te neko nevar darīt, jo kādam spēlē vienmēr jāzaudē, un tādi ir tie titulētie LR pilsoņi. Viņi, protams, sava neveiksmīguma pēc to pašu neveiksmīgumu redz arī pārējos, jo īpaši konkurentos un jo īpaši Krievijā, bet tas ir subjektīvs skats, uz kuru Krievijai nospļauties, no savas riešanas cieš tikai paši rējēji.

0
-10
Atbildēt

1

reksa 10.05.2014. 12.58

Citāts: “Krievijas lielākā problēma ir nenotikusī morālā revolūcija”

To var teikt arī mazliet citādi.

Pēc Otrā pasaules kaŗa Vācijā ir noticis denācifikācijas process, un Vācija no hitleriskās ļoti ātri kļuvusi par dēmokratisku valsti.

Krievijā denācifikācijas process nav noticis. Tāpēc Krievijas BŪTĪBA palikusi tā pati, kāda tā bijusi, un Krievija nav kļuvusi dēmokratiska.

Jautājums ir – kāda ir Krievijas BŪTĪBA?

Te daudzi mēdz maldīties. Piemēram, ar hitlerisko Vāciju viss bija vienkāršāk – hitleriskā Vācija bija nāciskā Vācija. Vai Krievija ir/bija staliniska? Vai Krievija ir/bija komūniska? Komūnisma bubulis ir tik spilgts, ka tas aizēno Krievijas īsto būtību. Tāpēc tagad – komūnisma Krievijā it kā vairs nav, bet kāpēc Krievija nekļūst normāla – dažiem nav skaidrs. Tiek tirāžēti muļķīgi apgalvojumi “Ar prātu Krieviju nesaprast”…

Vispirms vajadzētu pastumt malā komūnisma bubuli, lai ieraudzītu Krieviju. Krievija bija un ir tāda nevis tāpēc, ka tā bija komūniska, bet gan tāpēc, ka tā bija Krievija. (Ja par komūnisku būtu kļuvusi, piemēram, Francija, tā nekad nebūtu kļuvusi tāda kā Krievija.)

Vācijas piemērs ir labs, lai saprastu Krieviju.

19.gadsimtā un līdz Pirmajam pasaules kaŗam Vācija bija viena no civīlizētākajām valstīm pasaulē. Visās jomās – kultūrā, zinātnē, filozofijā, tiesību sistēmā, architektūrā, utt. Tad kaŗš, kaŗa zaudējums, ekonomiskās problēmas, radies nācisms, pie varas nācis Hitlers. Īss nācisma uzplaukums, tad kaŗš ir zaudēts, denācifikācijas process, un Vācija ļoti ātri atkal ir civīlizēta valsts.

Citādi ir Krievijā. 19.gadsimts – vien gadsimta otrajā pusē Krievija atteicās no verdzības paveida – dzimtbūšanas. (Krievijas dzimtbūšanas nozīmi nevajadzētu novērtēt par zemu. Viduslaiku Eiropā mēdza būt muļķīgi likumi, tomēr tie bija likumi, lēnām tie progresēja. Krievijas zemniekiem, kas bija Krievijas iedzīvotāju absolūts un beztiesisks vairākums, likumu vietā bija muižnieku patvaļa vai pat ārprāta izpausmes – vācu SS un Gestapo būtu no kā pamācīties.) Atpalikusi, necivīlizēta valsts ar saukli “Viena imperija, viena valoda, viena ticība”. Ja kāds nav pamanījis, tā ir tā pati Hitlera ideoloģija, tikai izteikta mazliet citiem vārdiem. Būdama atpalikusi, Krievija nespēja šo savu ideoloģiju pārāk plaši īstenot, pat kaŗu ar Japanu zaudēja. Turklāt imperātora galms, pat izglītots būdams, nemaz neapjēdza šīs ideoloģijas bīstamību. Toties, kad varu Krievijā pārņēma “no tautas nākušie līdeŗi”, šī ideoloģija sāka ātri izpausties visos veidos un uzplauka stalinisma veidā. Puslīdz civīlizēti domājošie revolūcionāri ātri kļuva par tautas ienaidniekiem un tika iznīcināti. Visi nekrievu tautu centieni ātri “tautu draudzības” vārdā tika brutāli pakļauti “krievu pasaules” “internācionālismam”. Nācisms, kas nosaukts par “internācionālismu” vai “tautu draudzību”, skan pievilcīgāk taču. Internācionālisma kleitā vieglāk pakļaut citas tautas – nu tāds “nevainīgs” vilks jēra ādā. Komūnisms? Un kāpēc lai neuzšūtu šai kleitai arī komūnisma uzplečus, ja tie palīdz atņemt aristokrātu īpašumus un varu un nodot to it kā “tautai”? “Ei, vergi, tā ir jūsu dzimtā baraka, jums tās dēļ būs gan jāvergo, gan jākaŗo.” Un kad komūnisma kleita ir novalkājusies, to var vienkārši izmest. Bet BŪTĪBA nebija kleitā. Būtība ir valkātājā.

Ak, jā. Hitleru arī nevajag aizmirst. Atpalikušajai, nākušajai no 19.gadsimta dzimtbūšanas, Krievijai bija no kā mācīties. Nu kaut vai tāds sīkums. Kādā Latvijas vēstures grāmatā ir publicēts Hitlera plāns Latvijas kolōnizēšanai – daļu latviešu izsūtīt no Latvijas, bet Latvijas lielākajās pilsētās izmitināt vāciešus. Nezinu, vai Hitleram tiešām bija šāds plāns, tomēr 1989.gada tautas skaitīšanas rezultāti apliecina, ka tas tika veiksmīgi īstenots, tikai vāciešu vietā Latvijā tika izmitināti krievi. Un neviens šī Hitlera plāna sekas nav mēģinājis novērst. Arī plašākus Hitlera plānus tautu pārvietošanā veiksmīgi īstenoja Krievija – Krimas tatāri, čečeni, Austrumprūsijas vācieši, Pievolgas vācieši utt. Vai kāds runāja par etniskajām tīrīšanām? Krievu “internācionālisms” zēla un plauka. Kad Putins raudāja par “20.gadsimta lielāko ģeopolītisko katastrofu”, vai viņš bija domājis komūnisma sabrukumu? Nē taču. Tā kleita sen ir izmesta. Vācu nācisma vēsture ir no 1933.gada līdz 1945.gadam. Krievu nācisma vēsture ilgst krietni ilgāk. Kāda tur pie vella morāle?.. Var brīnīties, kā Hitleram dažu gadu laikā izdevās no civīlizētiem vāciešiem izveidot nācisma atbalstītājus. Bet vai ir vērts brīnīties, ka 80% krievu atbalsta Putina agresiju Krimā, zinot, ka krievu tauta nācisma ideoloģijai ir pakļauta jau pāris gadsimtu?.. Kā kādreiz teica kāda italiete: “Kad mēs dzīvojām fašisma apstākļos, mēs nezinājām, ka tas ir fašisms”.

+19
0
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > reksa 10.05.2014. 20.07

    Aldi, Jūsu rakstīto īsāk var formulēt – Krievija nav Eiropa.

    No savas puses varu tikai piebilst – un nekad nav bijusi. Ne pirms 100, ne 300 vai 1000 gadiem. Komunisms ir tikai pravoslāvisma epizodiska transformācija tāpat, kā viņu „pareizticība” nav grieķu ortodoksija (sk. Vaņas Briesmīgā sarunu ar Posevino) . Krievu „muižniekam” (sk vārdu pomeščik, dvorjaņin” jēgu) nav nekādas līdzības ne rietumu hercogam, ne baronam, un krievu krestjaņin ne tuvu nav „Bauer”. Kad Peķkas Veļikāna dienderis Tatiščevs (cita starpā -cilvēku dedzināšanas meistars, kaut krievu vēsturē pieņemts, ka tā bijusi tikai rietumos) izgudroja mākslīgo robežu pa Urāliem un Jaiku (kuras vārda vairs nav), rietumos tas nevienu neinteresēja. Īstā Āzijas robeža pēc tam laika gaitā svārstījās līdz pat Oderai, nu apstājusies pie Zilupes un ceru, ka tur arī paliks. Aiz tās sākas Rietumāzija.

    Cerēt uz kaut kādu „morālo revolūciju” tur ir naivi, daži „koriši” kopainu nemaina.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Lasmanis 10.05.2014. 12.54

Neesi pesimists. Pirms Puķkas veļēšanām Maskavas korišs atsūtīja, škiet< Lewvada centra pētījuma analīzi: trīs kārtas, lauki, mazpilsētas, lielpilsētas (cik atceros 8 gab. Mans secinājums toreiz bija bēdīgs. Krievijas urbanizācija lika atcerēties Špenglera "Eiropas bojā eju". Tik daudz cilvēku lielpilsētās zaudējuši saites ar Krieviju, bet tas lielākais un ietekmējamākais eletorāts. Tā viņš ir.

+4
0
Atbildēt

0

ingazilunska 10.05.2014. 12.53

Kas ir tiesneši?

Jeb: vai tad Latvijā ir notikusi morālā revolūcija?

Izskatās pēc tā, ka Latvijā ir notikusi morālā degradācija. Tauta neuzticas varai, vara nīcina tautu, valdošie zog, tauta brauc prom. Retie laimīgi personas ir pie varas vai apkalpo valdošos, tie ir ar visu pamatā apmierināti, pie tiem pieder arī autors Ozoliņš.

+1
-7
Atbildēt

0

andrisskrastins 10.05.2014. 12.10

Intervija tiešām laba, ir lietas kurām nepiekrītu – labs Snovdena raksturojums, taču par tām ASV nacionālajām interesēm īsti monopolu uzņemties nevar neviens. Tiesa, piekrītu tam ka puisis apzināti zvērēja un lauza zvērestu, lai piekļūtu informācijai.

+1
-1
Atbildēt

0

Aivars Lasmanis 10.05.2014. 12.00

Perfekta analītiska intervija! Mūsu jaunajiem žurnālistiem vēl daudz jāmācās no Aivara pārzināt drēbi. Vie4nu gan sapratu: šķiriska vai kārtu pieeja var radīt tikai totalitāru valsti. Maigi gan teikts. Sasienot ar Edw.Lūkasu KF ir kgbešņiku slāņa mafioza valsts, kur lūzums būs tad, kad tauta uzzinās, ka viņus vada GULAGa veidotāju pēcteči.

+12
-2
Atbildēt

1

    oktaavs > Aivars Lasmanis 10.05.2014. 12.25

    Nekāda lūzuma nebūs. Tauta sen jau zina, kas to vada. Krievijas “varenība” ir svarīgāka. Galvenais, lai “pendosus” un Eiropu piečakarē visos iespējamajos veidos. Lai var paņirgt, justies ļoti lieliem un viltīgiem.

    Dēļ šī svētā mērķa tauta ir gatava paciest čekistu ņirgāšanos par jebkurām savām cilvēktiesībām.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

dro 10.05.2014. 11.58

Es par Sudrabu, kura pārstāv universālās vērtības: https://www.youtube.com/watch?v=4L33gSGzBzY

+6
-1
Atbildēt

0

esmeralda_se 10.05.2014. 10.36

Reti vai pat nekad ir gadījies lasīt rietumnieku, kas TIK labi izprot ex-PSRS un Krievijas situāciju. Visu cieņu Sateram.

+21
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 10.05.2014. 10.18

Krievijā jau 100 gadus notiek tautas negatīvā selekcija, tāpēc, Krievijas lielāk;ā problēma ir Krievijas tautas, kas, savā vairākumā, ir arhaiska, infantīla, un kurai morāles normas vispār neko nenozīmē.

Tai pat laikā, nav atvērtāku un izpalīdzīgāku cilvēku par krieviem, kādu laiku dzīvoju Krievijā, tāpēc varu to apgalvot, krievi ir ārkārtīgi pretrunīga tauta.

Un krievijas tautām raksturīgākā ipašība ir pofigisms, gan attiecībā uz politiku, gan att. uz politiķiem, gan uz dzīves apstākļiem.

Diemžēl, Krievijas “elite” ir daudzkārt amorālāka par krievu tautu, kuras infantilitāti tā izmanto, lai šo tautu vadītu, kūdītu un virzītu, principā, tautu nevar vainot, eliti gan, jo piermais, elitei jābūt atbildīgai, Krievijas tagadēj;ā elite ir absolūti bezatbildīga, ciniska, un melīga, un šīs “vērtības” tā mēģina iedzivināt visai tautai, un tas izdodas.

Par Snowdenu gan pilnīgi piekrītu – narciss, melis, un zaglis, zvērsta lauzējs un savas valsts nodevējs, tagad jau arī Putina bļodlaiža un uzpirkts Putina režīma slavinātājs.

+11
-3
Atbildēt

5

    inta_s > ligakalnina 10.05.2014. 10.38

    “Par Snowdenu gan pilnīgi piekrītu – narciss, melis, un zaglis, zvērsta lauzējs un savas valsts nodevējs, tagad jau arī Putina bļodlaiža un uzpirkts Putina režīma slavinātājs. ”

    Tas neizskatās pēc izsvērta un pamatota komentāra no Jūsu puses. Snowdens ir tāds pats “nodevējs” kā jebkurš cits kas Hitleriskā Vācijā atteiktos piedalīties noziegumā pret savu tautu.

    Snowdens nav lauzis zvērestu iestāties par ASV konsititūciju kuru pārkāpa NSA izspiegojot visus. Un nekāds “bļodlaiža” arī nav tā kā zaudēja brangus ienākumus un ērtus darba apstākļus Havajās. Zaudēja visu materiālo – ziedojot sevi ASV pilsoņi interesēm. Tagad ASV pilsoņiem ir dota iespēja cīnīties ar šo noziegumu kas tik augstā un organizētā veidā tiek pret tiem izvērsts.

    Update: Polls Continue to Show Majority of Americans Against NSA Spying

    https://www.eff.org/deeplinks/2013/10/polls-continue-show-majority-americans-against-nsa-spying

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.05.2014. 10.51

    “Ziedoja sevi” uzturoties Krievijā ( no Ķīnas viņu patrieca, kas visu, ko vajadzēja, uzzināja), un atklājot valsts noslēpumus, kas apgrūtinās cīņu ar terorismu, un dārgi maksās, labi, ja viņš būtu paziņojis par noklausīšanos, bet, viņš jau zaglīgi pārpumpēja no koleģa datoru daudz citas informācijas.

    Pie reizes, slavinot Putinu?

    Narcisam, kā Snowdens, par materiālo svarīgāka ir slava un pabūšana uzmanības centrā, un to viņš dabūja.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 10.05.2014. 10.56

    Pierādījumi bija jāsavāc par ASV režīma veiktajiem noziegumiem pret ASV un citu valstu pilsoņiem. Paldies viņam par to!

    To kā izrīkojas ASV režīms kas iet pie kongresa ar šiem atklājumiem, ir jau zināms:

    http://www.youtube.com/watch?v=kyX8iKFFKqA

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > ligakalnina 10.05.2014. 12.16

    NSA nav pārkāpuši konstitūciju. Snovdens tā arī nav spējis uzrādīt kādu pretlikumīgu darbību no NSA puses. TAČU notikušais parādīja milzīgos caurumus civilajā pārraudzībā un arī NSA spiegošanas efektivitātē. Lielākā daļa atkal tāpat kā WikiLeaks gadījumā informācija jau bija zināma.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 10.05.2014. 19.59

    ASV konstitucija paredz ka ir aizliegts veikt kratisanu bez tiesas atlaujas. Izspiegosana telefona un interneta ir musdienu kratisana jo tiek savakta informacija par individu. Kad rakstija konstituciju tadas tehnologijas nebija, tacu likuma gars par privatuma neaizskaramibu ir skaidrs.

    Vesture liecina ka vara klust korumpeta un totala vara klust totali korumpeta. Nav neviena pozitiva piemera kur varai izjaucot balansu starp tas pilnvaram un pilsonu tiesibam rezultats nebutu tragisks.

    Nevajag aizmirst ka vara ir pilsonu delegeta lai aizstavetu to tiesibas, nevis tas parkaptu ka tas ir tagad ar NSA pie tam aptaujas liecina ka ASV pilsoni ir skaidri pret so vinu tiesibu parkapumu no NSA puses, un ja reiz vara vairs neparstav pilsonu gribu tad tas jau liecina ka ta kluvusi korumpeta un virzas noziedziga virziena.

    Protams, katrs sads parkapums tiek racionalizets ka tas viss tiek daritd kopeja labuma varda, lai ari cilveki tam nemaz nepiekrit.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

emb_riga 10.05.2014. 09.52

Brīnišķīga intervija.Augstas klases analītisks žurnālists.Kad prāts ir aptvēris lietas būtību,vārdi rodas paši.Par Snoudenu:nav ļaunuma bez labuma.Vēlreiz paldies par labo rakstu.

+19
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > emb_riga 10.05.2014. 09.56

    ——-

    Te vēl viens L-Britānijas “augstas klases” žurnālists,kurš uzskatāmi parādīja to reālo Rietumu “morālo revolūciju”,kuru sateri-ozoliņi vēlējās īstenot PSRS:

    More creepy tapes of Jimmy Saville with kids 1970s Part 1

    http://www.youtube.com/watch?v=lBAzH6QRbj4

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 10.05.2014. 10.07

    edge_indran.Ha,ha,ha!Nekas cilvēcisks man nav svešs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 10.05.2014. 09.46

Krieviu nacionalā rakstura un kompleksu eksperti esam mēs paši. Uz savas ādas tos izjūtam jau daudzus desmitus gadu. Neviens amerikāņu speciālists to nesapratīs līdz galam tik labi.

Pašu amerikāņu galvena problēma ir prezidents Obama, kurš stājoties amatā paziņoja, ka galvenais virziens būs iekšējo problemu risināšana. Resp. – atteikšanās no ASV vadošās lomas pasaulē. Rezultātu redzam. Grūti iedomāties, ka Reigans ļautu kaut kādam čekas virsniekam terorizēt visu Rietumu pasauli.

Eiropas problēma ir “reālpolitiķi” – Merķele un Olands. Tie ir divi potenciālie nodevēji, kurus jāpieskata kā nevienu citu.

Pārējie, sīkie Dienvideiropas gariņi nav tik bīstami, kaut gan ir gatavi uzmest visus pārējos reālu briesmu gadījumā.

“Polittiķi” ar vienu vārdu sakot.

+12
-1
Atbildēt

1

inta_s 10.05.2014. 09.00

“Proti, ka viss ir pakārtots režīma interesēm, un viss, ko režīms dara, ir pareizi.”

http://www.youtube.com/watch?v=ejvyDn1TPr8

+1
-11
Atbildēt

0

enjoy 10.05.2014. 08.48

Beidzot viens cilvēks ir izteicis arī manas domas- PSRS sabrukuma galvenais iemesls bija morālā degradācija. No tās cieš vēl tagad visa postpadomju telpa, bet visvairāk pati KF. Jau pati formula “no visiem pēc spējām, visiem pēc vajadzībām” ir demoralizējoša pēc savas būtības, jo tie kuriem spēju trūkst, vienkārši atņem no tiem, kuru darba pievienotā vērtība ir lielāka. Rezultātā mazāk spējīgie (slinkākie, netalantīgākie, zemāk motivētie) dzīvoja tik pat “labi”, cik talantīgie, motivētie, strādīgie. Labuma nebija ne vienam, jo demotivēja talantīgos, bet slaisti varēja dzīvot vel zaļāk un tikai pieprasīt no valsts- dod, dod.

+13
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > enjoy 10.05.2014. 09.53

    ——-saule_laime Beidzot viens cilvēks ir izteicis arī manas domas- PSRS sabrukuma galvenais iemesls bija morālā degradācija. No tās cieš vēl tagad visa postpadomju telpa,…..

    ===============================================================================

    Šitenie sater-ozoliņi/saules_laimes jau sevi un “laimīgos” džimijus sevillus/ Jimmy Savile par morālās revolūcijas virzītājiem uzskata:

    The Prince and the Pedophile: Charles’ Connections to Pedophilia Networks

    http://www.activistpost.com/2012/11/the-prince-and-pedophile-charles.html

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > enjoy 10.05.2014. 16.37

    \

    Citēju saule_laime: “No tās cieš vēl tagad visa postpadomju telpa, bet visvairāk pati KF.”

    \

    Izteikums ir maldinošs.

    Pasaulslaveni ārzemju zinātnieki pierādījuši sekojošo.

    Visa PP telpa necieš, cieš tikai tās daļa.

    Proti – necieš Kirgizstāna (Кыргызстан) un Ebreju Autonomais apgabals (Ди Йидише автономэ гэгнт).

    No atlikušās PP telpas (t.i., PSRS teritorija – Kirgizstāna – Ebreju autonomais apgabals) visvairāk cieš Karakalpak(i)stāna (Qaraqalpaqstan Respublikası).

    Ir dzirdēti līdzīgi maldīgi izteikumi.

    Piemērs: „Cietumā visiem gŗūti, bet visgŗūtāk [tomēr] man.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 10.05.2014. 08.35

“Rietumu tradīcijai pamatā ir ideja, ka indivīds ir visa mērķis un mērs. Šķiru vērtību būtība ir, ka viss ir pakārtots šķiras interesēm un režīms pārstāv šo šķiru. Proti, ka viss ir pakārtots režīma interesēm, un viss, ko režīms dara, ir pareizi.”

Šis apraksts atbilst individuālisma ideoloģijai un tādas vērtības patiesi bija AGRĀK rietumos, pretēji kolektīvismam kuru piekopa PSRS un Ķīna. Taču diemžēl elite nepārtraukti cīnās pret individuālismu un soli pa solim maina cilvēku domāšanu uz kolektīvismu

http://www.youtube.com/watch?v=cVdI4Kx8TdY

“kopēja labuma vārdā” tiek grūsta nodokļu makstāju nauda Banku glābšanai, pati monetārā sistēma veidota ačgārni pretēji individuālisma ideoloģijai kāda tā bija ASV pirms “Federālo rezervju sistēmas” izveides (iemānīšanas būtu pareizākais vārds).

http://www.youtube.com/watch?v=lu_VqX6J93k

Ja reiz rietumos valdītu individuālisms kura pamtā ir aizstāvēt indivīda tiesības un brīvību, tad:

1.) ASV režīms nepārkāptu indivīda privātuma tiesības un neizspiegotu visus

http://www.washingtonpost.com/world/national-security/nsa-broke-privacy-rules-thousands-of-times-per-year-audit-finds/2013/08/15/3310e554-05ca-11e3-a07f-49ddc7417125_story.html

2.) ASV režīms neuzspiestu pirkt konkrētu produktu pilsoņiem vai arī piestāda soda naudu

http://www.indystar.com/story/opinion/readers/national/2013/12/01/obamacare-forces-americans-to-buy-unwanted-product/3786747/

3.) ASV režīms nedod tiesības indivīdam uz tiesas procesu, vienkārši to nogalina:

https://www.aclu.org/national-security/targeted-killings

4.) ASV režīms iesloga jebkuru bez apsūdzības, tiesas procesa un lēmuma – uz nenoteiktu laiku

https://www.aclu.org/blog/tag/ndaa

5.) Negrābtu no nodokļu maksātājiem to līdzekļus lai iegrūstu tos citos uzņēmumos un tie neizietu loģisko posmu – bankrots.

http://www.intellectualtakeout.org/library/business-and-economics/free-market-capitalism-vs-crony-capitalism

Materiāli kurus rekomendēju: http://viedoklislv.wix.com/viedoklis

0
-17
Atbildēt

3

    enjoy > inta_s 10.05.2014. 09.04

    Ja reiz rietumos valdītu individuālisms kura pamtā ir aizstāvēt indivīda tiesības un brīvību.

    ————–

    Tātad kolektīvisti, piemēram, franči (retie rietumnieki, kuri pieder pie kolektīvisma kultūrām), neaizstāv indivīda tiesības uz brīvību?

    Individuālisma galvenā ideja ir tāda, ka sabiedrība ir tik stipra, cik ir stiprs katrs indivīds. Katram indivīdam ir jārūpējas par savu kvalitāti, tad arī sabiedrība kopumā būs kvalitatīvāka. Kolektīvist uzskata, ka lai sabiedrību uzlabotu, tad visiem jāsanāk kopā un jāiestājas par/pret kaut ko. Tādēļ arī franči no rīta līdz vakaram skraida pa protestiem un demonstrācijām. Katrai kultūrai (individuālisma, kolektīvisma) ir savas priekšrocības un trūkumi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 10.05.2014. 10.58

    Protams ka katrs var izvēlēties kas tam labāk patīk – kad režīmam labāk zināms kā cilvēkam jādzīvo, vai arī katram ir brīvība izvēlēties kā dzīvot.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > inta_s 10.05.2014. 12.19

    Ar šo tirādi nesen te tāds doveiks figurēja. Jums nu gan aptrūcis strebjamā, pridurki. Laikam hūtentāliešu brigadieris palaidis plostu uzvarētāju priekā vai ar aiz bēdām par NATO okupāciju.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 10.05.2014. 08.27

krievijas lielākā problēma ir tā, ka viņa robežojas ar Latviju. Tas izraisa viņu neiedomājamo mazvērtības komplexu :)

+11
-1
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > dace_ampermane 10.05.2014. 20.35

    So perhaps it is time for Russia to learn its next lesson?

    The seeds have been sown for a Russian invasion that will likely take place before the end of May and against which the Ukrainian army will be no match, it will be destroyed in days with Russian tanks likely rolling down the streets of Kiev just as took place in Baghdad, Iraq with the blitzkrieg American invasion.

    And so Czar Putin will stand on an Russian air craft carrier in the Black Sea declaring “Mission Accomplished”. However, without having learned any of the painful lessons taught to the US and Britain following their illegal invasion of Iraq that resulted in much loss of blood and treasure, despite the initial military campaign having resulted in what seemed like a decisive victory.

    Czar Putin has put Russia on a similar path that following its Blitzkrieg victory will likely find itself mired in a costly $1trillion unwinnable war, as Western governments Afghanistan style seek to fund the Ukrainian insurgency against Russian occupation that will still worse for Russia spill over its border into the unstable caucuses that could even risk the break up the Russian Federation as several regions seek to take advantage of Russia’s New Afghanistan by escalating their own breakaway insurgencies and that is where Russia will stand about a decade from now as it fights to stay in tact just as Ukraine is today.

    Cannot happen?

    We’ll it was the unwinnable Afghan war that put a dozen nails in the Soviet Union’s coffin.

    In fact the reason why the United States actual actions to the Russian Ukraine offensive are mild is that they can better see where this is heading given America’s disastrous Iraq experience, so fully understand the depth of the hole that Russia is digging itself into. It appears lessons are only learned when they are very, very painful, so perhaps it is time for Russia to learn its next lesson?

    Ukraine Civil War – Russia’s Iraq $1 trillion 10 Year War About to Start?

    http://www.marketoracle.co.uk/Article45471.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam