Sagādāsim Latvijas ienaidniekiem vilšanos

119

Komentāri (119)

maija_br 17.03.2014. 03.35

1.un 9.maijā tautai ar protesta dziesmām vajadzētu likt saprast, ka staļinistiem Latvijā nav vietas. Dziesmai vajadzētu būt vērstai pret krievu okupantu staļiniskās politikas turpināšanu Latvijā, Gruzijā, Ukrainā, Čečenijā.

0
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 16.03.2014. 20.58

Jāuzteic Delfi par labi organizētu vido tiešraidi!

+1
0
Atbildēt

0

katzchenjulja 16.03.2014. 18.28

Gājiens jau ir noticis, tam sekoju tiešsaistē savā datorā, un varu teikt, ka tas bija lieliski organizēts. Vislabākais bija transparenti angļu valodā : We say NO to nazism and communism and also to imperialism”. Ļoti skaidra un nepārprotama vēsts. Lai nāk kāds un saka, ka to nedrīkst atļauties. Pareizas un uzskatāmas bija arī Hitlera un Staļina dubultportrets ar sarkanu krustu pāri. Divi gara brāļi. Kurš no Latvijas ienaidniekiem var uzdrošināties te ko bilst? Neviens – atliek tikai rupji lamāties, ko viņi arī darīja, parādīdami savu īsto deģenerācijas pakāpi.

+1
0
Atbildēt

0

anna_audere 16.03.2014. 00.27

Personīgi pazīstu īstus legionārus, kas nepiedalītos nekāda pasākumā ar tādiem, kam personīgās intereses augstākas par valstij vitāli svarīgām lietām, bet līdz ar provokatoriem izdarījuši visu iespējamo, lai apšmurgātu leģionārus un līdz ar to visus latviešus.

+1
-2
Atbildēt

0

maija_br 15.03.2014. 22.05

Brīžos, kad pie Brīvības pieminekļa ziedus nolikt „Tēvzemei un Brīvībai” iet sirmgalvis, tad visiem vajadzētu sanākt kopā kā uz Dziesmu svētkiem un dzelzs barjeru vietā vajadzētu būt koriem, pūtēju orķestriem, deju kolektīviem. Ir jādzied tik ilgi, kamēr tie, kuri nemīl latviešu valodu, kuri ienīst mūsu tautu, kuri kurina naidu un iekaro svešas teritorijas, kamēr viņi aizbrauks uz savu dzimteni. Dziesmai spēks.

+2
-2
Atbildēt

1

    anna_audere > maija_br 15.03.2014. 23.45

    Neuzbāz te savu glupību un Cilinski, kurš tiek jaukts ar nulle kā sirmiem šiškiniem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

anna_audere 15.03.2014. 19.16

Ko eiro vilšanos? Tagad vispār ir bīstami būt sašķeltiem un atsķeltiem no Eiropas NATO. Ja gribi atgriezt latu, tad esi gudrs. Man personīgi viens ir skaidrs. — Ja pat nelietīgā Kremļa iebrukums Krimā nespēj sasķeltos latviešus vienot kopīgā pozicijā un spēkā, un kopā ar pārējo pasauli, tad ar šausmīgu nožēlu jādomā, ka pat neesam līdz valstiskas nācijas būvētājiem izauguši, kā piemēram franči un vācieši. Izcils gan bija Ulmanis, kas to latu arī izdomāja, bet tā varbūt tikai tāda reta sagadīšanās. Tas jau Putins un latviešu stratēģiskās kļūdas mūs iestūma Eiro. Lūk aktuals jautajums

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 15.03.2014. 18.30

Uldis Šneiders 15.03.2014. 10.10

Pilnībā piekrītu abiem autoriem. Smieklīgākais būtu tas, ja sāktos “iebildumu” mītiņi un TV filmētu aizgūtnēm, bet tad attaptu, ka klusums, nav pret ko iebilst… Nu noteikti jau ķertu arhīvu kadrus un visu citu, bet pasākums taptu pavisam komisks… Patriotismu un bravūru nereti ir pat ļoti gaumīgi mainīt pret viltību un gudrību… Lūk! :)

+5
-1
Atbildēt

0

anna_audere 15.03.2014. 02.32

Čērčilam tiek piedēvēti vārdi, ka nākotnes fašisti sauks sevi par “antifašistiem”.

+3
-1
Atbildēt

0

anna_audere 15.03.2014. 02.13

Vai nav taisnība? Ja šobrīd notiek 16 marts, tad pēdējā šovinistiskā impērija Eiropā centīsies iesmērēt, ka lūk laikā kad Krimā notiek “demokrātisks referendums” Latvijā soļo un atdzimst “fašisms”. Ir skaidrs, ka šovinistiskā Krievija turas tikai uz absurdiem meliem, kas netur nekādu kritiku. Bet vienīgais uz ko tā var spekulēt ir tieši 16 marts. Un tas ir spēcīgs arguments Rietumiem un sitiens zem jostas. Uzvarēt netaisnību var tikai kopīgi. Te pat nav ko runāt. Nav pieļaujami, ka dēļ dažiem sīkiem pintiķiem, kas nostāda savas intereses augstāk par valsts vitāli svarīgām lietām, mēs ļaujam uzvarēt ļaunumam, un vēl nododam savus sabiedrotos. Nepatīk ka pēc visām stulbām izdarībām(ne vienreiz vien) tiek apšmurgāta un apspļaudīta leģionāru piemiņa. Un negribētos, ka nedz Ukraiņi, nedz citi rāda pēc tam ar pirkstu un pasaka tas ir dēļ “Latvijas” sātans uzvar Krimā. Leģionāri, kas cīnijās taisnības vārdā tieši darītu visu iespējamo, lai taisnība uzvar absolūto ļaunumu. Dažiem te ieteiktu izlasīt virsrakstu un pārlasīt rakstu vēlreiz.

+4
-2
Atbildēt

0

LieneNorberg 14.03.2014. 20.24

Kolēģi!

Lūdzami novērtējiet, ka savu mūžam klātesošo viedokli nav izteicis god. Ločmelis. Tas, manuprāt, ir augstākais rakstā pausto domu novērtējums. Vienlaikus tas viņu manās acīs pozicionē kā domājošu cilvēku, kuram [droši vien] Latvijā nodarīts pāri, kamdēļ arīdzan [viņš] plosās, bet pret veselo saprātu neiet. Lai nu būtu vairāk tādu rakstu, kas ļautu viņam apdomāties, nevis vienkārši bliezt pretī tādu pašu demagoģiju, kā pausts, viņaprāt, pretējā viedoklī!

0
-1
Atbildēt

1

    lauris > LieneNorberg 14.03.2014. 22.50

    Nevarēšu Jums piekrist. Visur klātesošais Ločemlis ar dziļu gandarījumu vēro, kā vieni mugurkaulnieki apkaro otrus bezmugurkaulniekus. Cits citu iznīcinās un tad atlikušos pūkainīšus novāks pa vienam.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

vilcēns, madarīnmeit 14.03.2014. 13.35

Latvijas ienaidniekiem tas būtu gandarījums, nevis vilšanās, tā ir cita mentalitāte. Ja viņiem ļaus sajust panākumus, tad viņi neapstāsies pie 16.marta vien.

Ne jau cilvēki, kas turas katrs pie savas pārliecības, kaut ko paši mainīs. Te ir valstij un pašvaldībai jāmācās no pieļautajām kļūdām šādu pasākumu organizēšanā. Piemēram, pret kādu pasākumu protestēšanas vietas nav atļaujamas tuvāk kā 100 metru attālumā.

Latviešu psiholoģijā par daudz aizņem “ko cilvēki par to teiks”. Kaunēšanās, vēlmei izskatīties labāk citu acīs nebūtu jābūt brīva cilvēka rīcības motivācijas pamatā.

Šajā gadījumā uztraukums ir par to, ko Krievijas mediji teiks. To mēs visi jau iepriekš labi zinām, vienīgais, tagad krievu kameru objektīvi aktīvi meklēs Ukrainas karogus, lai Krievijā varētu turpināt sēt naidu pret ukraiņiem, kas uzdrošinājās atteikties no Kremļa kontroles.

Šī pasākuma nozīme, diemžēl, ir stipri par daudz uzpūsta.

Vasarā Jūrmalā notiks “Jaunais Vilnis”. LŪK, KAS LATVIJAI BŪS PAZEMOJOŠS PASĀKUMS.

+7
-9
Atbildēt

0

peerku 14.03.2014. 13.13

> aivarsk

“…lai paņem plakātu – NO FASCHISM, EUROPE, STOP Mr. PUTIN=HITLER of 21st CENTURY. Tas gan klusu piemiņas pasākumu pārvērstu par politisku pasākumu…”

Tas ir viens no variantiem, pat ļoti labs variants. Ja no iešanas pie Brīvības pieminekļa nevar izvairīties, tad jābeidz taisnoties, ka tas ir kluss piemiņas pasākums, bet to jāpārvērš par politisku demonstrāciju pret Putina fašisma atdzimšanu Krimā.

Plakāts “NO FASCHISM, EUROPE, STOP Mr. PUTIN=HITLER of 21st CENTURY.” ir vienkārši ģeniāls!

+3
-7
Atbildēt

0

Ieva 14.03.2014. 12.25

Žīgures kundze, tāpēc vien, ka pakaļa izrādījusies dikti liela, tajā nevajadzētu līst.

16. marts latvietim nav jautājums par kaut kā slavināšanu, atbalstu, tas ir jautājums par pašcieņu.

+3
-14
Atbildēt

5

    Ojārs > Ieva 14.03.2014. 12.44

    Starp citu – atceros, ka daži redzāja Žīgurē jauno prezidenti. Man jau uzreiz likās, ka viņa ir pārāk mīksta, lai aizstāvētu mūsu tautas intereses.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Ieva 14.03.2014. 12.55

    Cita starpā, es vēljoprojām saskatu A.Žīgurē potenciālo prezidenti.

    Bet tas ir cits stāsts.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ieva 14.03.2014. 14.23

    “Žīgures kundze, tāpēc vien, ka pakaļa izrādījusies dikti liela, tajā nevajadzētu līst.” – lieliski pateikts!

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    Uģis > Ieva 14.03.2014. 17.39

    Ķīps

    var tikai minēt, no kurienes tavas “dziļās” zināšanas par latviešu tautu nākušas, ka visu latviešu vārdā atnāci šeit izpausties

    pats latvietis būdams, es gan no turienes nenāku – apliecinu!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > Ieva 15.03.2014. 12.41

    Ķīp, ķipa cieniet sievieti un rakstnieci! Vai liekat saprast, ka Jums ir pieredze līst pakaļā pēc tās lieluma? Šī cienījamā politiķe neko tādu nedara, bet mēģina aizklaudzināties līdz tādu zombētu latvju naciķu domāšanai ar kaut ko oriģinālu lēmumu pieņemšanā,lai pašiem būtu gudrāk tikt āŗā no klapju noteiktās taisnvirziena domāšanas un bezdomu darīšanas.

    NU, nevajag par citiem spriest pēc sevis!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

girts_gansons 14.03.2014. 10.56

Arī es, no tā laika režīma cietušais, atbalstu nedošanos “frontālā uzbrukumā” un ļaut “antifašistiem izšaut pa tukšo”.

Ziedus pie pieminekļa nolikt aicinātu pēc atgriešanās no Lestenes.

Gudrība var būt arī neiesaistīšanās bezjēdzīgā “kaujā”.

+18
-5
Atbildēt

0

ab-d 14.03.2014. 10.20

Ušakovs ,izmantojot savu varu un atļaujot 16tajā pie Brīvības pieminekļa “antifašistiem” pēc sirds patikas maitāt atmosfēru,taisot pēc iespējas nepieklājīgākus un skaļākus trokšņus, un visādi citādi māžoties,jau ir padarījis latviešu piemiņas pasākumu par balagānu.A ko citu no krieva var gaidīt?Rīgas vēlēšanu rezultāti ir tādi kā ir.Ir tikai jautājums – ņemt leģionāriem šai balagānā dalību vai neņemt. Manuprāt noteikti ne.

Jāpanāk lai aizsardzībai tiek līgtie2%, jāslēdz krievu muldēšanas TV kanāli,lēni, bet neatgriezeniski jāpāriet uz izglītību tikai latviešu valodā.A šitā uzvara – raibo šovs, lai jau viņiem tiek. Un mums tur nav jājaucas.Jo vairāk tagad, jo vairāk Krimas notikumu sakarā.

+9
-10
Atbildēt

7

    Pauls Puķītis > ab-d 14.03.2014. 10.30

    Būsim precīzi.

    Radzēvičs nedeva atļauju.

    Tiesa atcēla Radzēviča lēmumu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ab-d 14.03.2014. 10.32

    ——markoni Būsim precīzi.

    Radzēvičs nedeva atļauju.

    Tiesa atcēla Radzēviča lēmumu.

    ===============================================================================

    Saprātīgs lēmums – galu galā demokrātijas šovam jāturpinās!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > ab-d 14.03.2014. 10.48

    Tā kā šad tad es tev arī agrāk esmu atbildējis, tad atbildēšu arī šoriez- tiesas lēmus ir ļoti apšaubāms, ja neteiktu vēl vairāk-nekompetents.

    Saskaņā ar Likumu kādu citu nodarbes, kas traucē, provocē un visādi citādi mērkaķojas ar mērķi izjaukt citiem atļautu publisku pasākumu ir vērtējamas kā pretlikumīgas un aizliedzamas ar spēku, ja citādi visādi nav iespējams ieskaidrot kādiem!

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ab-d 14.03.2014. 12.42

    Radzēvičs šoreiz rīkojās normāli. Viņam neko nevar pārmest.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > ab-d 14.03.2014. 17.08

    “lēni, bet neatgriezeniski jāpāriet uz izglītību tikai latviešu valodā”

    Atgādina anekdoti par zirgu audzētāju, kurš bija mēģinājis ēdināt zirgu ar malku, un kurš gandrīz jau zirgu bija pierādinājis, bet te pēkšņi zirgs nomira.

    Tas pats ar to pāriešanu uz izgl. tikai latviešu valodā, gandrīz jau bija pārgājuši, bet te atnāca pieklājīgi cilvēki kamuflāžā, un visa reforma pagalam.

    http://imhoclub.lv/admuploads/image/matpics/img_3075_1394089517.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > ab-d 14.03.2014. 20.32

    Viss lielos vilcienos man patīk, bet ar to apmācības valodu, šķietami, ir pāŗspīlēts, jo arī dziļos stagnācijas un rusifikācijas laikos, kas latvju bērniem maksāja papildu gadu vidusskolā, apmācības NENOTIKA tikai krievu valodā. Drīzāk latvjiem jāattopas un jāsāk mācīties līdzpilsoņu un liela kaimiņa valoda, neattaisnojot savu slinkumu un ekonomiski nepareizu izvēli ar kauč kādiem okupācijas seku likvidēšanas “argumentiem”

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > ab-d 15.03.2014. 02.38

    Krievijas bāzēs sagatavotie bandformējumi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ArnisPKR 14.03.2014. 10.05

liela daļa komentētāju šeit, manuprāt, kļūdās, turpinot klišeju “kreivi jau argumentus nesaprot”. ja kas, latvieši, delfi.lv komentētāji, ar argumentiem arī ir uz “jūs”. nevajag jaukt kopā divas dažādas lietas: krievus un politisko propagandu. pret krieviem nav jācīnās, un pret propagandu var cīnīties ne jau ejot ar karogiem pie brīvības pieminekļa.

tas, ka nevienam nav ienācis prātā ražot pro-eiropisku, skaidrojošu, kvalitatīvu mediju materiālu krieviski, tas jau man vien šķiet brīnums. cik daudziem latvijas krieviem (to sazombētajai daļai) ir zināms par pensiju apmēru krievijā? par bezdarbu, krievijas pārtikas importa apmēriem utt?

runājot par leģionāriem, ja šis latvijas vēstures periods daudziem ir nesaprotams, nu, tad dievs ar viņiem. ir jēga sev pajautāt, vai tas mums, kontekstā, ir tik svarīgi palikt pie sava, ja redzams, cik bezjēdzīgi tas ir? krieviem (cilvēcīgi nevis kremļpolitiski) no šīs parādas ne silts ne auksts, tas nevienam neliek latviešus saprast, cienīt vai mīlēt vairāk. eiropai tas arī ir kā dadzis acī. šis gājiens, protams, ir zināma stājas parādīšana, leģionāru piemiņa, bet, ja tas saistās ar tādām problēmām, tad, latviski sakot, nafig.

tīri pragmatiski domājot, labāk koncentrēties uz krievu okupācijas fakta skaidrošanu, runāt par staļina represijām, latvijas bezizejas situāciju 2. pasaules kara laikā, eiropai vieglāk saprotamām lietām, kas ārpolitiski latvijai dotu daudz lietderīgākas sviras.

+17
-8
Atbildēt

5

    gliters > ArnisPKR 14.03.2014. 10.24

    Putinam nupat reitngs uzskrēja Krievijā pāri 70%. Kādi vēl argumenti krieviem?! Beidz tak reiz sapņot…

    Un ja tiešām ES saceļ traci (kam gan es neticu), tad arī būs iemesls parunāt par Krievijas kaimiņvalstu okupācijām šobrīd un pagātnē.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    ArnisPKR > ArnisPKR 14.03.2014. 13.46

    ir ļoti viegli prognozēt, kas notiktu latvijā, ja visi mediji publicētu dezinformāciju, un alternatīvi viedokļi publiskajā telpā tiktu izravēti un aizliegti. turklāt, valstī, no kuras daudzi saprātīgi domājoši cilvēki emigrē.

    esmu patiesā neizpratnē par šo dalījumu savējos un krievos, krieviem piedēvējot īpašu stulbumu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > ArnisPKR 14.03.2014. 15.11

    Nē, es nesaku, ka krieviem ir zems IQ, bet gan, ka viņiem ir atšķirīgas no latviešiem prioritātes, vērtību sistēma un mentalitāte, turklāt vēl reliģiska apsēstība ar savas nācijas “īpašo lomu” un “īpašo ceļu”, kas viņuprāt atbrīvo krievus no likumu, līgumu un civilizētas komunikācijas normu ievērošanas pienākuma saskarsmē gan savā starpā, gan ar citām tautām.

    Esi mēģinājis ar sektantiem diskutēt? Te ir tas pats…

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ArnisPKR > ArnisPKR 14.03.2014. 16.32

    jā, esmu gan mēģinājis. esmu mēģinājis arī diskutēt ar pavisam normāliem cilvēkiem par LGBT tiesībām, un sastapies ar tieši tādu pašu reakciju, kāda raksturīga sektantiem. tas mani ir tikai pārliecinājis, ka nav tādas lietas kā nacionālās īpatnības. visu izšķir izglītotības līmenis un veids, kādā informācija tiek iepakota, un uz kādiem sāpīgiem punktiem tiek uzlikti uzsvari. ja tu vidējam latvijas krievam jautāsi, vai viņš/viņa vēlas pārcelties uz krieviju, atbilde būs nē. lūk, pirmērs, kanālam, caur kuru ir iespējams šo sabiedrības daļu uzrunāt. un ir arī citi, protams.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > ArnisPKR 14.03.2014. 20.36

    paldies par skarbi patiesiem vārdiem; atliek rūpīgāk pasekot Krievijas sabiedrības reakcijai uz savu vadoņu darbību, lai daudzu priekšā gribētu noņemt cepuri: tur ir gan iznīcinoša satīra, gan veselais saprāts, kas norāda uz nācijas veselību. gribētos ko tādu vairāk redzēt arī pie mums

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Egita 14.03.2014. 10.01

Bailes ,ka komunismu pielīdzinās nacismam .

Dienas kā asi sodrēji,

Naktis piķa katli

Ai, bailes , bailes, ai, nāves bailes

Spoži stāv uz vakts

Sirds saraujas pikucī,

Un zobi braši klab,

Ai, bailes, bailes, ai, nāves bailes

Pie rūtīm, pie krūtīm sit._________________________________________________________________________________________________________________________________________ Kas attiecas uz 16. marta gājienu, ir vienkāršs, bet lielisks veids kā apklusināt provokatorus un pat propagandas meistarus, atņemt viņu “ieročus” – pašiem doties pie Brīvības pieminekļa ar pretnacistiskiem un pretkomunistiskiem lozungiem, pārsvītrotiem kāškrustiem un sirpj-āmuriem, Hitleru un Staļinu nosodošiem plakātiem. Starp citu, ja šādu plakātu nesīs arī E. Cilinskis, tad viņa atlaišana vairs nebūs tik viegli izskaidrojama.

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/maris-antonevics-latvijas-avize-16marta-traktesana.d?id=44298745#ixzz2vvDNJXmN

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ja Cilinskis nesīs plakātu ,kas nosoda Hitleru un Staļiņu?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-

+8
-9
Atbildēt

2

Kaspars Špūle 14.03.2014. 09.48

Tiem, pret ko protestē, tas ir jādzird. Tās ir tiesības, kas valstij ir jānodrošina, komentējot tiesas lēmumu antifašistu aktīvistiem 16.martā tomēr ļaut izmantot skaņu pastiprinošās ierīces, LTV raidījumā «Rīta Panorāma» sacīja Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis.

http://t.apollo.lv/zinas/kuzis-par-16-martu-tiem-pret-ko-proteste-tas-ir-jadzird/641828

Lūk, jums “Lestene”…

+15
-8
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > Kaspars Špūle 14.03.2014. 10.17

    Gribētu dzirdēt Tieslietu un Iekšlietu ministru komentārus par Ķuža prātulām. Kā arī juristu I.Čepānes E.Levita komentārus.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.03.2014. 10.35

    Manuprāt tagadējā Latvijas valdība un tai pakļautās valsts iestādes ir nostājušās ideoloģiskas neitralitātes pozīcijā (starp Latvijas partijām un Maskavas aģentūru SC), lai gan valdošās koalīcijas deputātus, kuri izveidoja šo valdību, ir ievēlējuši cilvēki, kas nebūt nav politiski neitrāli attiecībā pret SC.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 14.03.2014. 09.39

Prieks par aicinājumu, bet diemžēl to sadzirdēt nav izdevīgi. Kas gan NA būtu bez 9. maija svētkiem. Un kas būtu SC, ja NA 16. martā nerīkotu gājienu. Nevar taču uzmest partnerus!

+15
-8
Atbildēt

1

Jānis Lizdiks 14.03.2014. 09.33

piekrītu autoriem. tieši Ukrainas notikumu sakarā gājienu ŠOGAD atcelt. kad krievijas pahaniem ir svarīgs katrs sīkums, kas atbalsta viņu šovinistisko histēriju, nedot vēl argumentu propogandai par krievu cīņu fašistu ielenkumā. kas noteikti jāizdara – jāizbeidz vovka-tv kanālu retranslācija. jāliedz kurināt kolonistu naidu pret valsti, kurā tie dzīvo, eiropu un asv.

+18
-8
Atbildēt

1

    gliters > Jānis Lizdiks 14.03.2014. 09.40

    “kas noteikti jāizdara – jāizbeidz vovka-tv kanālu retranslācija. jāliedz kurināt kolonistu naidu pret valsti, kurā tie dzīvo, eiropu un asv.”

    Lūk ar to vajadzēja sākt, tāpat kā ar TUA tirdzniecības (vismaz) apturēšanu Krievijas pilsoņiem. Ja Saeima un valdība rīkotos šādi, varbūt arī Cilinskis nepastāvētu uz savu un arī sabiedrībā rakstā viedoklis tiktu vairāk atbalstīts. Bet šobrīd izskatās pēc tā, ka valdības locekļi un prezis cer uz latviešu tautas kolektīvās pazemošanās rēķina izkalpoties Putinam, lai šos pašus personīgi neaiztiek okupācijas gadījumā, turklāt vēl grib dot iespēju bankām un NĪ darboņiem līdz pēdējam raust peļņu no TUA tirdzniecības.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 14.03.2014. 09.27

Protams, ka latvieši neatteikises no gājiena.

Latviska elite visu savu mūžu no sākta gala kurināja latviešos naidu pret krieviem, kura dēļ tā vispār lielā mērā ir ievēlēta savos amatos un kļuva par eliti. Bet te pēkšņi atpakaļgaita. Nē! Latviešu tauta ir konsekventāka par savu eliti.

“Nevar noliegt faktu, ka par leģionāru būtības dziļāko jēgu nevēlas runāt ne austrumos, ne rietumos”

– Un kāda ir tā “dziļākā jēga”, autori? Apgaismojiet. Tā visdziļākā jēga ir latviska piga kabatā? Un nepilnvērtības komplekss? Vai kaut kas cits, vai variet nosaukt? Ja tā jēga ir gaiša un vesela, to var pateik tikai dažos vārdos.

+1
-6
Atbildēt

1

dace_ampermane 14.03.2014. 09.25

Atļausim krieviem atkal mūs apčakarēt un pazemot. Iesim pie pieminekļa kur pēc dzelžaina maskavas scenārija un ar maskavas naudu būs izstrādātas provokācijas un aivainojumi Latvijai un latviešu tautai, kur dārdēs skaņu pastiprinošās ierīcēs [tiesnesis kurš to atļāva ir noziedznieks] aizvainojoši latviešiem lozungi un neķītras lamas.

grūti cerēt, ka latvietim pietiktu saprāta izmuļķot krievus un neaiziet tur kur viņi tik lielas cerības likuši

+27
-10
Atbildēt

6

    dace_ampermane > dace_ampermane 14.03.2014. 09.31

    parādnieks spēlē hokeju, cilinskis gatavojās sniegt pakalpojumu maskavai un visi kopā balso par Lembes interesēm

    politiķi :))

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 14.03.2014. 09.43

    parādnieks spēlē hokeju(tas ir viņa vaļasprieks),Solvitai Āboltiņai nav nekādu iebildumu un viņa dodas uz hokeja halli un skaļi atbalsta Saeimas komandu (es ceru), nevis Baltkrievijas. Kurš no viņiem ir lielāks valsts nodevējs?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 14.03.2014. 09.59

    andrej, es nesalīdzināju ar āboltiņu. te nemaz nav runa par āboltiņu, kuru varbūt es nevērtēju augsti :)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 14.03.2014. 10.09

    andrej, es nesalīdzināju ar āboltiņu. te nav runa par āboltiņu, kuru varbūt es nevērtēju augsti :)

    ——————————-

    bet es salīdzināju, un mani neinteresē kā Tu viņu vērtē. Āboltiņa ir Saeimas priekšsēdētāja, otra augstākā valsts amatpersona, ievēlēta no Vienotības. Vai tiešām viņas pozīcija Tev ir tik nenozīmīga?

    Pieminot Parādnieku Tu taču biji domājis visu NA, vai ne?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 14.03.2014. 10.14

    tu ietiepies :))

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > dace_ampermane 14.03.2014. 11.09

    Kāpēc mēs nevaram iet pie pieminekļa 16. martā? Varbūt vienīgi kāds lai paņem plakātu – NO FASCHISM, EUROPE, STOP Mr. PUTIN=HITLER of 21st CENTURY. Tas gan klusu piemiņas pasākumu pārvērstu par politisku pasākumu…

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 14.03.2014. 09.24

par vēlu. Straujuma mūsu ienaidniekiem kliedzošus ziņu virsrakstus un iespēju darboties jau ir sagādājusi – Latvijas valdība par piedalīšanos… gājienā atlaiž ministru, Latvijā fašisms plosās pat valdības līmenī utt…

ja viens ministrs klusi un mierīgi būtu aizgājis pie pieminekļa, pasaule, kas šobrīd ir aizņemta ar Ukrainu, to pat nepamanītu. tāpēc arī acīmredzami vajadzēja sacelt šo traci, lai Latvija ziņās tomēr nonāktu.

+17
-13
Atbildēt

4

Jânis Bankoviès 14.03.2014. 09.22

Piekrītu Vitai, jārīkojas kā karā, nevis tā kā civilajiem.

Ir jāsaprot nelietīgo kremļa kretīnu deja, tās mērķis, panākt konfliktu ,lai tad varētu palaist, pa Rietumu kreiso kontrolētajiem mēdijiem( nekas cits tie Rietumu kreisie un “zaļie” nav, kā tie paši bijušie sovoka stipendiāti-derīgie idioti, vai pat atklāti interešu aģenti, lobiji) parādot kāda ES ir nacistiska valstu savienība, kā tur nacisti sit holokausta upurus, akurāt kā 2PK, un ka “mīļie kremļa šoviki” ir tikai jauki kārtības uzturētāji Krimā.

Leģionāru piemiņas dienu izmantos kā kārti pret visu ES, respektīvi šoreiz mēs esam atbildīgi ne tikai savā priekšā, bet arī par ES un UKR.

Saprotu taisnie mugurkauli, teiks ka tā mīkstčaulība, bet manuprāt, ja var izdarīt tā, ka leģionārus piemin, un “kremļa padauzas” apčakarē, tad tas ir jādara, it sevišķi pie tik augstām likmēm.

Risinājumi, neaizvainojot savu pašlepnumu, un nepametot vecos karavīrus vienus:

Nokavēt gājienu par stundu-sprediķis garāks būtu Domā gadījies ( nezi vai PašPol, par Valsts pol nerunājot, tiem slepenu ziņu varētu dot vadība, ies vecos vīrus aizturēt, neuzdrīkstēsies), savukārt Kremļa atkritumi mūziku varēs atskaņot tikai konkrētajā stundā( un par to gan aiz olām varēs ņemt, ja nu gribēs ārpus tiesas piespriestā laika kaut ko skandēt ).

Vēl labāks pasākums izdotos, ja visu šo sesdienu tauta ,kam leģionāru piemiņa dārga, nepārtraukti viss dienas garumā dotos likt ziedus, lielākā mažākās grupās, tā lai “sovoku” banda zem lietus tā krietni iemirkst,un vējā atdzesē savas puvušās smadzenes. Pirmkārt pasākumam būtu cits mērogs, un cits diskurss-tautai nav vienaldzīgi šie karavīri.

Par LR amatpersonu piedalīšanos, jau citā rakstā izvērtos, kamdēļ tā lieta nav LR valstiskā lieta, bet tikai LR pilsoņu individuālā lieta.

+30
-6
Atbildēt

3

    peerku > Jânis Bankoviès 14.03.2014. 09.34

    > WAT

    “Piekrītu Vitai, jārīkojas kā karā, nevis tā kā civilajiem.”

    Es savukārt piekrītu WAT. Karš ir sācies Ukrainā un var izplatīties arī uz Baltijas valstīm.

    Aicinu Dzintaru un pārējos rīkoties gudri un viltīgi, izsitot “antifašistiem” ieročus no rokām. Skrienot ar pieri sienā, mēs ne sev ne Ukrainai nepalīdzēsim, tikai kaitēsim.

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Jânis Bankoviès 14.03.2014. 11.29

    DD1 – aiciniet vai neaiciniet, „Dzintars un pārējie” rīkoties gudri nevar un to pat nemēģinās. Krievijai patridotu tracis ir vajadzīgs kā vēl nekad un Krievija traci dabūs. Uz puišiem var paļauties.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > Jânis Bankoviès 14.03.2014. 13.05

    > J.Biotops DD1

    “Krievijai patriotu tracis ir vajadzīgs kā vēl nekad un Krievija traci dabūs. Uz puišiem var paļauties.”

    Diemžēl. :(( Lies ūdeni uz ienaidnieka dzirnavām.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

austrisv 14.03.2014. 09.18

Es jau arī piekristu abiem inteliģentajiem rakstniekiem, bet kaut kā visu laiku atmiņā ieskanās tas teksts, ko reiz izlielijās tas musinātājs Korens, paši ziniet kurš, ka viņa dzīves jēga ir panākt, ka latvieši vairs neies 16.marta gājienā!

Vai sagādāsim viņiem šo prieku un laimi, lai viņi varētu tik stulbu uzvaru pielikt pie saviem sasniegumiem čupiņā, cīņai pret dzimušiem fašistiem!

Diezgan dumji, ja tie nebūtu tik dumji krievvalodīgie, kam tā būtu uzvara.

Jā, varbūt nav vērts iet un vicināt tikai karogus, jo tas neko nedod, bet šie Latvijai naidīgie elementi jau citu valodu nesaprot.

Tāpēc, lai iet, jo vismaz kāds rūgtuma piliens viņu iedomu kausā.

+13
-11
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > austrisv 14.03.2014. 09.34

    ———Bet Es jau arī piekristu abiem inteliģentajiem rakstniekiem……

    ===============================================================================

    Inteliģents vai intelektuālis, bet dotais zvērests jāpilda! 1943.- 1945.gg. ar zvēresta lauzējiem kureliešiem runa bija īsa – 9.gr.svina tika “uzdāvināti”. Tāpēc visiem aicinātājiem “atturēties”, atgādināšu Latviešu SS-brīvprātīgo leģionāru skandēto, ko bez skaņu pastiprinošām iekārtām jāatkārto ikvienam īstenam brīvības cīnītājam i Rīgā, i Krimā:

    “Dieva vārdā es svinīgi apsolu cīņā pret boļševismu neierobežotu paklausību vācu bruņoto spēku virspavēlniekam (..), un par šo solījumu es kā drošsirdīgs karavīrs vienmēr esmu gatavs atdot savu dzīvību!”

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ainārs > austrisv 15.03.2014. 18.43

    Jā, Korens, Lindermans, Girss utt ir krievvalodīgie, bet vai viņi ir krievi? Tad kāpēc viņi tā iestājas par krievu privilēģijām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 14.03.2014. 09.09

“…nemaz nerunājot par 1998. gadā Latvijas Republikas Saeimas pieņemto deklarāciju “Par latviešu leģionāriem Otrajā pasaules karā”, par kuru daudzi šībrīža politiķi varbūt pat nav informēti.”

(c) (LA)

Iesaku MK locekļiem, izņemot Cilinski, ar parakstu apliecināt, ka iepazinušies ar šo deklarāciju.

+17
-10
Atbildēt

0

gliters 14.03.2014. 08.59

Ne gluži par raxta tēmu, bet saistībā ar to, manuprāt, ļoti laba analīze:

http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2014/03/13/103526.shtml

Un visnotaļ labs raksts par tēmu:

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/maris-antonevics-latvijas-avize-16marta-traktesana.d?id=44298745

+9
-9
Atbildēt

1

    Ojārs > gliters 14.03.2014. 09.15

    citāts no Antonēviča raksta.

    Pirms dažām dienām ap divsimt cilvēki vicinot Krievijas karogus un provokatīvus plakātus (“Garantijas krievu valodai no Sevastopoles līdz Rīgai!” un tamlīdzīgi), bļaustoties netraucēti pastaigājās pa Rīgas centru, piestājot pie atsevišķām vēstniecībām.

    Šīs izdarības notika pilnīgi netraucēti un pat ar policijas aizsardzību… Kas vēl būtiskāk – izpalika arī jelkāds oficiāls šāda pasākuma politiskais vērtējums. Tā Latvija kļuva par pirmo Eiropas Savienības valsti, kur notikusi publiska Krievijas agresijas atbalsta demonstrācija.

    Vispār jau tīri viegli iztēloties, ko teiktu ministru vairākums ar premjeri Laimdotu Straujumu priekšgalā – “tie taču tikai atsevišķi radikāļi, nevajag pievērst uzmanību…” Un ar šādu atbildi pat varētu samierināties, ja ne tajā pašā laikā atklātībā nākusi sabiedriskās domas aptauja, kas atklāja, ka Krievijas karspēka ievešanu Krimā atbalsta apmēram trešdaļa (!) aptaujāto Latvijas iedzīvotāju. Bet ARĪ PAR ŠO FAKTU NESAŅĒMĀM NEKĀDUS VALDOŠO AMATPERSONU VĒRTĒJUMUS un komentārus, it kā tas mūs vispār neskartu.

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/maris-antonevics-latvijas-avize-16marta-traktesana.d?id=44298745#ixzz2vv2DBuEl

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

peerku 14.03.2014. 08.53

Lai gan tas varbūt izskatās pēc padošanās, tad tomēr izjaukt “antifašistu” kampaņu būtu liels gandarījums.

Konfrontācijā ar Putina krievu šovinistiem mums nekad neuzvarēt,- vienkārši mēs par laimi nekad nebūsim tik truli agresīvi kā viņi, bet varētu vinnēt, pielietojot viltību.

NA jaunieši,- sarīkojiet zibakciju, kurā vietējiem ienaidniekiem un polittūristiem paliksiet “cūku”, ja arī klusām aizies daži vecīši līdz piemineklim, visa pretinieku akcija izskatīsies kā izsmiekls. Tad arī labu NA ministru nebūs iemesla atbrīvot no amata.

+15
-7
Atbildēt

0

Pēterītis 14.03.2014. 08.50

Šoreiz gan runa nav par politikānismu, tuvajām vēlēšanām un NA zīmēšanos kameru priekšā. Runa ir par vērtībām, iespējams par nelielai tautai un valstīj pašām svarīgākajām. Vai mēs ļausim sev uzspiest melu un apmelošanas kultūru, kas ienāca Latvijā kopā ar tankiem 1939-40 gados? Vai, gļēvi pakļaujoties apmelojumiem, būsim labi saimnieki savā zemē? Bērnībā mani mācija – kas melo, tas zog. Turpmāk jau pats sapratu – ja kādam ko atņem, to vispirms apmelo. Mums vēl tik daudz darāmā, lai no šīs sabiedrībā dziļi iespiedušās “kultūras” atbrīvotos, jo ar to labklājība nav gūstama.

Otris jautājums. Vai Eiropa mūs sapratīs? Domāju, ka tieši tagad sapratīs, jo ukraiņiem cenšās atņemt zemi un neatkarību ar tiem pašiem melīgajiem “antifašistu” saukļiem.

+18
-13
Atbildēt

2

    gliters > Pēterītis 14.03.2014. 08.56

    Tieši tā! Var skatīt sagadīšanos 16. Marts Krimā un 16. Marts pie BP ne tikai kā “fatālu sakritību”, bet kā iespēju pievērst uzmanību Krievijas pagātnes noziegumiem brīdī, kad šī valsts atkal uzsākusi agresiju un ar to izpelnījusies pret sevi tik negatīvu attieksmi visā pasaulē, kāda sen nav bijusi. Nu jau ir pat tā, ka reizēm krogos atsakās apkalpot tūristus no Krievijas, pieklājīgi paskaidrojot, ka agresoriem pakalpojumus nesniedz.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > Pēterītis 14.03.2014. 09.41

    Visu ES taču pļuķins ir nosaucis par jevrofašisķiem :))

    Fašistiskais Borrozu un hitleriskā Eštone :))))))))

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

tuba76 14.03.2014. 08.38

Kā rīkotos gudri kareivji šādā situācijā kara apstākļos – vai spīta dzīti ietu paši savām kājām atklāti izliktās lamatās taisni iekšā jeb tomēr atrastu viltīgu gājienu un apvestu lamatu licējus ap stūri un atstātu viņus gribot?

Vai tiešām Brīvības piemineklis ziedu nolikšanai ir pieejams tikai saņemot iestāžu atļaujas?

+24
-10
Atbildēt

8

    gliters > tuba76 14.03.2014. 08.50

    Mēs visu laiku dzīvojam “lamatās” neveiktās dekolonizācijas dēļ.

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > tuba76 14.03.2014. 09.07

    Vai tiešām Brīvības piemineklis ziedu nolikšanai ir pieejams tikai saņemot iestāžu atļaujas?

    ——————-

    Pirms gadiem 7 tas bija… Kalvītis un Jaunžeikars parūpējās (ar klusu vīķenes atbalstu), lai Brīvības piemineklis tieši 16. martā tiktu slēgts remontam, tas nekas, ka pāris dienas vēlāk remonts bija beidzies un VVF varēja parādīt latviešu pensionāriem savu slaveno žestu.

    Šogad ir labāk. Iet pie pieminekļa “drīkst”.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    peerku > tuba76 14.03.2014. 09.21

    > Vita

    Pareizi, Vita,- nav gudri darīt tieši to, ko ienaidnieks no tevis sagaida un kam ir sagatavojies.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > tuba76 14.03.2014. 09.34

    gudri kareivji izdarītu preventīvu uzbrukumu, aizturētu “aņķifašisķu” vadoņus uz likumīgu apstākļu noskaidrošanu, atbrīvotu pēcpusdienā, ja pie viņiem neatrastu narkotikas un/vai noziedzīgi iegūtus līdzekļus…

    Tikai velti cerēt uz valstisku un gudru rīcību no IeM, DP utt.

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > tuba76 14.03.2014. 09.41

    > Vita

    Kāpēc runā, ko darītu gudri kareivji? Vai Tev ir militārā pieredze, vai tikai iedomas?

    Atkāpšanās, ja vien tā nav atkāpšanās aiz nespēka, ir iespēja pārgrupēt spēkus, sakoncentrēt tos, lai dotos izšķirošā triecienā. Vai Tu kaut kur pie apvāršņa redzi, kā vara piedāvā pārgrupēt spēkus un ko bez mūžīgās atkāpšanās (piekāpšanās) vēl darīt, lai latvietis justos komfortabli pats savā zemē?

    Vai mums pasaka, jā, šoreiz neejiet, jo mēs pa gadu pieņemsim tādu un tādu likumu, kas šādas konfrontācijas vairs nepieļaus un citu gadu piemiņas pasākums notiks bez traucēkļiem? Nē, mums bez nosacījumiem piedāvā atkāpties šodien, tātad piedāvās arī rīt un parīt tādos un citādos apstākļos…

    Tukša gvelzšana par atkāpšanos (piekāpšanos)bez nākotnes vīzijas ir PADOŠANĀS bez nosacījumiem!

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > tuba76 14.03.2014. 10.05

    Tukša gvelzšana par atkāpšanos (piekāpšanos)bez nākotnes vīzijas ir PADOŠANĀS bez nosacījumiem!

    —————-

    Saeimas komisija pašlaik lemj, ka TUA tirgošana krieviem tiks turpināta. Būšot jāiemaksā valsts budžetā 5% no darījuma vērtības un kārtējā kolonistu ģimene varēs ierasties Latvijā un palielināt krievu “pasaules” ietekmi mūsu zemē.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > tuba76 14.03.2014. 10.30

    Šāda varas nemitīgā piekāpšanās, jeb latviešu interešu atdošana, pārdošana, nodošana kremlim, “anķifašisķiem”, curikiem, utt. var izraisīt latviešu “maidanu”, jo vienreiz jau pienāks brīdis, kad būs līdz brošai…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    peerku > tuba76 14.03.2014. 13.03

    > andrejs

    “Saeimas komisija pašlaik lemj, ka TUA tirgošana krieviem tiks turpināta.”

    TUA tirgošanu var turpināt, bet tikai ne Krievijas pilsoņiem! Ja Ukrainas krievam vairs nepatīk Krimā, lai pērk īpašumu Latvijā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 14.03.2014. 08.22

Dažreiz uznāk vēlēšanās sevis apliecināšanas dēļ čurāt pret vēju. Kurš no tādas nodarbes atsakās, ir gļēvuļi un nodevēji. Tajā vietā, lai nopietnāk piestrādātu pie pamatiem. Tāpēc mums iet kā iet.

+18
-13
Atbildēt

2

    P_Dancis > Þanis Bezmers 14.03.2014. 08.24

    Kopš kura laika iestāšanās par savējiem ir čurāšana pret vēju?

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 14.03.2014. 17.36

    >otra puse: Vai tu zini, kurš ir savējais? Ja tu zini, kurš ir savējais, vai tu zini, kā iestāties? Ja tu nezini šo un daudzko citu, vai zini pa ausu galam, tad tā ir čurāšana pret vēju.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 14.03.2014. 08.01

> dzeri

Tas būtu nevis trieciens, bet uzvara, kā var nesaprast tik elementāras lietas!

Un tā soli pa solim…

Ja Tev Latvija neko nenozīmē, tad sēdi mājās un drošības labad dziedi Krievijas himnu, ļauj tiem, kam Latvija dārga darīt vismaz mazumiņu, gļēvi nepadoties…

!6. martā visa pasaule raudzīsies uz Krimu, Latvija visiem būs pie kājas, tiešam nesaprotu šo histēriju…

+18
-21
Atbildēt

9

    ligakalnina > Ansis Reinhards 14.03.2014. 08.17

    Ahā, tad tikai tiem, kas piedalās tai balagānā 16 martā, Latvija kaut ko nozīmē?

    Tad jau mums viss MK un 99.99% tautas ir nodevēji un kas tur vēl, jo piedalās tur labi, ja kāds 0,000..%.

    Kas attiecas uz histērijām – rīkot histērijas mums ir NA prioritāte, tas ir vienīgais, ko viņi pieprot, normāli cilvēki apliecina to savu patriotismu citās dienās un citos apstākļos, mierīgā atmosfērā, jo tiem, atšķirībā no NA biedriem, zīmēšanās kameru priekšā nav galvenais.

    +21
    -16
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Ansis Reinhards 14.03.2014. 08.23

    “normāli cilvēki apliecina to savu patriotismu citās dienās un citos apstākļos”

    Šķiet, uzsvars jāliek uz apstākļiem. Ja 18. novembrī Kremlis būtu izdomājis, ka tiek svinēta fašisma proklamēšana, mūsējiem nāktos atkāpties, teiksim, uz Cēsīm. Ja Kremlis izdomātu, ka latviešu valoda ir fašisma faloda, mums, lai neprovocētu krievus, būtu jābeidz runāt savā valodā. TAD BŪTU MIERS.

    +13
    -17
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.18

    Ja 18. novembrī Kremlis būtu izdomājis, ka tiek svinēta fašisma proklamēšana,

    ————————–

    To taču zina katrs padomju (krievu) bērns, ka Latvijā no 1918. – 1940. gadam valdīja baiss fašistisks režīms :)

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.24

    Dzeri, ja tev 16. marta leģionāru piemiņas pasākums, kur piemin 100 000 kritušo, trimdā aizdzīto, Sibīrijā nomušīto un ne tikai Lestenē aprakto latviešu leģionāru traģisko likteni, ja tev tas šķiet BALAGLĀNS…

    Varbūt padomā, pirms raksti?

    Tas ir NĀCIJAS līmeņa pasākums, nevis Lestenes mēroga, leģionāru kauli nav tikai Lestenē, tāpēc notiek dievkalpojums Doma baznīcā un ziedu nolikšana pie Brīvības pieminekļa.

    par balagānu to pārvēršat jūs un “aņķifašisķi”.

    +13
    -17
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.31

    > dzeris

    Ahā, tad tikai tiem, kas piedalās tai balagānā 16 martā, Latvija kaut ko nozīmē?

    ———–

    Tu tiešām esi mankurts pirmrindnieks! Ziedu nolikšanu nosaukt par “balagānu”…. ōo… putleram tas būtu dikti pa prātam… Neaizmirsi nosūtīt vēstuli ar savu parakstu, varbūt Tevi pasaudzēs, kad atnāks…

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.37

    Nesen sakarā ar Ukrainu runāju ar vienu krievu paziņu. Un viņa, runājot par pirmskara Latvijas Republiku, lietoja vārdus “buržuaznaja Latvija”… :) Starp citu, viņa pati ir uzņēmēja, tātad buržujs… :) Bet laikam to viņa nespēj saprast…

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.42

    Tagad tas sen pārvērsts par balagānu, cita apzīmējuma tam nav.

    Ziedus var nolikt jebkurā citā piemiņas dienā, tādas mums ir, vai, vienkārši jebkurā dienā, bez “antifašistu” piedalīšanos un tā trokšņa.

    Cita lieta, ka daudziem politiskā teātra spēlētājiem taisni troksnis un TV kameras ir tas, kas nepieciešams, un te NA un “antifašisti” ne ar ko neatšķiras.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Ansis Reinhards 14.03.2014. 10.11

    Atceros, kā kāda partija, šķiet JL, kuplā pulkā pirms vēlēšanām devās uz baznīcu dievu lūgt. Balagāns? Nē taču! Kā var! Tikai absoluts bezdievis tā var padomāt;)

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ansis Reinhards 14.03.2014. 10.51

    …pārsteidzoši!…kurā brīdī cilvēki, kuri sevi dēvē par “radības un saprāta kroni” pēkšņi kļūst par instinktu vadītu organismu?…

    ….gudrs cilvēks ieraugot rejošu un gaudojošu suņu baru, pagrieztos un apietu to, nevis mestos četrāpus, lai rietu pretī…lielie bļāvēji un kreklu plēsēji, kuri vēlas demonstrēt savu mugurkaulu, diemžēl, grib nolaisties līdz tādu rejošu suņu (antifašistu) līmenim, lai parietu pretī – kurš skaļāk un izteiksmīgāk…un tam visam vairs nav nekāda sakara ar leģionāriem…un arī ar gudrību nav nekāda sakara…tikai instinkti…

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

ligakalnina 14.03.2014. 07.53

Diezin vai “mugurkaulinieki” tam piekritīs, tā taču ir daļa no viņu PR kampaņas, ja kādam, kā Cilinskim, svarīgāk izrādīties, nevis, palikt ministra amatā un censties kaut ko valstī reāli sakārtot, un tāpēc viņš gatavs ignorēt MK lēmumu, tas ir bezceris un liecina par šīs partijas prioritātēm, proritātes ir nevis reāls darbs, bet, “patriotiskais” teātris.

Pie kam, pēc stipri dīvainā tiesas lēmuma – atļaut tiem “antifašistiem” skaņas signālu lietošanu, tam pasākumam tagad vispār nav nekāda jēga, tas viss tiek pārvērsts par balagānu, nu lai tad tie “anti’fašisti” vieni arī piedalās tai balagānā, tas būtu spēcīgs trieciens Krievijas propagandai.

+27
-21
Atbildēt

1

    Ojārs > ligakalnina 14.03.2014. 09.02

    Tā būtu šīs krievu okupantu un kolonistu organizācijas neapšaubāma uzvara. Šie “antifašisti” varēs apgalvot, ka, pateicoties viņu spiedienam, latvieši ir nobijušies un vairs pat neuzdrošinās iet pie Brīvības pieminekļa tāpat kā krievu okupācijas laikos

    ///////////////////////////////

    dzeris: tas viss tiek pārvērsts par balagānu, nu lai tad tie “anti’fašisti” vieni arī piedalās tai balagānā, tas būtu spēcīgs trieciens Krievijas propagandai.

    —————

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 14.03.2014. 07.52

Atteikšanās no gājiena ir “gudrība”, atteikšanās no latvietības un savas valodas un valsts būtu vēl lielāka “gudrība”, vai ne cienījamie rakstnieki?!

Nesaprotu, kas notiek? Kur var būt tik tuvu redzoši ļautiņi?

+23
-26
Atbildēt

8

    Alise > Ansis Reinhards 14.03.2014. 08.07

    Es šos abus raksta autorus cienu, bet viņu problēma ir tajā, ka viņi ir pilnīgi rietumnieki, kas lai arī it kā labi zina krievus (šo abu autoru gadījumā), tomēr viņus nesaprot. Viņi nesaprot, ka krieviem ir savādāka mentalitāte, ka viņi uz sarunām neiet, ka piekāpšanos uzskata par vājumu un signālu, ka spiediens jāturpina vēl lielākā mērā. Viņi nesaprot, ka krievus ir iespējams nolikt pie vietas un pretoties viņiem tikai ar spēcīgu sava viedokļa paušanu un pilnīgu nepiekāpšanos. Ja būs piekāpšanās, turpmāk spiediens un provokācijas būs vēl lielākas, un būs arī Lestenē, ja šo pasākuma daļu, kas pie Brīvības pieminekļa, izņems.

    Diemžēl arī pie mums daļa cilvēku ir tik tālu pārrietumnieciskojušies pilnībā un kļuvuši naivi, ka uzsksta, ka krievi, arābi utt ir tādi paši kā eiropieši un sarunas un pretimnākšanu uztver tāpat kā mēs, nevis kā vājumu un signālu, ka jāsāk spiest vel lielākā apmērā.

    +27
    -16
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 14.03.2014. 08.13

    > r_r

    Brīžiem domāju, ka latvieši tiešam iznīks, jo daļa it kā latviešu vairs nav ar latviskumu sirdī. Jā, runā latviski, pat labi rakstīt prot, bet sirdī mankurti bez piesaistes un saknēm. Zupas bļoda un silta sega ir vēlmju augstākā robeža… Skumji…

    To es ne tikai par cienījamajiem un ļoti naivajiem rakstniekiem, bet par visiem, kas domā, ka ar palīšanu zem galda var paglabties no vērtas, kas tuvojas…

    +21
    -19
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.02

    r_r

    +1

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    ArnisPKR > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.39

    leģinoāru gājienam nav tieša sakara ar “latviskumu sirdī”! karu vēsture ir daļa no nacionālās identitātes, bet tikai daļa.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.51

    normālu latviešu acīs leģionāri vienmēr ir bijuši varoņi, jo viņi traģiski izpirka mūsu tautas kaunu par nepretošanos 1940. gadā. Nekad neesmu dzirdējis, ka kāds latvietis no brīva prāta dziedātu sarkano latviešu strēlnieku dziesmas, bet leģionāru dziesmas mēs dziedājām kopš skolas gadiem, kad braucām ar klasi kādā ekskursijā vai uz sporta sacensībām.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ansis Reinhards 14.03.2014. 09.56

    r_r Es šos abus raksta autorus cienu, bet viņu problēma ir tajā, ka viņi ir pilnīgi rietumnieki

    tieši tādēļ, ka viņi ir RIETUMNIEKI viņi ZIN, ka tur ļoti negatīvi izturās pret Fašismu un SS un, ka rietumnieki nav tik gudri lai atšķirtu Latvijas gadījumu no cita. Un maskava uz to ar gudru ziņu politisku kapitālu pelna

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > Ansis Reinhards 14.03.2014. 11.09

    Vai gājienā ejam, lai krieviem ko pierādītu, lai gūtu virsroku? Ja pieņemam viņu noteikumus, tad mūsējiem pārbļaušanai vajag vismaz ugunsdzēsēju sirēnas.

    Manuprāt rakstniekiem taisnība, tikai aicinājums nokavēts.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ansis Reinhards 14.03.2014. 15.58

    andrejs

    man ir tāds dikti vienkāršs jautājums:

    -kāpēc tad varoņi neiestājās uzreiz 1941. gadā Vācijas armijā, bet gaidīja 19943.gadu? Un viņus nemaz nesamulsināja tas, ka vācieši līdz 1943.paspēja 100 000 Latvijas pilsoņu vienkārši iznīcināt?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 14.03.2014. 07.42

Jācer uz leģionāru saprātu, jo tie “izpalīgi” kam galvenais pa priekšu grozīties, būs ar rokām, kājām pretī.

+19
-15
Atbildēt

0

Alise 14.03.2014. 07.28

Aicinājums tautiešiem. Aizbrauksim visi no Latvijas, lai nekaitinātu Krieviju ar savu klātbūtni savā zemē…

+29
-23
Atbildēt

1

    peerku > Alise 14.03.2014. 13.38

    > r_r

    “Aicinājums tautiešiem. Aizbrauksim visi no Latvijas, lai nekaitinātu Krieviju ar savu klātbūtni savā zemē…”

    Ja mēs baidāmies aizstāvēt paši sevi, tad iestāsimies pret Putina fašistisko invāziju Krimā.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 14.03.2014. 07.19

Autoriem taisnība. Šogad Lestenē vēl droši vien nebūs skaņas pastiprināšanas iekārtu.

+43
-5
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > Kaspars Špūle 14.03.2014. 09.28

    Nevar būt, jo līdz šim brīdim arvien Lestenes kapu oratori runāja mikrofonā.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > Kaspars Špūle 14.03.2014. 09.37

    Pilnībā piekrītu autoriem. Latvietību ar šo gājienu nekādi nestiprināsim. Nevajag jaukt latvietību ar politisku gudrību.

    Tas pats “cēlais” Cilinskis, arī jau vajadzētu būt pieredzējušam politiķim, tā vietā lai vadītu Reģionālās attīstības ministriju ar reālām iespējām pretdarboties Krievijas un Baltkrievijas informācijas telpas klātbūtnei Latvijas austrumos, izvēlas spodrināt savas pelēcīgās spalvas gājienā, kas īpaši šogad var izvērsties kā politiski ļoti nelabvēlīgs ne tikai Latvijai, bet arī Ukrainai un pārējām pēc-padomju valstīm.

    Es tiešām ticu Annas Žīgures nosvērtai gudrībai un dotai ļoti saprātīgai argumentācijai.

    Ja būsim gudri, tad būsim arī vareni!

    +21
    -8
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Kaspars Špūle 14.03.2014. 09.43

    Sagādāsim zaglim vilšanos, neapsargāsim māju…

    +14
    -21
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Kaspars Špūle 14.03.2014. 13.41

    Tieši tā – šogad Lestenē nebūs skaļruņu, bet būs nākošgad. Un ko tad? Uz kura meža kuru stūrīti būs jāiet leģionāriem? Patiesībā es apbrīnoju šo locīšanos kreivu un nu jau arī Rietumu priekšā – tie mūs nesapratīs un šie mūs nesparatīs. Tad, kad vajadzēja pāris kreivu-provokatoru ierosināto referendumu par otru valsts valodu boikotēt – tād nē – tad visi ar putām uz lūpām aicināja iet – jo redz atkal – rietumi sapratīšot šo un nesapratīšot šito. Bet vai šī raksta autoriem liekas, ka latviešiem ir jāizlokās visās iespējamās pozās, lai izpatiktu gan kreivam, gan rietumniekam. Nu nevarēs visās pozās vienlaicīgi izlocīties!

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam