Likums pret “melnajiem racējiem”

23

Komentāri (23)

dizelists 08.03.2020. 16.37

nu pēc šitā visi zelta podus vecus atraduši skries un rāpos ar patriotiski izkropļotu seju visi lai savā ipašumā atrastās zelta un sudraba monētas par velti nodotu valstij.tik tupus likumus var izdot tikai letiņu resnvēderi. Melnie racēji šausmu pārņemti metīs metāla detektorus miskastē un savus atradumus stāvot kilometriem garās rindās nodos muzejiem..Smieklīgi !!!Kā raka tā raks.Ne visi var būt valdes locekļi 20 uzņēmumos un nedarot neko saņemt desmitiem tūkstošu eiro algas.

+1
0
Atbildēt

0

Anete Lukstiņa 28.01.2013. 01.48

Detektorus neaizliedza, kā leiši? Tad, ko dod tie juridiskie papīri…

0
-1
Atbildēt

0

Kārlis Ātrens 27.01.2013. 13.49

Ja man ir privātīpašums (māja ar pāris hektāriem zemes) kurš nav vēsturiskais piemineklis, un kādu dienu esmu nolēmis izrakt aku un atrodu kaut kādas senas mantas 17gs, rodas jautājums kāda ve… pēc man savā īpašumā jālaiž iekšā kaut kādi cilvēki kuri šeit rakņāsies, sagādās man neērtibas, kāds man no tā labums, nekas neatliek kā noslēpt to zemē līdz labākiem laikiem un turēt muti ciet, it kā īpašums mans ,bet ne mans. kad mūsu gudrie vīri Latviju sāka notirgot viss bija normāli tagad attapušies kad vēsture ar tiek nopārdota. Darba vietas vajag radīt, tad cilvēkam nebūs laika šim hobijam staigāt un rakņāt. kad šīs lietiņas ies caur kāda deputāta kabatu ,tad likums mainīsie. Es piekrītu par likumu vēsturiskiem pieminekļiem un kapu vietām tur gan nevajadzētu rakt.

0
-1
Atbildēt

1

    juhans > Kārlis Ātrens 27.01.2013. 15.51

    Aleksandrs “…Es piekrītu par likumu vēsturiskiem pieminekļiem un kapu vietām tur gan nevajadzētu rakt…”

    Pajautā arheologiem – kā viņi atrod vēsturiskus pieminekļus un kapu vietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arnis 26.01.2013. 19.57

Lūdzu sarakstu ar tām senlietām, kuras atraduši “Baltie” atracēji? Kas meklē, tas atrod. Protams, var jau teikt, ka “kultūras slānis” tiek sabojāts, bet varbūt citādi vispār nekas netiktu atrast. Tagad vismaz šīs senlietas nonāk pie cilvēkiem, kuri spēj to vērtību novērtēt naudā, un kā mēs visi zinām, kolekcionāri un šādu senlietu uzpircēji ir lielākie vēstures fanāti, es teiktu, lielāki par dažu labu muzejā vai arhīvos noputējušu siltā vietā iesēdējušos pētnieku. Lūdzu, ej un roc, vai skaidri pasakiet, ka esiet ar mieru uzpirkt šādas senlietas. Visur citur pasaulē muzeji pērk. Un man personīgi nav nekas pretī, ja kāds kolekcionārs, racējs, vēstures pazinējs vai pētnieks rokas, pērk un pārdod, bagātina un skaistina savas privātās kolekcijas, jo tā kā ta katrai senlietai ir savas stāsts. Pietiktu ar to, ka muzejs ievāktu informāciju “par noteiktu samaksu” no atradējiem – kas tika atrast, kur un fotogrāfijas. Atrasts, nav zagts. Es personīgi ar to nenodarbojos, bet arī man mājas plauktā stāv cirvis, kas ir atrast latvijā un ir no akmens, varētu būt akmens laikments. Vai man to tagad brīvprātīgi atdot vai arī sūtīsiet policiju pēc tā. Vajag sakārtot lietas loģiski, nevis ar represīvām un autoritārām metodēm padarīt cilvēkus par noziedzniekiem. Atjēdzaties, taču.

0
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Arnis 26.01.2013. 20.13

    ….i “Baltie” atracēji?…
    __________________
    T.i – nobalsināti kapu zagļi?

    …padarīt cilvēkus par noziedzniekiem..
    ___________________
    Kāda ar varu piespiests izlaupīt senkapus?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 26.01.2013. 18.00

>Uģis
gribi valsts naudu saviem šurfiem”?

…un “‘baton s geroinom” arī?

Jā- un kamdēl būtu tik dikti jāšurfē tur, kur kultūrslāni nekas neapdraud?…izņemot kapu zagļu varzu, pruotams.

+2
0
Atbildēt

0

esmeralda_se 26.01.2013. 16.02

Kopš kura laika arheologiem interesē “Kurzemes cietoksnis”? Ja nekaitam 2.p.k. tad tā ir tāda pati teritorija, kā jebkura cita.

0
-2
Atbildēt

0

Janka, Janic 25.01.2013. 21.12

vot sen neesmu ierubiijis , kaapeec šai jautaajumaa valsts nav uzlikusi veto , rakņaajas uz nebeedu kam nav slinkums, kaapeec nevar valsts apbruņot savu kantori ar mekleešanas ieriiceem un neļaut bakstiities amatieriem, manaa pusee ( kurzemes cietoksnii) rok uz vella paraušanu….

+1
-3
Atbildēt

2

    elinaliepina > Janka, Janic 25.01.2013. 22.00

    Tāpēc, ka valsts ir knauzeris, kas naudu labāk izdala derīgiem cilvēkiem valsts uzņēmumu padomēs, nevis atbalsta oficiālo praktisko arheoloģiju jebkādās tās izpausmēs.
    Uzlikt veto ir taisnākais ceļš, kā attīstīt “melno rakšanu”. Ja paredzētu atlīdzību gan par senlietas atrašanu un nodošanu muzejam, gan par atrašanas vietas uzrādīšanu, domāju, ka šī problēma izzustu pati.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Janka, Janic 26.01.2013. 20.15

    …ja paredzētu atlīdzību gan par senlietas atrašanu un nodošanu muzejam, gan par atrašanas vietas uzrādīšanu, domāju, ka šī problēma izzustu pati.
    ____________

    ..attiecināsim šo ”uzstādījumu “‘ uz ceļu policiju arīdzan.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 25.01.2013. 17.33

Kad varēs teikt ,
ka no likuma gruozijumiem ir jēga- tad
kad visādi buļbinski( kas “ņi ī slūšajeķ da jest, da i wpridāču zvizdit ņi v meru”) būs devušies arestantu apmaiņas programmā uz Indiju.Jogu apgūt.

+2
-2
Atbildēt

1

    elinaliepina > ilmisimo 25.01.2013. 20.57

    Štrunts par buļbinska pozām, labāk paprasi cien. Zirnes kundzei, cik šurfiem valsts gadā atvēl naudu…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 25.01.2013. 14.06

Likums ir rasistisks. Kur nulle ar savu komentāru?
Vēl varu saprast viņa vienaldzību, kad tiek aizvainotas melnādainas sievietes, zinātniekiem izmantojot apzīmējumu “melnais caurums”(vispār jau tas skar abus dzimumus). Nu bet šoreiz..

+5
-1
Atbildēt

1

    Ojārs > Sandris Maziks 25.01.2013. 15.02

    Patiesi – pret “pareizticīgo” Sudrabu viņam arī nebija iebildumu. Parasti viņš izteikti naidīgs pret dažādiem klerikāļiem, bet ne šoreiz…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

elinaliepina 25.01.2013. 10.22

Cien. autores! Man tā arī netapa skaidrs, kas jādara ar manā īpašumā esošajām senlietām, kas NAV atrastas arheoloģiskā senvietā vai kultūras piemineklī…
Ar šiem likuma grozījumiem valsts panāks to, ka senlietu amatiermeklēšana un tirdzniecība aizies pilnīgā pagrīdē un muzejos nenonāks pat tik niecīga atradumu daļa kā līdz šim. Varbūt godīgāk būtu skaidri pateikt – arheoloģijai un muzeju krājumu papildināšanai valsts naudu nedeva, nedod un arī netaisās dot.

+5
-1
Atbildēt

2

    Gaisma; Enģelis > elinaliepina 25.01.2013. 10.55

    Precīzi! No vienas puses, melno “arheologu” nekaunība būtu kā nebūt jāierobežo, no otras puses – ne jau tādā veidā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > elinaliepina 25.01.2013. 12.49

    Man tā arī netapa skaidrs, kas jādara ar manā īpašumā esošajām senlietām, kas NAV atrastas arheoloģiskā senvietā vai kultūras piemineklī…
    _______________________
    Ja!
    es ar neizpruotu- kas jādara ar manā īpašumā esošajiem artefaktiem, ko pagājšgad man laipni uzdāvāja mazie zaļie cilvēciņi, kas nolaidās manā ogorodā ar liduojuošuo bļuodu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam