Infografika: Pilnībā par biļeti maksā tikai nepilna puse

26

Komentāri (26)

velga 09.11.2011. 19.46

Bet vai tad sabiedriskajam transportam… nu, vispār ir jāpelna? Zaudējumi nemaz neliekas tik lieli, lai tur būtu kas netīrs.

0
0
Atbildēt

0

oto 09.11.2011. 13.26

vēl būtu interesanti zināt administratīvo izmaksu īpatsvaru, piem., algu sadaļā.

+2
0
Atbildēt

0

santabedrikova 09.11.2011. 09.52

Mikroautubusa biļetes cena 50 santīmi, ar etalonu 45. Tiešām lētāk? Tas protams, ja pērk uz 20 reizēm, bet lētāk ir vienalga. Pie vadītāja dārgāk ir tapēc, lai netraucētu viņam braukt.

0
0
Atbildēt

0

ievamuizniece 05.11.2011. 16.51

Kārtējais uzņēmums, kura top menedžeriem jāmaksā pasaulē konkurētspējīga alga. Ja no tā visa paņemtu nost tik vien kā Bemhena atalgojumu – jau dotācijām krietni mazāk vajadzētu. Un gan jau tur vēl ir padomīšu loceklīši.

+2
0
Atbildēt

0

Pēterītis 02.11.2011. 11.36

Tikai stāsts nav par satiksmi, bet par vēlētāju pirkšanu.

+5
-1
Atbildēt

1

    ir_lv > Pēterītis 02.11.2011. 12.00

    tieši tā! Vispār Rīgas satiksme varētu ko darīt, lai ierobežotu neprātīgo pensionāru vizināšanos. Ja ir elektroniskie e-taloni, nav grūti bez maksas nodrošināt, piemēram, noteiktu skaitu braucienu mēnesī vai ierobežot bezmaksas braukšanu noteiktās stundās un dienās. Pārējā laikā – par simbolisku cenu vai kā savādāk.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Uzņēmums noteikti, ka ir spejīgs nest peļņu un varētu dot arī kādu labumu budžetam, bet izskatās, ka nevienam nerūp RS sakārtot, jo viss laikam ir baigi labi jau “pakārtots” kādam.

+2
0
Atbildēt

0

oskaar 01.11.2011. 22.32

Pieņemsim, ka tiem, kuri pašreiz brauc bez maksas, liktu maksāt. Droši vien šo braucēju skaits krietni samazinātos, bet izmaksas uz vienu tādu bezmaksas pasažieri ir tikai tik, cik viņš ar savu svaru ietekmē attiecīgā transportlīdzekļa energoresursu patēriņu.
Infografikā iztrūkst jebkādas analīzes par to- kas būtu, ja būtu.
Bet, neapšaubāmi- ar kaut ko taču ir jāsāk. Un tagad, pēc e-karšu ieviešanas, visa statistika taču laikam ir pilnīgi “uz delnas”.

+2
0
Atbildēt

0

zauls 01.11.2011. 21.53

Aicinu vēl vienu iedaļu parādīt – administrācijas izdevumi. Atsevišķi varētu arī parādīt nodokļu izdevumus.

+3
0
Atbildēt

0

anete_raugule 01.11.2011. 20.14

Jā, jā, īstenībā Bemhena kantoris strādā ļoti efektīvi un ar peļņu, ko tas godprātīgi katru gadu iemaksā pilsētas budžetā. Visi procesi uzņēmumā ir sakārtoti un caurspīdīgi, bet uzņēmuma vadība solidaritātes vārdā saņem minimālo algu.

Jebkuras runas par zaudējumiem un nepieciešamību grozīt Rīgas budžetu, lai RS noturētos uz ūdens, ir sabotāža un kontrrevolucionāru propoganda!!!

+8
0
Atbildēt

0

Kā T Ā var būt?! 01.11.2011. 20.02

Ja “Rīgas satiksmes” darbinieki pārstātu katru nedēļu apmeklēt Natālijas Draudziņas ģimnāzijas sporta kompleksu, arī tas droši vien dotu ietaupījumu uzņēmuma budžetā;)

+4
-2
Atbildēt

0

Ludzas Zeme 01.11.2011. 19.49

drīz vairs ne, cik dzirdēju, tos “okupēs” RS

+1
0
Atbildēt

0

krabis57 01.11.2011. 19.47

Visu cieņu par pūlēm un statistikas apkopošanu, bet… bet to nesauc par infografiku. Tie ir ekseļa čārti. Visparastākie.

+10
0
Atbildēt

4

    zauls > krabis57 01.11.2011. 21.51

    Tas ir Gebelsa gobelēns

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > krabis57 01.11.2011. 22.36

    Ar kaut ko taču jāsāk. Agrāk nebija ne Excela čārti, ne vispār kaut kādas nojēgas par to- cik intensīvi brauc “parastie”, cik skolnieki un cik- pensionāri.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > krabis57 09.11.2011. 10.14

    pilnībā piekrītu, te nav manīta neviena īsta infografika, tikai nedaudz pārkrāsoti ekseļa grafiki. autoriem tiešām vajadzētu noskaidrot, kas ir informācijas grafika un kā to veido, pirms pielietot šādus jēdzienus.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Information_graphics

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    juris > krabis57 09.11.2011. 10.22

    Piekrītu, termins “infografika” pēdējā laikā tiek valkāts nevietā daudz par daudz. Turklāt, pārāk bieži pat, ja tā ir infografika, pienesums labākai saprašanai ir niecīgs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ludzas Zeme 01.11.2011. 19.45

:D

+3
0
Atbildēt

0

Ivars Anševics 01.11.2011. 17.41

Amortizācija 20% nav mazliet par lielu? Tipiski autobusu, trolejbusu un tramvaju izmantošanas laiks ir 13-18 gadi.

+5
0
Atbildēt

1

    k403 > Ivars Anševics 01.11.2011. 21.45

    normāla, pēc gadiem 5 vajag diezgan “kapitālus” remontus. Sabiedriskais transports taču kursē katru dienu un visu laiku. Tāpat arī mikriņi pēc gadiem 5 vairs nav īsti lietojami…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Pēteris Jakubaņecs 01.11.2011. 17.34

Nevienu mirkli nenoticēšu, ka atalgojuma fonds aizņem tik lielu uzņēmuma izdevumu daļu. Tas tā varētu būt cita veida pakalpojumu sniedzēju kantorim (konsultācijas, grāmatvedība), kur pārējās izmaksas ir biroju īre un pamatlīdzekļu nolietojums, nu apmēram kā šajā grafikā. Kā tad līdz mums nonākuši šie visi jaunie trolejbusi, autobusi un tramvaji? No gaisa nokrituši? ES fondi nekad nefinansē 100% visas izmaksas. 1EUR cena pārējā Eiropā varbūt nav gluži korekts salīdzinājums, jo nezinam, cik daudz viņu pašvaldības subsidē savus sabiedriskos transportus.

+6
-1
Atbildēt

3

    Īsais aprēķins :

    133399525 (pasažieru(braucienu) skaits 2010)
    0,24 (izmaksas algās par vienu braucienu)
    4800 (darbinieku skaits 2010)
    12 (mēneši gadā)
    133399525*0,24/4800/12 = 555LVL uz cilvēku mēnesī (ieskaitot VSOAI)

    norāda, ka algu apmērs ir ticams, bet tā darbinieku skaita dēļ būtu ļoti interesanti papētīt šī uzņēmuma audita rezultātus. Pašvaldības uzņēmumam tomēr šādai informācijai vajadzētu būt vismaz daļēji publiskai.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Nu, atbilstoši http://rigassatiksme.lv/?sadala=836 RS ir 1100 braucamrīku (kopā tramvaji, trolejbusi + autobusi).

    Ņemot vērā, ka sabiedriskais transports kursā ~no 6-24, varam teikt, ka ir darbs vismaz divās maiņās (2,25 faktiski). Iespējams, ka šoferi pat nedrīkst strādāt pilnas 8h, nezinu kādi ir normatīvi.

    Rēķini kā gribi, tikai transporta vadītājiem vien tad jābūt 2200, plus, vēl iespējams kaut kādai rezervei.

    Tad ir vēl laikam taču kontrolieri, remontētāji/depo darbinieki, dispečeri, kas nu tur vēl viss vajadzīgs. Un tad 4860 autostāvvietas… pamazām savācas.

    5000 darbinieku neizklausās neticami vai šausmīgi pārspīlēti. Jautājums ir, cik ir administrācija, procentuāli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Pēteris Jakubaņecs 09.11.2011. 10.35

    kas ir tie 22%???

    tu domā ka SC par savu naudu uz busiem un troļīkeim savas politiskās reklāmas lepēja??? protams ka ne!

    kapēc pie RS sastiksmes neskaitā klāt ieņemumu par reketu…t.s. maksās stāvvietas visa pilsētā!!! jo pasaimniekošana tām nav enkāda..ziema tur neko netīra, celiņus neremontē utt. tik kās naudu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Çriks Rozenfelds 01.11.2011. 17.28

Vajadzētu to visu papētīt vairāk, bet izskatās, ka šajā uzņēmumā vēl ir kārtīgi ko konsolidēt. 36% algās šāda profila uzņēmumam nav īsti normāli. Arī ārpakalpojumi ir pabiezi. Šitādam kantorim normāli vajadzēja pelnīt. Parīzē biļete maksā 1 EUR, ja nemaldos, un viss ir štokos (pie viņu algām, nodokļiem un degvielas cenām).

+9
-2
Atbildēt

1

    Ludzas Zeme > Çriks Rozenfelds 01.11.2011. 19.48

    jāpapēta cik parīzē ir pensionāri, kuri katru dienu regulāri izmanto godīgi vēlēšanās nopelnītos atvieglojumus bezmaksas braukšanai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam