Zatlera partija aicina valdībā SC

243

Komentāri (243)

oskaar 03.10.2011. 00.14

Vai kāds no ZRP “Nolicējiem” varētu kaut cik argumentēti paskaidrot- ko ZRP izdara sliktu, valdības veidošanā prioritāti dodot SC, nevis NA?
Tīri emocionāli no komentāriem ir saprotams- ka ĻOTI NEPATĪK. Labi. Var nepatikt. Es arī neesmu sajūsmā. Bet no kurienes jums- lielai komentētāju daļai- ir radusies pārliecība, ka līdz ar to Zatlers ir tautas nodevējs???
Jūs spējat nodefinēt- ko gaidāt no nākamās valdības un koalīcijas? Kādus uzdevumus tai risināt; ko paveikt 3 gadu (ja kāds kaķis nepārskries pāri) valdīšanas laikā?
Vaišu jūsu uzstādījums ir tikai tik vien, kā Nekādā Gadījumā Valdošās Koalīcijas Sastāvā Neiekļaut jums netīkamo partiju apvienību saskaņas centrs??? Nekā cita???
Ja, balsojot par ZRP, kāda galvenais mērķis bija neiekļaut valdošajā koalīcijā SC, tad šāds vēlētājs acīmredzot balso “par frizūrām” – ZRP nesolīja kardināli norobežoties no SC. Tādam vēlētājam vajadzēja balsot tikai un vienīgi par VLTBLNNK.

+1
-4
Atbildēt

2

    dro > oskaar 04.10.2011. 00.24

    andrejsg… Vai kāds no ZRP “Nolicējiem” varētu kaut cik argumentēti paskaidrot- ko ZRP izdara sliktu, valdības veidošanā prioritāti dodot SC, nevis NA?
    ____________________
    Mēs jau tikai nevaram saprast, kādēļ Zatlers neņem koalīcijā ZZS:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > oskaar 05.10.2011. 21.19

    Mēs jau tikai nevaram saprast, kādēļ Zatlers neņem koalīcijā ZZS:))
    _____________________________________________________________________
    Zīgeristam kādreiz bij sarkanā līnija LC.

    Apburošas paralēles.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 02.10.2011. 19.41

liekas, ka ar šito gājienu Zatļeris ir sevi pazudinājis, viņš ir kļuvis par nulli [iespējams, ka viņš arī iepriekš bija, bet to tik skaidri nevarēja saskatīt]. Vai viņam Šveices bankā par šito gājienu ir kādi miljoni ieskaitīti par to gan es neņemos spriest, bet īsti tīra tā liehta naf.

+6
-1
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 02.10.2011. 19.18

>Aldis: Fedjam Putina specdienesti ir iemācījuši latviski rakstīt komentārus un tēlot latvieti, bet uztvere ir palikusi tā pati – no Maskavas.
——————————————————–
Saprotu, ka Tu esi atpazinis FED-ju: Fēlikss Edmundovičs Dzeržinskis.

+4
-1
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 02.10.2011. 15.43

>FED – Kamēr SC jautājumus gan par okupācijas fakta atzīšanu, gan valsts valodu, tiesiskumu, ekonomikas pamatjautājumiem u.c. nebūs pieņēmis atbilstošus lēmumus kongresā un publicējis sadarbības līgumu ar Putina, tagad – jau Medvedjeva partiju, līdz nākošajām Saeimas vēlēšanām nebūs arī solīto Prezidentam apstiprinājis savā ikdienas politiskajā darbībā (protams, nebūdams 11.Saeimas valdībā), tikmēr nekādas nopietnas sarunas par darbību LR Valdībā NEVAR BŪT! Tikmēr nekādas ticības un uzticēšanās SC vispār nav iedomājama!
Un tad arī pēc trīs gadiem vēl nebūšu īsti drošs un pārliecināts par SC godīgumu!
Atcerēsimies, ko teica Rubiks kādā no intervijām, atbildot uz jautājumu par SC sadarbību ar NA valdībā: “Kas tad viņus mācīs, ja ne mēs!”
Suns spalvu met, bet ne tikumu – “loga ciršana” uz Eiropu turpinās un tā patiesībā nekad nebeigsies ne no SC ne no KF puses!

+12
0
Atbildēt

0

Marija 02.10.2011. 14.13

Neviens, kas Zatleru apvaino nodevībā, nav papūlējies šo apgalvojumu argumentēt ar konkrētu faktu konstatāciju – kāds solījums, kāda tēze ir nodota, netiek pildīta sakarā ar paziņojumu, ka SC var būt valdībā.
Paldies par mīnusiem, bet es dodu priekšroku konkrētībai.

+1
-12
Atbildēt

14

    andris902 > Marija 02.10.2011. 14.44

    …FED-2 ….”SC līderis Nils Ušakovs iepriekš norādījis, ka dalībai valdībā SC ir divas “sarkanās līnijas”. Pirmā “sarkanā līnija” ir pensiju indeksācija jau 2012.gadā, bet otra saistīta ar vēstures jautājumu atspoguļošanu valdības deklarācijā – ja tādi tur tiks iekļauti, jābūt arī atsaucei, ka Latvijā okupantu nav, norādīja SC līderis.

    Lūgts komentēt, vai līdz ar SC aicināšanu valdībā ZRP ir gatava pieņemt šos divus noteikumus, Zatlers norādīja, ka pensiju indeksācija ir iespējama, tikai vadoties pēc situācijas valsts budžetā, bet par atsauci “Latvijā okupantu nav” deklarācijā Zatlers sacīja, ka SC vēlētājiem un arī nepilsoņiem ir jādod drošības sajūta.”
    ————————
    …uzsvēršu vēlreiz – “SC vēlētājiem un arī nepilsoņiem ir jādod drošības sajūta.”
    …vai Zatlers šādu drošības sajūtu mums IR radījis?…

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 02.10.2011. 14.59

    >zanE
    Vai Tu pati saproti, ko raksti:
    “Zatlers šādu drošības sajūtu mums IR radījis?… ”
    Vai Tu uzskati, ka Zatleram ir bijusi JURIDISKI LEGĀLA iespēja radīt sajūtas?

    Man sāk šķist, ka notikusi masveida jukšana prātā, vai arī ir iedarbināts manipulācijas mašīna, lai izglābtu kosmopolītiskos oligarhus – draudzīgas attiecības latviešiem ar krieviem nozīmētu viņu beigas.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Marija 02.10.2011. 15.13

    ,,,- draudzīgas attiecības latviešiem ar krieviem nozīmēt…
    ______________________________________________________
    Atkal vienādojam-SC =krievi?

    Jā krievs nav SC vēlētājs, tad automātiski nonāk kategorijā ” Inoroģec”?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Marija 02.10.2011. 15.17

    Man sāk šķist, ka notikusi masveida jukšana prātā,….
    ______________________________________________________
    Būtiskais ir “šķist”.)

    Varbūt laiks izkļūt no
    sķituma(tādas kā Roberta Šeklija “izkropļotās realitātes”) un atgriezties īstenībā?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 02.10.2011. 15.18

    >lama
    Nē, nevienādoju SC=krievi. Tāpat kā neuzskatu SC=kremlis/Putins. Tā uzskata pasauli melnbaltā redzošie.

    Es netaisos komentāros rakstīt kaut kādā nolaizītā diplomātijas formā, ja gribas piekasīties tāpēc, ka raksturs tāds, dari vien, lai Tev laba veselība arī turpmāk.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 02.10.2011. 15.23

    …FED-2….uztveres grūtības?…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > Marija 02.10.2011. 15.58

    Fedjam Putina specdienesti ir iemācījuši latviski rakstīt komentārus un tēlot latvieti, bet uztvere ir palikusi tā pati – no Maskavas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 02.10.2011. 22.05

    2. sept. , skaists laiks, runā , ka zelta rudens, bet paldies tiem īstenajiem patriotiem,kas neskatoties ne uz ko rāda mums patiesās vērtības!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 02.10.2011. 22.26

    >klusais
    redzi, klusais, ja vien neesi glumais, kas tusē ar visu partiju spektru, tad tagad Tev viss ir atkarīgs no tā, vai V nomīzīs un vai VD spēs parādīt vīrieša stāju.
    Ja V un VD aizies opozīcijā, tad Tu pazaudēsi caurlaidi uz MP 3 stāvu un būsi parastais NEKAS, pretēji šobrīd esošajam visu zinošajam kūlajam džekam.
    Laiks rādīs, kurš ir kas.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 02.10.2011. 22.40

    FED-2 – esmu glumais , caurlaides uz MP 3 stāvu man nav, bet gribu , ko tagad darīt? Pierakstīties Tavā karsējmeiteņu klubiņā? Saukli – Sprūdžs labākais MP jāmācās no galvas?`Stringus nēsā tikai Tu vai arī man būs jāvalkā?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 02.10.2011. 23.05

    >klusais
    Stringu tēma ir viss, ko no sevis spēj izspiest?

    Pasaki, kas interesē ir Min prez tuvākos čomus un es pateikšu, kāda ir tās valsts nākotne….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 02.10.2011. 23.08

    FED-2 – kožam? Nespēju izprast šo teikuma konstrukciju – Pasaki, kas interesē ir Min prez tuvākos čomus

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 02.10.2011. 23.16

    …klau, FED-2, personiskās antipātijas nevajag iznest publiskā telpā…
    …varbūt nenāktu par ļaunu – iepauzēt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Marija 02.10.2011. 23.18

    Mūsu vecumā nenāk par ļaunu iepauzēt :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Super, es gribu savu balsi anulēt!
Par tādu valdību es nebalsoju. Es negribu dzīvot valstī ar KAUT KĀDIEM tālākiem attīstības plāniem, par kuriem domājams pat SC nezin un pacmitnieku pie stūres! E. Sprūdža kungs neapvainojaties, bet no multenēm nevar iemācīties kā vadīt valdību.
V. Zatler, esmu tevī vīlusies. :(

+9
-2
Atbildēt

0

valdis 02.10.2011. 08.18

V.Zatlers apzināti piesaistīja latviešu vēlētājus. Paziņas Kurzemē teica, ka Kuldīgā ļaudis gājuši uz vēlēšanām kā uz svētkiem. Vēlētos uzzināt, ko viņi domā tagad? Pirmsvēlēšanu solījumi izrādījušies klaji meli. Vispirms jānoskaidro, ko patiesībā domā SC un ZRP. Tie ir divi lielie nezināmie. Pirms viņi veido valdību viņiem jārunā skaidra valoda, tai jābūt sava veida eksaminācijai. Un politologiem nu ir īstais brīdis darīt savu darbu, ne tikai skaisti un vispārīgi parunāt. Ļoti žēl, ka nav J.Dombura raidījuma, kur tauta sabiedriskajā TV varētu pārliecināties par to, kas notiek Latvijā. Ja sabiedriskā TV E.Kota un Ā.Kleckina personās ļoti tālredzīgi īstajā brīdī pratuši no J.Dombura atbrīvoties, tad jāatrod iespēja kā J.Domburu “dabūt” ekrānā, ja ne citādi, tad kaut saziedojot līdzekļus, varbūt tad šie minētie divi kungi sapratīs, ka viņi ir nozaguši sabiedrisko TV. Ir jārīkojas ļoti operatīvi, laika ir maz.

+10
-1
Atbildēt

8

    boss > valdis 02.10.2011. 09.03

    Jā, tā nu teiks tie politaferisti, ko patiesībā domā! Visas līdzšinējās Ušakova publiskās uztāšanās rāda, ka viņš ir labu skolu izgājis, kā glumi atbildēt, neko neapgalvojot, bet radot priekšstatu, ka nekas slikts nenotiek. Tas nav Urbanoviča kretīnisms.
    Par Domburu. Viņu “ekrānā dabūt” varbūt varētu TV3? Vismaz ļoti gribētos.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > valdis 03.10.2011. 07.25

    To Bolero. Kāpēc gan to nevarētu izdarīt? Cilvēki saziedotu. Tikai, kas to spētu noorganizēt? Domāju, ka J.Dombura diskusijai TV ekrānos būtu ļoti plaša rezonanse. Veidot valdību kā absolūto nezināmo, vai mēs to šajā brīdī varam atļauties. Un sabiedrībai vajadzētu ņemt aktīvu dalību šajos procesos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    boss > valdis 03.10.2011. 22.46

    100. pants šovakar parādīja, ka koalīcijas veidošana ir nonākusi strupceļā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > valdis 03.10.2011. 23.01

    Zatlers 100. panta laida garu tukshu runu un ik pa bridim vicinaja plaukstu Redera virziena – atljaujiet man pabeigt.., atljaujiet man pabeigt…
    Rederam apnika un tas teica: nee, pabeigt jus varesiet citu reizi, TV balsojums rada ka jums vel daudz laika vajadzes lai parliecinatu savu veletaju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > valdis 04.10.2011. 00.19

    Paldies, TS, iepriecināji. Vienreiz arī Rēderam piegriezās.
    Nosūtīšu tam rīt pateicību – par skatītāju viedokļa respektēšanu. Ka nedabon vēl brāzienu no Kota.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > valdis 04.10.2011. 01.21

    Betij,man palika iespaids ka Reders jau ir labs sarunu moderators un bus vel labaks ja Kots vinju nenogriezis.
    man liekas ka Kotam jau tagad vinhs var nepatikt, Kots jau var but vilies sava izvele.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > valdis 04.10.2011. 07.59

    to Bolero Speciālizlaidums bija laikā un vietā. G.Rēders bija perfekts. Lieku reizi pierādījās sabiedriskās TV loma sabiedrības procesos. Jācer, ka G.Rēders tā turpinās. Īsti atklājās ZRP un SC koalīcijas kodola lielā saskaņa. Jautājums tikai, kāpēc V.Zatlers maldināja savus vēlētājus, kāpēc neatklāja savus patiesos nolūkus pirms vēlēšanām. Tas nebija godīgi, tātad aprēķins. Vakar pēc TV kaut kā izpeldēja medijos figurējusī doma, ka N.Ušakovs ar Vj.Dombrovski esot draugi. Varam tikai minēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > valdis 04.10.2011. 08.39

    To TS un BC Ziņu dienesta labajos laikos G.Rēders, šķiet, bija Ziņu dienesta vadītājs. Atgriežoties no Briseles, viņš ļoti pašaizliedzīgi strādāja kā ierindas raidījumu vadītājs. Viņa profesionalitāte nav apšaubāma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 02.10.2011. 02.40

Es biju labākās domās par IR lasītājiem. Naids, histērija un sviests. Tas ir kādos 98% komentāru.

+4
-11
Atbildēt

10

    Marija > martins_kibilds 02.10.2011. 10.10

    Jā, diemžēl te naids sit augstu vilni. Nekad nebūtu ticējis, ka tik zems ir vidējā IR.lv lasītāja inteliģences līmenis.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    reksa > martins_kibilds 02.10.2011. 12.39

    Un tu gaidīji, ka šeit Putina pakalpiņus mīlēs?

    Tagad 99% latviešu labprāt Zatleram ar dakšām pa purnu iebelztu.

    Ir polītika (kas mēdz būt arī netīra) un ir nodevība. Tās ir divas dažādas lietas.
    Par netīru polītiku var kritizēt, par valsts nodevību pienākas nāves sods.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > martins_kibilds 02.10.2011. 14.18

    >Aldis
    Aiz intereses paskatījos Rīgā valdošās partijas rīkoto Līgo svētku bildes un komentārus. Nu nevarēju saskatīt, ka SC nīdēji biezā slāni kategoriski iebilstu pret SC rīkotajiem svētkiem un, ka latvieši būtu ignorējuši šo PR tusiņu.
    Jābūt konsekventiem – ja nepatīk SC, tad nebrauciet ar sabiedrisko transportu Rīgā, neparkojiet auto RS stāvvietās – ignorējiet, pozicionējieties kā nelokāmi cīnītāji par nacionālismu visur.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > martins_kibilds 02.10.2011. 14.27

    … ja nepatīk SC, tad nebrauciet ar sabiedrisko transportu Rīgā, neparkojiet auto RS stāvvietās..
    ____________________________________
    At tad jau jūtaties to Rīgu prihvatizējuši gan?

    Padomā ko sarakstīji- labāku antireklāmu SC grūti iedomāties.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > martins_kibilds 02.10.2011. 14.33

    …FED-2….vai SC jau būtu Rīgā privatizējis sabiedrisko transportu un arī stāvvietas?…arī topošās gājēju ielas taisās privatizēt?…piedod, Tu kļūsti smieklīgs meklējot argumentus!….vismaz pagaidām – tā ir MANA Rīga!…un manu atrašanos un pārvietošanos tajā NEVIENS neierobežos, ne ar PR akcijām, ne iedomātām pretakcijām….

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > martins_kibilds 02.10.2011. 14.34

    …lama…izrādās – vienādi domājam…:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > martins_kibilds 02.10.2011. 14.43

    >lama
    esi vēl viens, kurš prot pozēties, bet neprot domāt?
    RS ‘privatizēja’ latviskās partijas, SC tik turpina viņu iesākto, un daudzus tas apmierina.
    Man nebija arī slinkums paskatīties, ko V Āboltiņa apgalvoja vēl pavisam nesen:
    “vaicāta par iespējamo sadarbību ar SC, “Vienotības” līdere atzinusi, ka par to agri vai vēlu būs jārunā. http://ej.uz/m3wy
    Augustā:
    “Viņa uzsvēra, ka neatkāpjas no saviem iepriekš teiktajiem vārdiem, ka koalīcija ar SC varētu būt iespējama, taču uzsvēra, ka nemainīgi un neapšaubāmi ir “Vienotības” uzstādījumi nacionālajos jautājumos – par Latvijas valstiskuma būtību un pārmantojamību kopš pirmās republikas laika. Viņa norādīja, ka jautājums ir, vai SC pēc vēlēšanām būs gatava sarunām par šiem pamatjautājumiem – 1991.gada neatkarības deklarācijas atzīšanu un citiem.” http://ej.uz/w9vt

    Tā varētu ilgi turpināt, lai pierādītu V vadības divkosību, gļēvumu un nepārtrauktos melus.
    Bet, meli, izrādās, vidējam latvju vēlētājam ļoti pat patīk.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Marija > martins_kibilds 02.10.2011. 14.49

    Tiem, kas nesaprot un domā melnbaltās, primitīvās kategorijās:
    Es izvairos braukt ar sabiedrisko transportu, uz falšajiem Līgo svētkiem neesmu bijis un neiešu, man tā brālēnu ekonomika RD riebjas, taču es piekrītu, ka SC ir jāņem valdībā, lai pārtrauktu viņu ērto pozēšanos opozīcijā un sevis taisīšanu par baigajiem gudriniekiem.
    Starp citu – ar JL savulaik tieši tā arī sanāca – tika pie varas un ātri vien parādījās, kuri ministri ir pozētāji (Gulbis) kuri darītāji. Mums vajag jaunas sejas politikā.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > martins_kibilds 02.10.2011. 15.08

    …Mums vajag jaunas sejas politikā. ..
    _____________________________________________–
    Sociālismu ar Ušakova noģīmi?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > martins_kibilds 02.10.2011. 15.22

    ..izrādās – vienādi domājam…:))
    __________________________________________
    Kaut ko šitādu /…nebrauciet ar sabiedrisko transportu Rīgā, neparkojiet auto RS stāvvietās – ignorējiet,…./ dzirdēju skolā no skolas partijas sekretāres- neēdiet tad krievu sāli, jūs “īstenie latvieši”!!!!(bijām iepīkstējušies, ka krievu v. učenei derētu zināt kādu vārdu latviešu valodā ar).

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

ingban 01.10.2011. 23.10

Citi saka, ka Zatlers nav vairs iesācējs politikā, atļausiet tam nepiekrist. Ja pieņem, ka viņš patiešām atvēzējies uz Latvijas politiskās kultūras progresa (vārda labākajā nozīmē) aizsākšanu, tad kādēļ pats rīkojas pēc jau apnikušajiem “labākajiem” paraugiem jau pašā iesākumā, tik ko saņēmis kārotās vēlētāju balsis. Proti, Saemā iekļūst zem cīņas karoga pret pērkamu politiku (oligarhu ietekmi), pēc tam sāk nodarboties ar sabiedrības saliedēšanu, kas, lūk, esot galvenais priekšnoteikums “godīgai, caurspīdīgai, taisnīgai” politikai ar Saskaņas Centru. Kā jums patīk šis naivums? Tas ir pēc naktī steidzami pieņemta lēmuma, kaut pats deklarēja, ka Satversme paredz laiku vienu mēnesi un tas jāizmanto, lai izveidotu kvalitatīvu valdību. Steigai nevajdzētu būt. Kāpēc nevar savus argumentus par labu SC papildināt ar pilnas atbildības uzņemšanos par riskiem Latvijai, kas saistīti ar dziļu ilgtermiņa ekonomisko “siera gabalu” Kremļa naudas lādēs. Šaubu nav, ka Zatlera kungs kā politiķis ir jau beidzies, lāga nesācies. Sākumā tiešām likās, ka viņa dotā jaunā iespēja varētu ko mainīt uz labo pusi, taču tagad viņš pats cītīgi piestrādā, lai to sačakarētu.

+19
0
Atbildēt

2

    Ligiña Doniña > ingban 01.10.2011. 23.35

    Zatlers jau nedibināja ZRP, tikai ļāva izmantot savu vārdu, to jau viņš ir vairrākkārt teicis. Zatlers tiek vadīts, bet KAS VADA ZRP? Sondore Kukule, visticamāk apstrādā Zatleru, tikai ,kas aiz visa stāv…??? Tā, ka ZRP jau sākumā bija SC-2. Daudziem iekš ZRP pašiem nav ne jausmas ,kas vispār notiek. Šķelšanās ir loģiska un Zatlera priekšlaicīgā pensija arī.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > ingban 02.10.2011. 00.58

    Nu- ar SC aicināšanu valdībā savu vārdu Zatlers sačakarē nopietni- tas tiesa. Bet kādam taču tas reiz bija jāizdara! Nevar ierakt galvu smiltīs un iztēloties, ka nekādu cittautiešu pie mums nav; vai arī iedomāties, ka visus cittautiešus bezgalīgi ilgi var mierīgi neņemt vērā.
    “Godīga, caurspīdīga, taisnīga” politika ar SC varbūt ir neiespējama, bet tas taču ir jāpierāda vēlētājiem. Kamēr SC sēž opozīcijā un īd par visu to, kas ļaudīm šķiet slikts- tikmēr tā SC vēlētāju uztverē ir “labā partija”! Lai piedalās “caurspīdīgu” lēmumu pieņemšanā, parāda, kā vajadzētu būt “taisnīgi” un no kurienes tam “taisnīgumam” ņemt naudu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 01.10.2011. 22.32

Būs jau labi. Ministru kabinetu pārcels uz zoodārzu, bet esošo ēku atdos pionieru pulciņiem.

+4
0
Atbildēt

0

ritvars_kl 01.10.2011. 21.40

Varētu ar Jums diskutēt, ja Jūs pēdiņās ieliktu visus pārnestā nozīmē lietotos vārdus.

0
0
Atbildēt

0

valdis 01.10.2011. 20.53

Tiem, kas balsoja par ZRP ir jāsaka savs vārds.
Turklāt, kāpēc tieši šodien parādījās kaut kāda aptauja, ka mīlētākie cilvēki Latvijā ir prokrieviskā virziena piekritējs R.Pauls, kā arī V.Zatlers un N.Ušakovs. Ļoti dīvaini.

+7
-1
Atbildēt

0

reksa 01.10.2011. 20.39

ZRP = Zoodārza Renegātu Partija.

+5
-3
Atbildēt

0

inese_sekaca 01.10.2011. 20.17

Zatlers ir nodevējs.

Iemesls 10.Saeimas atlaišanai bija oligarhu vara, kas 10.Saeimā īstenojās lielā mērā ar SC atbalstu. Arī Zatlera sauklis uz vēlēšanām bija tiesiskums, valdība bez oligarhiem (ar ko jāsaprot arī – bez oligarhu pakalpiņiem un politiskām prostitūtām, kam vienalga, ar ko kopā).

Bet tagad runa ir par etnisko, integrāciju, bla bla bla.

Ja Zatleram rūp, ja Zatlers gribētu turēt savus solījumus, tad tieši tiesiskā koalīcija būtu tā, kura jāveido. Un tiesiskā šajā gadījumā būtu ZRP+V+NA.

Bet varbūt Zatlera partija ir tāda pati, kā jebkura oligarhu partija – tiklīdz pie varas, tā vēlēšanu solījumi, ideāli un vērtības vairs nav svarīgas.

+11
-1
Atbildēt

5

    oskaar > inese_sekaca 01.10.2011. 20.33

    NA lielā mērā sastāv no TB/LNNK, kura visus neatkarības gadus ir piedalījusies oligarhu orģijās. Un nav izteikusi ne pušplesta vārda nožēlas, ne arī atklājusi kaut ko par, teiksim, Latvenergo 3 miljoniem vai BB krahu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > inese_sekaca 01.10.2011. 20.42

    Kuŗš to varētu pārmest NA, kuŗā turklāt pašlaik dominē VL?

    Zoodārzā ievēlētais Zatlers?
    Vai Kalvīšvaldību līdzdalībnieki Stokenbergs un Pabriks?
    Un galu galā – kas ir lielāks noziegums – nozagt 3 miljonus vai pārdot Abreni?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    oskaar > inese_sekaca 01.10.2011. 20.51

    Aldi- Jūs brauktu dzīvot uz Abreni??? Un attīstīt tur biznesu?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > inese_sekaca 01.10.2011. 21.04

    andrejsg
    TB/LNNK, kura visus neatkarības gadus ir piedalījusies oligarhu orģijās. Un nav izteikusi ne pušplesta vārda nožēlas, ne arī atklājusi kaut ko par, teiksim, Latvenergo 3 miljoniem vai BB krahu.
    —-
    Kāds sakars TB ar BB krahu un Latvenergo? :))))
    līkdeguņi no BB bija LC mīluļi, tolaik TB bija 6 vietas Saeimā.
    Ar Latvenergo 3 miljoniem bija saistīta PA un Sarainis (“normāls darījums”).
    Cik jums gadiņu? :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > inese_sekaca 01.10.2011. 21.49

    andza Tolaik, kad šie notikumi norisinājās, man bija nedaudz pāri 30, un tā laika notikumus atceros itin labi.
    Ja domājat, ka bez citu līdzdalības kaut kāda viena partija tolaik varēja sabāzt kabatās kaut kādus miljonus, tad, manuprāt- Jūs kļudāties.
    Bet cik gadiņu toreiz bija Jums?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

oskaar 01.10.2011. 19.48

Pretēji šeit valdošajam viedokļu paudēju vairākumam es uzskatu, ka ZRP pareizi dara.
Man nav nekāda pamata uzskatīt, ka valdības mazākumā sēdošs SC nodarīs Latvijai lielāku skādi, nekā sēžot opozīcijā un nemitīgi lamājoties.
Domāju, ka to saprot arī Vienotība.
Un tikai domājot par tādu, kā šeit valdošais komentētāju vairākums, viedokli, izšķiršanās bija tik ilga un mokoša.
Ir taču jābeidz dalīt partijas latviešos un krievos. Un tikai tad, ja beidzot šobrīd “krieviskais” SC piedalīsies valdības darbā, nākošajās vēlēšanās krievu vēlētāji varbūt sāks domāt par to- kādu politiskās attīstības modeli tiem piedāvā kura partija.
Latvieši šajās vēlēšanās jau pierādīja, ka- bez oligarhiem, jo bija izvēles iespējas. Krieviem šādas izdevības vēl nav bijis. SC ir uz etniska principa savākta politiķu kopa, kura brauc uz populisma zirdziņa un visu laiku var raudāt par to, ka ļaunie latvieši samazina pensijas, likvidē krievu skolas u.t.t. u.t.j.p..

+3
-13
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 01.10.2011. 18.50

KAS IR SANDRA SONDORE KUKULE, KAS ČUKST ZATLERAM AUSĪ.
KUR ŠITĀ “JURISTE” RADĀS? KAS STĀV AIZ VIŅAS???? TAS IR JAUTĀJUMS ARĪ ŽURNĀLISTIEM.

+11
0
Atbildēt

0

reksa 01.10.2011. 18.39

Šķiet, ka ir vēl lielākas maukas nekā ZZS.
Zatlers maucībā ir pārtrumpojis Lembergu.

+8
-2
Atbildēt

0

Santa Vanga 01.10.2011. 17.42

Mēsls!

+8
-2
Atbildēt

0

maruta_ludane 01.10.2011. 16.12

“«Saskaņas centra» (SC) aicināšanai valdībā ir vairāki būtiski argumenti, šodien žurnālistiem norādīja Zatlera reformu partijas (ZRP) vadītājs Valdis Zatlers. (..)”
Viens no Zatlera būtiskajiem argumentiem: “(..) valdības deklarācijā tikšot arī iekļauta skaidra, terminēta rīcībpolitika tiesiskuma stiprināšanai, tāpēc Zatlers neredz pretrunas tajā, ka valdībā tiek aicināta partija, kuras deputāti balsoja pret atļauju veikt kratīšanu Aināra Šlesera (LPP/LC) dzīvesvietā.”
…..nu tā…ja kādam vēl jautājumi….

+8
0
Atbildēt

0

ieva_firere 01.10.2011. 15.44

Izskatās, ka Valdis ir baigais divkosis un pašlabuma meklētājs. Sākumā atlaida Saeimu, lai pašam būtu iespēja palikt politikā. Un nu, kad uzticību saņēmis un politikā palicis, tad vienkārši atkal pieņem lēmumus, kas iet pretrunā ar iepriekšējo rīcību. Nu galīgi neparāda sevi kā goda cilvēku. Šobrīd laikam noderētu aptaujāt ZRP vēlētājus – ko viņi par to visu domā! Zatlera solītais pārmaiņu laiks nu sāksies, bet vai uz šādām pārmaiņām cerēja cilvēki?

+11
-3
Atbildēt

0

egfoto 01.10.2011. 15.19

Reālistam. Dēls, kāds sakars Dombrovskim ar parādiem? Ja nu vienīgi tāds, ka viņa sievu un attiecīgi arī viņu pašu, virs ūdens tur tikai Valsts bankas bezdarbība.
Un jā esmu finansists, man kkāds tur PR galīgi nekasa.

+1
-3
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 01.10.2011. 15.09

Valdis malacīts,tā arī vajag! Pilnam komplektam derētu vēl NA,par kuriem balsoju, uzaicināt.Lai viss kā ikdienā, krieviņš,ebrejs,latvis- visi vienā pasaulē kaut kā lieliski sadzīvo.Kompleksaino provinciāļu kultūršoks nākotnei.:) Kaut kādas nacionālās LV valsts, cepjot senilas kotletes, vnk nebūs demografiski.Kamēr, zviedrs,beļģis melnbaltajā apziņā skaitās OKejāks par krievu investoru,nekas cits kā aprobežotība un attaviski slapjas bikses nesanāk.Izvēle ir vienkārša- vai nu visi pilsoņi IR mūsu, vai tikai mēs latvji šo valsti veidojam.Tā ap 900 tk .Man pat patiktos arī Latvijas variants,tikai mēs,latvieši.Bet nu,tad,lūdzu, konsekventi, neviss kā pa pusei grutniecība.Eiropietis- labietis,kostromietis- noklusētā,kaunīgā vienība.. :)

+2
-1
Atbildēt

0

undriine 01.10.2011. 14.06

Kā gan ZRP gatavojas veidot koalīciju ar SC, ja viņu deputāti veido 53 vietas? Ja Zatlers negrib Saeimā ZZS, bet Vienotība – SC?

Apakšējais teikums ir pareizs.
Augšējais teikums ir nepareizs.

0
0
Atbildēt

0

lauma48 01.10.2011. 14.05

Tieši etniskā sašķeltība? Es drīzāk teiktu, ka ētiskā sašķeltība. Visbiežāk tieši viena cilvēka ietvaros. Neīstās dilemmas starp to, kas ir pareizi un to, kas ir ētiski. Jebšu starp to, kā rīkojas reāli veči, kas pelna reālu piķi un, ko smilkst tie dīvaiņi, kuru īstā vieta ir spriņģot burvju meža pļaviņā kopā ar vienradžiem…

Nu ko lai saka. Mans trumpis šajā spēlē ir, ka man statistiski ir paredzēts vismaz vēl kādus 40 gadus nodzīvot.

+2
0
Atbildēt

0

JānisLetiņš 01.10.2011. 13.56

Jā es cerēju, ka šitas nenotiks! Bet nu ko tagad tikai jāgaida, kur vispirms notiks šķelšanās -V, ZRP vai SC.
Ja SC, tad Zatleru varēs apsveikt un viņa akcijas nākamajās vēlēšanāsļoti celsies!
Ja kāda no latviešu partijām, tad Zatlera politiskā karjera būs beigusies vēl īsti nesākusies un ar savām meitenēm viņš varēs iet un apgūt tamborēšanas mākslu!
Bet līdz tam valdība grīļosies šurpu un turpu, ka tik pārāk daudz mēslu nesavāra, īpaši jau pilsonības jautājumos.
Redzēsim cik principiāla būs V daudzos jautājumos, viņiem tagad ir zelta akscija! Visi būs kā uz delnas!
Bet ja pēc gada šī koalīcija izjuks, tad NA varēs diktēt savus noteikumus, kā nekad agrāk :)!
Visi turās, priekša grūts laiks!

+7
-1
Atbildēt

0

Dārta Eglīte 01.10.2011. 13.36

No ZRP Valdes paziņojuma:
…”SC jāatbrīvojas no interfrontes un komunistiskās partijas rēgiem …”
1. Vai SC tam ir piekritis?
2. Cik balsis Saeimā paliktu SC, ja tas patiešām notiktu?.

+3
-2
Atbildēt

1

    reksa > Dārta Eglīte 01.10.2011. 16.00

    Tad no 31 deputāta atkristu tieši 31 deputāts :)))
    Ja vien viņu vidū nav kāds aģents.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

dro 01.10.2011. 13.03

ŠODIEN!!!: Rīgā

2011. gada 15. septembris

Par telekomunikāciju pakalpojumu pārtraukumiem

None

None

Labdien!

Esam pateicīgi par līdzšinējo sadarbību. Lai arī turpmāk tā būtu ilgstoša un veiksmīga,
informējam, ka naktī no 2011. gada 18. septembra uz 19. septembri laika posmā
no pulksten 0:00 līdz 04:00 veiksim IZZI tīkla modernizāciju un optisko sakaru tīkla
pilnveidošanu, kā rezultātā var rasties pārrāvumi interneta, televīzijas un fiksētās telefonijas
pakalpojumu līnijā.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām zvanīt uz IZZI Klientu apkalpošanas
tālruni 67031000.

Pateicamies, ka izvēlējāties IZZI pakalpojumus un atvainojamies par sagādātajām

neērtībām.

Ar cieņu,

SIA IZZI

Klientu apkalpošanas centrs

0
-1
Atbildēt

1

    Edzs > dro 01.10.2011. 14.19

    lno _ŠODIEN!!!: Rīgā.. SIA IZZI.._
    lno, – pasaki, kapec spamo?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Lauma Goba 01.10.2011. 13.00

sc šo valsti apliek, vl it kā pārāk agresīvi aizstāv, tiek izvēlēti pirmie. kaut kāds mazohisms. točna ne sabiedrības vienošana

+5
-1
Atbildēt

0

Arturs Krastins 01.10.2011. 12.26

Līdz šim oligarhu partijām nebija etniskas problēma kopā balsot ar SC …

+13
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 01.10.2011. 12.21

Zatlers jau likās pastulbs, bet nu ir skaidrs, ka pilnīgi un galīgi zaudējis sajēgu. Nekad vairāk nespiedīšu viņa roku, jo tā ir netīra.

+6
-3
Atbildēt

0

G-èetri, SIA 01.10.2011. 12.20

Vel Zatleram vajadzetu uzaicinat koalicija ZZS un tad savu partiju pardevet par Andrieva Niedras reformu partiju.

+5
-1
Atbildēt

0

Liene 01.10.2011. 12.13

Admin, celies no miega, jālabo mājas lapa. Nekādi nevar tikt uz 2 un 3 komentāru lpp. pie šī raksta, kā tikai ierakstot komentāru.

+1
-2
Atbildēt

1

    Edzs > Liene 01.10.2011. 14.11

    ja nu es tev iedotu tas lapas adresi, vai tad nerakstisi komentaru ?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Pēterītis 01.10.2011. 12.03

Ienaidniekus te neviens nemeklē. Ienaidnieki paši piesakās.
Atcerēsimies 2004. Vienā naktī 5 no PCTVL bez vadoņa Jurkāna ziņas pēc ārpus Latvijas izperinātas pavēles pārgāja pie topošā oligarha un tagadējā SC cīņu biedra Šlesera un gāza Repšes valdību. Sākās Emša ZZS, Kalvīša TP, Godmaņa LPP/LC “treknie gadi”. Latvijas tautsaimniecibas ārējais parāds 2008.gadā pārsniedz 9 miljardus (9 184,0 miljoni, skat Latvijas bankas statistiku http://www.bank.lv/LMB/LMB.php?table_level_0=8&table_level_1=&tables=&lang=1&period-f=2008&period-t=2008&periodiskums=1&currency=1&mervieniba=2)
Valsts tika novesta pie bankrota sliekšņa.
Šobrīd Latvijas ārējais parāds samazināts līdz 6786,8 miljoniem. Dārgais komerckredīs nomainīts pret lētāko kredītu valstij. Tautsaimniecība tikko sāk atveseļoties. Vai atkal Latvija pakļaujama jauniem riskiem? Vai jāignorē vēlētāja kategoriski teiktais NE?

+15
-1
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 01.10.2011. 12.03

Parādnieks: “Uzzinot šos jaunumus, mana pirmā sajūta ir, ka Saeimā būs pilns spektrs no Raiņa lugas “Uguns un nakts”. Saeimā ir ievēlēts Lāčplēsis un būs arī Kangars,” norādīja Parādnieks.
Lūgts paskaidrot, kuram viņš piedēvē Kangara lomu, viņš norādīja, ka “tas, kura vārdā ir nosaukta partija”.

+6
-2
Atbildēt

0

dro 01.10.2011. 11.49

Ienākšanas valdībā, maksājot tik apkaunojošu cenu kā okupācijas atzīšanu, nav pieļaujama, tā uzskata «Saskaņas centra» (SC) valdes loceklis, eiroparlamentārietis Alfrēds Rubiks.

+6
0
Atbildēt

0

ekmanis 01.10.2011. 11.47

Žēl, ka Zatlers izvēlējās likvidēt Latviju, kurā latvieši justos kā savās mājās. Nesaprotu, kāpēc viņš kopā ar SC nolēmis pildīt Rubika programmu. Varbūt viņš ir utopists un tic komunismam? 1940.gadā tādu latviešu bija daudz, kas ticēja Stāļina konstitūcijas saulītes siltumam.

+7
-3
Atbildēt

0

armn 01.10.2011. 11.47

joprojam interneta versijaa nav iespeeejams sekot komentaaru 2. un 3. lapaam…

0
0
Atbildēt

0

ivetao2007 01.10.2011. 11.35

Zaltlers nesasniedza izcilību ķirurģijā. Tagad nolēmis pārgriest rīkli Latvijai. Aizmirsis kāda bija Kārļa Ulmaņa nodevības – uzticēšanās krieviem – cena. Viņš pats tika nogalināts un Latvija uz 50 gadiem ieslaucīta civilizētās pasaules pagultē.Zatlers kļuvis par čekistu puspulkveža izsūtamo puiku. Nepietiek, ka citi nodevēji pa ezeļa ausīm atdeva Abreni. Tagad šis eksprezidents savus izbalsotājus no prezidenta amta grib pielabināt. Slavenākie priekšgājēji, kas izrēkinājās ar saviem pielabinātājiem, Zatlera kunsgs atceraties!, bija Džugašvilli un Šiklgrūbers. Viņu īstos vārdus taču labi atceraties. Un iznākumu arī.

+9
-3
Atbildēt

1

    Liene > ivetao2007 01.10.2011. 12.20

    Nevajag melot, veco dunduk, Zaters IR sasniedzis augstāko virsotni ķirurģijā, un tieši viņš operēja tolaik jau prezidenti VVF.

    Tā ka nevajag melot. Labs politiķis ir labs ķirurgs.

    Bet jūsu mīlētais Ulmanis ir neveiksminieks un nejēga. Starp citu, kā jūs paši esat.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

dro 01.10.2011. 11.25

Aptauja: Trīs mīlētākās personības Latvijā ir komponists Raimonds Pauls, eksprezidents Valdis Zatlers (ZRP) un Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC), liecina “DDB Latvia” veidotais mīlētāko personību tops.
Mīlētākā personība Latvijā – maestro Raimonds Pauls
Ceturtā mīlētākā personība Latvijā ir Ventspils mērs Aivars Lembergs

+7
0
Atbildēt

1

    affa_ > dro 02.10.2011. 23.13

    tautas inteliģences līmenis kā uz delnas… Raudāt vai smiet?!?

    0
    0
    Atbildēt

    0

boss 01.10.2011. 11.25

Vai tikai man ir tā, ka varu lasīt tikai pirmo komentāru lapu? Izvēloties 2. vai 3., saņemu ziņu, ka lapa nav atrasta.

0
0
Atbildēt

2

Ieva 01.10.2011. 11.24

Tagad man ir ienīstākais cilvēks zatlers! Visus vēlētājus uzmeta! Cirvis!

+4
-2
Atbildēt

0

dro 01.10.2011. 11.16

Pabriks: ‘Vienotībai’ jāpiekrīt iet koalīcijā ar SC

+1
-1
Atbildēt

0

boss 01.10.2011. 11.02

Un kādas ministrijas tad atvēlēsiet SC?
SC pats (Urbanoviča personā) jau pieteicies uz Satiksmes min. vadīšanu. O, tur nu (ar visām kapitālsabiedrībām) ir ko grābt un grābt.
Lieliski, Zatler!
Tagad tikai vajag ar Zatlera un SC rokām parādu no SVF pārkreditēt uz Maskavu un viss – būsim nonākuši dzelžainajos Kremļa apskāvienos.
Bet tāds taču bija arī uzdevums, vai ne?!

+6
-1
Atbildēt

0

dro 01.10.2011. 10.57

.

+1
0
Atbildēt

0

dro 01.10.2011. 10.49

Interesanti, šodien nevaru atvērt nākošās komentaru lapas. Piem. nospiežot otro, parādās meklējiet lapu:)

0
0
Atbildēt

3

    armn > dro 01.10.2011. 10.50

    tieshi taapat

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > dro 01.10.2011. 12.15

    Bet jūs taču dzīvojat savā valstī. Bet jums te it viss ir caur vienu vietu.

    Man viss ir labi atveras.

    JO TĀ IR MANA VALSTS.

    Jo es dzīvoju krievu Latvijā. Bet mums ir pilnīga kārtība, un viss atveras.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 01.10.2011. 13.57

    buen-a
    re kaa.
    bet nupat tu sudzejies ka lai tiktu uz nakosho limeni tev nepartraukti ir jaraksta komentari.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

armn 01.10.2011. 10.47

Ja nu Zatlers tieshaam nopietni ciinas par tiesisku valsti un ja nu peec vieism ieprieksheejiem SC un ZZS kopiigiem balsojumiem vinjsh tieshaam tic ka Sc ir mainiijusies. Tad jau pirmiem naakoshaas saeimas baslojumiem ir jaabuut taadiem, kuri skaidri paraadaa kus atrodas SC. Gan attieciibaa pret Latvijas okupaacijas jautaajumu, gan attieciibaa pret tiesikumu.

+3
0
Atbildēt

0

tuba76 01.10.2011. 10.44

Domaju, ka ir loti svarigi ieviest interneta balsosanu lidz nakosajam velesanam, kas padaritu velesanas pieejamakas arzemju latviesiem.
Esmu lasijusi viedoklus, ka arzemju latviesiem vajadzetu atnemt balstiesibas, ko uzskatu par SC atbalstitaju tiru provokaciju, jo kamer kopejais balstiesigo skaits aptver arzemju latviesu balsis, tikmer normali tads veidojums ka SC vairak par tiem pasiem 30% nedabus. Tiri matematiski izsledzot arzemju latviesu balsis no kopejo balstiesigo skaita SC ar to pasu balsu skaitu var iegut procentuali lielaku parsvaru.
Man gruti iedomaties, ka SC varetu dabut jutamu atbalstu arzemju latviesu vidu. Ne par velti interneta komentaros tiek loti aktivi tiek tirazeti it ka Latvijas latviesu un arzemju latviesiem savstarpeji naidigie komentari . Ja arabi ar interneta palidzibu speja izcelt nemierus un revolucijas, kapec, lai Maskavas lidzskrejeji neizmeginatu so iespaidigo ieroci Latvija, skelot un savstarpeji naidojot jau geografiski saskeltu tautu.

+12
0
Atbildēt

4

    armn > tuba76 01.10.2011. 10.49

    atbalstu par interneta balsoshanu. Ar vienkaarshu motiivu. Aarvalstiis dzzivojoshie arii ir muusu tautas dalja un vinjiem jaadod liidziiga iespeeja lemt par saeimas sastaavu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 02.10.2011. 00.46

    nulle, igauni jau balso interneta, zviedri deklarejas interneta, par internetbankam nemaz nerunasim. Kapec gan lai Latvija nevaretu nodrosinat velesanas interneta, vajadziga politiska griba.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gŗuti pateikt, varbūt tas mūs glābtu no SC, taču daudzi jau gadiem ilgi dzīvo prom no mājām un viņiem ir ļoti maza nojausma par notiekošajām aktivitātēm šteit. Sanāktu tāda aklā balsošana.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 03.10.2011. 09.14

    Dita, kada nozime kura valsti atrodas dators, pie kura tu sedi? Es Zviedrija stradajot, datora klausos SWH, aboneju IR, lasu jaunakas zinas interneta. Uz velesanam pie manis viesojas radi no Latvijas un sakuma uzmanigi taustijas, vai ar mani var diskutet Latvija notiekoso. Pec briza diskutejam pilna spara, pirti uz lavas sededami.

    0
    0
    Atbildēt

    0

maruta_ludane 01.10.2011. 10.43

Zatlera rīcība, maldinot vēlētājus, ir pēdējo laiku lielākā politiskā nodevība.

+10
-2
Atbildēt

0

Liene 01.10.2011. 10.43

Murgs kaut kāds. Nekādi nevar nokļūt uz komentāru otro lpp., kā tikai ierakstot kārtējo komentāru.

+2
-2
Atbildēt

0

Uldis Kaldre 01.10.2011. 10.41

pozītīvais moments šājā faktā ir tāds, ka sc beidzot varēs parādīt uz ko ir (ne)spējīgi valstiskā līmenī. Nu un protams, tās latviskās bailes no “krievi nāk” ir jau drusku novecojušas un vienreiz ir jaizdzīvo. Tas ir kā bailes no šprices dibenā, labāk ir to vienreiz dabūt, nekā 20 gadus baidīties.

+3
-2
Atbildēt

0

buchamona 01.10.2011. 10.39

Taču, ja ar vēsu galvu padomā :) Man liekas, ka Zatlers izkals sev nevis baltu zirgu ar kuru jāt pēc ” tautas vēlēta prezidenta titula” :), bet viņš izkals “čiku”. Neticu, ka Vienotība ies koalīcijā, kurā tā jutīsies kā pastarīte – attiecībās ar SC un ZRP, bet Dombrovskis jau reiz izbaudīja laimi būt premjeram valdībā ar ierobežotu varu

+8
-1
Atbildēt

1

    austrisv > buchamona 01.10.2011. 10.44

    Domāju līdzīgi, jo V Dombrovskis būs spiests meklēt pensijām naudu, bet par pensiju palielināšanu lielīsies SC darboņi, nu gluži tāpat kā tas notika Repšes valdībā, kad Baštiks lielījās par mamiņu algām. Dombrovskis būtu pēdējais muļķis, ja līstu šajā populistiskajā valdībā, kur vairākums ministru balsu būtu citām partijām, jo nekādus lēmumus V nespētu pieņemt, bet vainu par solījumu nepildīšanu V vēlētājiem uzveltu Dombrovska valdībai!!!
    Tā iešana pie tiem SC+ZRP būstu galīgi netālredzīgs solis no Vienotības.
    Pareizi, ka mazā brāla nolinčošana.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 01.10.2011. 10.36

Vēl nekas nav zaudēts, jo rubikieši nespēs atzīt okupāciju

+4
-2
Atbildēt

3

    JānisLetiņš > austrisv 01.10.2011. 14.16

    Jā es arī vēl ceru uz kādu pavērsienu! Bet tad jau redzēs cerība zūd pēdējā!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > austrisv 01.10.2011. 15.48

    Valdību nevarēs sastādīt un būs jārīko ārkārtas vēlēšanas :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > austrisv 01.10.2011. 19.56

    Gan jau “atzīs” visu, lai tikai tiktu pie varas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

anita_brauna 01.10.2011. 10.32

Ok, grūti norīt šo krupi, bet ok, Zatler, pamēģini. Taču, ja jūs kaut vienu reizi mēģināsiet piesegt SC nesmukumu(par ko es nešaubos, ka tādi būs) un par to publiski nepamācīsiet SC un neierobežosiet viņu populismu, tad jūs nokritīsiet tik zemu, ka jūsu partiju neviens nekad vairs i neatcerēsies. Es prognozēju, ka 90% ZRP balsis aizies NA nākošajās vēlēšanās, jo SC neprot mainīties. Prognozēju šai valdībai (ja V piekrīt) 6 mēnešus. Varbūt ilgāk, ja Zatlers mēģinās neredzēt SC nesmukumus. Un viss beigsies ar to, ka NA paziņos visiem sejā – WE TOLD YOU SO!!!!

+2
-2
Atbildēt

0

tuba76 01.10.2011. 10.27

Gaidisu Vienotibas atbildi.
Skiet, ja Vienotiba piekritis, tad ar so partiju varetu but cauri, jo nakosas velesanas Vienotibas nacionalistiski noskanotie veletaji paries pie VL – personigi zinu tadus gadijumus jau nupat nitikusajas velesanas. Es tada gadijuma sekosu nakosajas velesanas.
Bet, ja ZRP izdosies piesaistit ka te mineja svestautiesu veletajus – varbut izvilks dvasu vel nakosajas velesanas, kaut gan es tam neredzu logiku, jo jadoma siem svestautiesiem impones SC, kas bus tikusi valdiba. Ja protams SC galigi neizgazisies valdibas darba.

+5
-1
Atbildēt

1

    reksa > tuba76 01.10.2011. 15.46

    Jā, ja Vienotība piekritīs sadarboties ar SC, tad nākamajās vēlēšanās NA iegūs kādus 40%.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

Liene 01.10.2011. 10.26

Выборы, выборы, кандидаты пидары. Zinot jūsu rusofobiju, vēlos jums uzdāvināt Šnuru ar attiecīgo daiļradi: «Любит наш народ всякое говно».

http://www.youtube.com/watch?v=XyZdlaGg2JM

http://sunsongs.ru/music/466/leningrad/lyrics/340910/lyubit-nash-narod

To, ka māksla ir nosacītā realitāte, jūs, protams, nesapratīsiet.
Шнур — панк-музыкант. То есть маргинал. Как и вы, очевидно, раз вам его творчество нравится без понимания, что оно, это не жизнь.

0
-2
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 01.10.2011. 10.19

ES domāju, ka politiskā spēle tikai sākas. Pēc būtības šis ir pirmais oficiālais, publiskais gājiens(pirms tam bija tikai iesildīšanās un taustīšanās). Tagad sāksies atbildes reakcijas. Bez vienotības ZRP un SC ir tikai 51 balss. Bez V Zatlers koalīciju netaisīs(un nevar iztaisīt). Personīgi zinot trimdinieka Liepiņa (ZRP) nacionālo stāju, domāju, ka trešdaļa no ZRP uzreiz atbirs. Arī Vienotībā apm. trešdaļa būs pret. Zatlers to noteikti labi saprot, taču pirmais gājiens e2 – e4 ir jāizdara. Ko ar to ZRP grib panākt? Nu parāda Latvijas sabiedrībai, ārpasaulei un arī SC, ka tiek meklēta saskaņa un kopsaucēji. Mēs jau nezinām, vai SC valde, dome piekritīs šiem nosacījumiem? Varbūt SC briest konflikts un lojālie, adekvātie SC deputāti, redzot Zatlera pozitīvo attieksmi pret viņiem, pāriet otrā pusē? Tagad redzam, ka faktiski V ir noteicošā loma koalīcijas veidošanā. Premjerkrēsls V ir noteikti par maz – viņi var sākt domāt tikai tad, ja tiek piedāvāts nomainīt koalīciju un vadību Rīgas domē.
Vēl pavisam nesen mums visiem bija tāds bezceris, domājām, ka no šī apburtā loka nekad netiksim laukā. Bet tagad ir parādījusies cerība. Ir tā “komiski sanācis”(Lemberga vārdiem runājot), ka oligarhi atstāti “jaņos”.
Tagad sāksies visādi gājieni – būs “demarši” , “māņu kustības” un “minūtes pārtraukumi”. Neizdariet priekšlaicīgi secinājumus.

+10
-2
Atbildēt

2

    Liene > raimondsb_mail_lv 01.10.2011. 10.31

    “Bez vienotības ZRP un SC ir tikai 51 balss.”

    — 53.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > raimondsb_mail_lv 01.10.2011. 10.39

    Tu aizmirsi, ka vismaz 3 no ZRP neies koalīcijā ar SC! tas jau tika paziņots pašā sākumā, kad Zatlers ar Skrūdžu slepeni uzsāka čupošanos ar SC!
    Tad iznāk 50: 50.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 01.10.2011. 10.06

“Konkrēti nosaukti trīs priekšnoteikumi sadarbībai ar SC – Latvijas okupācijas fakta un valstiskuma nepārtrauktības atzīšana, tiesiskuma principu ievērošana un atbildīga ekonomiskā politika. ZRP valdes paziņojumā norādīts, ka SC “jāatbrīvojas no interfrontes un komunistiskās partijas rēgiem, ”

Tā kā Rubiks neatzīst Latvijas okupāciju, kā arī ir visīstākais interfrontes darbonis, jo bijis vienmēr pret Latvijas neatkarību, nekāda koalīcija ar SC nav iespējama, jo tā arī nebūt nav krievu partija, bet gan vecu komunistu un nomenklatūristu partija. Kas tad ir gan Urbanovičš, gan Rubiks , gan Rozentāle ? Kādi krievvalodīgie un viņu intereses ir pavisam citas nekā šo pieminēto ! Šiem tīk vara un laupīšana ar pilnu krūti!

+6
-2
Atbildēt

0

Gunārs Nažinskis 01.10.2011. 10.05

Zināju, ka ZRP nebūs LV glābiņš.
Taču to, ka ZRP kļūs par spožu naglu LV zārka kapā, nespēju iedomāties pat savos ļaunākajos murgos.
Vēlēšanu rezultāti LV deva visas iespējas normāli attīstīties, taču gluži kā iepriekšējo 20 gadu izskaņā, lētticīgie, alkatīgie un egoistiskie, bet naskie latvieši visu kārtējo reizi ir sabojājuši.
Vilšanās nav īstais vārds.
Murgs.

+11
-3
Atbildēt

0

Pēteris Jakubaņecs 01.10.2011. 10.04

Drosmīgs lēmums, bet vajadzīgs, un izlikties, ka trešdaļa LV pilsoņu ir kļūda agri vai vēlu novestu pie nepatīkamāka konflikta atrisinājuma. Pagaidām attiecības starp “kopienām” veido mēdiji, tās vēl nav bezcerīgas. Tikai redzēs, cik liela daļa no latviešiem ir spejīga izsekot domai un atmest stereotipus, jau pēc komentāriem redzamas, ka stereotipi ir lielākais palīgs sarežģītās politiskās un sociālās situācijas izpratnei mūsu vidū, piedodiet.

+5
-9
Atbildēt

0

vupats 01.10.2011. 09.54

Nacionālnorūpējušies, labāk ieejiet politika.lv un izlasiet Ivetas Kažokas blogu. Varbūt atgriezīsies spriestspēja.

+3
-8
Atbildēt

2

    reksa > vupats 01.10.2011. 15.43

    Iveta Kažoka var savas lekcijas lasīt Tvaika ielā. Tur viņa labāk iederēsies ar savu spriestspēju – būs savējo vidū.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > vupats 01.10.2011. 19.40

    Paldies, spēcīgs raksts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 01.10.2011. 09.53

Mans autā 0_0

Šāda Zatlera lēmuma negatīvās sekas ir pat grūti aptvert.. Vienīgais attaisnojums tam, varētu būt uz brīdi pielaist S pie kloķiem, lai to atzītu par nespējīgu un iedotu vilka pasi uz mūžīgiem laikiem.

Paskatīsimies gan, ko teiks no ZRP ievēlētie deputāti – ir aizdomas, ka viņu viedokli neviens neprasīja.

P.S.Interesenti, ka potenciāli var sašķelties ne tikai V, bet arī S un pati ZRP (precīzāk, tās Saeimas deputāti var paņemt fraku.)

+4
-3
Atbildēt

0

dro 01.10.2011. 09.50

Nu ko darīs Vienotība? Atteiksies vai kautrīgi smaidīdama novilks biksiņas?:)

+8
-5
Atbildēt

1

    Inese Birzniece > dro 02.10.2011. 16.52

    Pats sev jau atbildēji: pirmie atteiksies, otrie kautrīgi smaidīs, trešie novilks biksiņas. Būs “Trīsvienotība”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andra Sargūna 01.10.2011. 09.45

Interesanti cik % no ZRP vēlētājiem vēlējās šādu valdības modeli? Neiedziļinoties detaļās Man liekas, ka ZRP ir aprakuši lielāko savu vēlētāju daļas uzticību.

+9
-2
Atbildēt

0

edmunds_miluns 01.10.2011. 09.43

Piekrītu par visiem 100%. Vienotība TIKAI iegūtu,nja pateiktu, ka viņi paliek opozīcija, bet tas nenotiks kamēr Vienotības rindās ir Āboltiņa, Zaķi, Pabriki un Štokenbergi.

+7
-3
Atbildēt

0

buchamona 01.10.2011. 09.43

ZRP valde uzsver, ka sagaida “neatgriezeniskus soļus no SC, kas skaidri apliecinās lojalitāti Latvijas valstij”…. Latvijas okupācijas fakta un valstiskuma nepārtrauktības atzīšana, tiesiskuma principu ievērošana un atbildīga ekonomiskā politika. …. SC “jāatbrīvojas no interfrontes un komunistiskās partijas rēgiem +++ tā tad SC jāatbrīvojas no Rubika sociālistiem, jāsagatavo dokuments, kurā ar apvienībā palikušo partiju vadītāju parakstiem tiks apliecināts, ka SC atzīst okupācijas faktu. Jāatsakās no sadarbības līguma ar Vienotu Krieviju utt.

Interesanti, kas tajā ZRP ir savākušies – naivi ideālisti, vai rūdīti blēži, kuri centīsies tagad nospēlēt politisku teātri? Tikai ” antiņš” var sapņot par to, ka ir iespējams pāraudzināt interfronti, kurš ir internacionāls veidojums. Pasludinot ideoloģisku konfliktu, kurš kopš Atmodas sākuma LV valda starp demokrātiski noskaņoto iedzīvotāju daļu un interfronti par etnisku problēmu, Zatlers, manu parāt, ir uzsācis savu lielo nodevības ceļu pret atjaunoto LR. Kārlim Ulmanim pārmet, ka viņš bez kaujas atdeva Kremlim Latviju, bet viņš to izdarīja situācijā, kad bija parakstīts Molotova – Ribentropa pakts. Kādi iemesli piespieda Zatleram kļūt par nodevēju?

+13
-1
Atbildēt

0

Kinskis 01.10.2011. 09.41

Latvijas okupācijas fakta un valstiskuma nepārtrauktības atzīšana, tiesiskuma principu ievērošana un atbildīga ekonomiskā politika
————————–
okupācijas fakta atzīšana – kritērijs, kuru nevar apiet, bet tiesiskuma principu ievērošana un atbildīga ekonomiskā politika – stiepjami jēdzieni. Kalvītis arī kādreiz varēja apgalvot, ka respektē šādus nosacījumus.

+6
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 01.10.2011. 09.37

No manipulāciju prakses viedokļa – ideāls gājiens.
Lēmumu pieņem naktī uz sestdienu, cilvēki uzzina sestdienas rītā, kad Rīgā uz pusi mazāk cilvēku kā darbadienās…
Sestdienas avīzes jau nodrukātas, nākamās iznāks tikai pirmdien, un līdz tam laikam žurnālistus pagūs instruēt, kā par šo lietu pareizi jāraksta.
Tikmēr radio un TV jau būs “pareizi izskaidrojuši” lēmumu, kas pieņemts nebūt ne Latvijā.

+7
0
Atbildēt

0

trewe2 01.10.2011. 09.27

Kas, no tiesas, nav labi, ka ZRP nav labas attiecības ar V. Šādas iekšējas nesaskaņas var novest pie tā, ka koalīcijā šīs abas partijas uzvedīsies kā sāncenši vienojoties ar klātpieņemto SC vai NA pret otru “kodola partiju”. Un tad gan nebūs labi, jo varam sagaidīt stipri “etniskāku” politiku. Varbūt ZRP solis ar Dombrovska nominēšanu premjeram, izbeigs viņu savstarpējo rīvēšanos?

+2
-2
Atbildēt

3

    austrisv > trewe2 01.10.2011. 10.07

    Naivums, jo ZRP ar Vienotību nav nekā kopēja, kā izrādās. V.Dombrovskis būtu pašnāvnieks, ja ieietu Maskavas interešu koalīcijā!
    ZRP virzību uz SC varēja just jau pirms vēlēšanām, jo Zatlers nekad nekritizēja SC atškirībā no Vienotības, kuru labprāt augstprātīgi kritizēja.
    Taču Zatlers arī solīja, ka okupācija satzīšana no SC ir pamatnosacījums. Tad nu skatīsimies, kā viņš šo solījumu pildīs!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > trewe2 01.10.2011. 15.40

    Vienotībai un NA jāorganizē tauta šīs Saeimas atlaišanai un nākamajām vēlēšanām.

    No smirdīgās Zatlera salašņu varzas 12.Saeimā nebūs ne smakas.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > trewe2 02.10.2011. 16.47

    Nebūs nepieciešamības organizēt referendumu. Nākamās nedēļas laikā ZRP izšķīdīs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

egfoto 01.10.2011. 09.21

Tad beidzot viens normāls solis.
Žēl, tik ka lācīša vadībā, varēja kādu bezpartejisku atrast. Bet nu cerams, ka lācītim viņa pautus iespiedīs spīlēs, tad sāks arī viņš strādāt, nevis tikai darba grupas veidot.

+1
-34
Atbildēt

7

    kkristaps > egfoto 01.10.2011. 09.34

    Donst, kas tavus pautus spīlēs iespiedis, ka tik izmisīgi aģitē pret Valdi Dombrovski? Personiski parādi vai partijas uzdevums? Katrā ziņā sanāk tev stipri stulbi un bērnišķīgi, neņem ļaunā. Es tādu PR “spečuku” patriektu ar vircā mērcētu bomi.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > egfoto 01.10.2011. 09.43

    Donst, kur bija tas laiks, kad VD pauti nekādās spīlēs nav bijuši?

    (Varbūt vienīgi tas īsais brīdis, kad Valdis Dombrovskis sadūšojās un atļāvās Stokholmā zviedru elitei pateikt “Lai kāds bezatbildīgi aizņemtos, ir jābūt kādām, kas nbeatbildīgi aizdod”. Un tā laikam bija pēdējā reize.)

    Interesanti, ko par savu “ekonomikas programmu” tagad teiks VD un ko, un kam solīs?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Līva Vikmane > egfoto 01.10.2011. 10.17

    Jūtu, ka tev tā čuriņa tā kā raustās, jo viena smadzeņu puslode signalizē, ka bez Dombrovska būs pipec:)
    Ceru, ka Dombrovskis neiesaistīsies šajā kremlinu afērā, bet ja tomēr tā notiks, tad paņems riktīgi krustspīlēs visu šo sarkano atraugu pautus:)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > egfoto 01.10.2011. 10.27

    Sarkanie atraugas un viņu draugi šoreiz diemžēl ir lielākā pārsvarā nekā iepriekš…

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > egfoto 01.10.2011. 13.16

    ! ! !
    nevaru atvert 2., 3., 4. lapu.
    izmetas pazinjojums:
    Lapa nav atrasta
    Lapa, kuru jūs meklējāt nav atrasta.
    Lūdzu izmantojiet meklēšanu, lai atrastu jūsu meklēto lapu.

    vai vel kadam ludzu tas pats?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > egfoto 01.10.2011. 13.25

    Daudziem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > egfoto 01.10.2011. 13.44

    lno
    kaa, un Tu vesa miera saki ka daudziem, Tevi tas ne parak satrauc? :)
    labi, re ko raksta JānisK:
    …Lapām var tikt klāt, ja ieraksta pareizo adresi ar roku. Piemēram, otrai lapai:
    http://www.ir.lv/2011/10/1/z...
    Trešajai lapai:
    http://www.ir.lv/2011/10/1/z...
    u.t.t.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dancis4 01.10.2011. 09.20

Veidojas kliķe, ne koalīcija. NA, mazākais, vajadzētu organizēt referendumu , lai noskairotu iedzīvotāju viedokli par šo veidojumu, lai pacīnītos par LAtvijas kā demokrātiskas valsts vērtībām un lai izbeigtu spekulācijas par “vēlētāju vairākuma gribu”.

+19
-3
Atbildēt

1

    lebronj2356 > dancis4 01.10.2011. 09.54

    Es arī ceru, ka NA malā nestāvēs ! Kangaru laizīšānās ap SC, NA dos vēl vienu popularitātes vilni un var būt, ka nākamajā Saeimā būs jāsaka, ka ar vēlētāju 1/3 viedokli nevar nerēķināties !

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

kkristaps 01.10.2011. 09.19

Teikšu atklāti – ja ministru prezidents BŪS Valdis Dombrovskis un tieslietu ministre NEBŪS KUKULE, esmu gatavs atbalstīt šādu valdību kā mazāko ļaunumu un uzskatu, ka SC kopumā nodarīs mazāku kaitējumu kā Puzes pērtiķēna emmas ZZs un NA.

+13
-17
Atbildēt

4

    lebronj2356 > kkristaps 01.10.2011. 09.36

    Pierādījumus galdā, konspirator…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > kkristaps 01.10.2011. 09.39

    Reālists…?
    Tad nu gan sacerējies, ka Sodore-Kukule/ZRP Āboltiņa nerausies ministros.
    Kurš tam vēl tic un nezina, kas ir nezinātniskā fantastika?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 01.10.2011. 09.54

    Rausies gan, bet Sprūdžs jau arī piepūstiem vaigiem raujas premjerministros, bet laikam tak kādam pietiek sajēgas, lai šo raušanos neatbalstītu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    reksa > kkristaps 01.10.2011. 15.34

    Labāk ir 10 Lembergi, nekā viens SC.

    Tās ir pilnīgi dažādas katēgorijas.

    Nevar salīdzināt vienu blēdi ar ienaidnieku bandu, kas īsteno naidīgās valsts intereses.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

trewe2 01.10.2011. 09.13

Par to, ko ņemt valdībā vakar LR1 diskusijā 13:05 Krustpunkta otrajā daļā no kādas 20 minūtes… http://www.latvijasradio.lv/program/1/2011/09/20110930.htm

0
0
Atbildēt

0

trewe2 01.10.2011. 09.08

“Kauliņi ir mesti”, bet par agru vēl teikt, ka upe ir pārieta. ZRP “dabūjuši par lūpām” SC, bet V izlēmuši par NA. Katrs no viņiem iet uz savu pusi. Vai tur vispār kas sanāks? Vai varēs saformēt valdību?

+5
-1
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 01.10.2011. 09.07

kas tas par niķi, svarīgas lietas paziņot piektdien vakarā , vai pa nakti?
sačakarē visas brīvdienas.
p.s. Lai darbs labi veiktos, tas jāiesāk sestdienā. Ja
darbu iesāk piektdienā, tad nevar darbu nobeigt.

šitā sapulce iesākta piekdienā , nekas nesanāks.

+12
-1
Atbildēt

0

dzintarz 01.10.2011. 09.03

Ir nu gan Latvijai “politiķi” – Ainārs Ļešcinskis_Šlesers, Valdis Zatlers-Kirchenšteins… uc..

+18
-2
Atbildēt

0

Maira Zandberga 01.10.2011. 09.01

Vienkārši nesaprotu, kā tas ir iespējams? SC ir izdarījuši VISU iespējamo, lai pierādītu, ka viņiem NAV vieta Latvijas valdībā! Sākot jau ar tādiem “sīkumiem” kā simboliskā deguna šņaukšana Latvijas karogā, pēctam ebreju kapu “izdekorēšana” ar uzrakstiem latviešu valodā, lai vainu noveltu uz latviešiem, tad vēl slavenā Ceļu Pārvaldes izsaimnekošana, nemaz nerunājot par Ušakova attaisnoto savējo likšanu amatos, kuri turklāt amatu “atstrādā” ar ziedojumiem tieši pirms vēlēšanām, tad vēl tādi sīkumi kā vienas patiesības drukāšana avīzēs latviešu valodā, bet pavisam un par 180 grādiem kā cita – krievvalodīgajiem paredzētajā literatūrā. Varētu vēl turpināt. Tādas lietas, kā SC saistība ar “Jūrmalgeitu” vai Rubika antifrontiešu atrašanās šo biedru rindās jau ir tā labākā politiskā kultūra. Tāpat arī atkāpšanās no visiem saviem solījumiem, lai tikai tiktu valdībā, arī ir ļoti normāla un atbalstāma rīcība, vai ne? Ja vēl nav sajaukta galva, tad vēl paliek tas visu pamanītais, atzītais, taču reizē “nu, tā ir, ko nu?” fakts, ka SC nav nekāda ekonomiska pamata viņu solījumiem par eiro neieviešanu, nodokļu necelšanu, pensiju indeksēšanu utt. Valdi Zatler, es tevi vienkārši nesaprotu! Nemaz nerunājot, kā var automātiski piešķirt pilsonību visiem nelojālajiem pilsoņiem, kas 20 gados nav “papūlējušies” naturalizēties. KAS NOTIEK? Runa nav par vai pret krieviem, runa ir par PRETĪGU rīcību! Neviena latviešu partija, kas šādi rīkojas, valdībā netiktu uzņemta!

Kas attiecas uz valdības veidošanu un Vienotību – ZRP ir rīkojušies gudri, piedāvājot Dombrovskim premjera krēslu – nedomāju, ka viņš atteiksies, jo tas nozīmētu atstāt Latvijas valdību SC un SC pakalpiņu ZRP rīcībā uz trīs gadiem!

+25
-3
Atbildēt

2

    piziks > Maira Zandberga 01.10.2011. 09.19

    Mērniek, kā Tu nesaproti?! Zatlers tagad būs pirmrindnieks, kurš tagad turpmāk būs vadošais no dekoratīvajiem integratoriem, — viņu par šo ģenialitāti apsveiks gan ASV, gan Krievijas vēstniecības: kāda drosme, kāds politkorektais šiks!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Maira Zandberga 01.10.2011. 11.42

    + mēs nedrīkstētu aizmirst, ka SC pārvaldītā Rīga klusi un bez liela trokšņa likvidēja pārstāvniecību Briselē, bet atvēra Maskavā.

    Tā, ka ne labticīgs letiņs pakaļ nedzied!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

piziks 01.10.2011. 08.55

Ex-dr. Zatlers = pirmrindnieks, darbam valdībā negatavu patiju, politisku pusfabrikātu, velk uz kakla gan sev, gan atlikušajai valstij, — laikam domā, ka pats tik labs un stiprs, lai to izdarītu!

Turklāt ex-dr. Zatlers ir bijis ķirurgs/griezējs, ne psihoterapeits. Vai Zatlers ir tas, kurš domā, ka iedvesīs Valdim Dombrovskim lielāku dūšu — izlēmību un drosmi? No cinisma un ekonomikas ignorances debestiņiem tuvāk zemei novilks? Atradinās no krīzes pārvarēšanas pašreklāmas tieksmēm pirms krīzes pārvarēšanas?! VD tikko sevi kārtējo reizi parādīja, mocīdamies ar AirBaltic, ar kuru pērn VD un Vienotība tik labi tika galā, ZZS atdodot. Valdim Dombrovskim esot bijusi vajadzīga ES piekrišana, lai saeimnieciskas lietas “sarunātu” ar baķku Lukašenko, un — nekur neaizbraucis. Lietuviešu Gribauskaite iztikusi bez saskaņošanas, pie Lukašenkas bijusi un turpmāk no Baltkrievijas kravas par 40 miljoniem eiro gadā caur Latviju nenāks, toties ies caur Klaipēdas ostu. Mums sīkums, bet leišiem un citiem Latvijas konkurentiem patīkami?! Protams, Zatleram slavas dziesmas nu var dziedāt un deju vijā laisties Solvita Āboltiņa, kas varas tuvumā atkal jau varēs grozīties, — tad nu nāksies vērot, kāda būs jēga no tādas grozīšanās. Skumji.

+3
-15
Atbildēt

1

    garausiitis > piziks 01.10.2011. 10.01

    OT – par baltkrievu kravām – tur dzelzceļa tarifi pirmkārt pie vainas ,jo Klaipēda ir vienkārši tuvāk. Otrkārt Klaipēdas osta ir tuvāk Eiropai kā Vetspils un Liepāja, pie kam Liepāja ir seklāka . Tad vēl neaizmirsīsim par Lemberga-Seska duetu…

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 01.10.2011. 08.48

Latvijā jāpārtrauc iekšējo ienaidnieku meklēšana …
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lūk, labs piemērs darba rezultātam kad cilvēki pārstrājuši stundas, un vēl naktī.
Vai prezidents Zatlers ir Latvijai atguvis okupācijas gadu arhīvus? Nē, viņš nolēmis okupācijas sekas nostiprināt, aicinot “jeģinaja rossija” Latvijas filiāli valdībā.

+26
-5
Atbildēt

1

ltvpanorama 01.10.2011. 08.41

dos arī krieviem paruļiķ..tas ko? nozīmē, ka tagad te tagad valdības sastāvu izvēlas ne pēc programmātiskās tuvības , bet pēc etniskiem pricipiem????
Un kā ar tiesiskumu? vai tad tie nebija SC kas kopā ar oligarhu partijām izņirgājās praktiski par visiem tiesiskuma jautājumiem iepriekšējo Saeimu laikā, un tur nau nekāds brīnums jo pati pārstāv oligarhu intereses – Krievijas oligarhu! un ekonomiskā attīstība? tagad nozīmē populistiskus pirmsvēlēšanu lozungus ko karināt uz pensionāru ausīm un pēc tam viņus piečakarēt??????esmu baigi vīlies…
P.s.

un vēl jau ir Rīgas dome..tur gan viss ir super demokrātiski vai ne? tur uzspļaut uz to ka Vienotībai ir liels %

+48
-3
Atbildēt

0

Eliks 01.10.2011. 08.39

Nevajag aizmirst, ka SC ir partiju apvienība, un rubikieši nekādu okupāciju neatzīst – tas pavisam nesen tika pausts skaidri un nepārprotami. Tiesiskuma principus 10.Saeimas laikā SC pat nedomāja ievērot – atcerēsimies viņu balsojumus! Par atbildīgu ekonomisko politiku no SC puses nevar būt ne runas – vēl tagad aicina paaugstināt pensijas. Un visu to zinot, Zatlers viņus aicina valdībā!!! Kur var būt vēl lielāks absurds!?

+23
-2
Atbildēt

0

Aleksejs Dimitrovs 01.10.2011. 08.38

Nesaprotu kā SC ar saviem 33% var nodarīt kaitējumu valstij?
Nacionālā Saeima ar saviem 67% taču noraidīs jebkuru prettautisku lēmumu!
Atbalstu šo drosmīgo eksperimentu! Lai izdodas!
Galvenais, ka pieņemts lēmums.

+14
-26
Atbildēt

3

    tuba76 > Aleksejs Dimitrovs 01.10.2011. 14.30

    Politika no matematikas atskiras ar idelogiskajam interesem klasiskajas rietumu demokratijas un privatajam interesem jaundzimusajas demokratijas, kas sava attistiba iziet politbiznesa jeb mezoniga kapitalisma stadiju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > Aleksejs Dimitrovs 01.10.2011. 19.20

    Bailēm lielas acis? :) Atbalstu Zatleru un ceru, ka arī Vienotība to darīs un “līdz pirmdienai pārdomās”. Politiķis domā par vēlēšanām un reitingiem, bet valstsvīrs- par valsti.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Lasot šos šodienas komentārus ataust atmiņā kā polittehnologi izpunktēja Jauno laiku, kad tas ienāca politikā, škiet, ka tāds liktenis gaida arī šo iesācēju politikā un kā rezultāts – valstī nekādu izmaiņu. Pie varas paliek varas partija ar savām metodēm un rezultātiem.
    Parastais bezcers.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

fototur 01.10.2011. 08.25

O,šī ir laba ziņa!
It sevišķi prieks par izvirzītajiem nosacījumiem – tos ievērojot SC nevar nodarīt nekādu būtisku kaitējumu valstij, vienlaicīgi te tiešām ir lieliskā iespēja mūžīgos opozicionārus un bezprincipiālos balsu zvejotājus izcelt realitātes saulītē.
Labā ziņa varētu būt tāda, ka atklāsies (es ceru) vismaz pāris SC politiķi, kas ir pragmatiski darītāji
Un lielākā drošības garantija ir, ka vienmēr būs iespēja SC nomainīt pret NA vai pat ZZS.
Ilgtermiņā šis ir ļoti labs solis Latvijai.
Un prieks, ka Zatlera viedoklis ir uzvarējis partijas iekšējā strīdā, parādot, ka ir īsts līderis.

+15
-24
Atbildēt

0

lebronj2356 01.10.2011. 08.24

Dranķis tu tomēr dakterīt esi…kaut gan, man par šādu soli, par spīti visai muldēšanai par partneru priorītāti nebija šaubu, par stipru laizījāties gar SC. Es ceru, ka Vienotība šādā koalīcijā neies – būs spēcīga latviska opozīcija, kas pēc šādas zili-sarkanas koalīcijas brīnumiem varēs pārņemt varu ! Ar NA un Vienotības(ja neuzķersies)pēc šā tiksimies nākamreiz vēl kuplākā skaitā, bet mesijs ar visu savu bandu var sākt ceļu uz politisko miskasti !!!

+38
-9
Atbildēt

18

    inesite15 > lebronj2356 01.10.2011. 08.48

    Bet varbūt maldies – miskaste te ir 20 gadus – smird pa visu Eiropu – tikai tāpēc, lai pie siles būtu vairāk vietas … katram pašam … uzrīkoja to krievlatviešu rīdīšanu valsts mērogā –
    – kas nu tur ar tām partijām – galīgi uzšķaudīt – nekā tur nebūs – tāda pat šļura vien būs,

    bet GAISS BŪS TĪRĀKS, ELPOT BŪS VIEGLĀK, ja to nac siekalu šķaidīšanu reiz noņems no dienaskartības Jekaba ielā un nofraktētajos masu informetājos :P

    DZĒRIS, me domāt, tā korekti un sakarīgi runā :

    “dzeris49 Otrs pārsteigums pēc Saeimas atlaišanas, ko sagādājis Zatlers.
    Argumenti par to SC iesaistīšanu stipri apšaubāmi, no otras puses – solis drosmīgs un kaut kur pat radikāls, kaut arī riskants, katrā ziņā, vēsturisks.
    No vienas Latvijas sabiedrībasa daļas dzirdēs lāstus, no citas, atkal, apsveikumus, ka, beidzot, lauzis to etnisko mūri, kas te pastāvēja kopš neatkarības atjaunošanas sākuma.
    Un, nedomāsju, ka tur ir tik vien doma par to Satversmes grozīšanu, man šķiet, Zatlers tic, ka rīkojas pareizi un Latvijas interesēs, un, principā, attālākā perspektīvā tā arī ir…”

    +10
    -23
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 01.10.2011. 08.57

    Jā kāds uzrīkoja kādu rīdīšanu, tad tā bija Latvijas kolonizācija 50 gadu gadu garumā un šeit sabraukušo vazaņķu vīzdegunīgā attieksme pret vietējām vērtībām un kultūru ! Un, ja kaut kas smird pa visu Eiropu, tad tie parasti ir Maskavas pakalpiņi un šeit redzams vēl viens jaunizcepts uzradies !

    +22
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > lebronj2356 01.10.2011. 11.03

    “Draņķi”, “vazaņķi”, “maaskaļi”, utt. – nebūtu tā ka pēdējais laiks nelietot šādus epitetus attiecībā pret saviem līdzpilsoņiem, patīk tev viņi, vai nepatīk?
    Un sabraukuši viņi te pēc mūsu pašu LPSR valdības aicinājumiem ( nez kapēc Lietuvā sabrauca daudz mazāk?), un patreiz lielākajai daļai ir tādas pat tiesības, kā tev, pēc mūsu pašu pieņemtiem likumiem.
    Un viņiem ir tiesības domāt savādāk pilnīgi par visu, un, arī balsot savādāk, kā pilntiesīgiem šīs valsts pilsoņiem.
    Tie ir sausi fakti, ar kuriem jārēķinās, nevis, emocionali jāšausminās.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > lebronj2356 01.10.2011. 11.14

    Dzeri, ne mazāk jārēķinās ar viņu ekonomiskajām nostādnēm.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 01.10.2011. 11.19

    LPSR NAV leģitīma, tās valdība nav bijusi leģitīma, jo nav tikusi ievēlēta godīgās vēlēšanās no Latvijas(pirmskara) iedzīvotāju vidus, līdz ar ko arī visi pauninieki, kas te ir saradušies padomju okupācijas gados šeit NAV leģitīmi un tas nav atkarīgs no Latvijas, bet gan starptautiskiem likumiem. Paši letiņi vainīgi, ka klusu sēdējuši un klausījuši visiem un rezultātā pēc 20 gadu pārtraukuma Latvijā pie varas atkal būs INTERFRONTE !

    Šeti, Tev dzeri vēl sausāki fakti, pret kuriem lūdzu nestādīt salabināšanas pseidopatiesības !

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 01.10.2011. 11.29

    dzeris39. Jā, un 1940. gadā tanki ieradās Latvijā, Ulmaņa aicināti:) Vai tavi senci arī no skūpstītājiem?:)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    inesite15 > lebronj2356 01.10.2011. 11.37

    ak Tu, nepauniniek …..

    Tie pauninieki LIELĀ SKAITĀ bija arī psrs TEHNISKĀS INTELIĢENCES ZIEDS un uztaisīja te “mazo Parīzi” –

    – tie bija tie paši, kas kuplā skaitā aizbrauca tad, kad TIKKO KĀ TE TĀ MĒSLUKASTE IESĀKĀS – uz aizbrauca pa pasauli uz visu gatavu –

    viņu vietā sanāca tīrsugas kampari – ļoti maigi sakot – ( un nekā personīga ) ārprātīgos daudzumos, un rezultatā mazā Parīze palika par Pampāļciemu – ar nopelniem bagāto ciema priekšsēdētāju …. un arodb-bas, melnās kases un partkoma dāmām – līdz pašai Briselei – šamai ko brīnīties – pašā priekšgalā !

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    inesite15 > lebronj2356 01.10.2011. 11.38

    tas bij uz


    Krix LPSR NAV leģitīma, tās valdība nav bijusi leģitīma, jo nav tikusi ievēlēta godīgās vēlēšanās no Latvijas(pirmskara) iedzīvotāju vidus, līdz ar ko arī visi pauninieki, kas te ir saradušies padomju okupācijas gados šeit NAV leģitīmi …. “

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > lebronj2356 01.10.2011. 11.39

    Dzeri. Un sabraukuši viņi te pēc mūsu pašu LPSR valdības aicinājumiem +++ no kura laika ” LPSR valdība” , jeb okupācijas laika pašpārvalde ir ” mūsu”? :)Es jau viņus ienīdu tad, kad kā skolniekam man bija jāzemojas brīžos, kad mani piespieda apmelot savu tautu vēstures stundās uc līdzīgos pasākumos. Ar ” mūsu pašu” Tu apzīmē mūsu nodevējus. Būsim jau nu precīzi

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > lebronj2356 01.10.2011. 11.43

    Vēlreiz uzdošu jautājumu, ko jūs ignorējat – kāpēc Lietuvā toiebraucēju daudz mazāk?
    Ne tāpēc, ka lietuvieši arī okupācijas laikā bija stingrāku mugurkaulu un pretojas tam, kā tikai varēja?
    Lietuvā, starp citu, arī krievu laikos kaut cik pieņemamu darbu, sevišķi medicīnā, izglītībā, utt. bez lietuviešu valodas zināšanām dabūt nevarēja.
    Nevajadzētu, tāpēc, nedaudz kritiskāk paskatīties arī pašiem uz sevi un savu lomu, ne tikai visur vainot citus?
    Un atbilstoši tā laika likmiem viņi te iebrauca pilnīgi legāli, tagad, kad par to nekas nedraud, jau gan saradās daudz bļāvēju par okupantiem utt., un cik daudzi no jums toreiz atklāti pret to protestēja, bija disidenti, utt?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > lebronj2356 01.10.2011. 11.50

    Kā lai neatceras tagad atsauktā Lietuvas vēstnieka izrunāšanos tūlīt pēc rīkojuma nr. 2:

    “Tas ir unikāls gadījums. Taču politika viss var notikt pirmo reizi. Tas kļūs par precedentu Baltijas valstīs. Prezidents šādi rīkojas dažas dienas pirms vēlēšanām. Te kaut kāds apvērsuma gars… Viss pēc konstitūcijas, taču rīcības iemesli tas ož ne pārāk patīkami,” sacījis Vaļonis.

    Viņaprāt, vienīgais Zatlera rīcības izskaidrojums ir politiska atriebība. “Vienkārši atriebība. Daudzi domā, ka cilvēks izrādījies zemiskāks nekā vajadzētu būt prezidentam,” sacīja Lietuvas vēstnieks.

    Vaļonis portālam klāstījis, ka Latvijā ir ļoti aktīvs krievvalodīgo elektorāts, un tas var ietekmēt gan referenduma iznākumu, gan ārkārtas parlamenta vēlēšanas, ja tās notiks.”
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/lietuvas-vestnieks-latvija-zatlera-lemumu-verte-ka-politisko-atriebibu.d?id=38799507

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 01.10.2011. 11.57

    Dzeri, Tu nonāc pretrunās – no vienas puses slavē leišus par to, ka tur bija ”stingrs mugurkauls” un netika iepludināti tik daudz ”iebraucēji”(es teiktu kolonisti), no otras puses iesaki latviešiem vēl šo muguriņu paliekt un veidot zili-sarkani-zaļu koalīciju..Kas tād īsti ? esi konsekvents !

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > lebronj2356 01.10.2011. 11.58

    Dzeris:
    Vēlreiz uzdošu jautājumu, ko jūs ignorējat – kāpēc Lietuvā to iebraucēju daudz mazāk?
    Ne tāpēc, ka lietuvieši arī okupācijas laikā bija stingrāku mugurkaulu un pretojas tam, kā tikai varēja?
    ===================================
    Jūs neņemat vērā vismaz 2 būtiskus aspektus:
    1. Latvija rūpniecības un infrastruktūras nozīmē bija daudz attīstītāka nekā Lietuva (un arī Igaunija), tāpēc, krieviem šeit bija daudz vieglāk un ērtāk ātri turpināt attīstīt ražošanu, lai barotu nepiepildāmo mātušku.
    2. Latvija ir šī reģiona ģeogrāfiskais centrs, šeit tika izveidots Baltijas kara apgabala štābs – tāpēc šeit bija daudz vairāk krievu militāristu. Savukārt šo militāristu sūdzībām Hruščovam bija izšķiroša nozīme Berklava nomaiņā ar Krievijā izauklēto monstru Pelši, kas savukārt bija izšķiroši Latvijas pārkrievošanā.

    Turklāt mums ir individuālistiskāka kultūra (lasi – protestantiska, eiropeiskāka) nekā lietuviešiem.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    armn > lebronj2356 01.10.2011. 12.07

    20 gadus peec neatkariibas atjaunoshanas nav nekaada moraala vai cita iemesla veersties vai apvainot cilveekus, kas lielaakoties jau te ir dzimushi. Ir jaaveido saliedeeta un lojaala sabiedriiba.

    Cita un principiaala lieta – valdiibu nevar veidot partija, kas nav skaidri apliecinaajuis savu lojalitaati Latvijas kaa valsts peecteciibai, okupaacijas faktam un arii tiem tiesikuma jautaajumiem kuru deelj tauta izbalsoja “oligarhu” partijas. Tas nu ir Zatlera un arii Vienotiibas atbildiibaa skaidri nodefineet ktriteerijus kaa SC apliecinaas savu peeksnjo mainiishanos. Veelreiz, skaidri nodefineet un nelokaami ieveerot.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > lebronj2356 01.10.2011. 12.54

    Tur nav ko definēt :)) Ja SC iet koalīcijā, tad viņiem ir jāzimet Rubika sociālisti, piemēram :)))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > lebronj2356 01.10.2011. 14.11

    To jau viņi solijās izdarīt – izmest Rubiku.
    Bet, pretrunās es nenokāku – viena lieta ir pretoties okupācijai un okupantiem okupācijas laikā, pavisam cita lieta runāt par sliktajiem okupantiem pēc okupācijas beigām, kad par to absolūti nekas nedraud un ar to pat var nopelnīt popularitāti.
    Vēl jo vairāk, ka tā runāšana vispār neko neizsaka, esošo situāciju tā nemainīs.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > lebronj2356 01.10.2011. 18.56

    Varēja iet mežos un pretoties okupantu varai.Kā čečeni,nez kāpēc labāk izvēlējās vieglāko ceļu.Slavināja Ļeņinu,gleznoja un visādi sadarbojās ar okupantu varu.Beigās vienīgais disidents izrādījās Astra,kam pat tagad pēc neatkarības atgūšanas nav izrādīta pienācīga cieņa.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > lebronj2356 02.10.2011. 07.48

    Dzeri, liela daļa te negrib domāt racionāli, bet ieciklējušies uz dažiem saukļiem, un viss – tālā ne no vietas. Negribu te redzēt aizaugušus māju pagalmus ar neizbraucamiem ceļiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 01.10.2011. 08.10

Šobrīd tas ir valstsvīra cienīgs solis. Kaut nu mums visiem pietiktu spēka un prāta smagi un lēni virzīties tālāk par spīti “latviskajiem” kašķiem, ķengām un iekonservētajam latviskumam.

+15
-40
Atbildēt

2

    Aivars Krauklis > ritvars_kl 01.10.2011. 09.01

    Būtība notikusi nevis izvēle starp nacionālu vai prokrievisku politiku, bet gan starp to, vai politika ir noteiktu uzskatu un principu realizēšana, vai bezprincipu stumdīšanās pie siles. Nesaku, ka līdz šim tā nebija, toties tagad savu vietu skaidri parādījusi ZRP. Tātad par principiem:
    1. Dolgopolovs un Ušakovs man trīs nedēļas bļāva ausī, ka apturēšot labējo politiku. Ja vēlētāju vairums to gribētu, tad viņiem būt vismaz 51 vieta un nekādu jautājumu. Tagad, prasoties koalīcijā ar labējiem (ja ticam ZRP), SC smagi un bezgodīgi uzmet savu vēlētāju. Vai sadarboties ar meļiem būtu labākais veids sabiedrības vienotības stiprināšanai?
    2. ZRP negaidīti (ticu, ticu) atsakās no sava ministru prezidenta un prasa (!?) par to dienēt Dombrovskim. Vēl viens uzmetiens – mēs noteiksim koalīciju, bet kā no tāda bara sastādīt valdību – to lai domā citi. Nez, kura ministrijas pēc Zatlera prāta būtu dodamas SC? No savas puses iesaku – Ekonomikas, Finansu un Aizsardzības. Pašiem zatlerēniam – Ārlietu, tur viņiem lietpratēju pa pilnam.
    3. Antioligarhu meldiņi, Likteņdārza izrādes atkskaņas u.t.t. tagad pieklusuši, to vietā pārliecība (kaķi, nerēc!), ka SC ievēros kaut kādus priekšnoteikumus, par kuriem viņi paši runā tika tad, kad elektorāts (tas pats uzmetamais) nedzird vai nesaprot. Apbrīnojams loģikas trūkums – partija, kas gatava atteikties no jebkura un visiem saviem principiem, ievēros to, ko spiestā kārtā apsolījuši konkurentam. Un man tam visam jātic?
    Pēc klasiskas ideju politikas turpinājumā būtu loģiski, ka Vienotība atteiktos no tādas bezsatura „koalīcijas”. Lai liek ZRP par minprezi savu kindersjupraizu un rullē veseli. Diemžēl politika nav datorspēle un man nav 3 dzīvību. Pat Latvijai nav. Tas saimniekošanas modelis, kas gaidāms, ja atļausim stūrēt jaunizceptajam duetam, valsti izpostīs uz ilgiem laikiem. Ja ne – neatgriezeniski.

    +39
    -5
    Atbildēt

    0

    dzintarz > ritvars_kl 01.10.2011. 11.06

    Gatis Ozoliņš Šobrīd tas ir valstsvīra cienīgs solis.
    ===============
    Pagaidām vēl nekas īpašs. Daudz cienījamāks valstsvīrs bija Augusts Kirchenšteins. Bet priecē, ka ķirurgs Valdis ir ambiciozs vīrs un ar savu sieviešu palīdzību pamatoti cer “pārspļaut” mikrobiologu Augustu.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

mary75 01.10.2011. 08.04

Otrs pārsteigums pēc Saeimas atlaišanas, ko sagādājis Zatlers.
Argumenti par to SC iesaistīšanu stipri apšaubāmi, no otras puses – solis drosmīgs un kaut kur pat radikāls, kaut arī riskants, katrā ziņā, vēsturisks.
No vienas Latvijas sabiedrībasa daļas dzirdēs lāstus, no citas, atkal, apsveikumus, ka, beidzot, lauzis to etnisko mūri, kas te pastāvēja kopš neatkarības atjaunošanas sākuma.
Un, nedomāsju, ka tur ir tik vien doma par to Satversmes grozīšanu, man šķiet, Zatlers tic, ka rīkojas pareizi un Latvijas interesēs, un, principā, attālākā perspektīvā tā arī ir.
Es domāju, tik briesmīgi nebūs, SC jau parādīja, ka tam vispār nav nekādi principi, lai strādātu valdībā, tas spēj pielāgoties jebkam, domāju, tagad, vairāk vai mazāk, pielāgosies arī ZRP un V, noteikumam bija jābūt tādam, ka SC pilnībā atsakās no savas absurdās ekonomiskās programmas, cerams, tas būs atrunāts.
Visizdevīgākā situācijā ir taisni V, it kā ar SC gājusi nav, bet, valdībā tai ir jāiet, ja tā domā par valsti, nevis par savu popularitāti daļas elektorāta vidū.
Vēl jo vairāk, ka ZRP paziņo, ka premjeram jābūt Dombrovskim no V.

+19
-26
Atbildēt

23

    Ieva > mary75 01.10.2011. 08.21

    piekrītu tevis rakstītajam no vienas puses, no otras puses, vai nebūs jācīnās vairāk, un varbūt Zatlers redz tādus ideālus kādi tie patiesibā nav.
    laiks rādīs.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 01.10.2011. 08.25

    ——
    Nebūs briesmīgi – vien tās pašas ”mokas” bez gala un malas, pie kurām jau pēdējo divdesmit gadu laikā esam pieraduši.Reformas turpināsies, integrācija ES turpināsies, kašķi turpināsies, škandāli būs..utt.u.t.j.pr….Baudiet šodienas foršo at-vasaras dienu, pilsonīši – un sekojiet ES – Krievijas attiecībām, lai labāk apjēgtu Latvijas politikāņu rīcību.
    http://www.eu-russiacentre.org/

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 01.10.2011. 08.26

    Soļošana kopā ar maskaļiem nekādu popularitāti, nevienai latviskai partijai, pat tādam Šleserim nav nesusi ! Vienotība nebūs nekāds izņēmums…Dzeri, neesi naivs, Vienotībā šādā koalīcijā var tikai un vienīgi zaudēt atbalstu, pirmkārt jau partijā sāksies šķelšanās, jo ir cilvēki, kas vienkārši nebūs vienā koalīcijā ar sarkanajiem !

    +32
    -5
    Atbildēt

    0

    baibucio > mary75 01.10.2011. 08.34

    Es arī domāju, ka tik briesmīgi nebūtu un integrācija ir svarīga lieta, bet SC ir partija, kurā ir Rubiks, partija kura atbalsta Kononovu, kurai ir dīvains sadarbības līgums ar Krievijas partiju, kuri tusē pie “uzvaras” peminekļa, utt. žēl ka tā, jo integrācijas turpināšanās būtu ļoti pat iespējama….

    +24
    -4
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > mary75 01.10.2011. 08.43

    Kaut kas taču jāmaina šai pārvaldības sistēmā. Jo no vecām kombinācijām neko jaunu nevar izspiest. Vai izdosies šī – laiks rādīs.

    +10
    -14
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.10.2011. 08.50

    Krix – par to jau arī rakstu – ja V domā tikai par reitingu, tā var ieņemt principiālu pozu un pateikt, ka ar SC neies( kaut arī nesen tai pašai bija nopietnas domas par to), un izpelnīties nacionalā spārna aplausus.
    Ja tā domā par valsts interesēm, tā nedrīkst atstāt valsti SC un nepieredzējušas ZRP rokās, un tai obligāti jāiet koalīcijā, izvirzot savus noteikumus, ka premjers būs Dombrovskis, visi jau piekrituši.
    Te, tomēr, nav nekāds bērnudārzs, pirmajā vietā jābūt valsts interesēm, nevis emocijām, ja Z, pēc V domām, izdarīja nepareizi, V nedrīkst stāvokli vēl vairāk pasliktināt.

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 01.10.2011. 09.05

    Jā dzeri, ja V būdama trešais koalīcijā, kam, lai miers mājās(un arī tāpēc, ka atlikušo divu partiju kandidāti ir parodija, sevišķi mikimauss sprūdžs) iešķiebs ministru prezidenta amatu neko daudz šajā valdībā panākt nespēs, jo ZRP+SC jau ir vairākums tāpat…Zatlerim Vienotība ir vajadzīga galvenokārt, lai smagums par SC iesaistīšanu gultos uz diviem un būtu papildu balsis savām ”reformām”. Man ļoti žēl cilvēkus, kas nobalsoja par ZRP, jo neko citu, kā vecā sagraušanu un Latvijas pamatu ”liberalizāciju” no viņiem nesagaidīsim, sliktākā gadījumā pēc gada vai diviem jau būsim citā Latvijā !

    +26
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.10.2011. 09.12

    Vispār, galīgi ne visi, kas balsoja par ZRP. būs vīlušies, Z nekad nestādīja nacionalās problēmas kā primāras, un nekad neteica, ka ar SC koalīciju neveidos, es pazīstu personīgi pāris cilvēkus, kas taisni tāpēc par ZRP balsoja.
    Bez tam, ar šo soli Z iegūs zināmu atbalstu krievvalodīgā elektorāta vidū, jo galīgi ne visi tur ir sajūsmā par SC, tagad tie varēs balsot par ZRP.
    Un V ir jāiet koalīcijā, un, domāju, viņi ies, ja tur ir kaut cik atbildīgi cilvēki, nevis populisti.
    Ja viņiem savas “nacionalās stājas” izrādīšana svarīgāka par valsts interesēm, un tie “uzmetīs lūpu”, atliks tikai nožēlot.

    +11
    -26
    Atbildēt

    0

    dzintarz > mary75 01.10.2011. 09.16

    Kirchenšteins NR.2.

    Man te dažs labs tuvinieks, kas par ZRP balsoja – tagad palikuši, kā uz “mutes sisti”. Nez kāpēc tāda sajūta, ka gadījumā, ja būtu vēl viena ārkārtas vēlēšanu tūre – Kirchenšteina Reformu Partija vispār neiekļutu Saeimā.

    +24
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 01.10.2011. 09.23

    Pelēkais vilks, labs nosaukums :) būs prātā jāpatur !

    ZRP –> KRP

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 01.10.2011. 09.28

    Dzeri, ko nozīmē ”atbildīgs cilvēks” – tāds kas iet kompānijās ar visādiem dranķiem, tikai tāpēc, ka līdzīgi dranķi tā saka ? Un ko nozīmē populists – palikt pie saviem principiem un nelocīties ? Sačakarēta gan tā Latvijas politiskā virtuve par visiem 180 grādiem…:(

    Pat, ja V būs šajā koalīcijā, daļa vai pat visa PS tur nebūs ! Laiks uz NA bāzes veidoties tiešām nacionāli konservatīvam spēkam, lai nebūtu, tā katrā Saeimā kaut kādi, atvainojiet, sūdi tiek sabalsoti no ”latviskā” flanga, SC elektorāts arī cerams labosies !

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.10.2011. 10.01

    “Draņķi” nav politiska leksika, draņķu pietiek arī citās partijās, pat ūbernacionālajās.
    Politikā iet uz kompromisiem arī ar citu viedokļu paudējiem ir normāli.
    Situācija ir tāda, kāda ir, un tālākai rīcībai V ir divi varianti:
    1)vaimanāt, lādēt Zatleri, nodemonstrēt “cietu mugurkaulu” un gaidīt, kad tiks pielaistas kļūdas, kas valstij maksās dārgi, lai pēc tam varētu pateikt – nu re, mēs jau teicam, ka viņi bez mūs nevarēs!
    2)iesaistīties, kaut bez īpaša prieka, koalīcijā, lai tās kļūdas varētu novērst un pēc iespējas strādāt valsts labā
    Kurš variants jāizvēlas atbildīgiem cilvēkiem?

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 01.10.2011. 10.19

    Dzeri, es vēlreiz, atkārtoju – Tu runā VECĀS kategorijās, V vairs nav 33 mandātu Saeimā, savukārt ZRP+SC ir 53, tāds mazais koalīcijas brālītis vien sanāks, kuram zatlerisiti varēs pēc tam nogrūst daļu vainas par savām nenormālajām idejām un Saskaņas, arī Alfrēda Rubika – pēc 20 gadu pārtraukuma, iesaistīšanu valdībā. Varbūt Latvijas vēlētājs, ja, atvainojiet, ir tāds idiots, ka balso par dažādiem pseidomesījām un koalīcijām ar interfronti vienreiz būtu nopelnījis sajust uz savas ādas īstus sūdus, lai sāktu domāt, kas ir kas ? Es domāju, ka Vienotības atbildība pret sevi un savu vēlētāju ir neiet šajā koalīcijā, lai zilie zaļknābji aplauž kaklus un SC pierāda savu nekompetenci un tad sāksim vienreiz no baltas lapas bez hūtēm, mākoņiem, Maskavas rokām un uzpūstiem DR.Aploksēm !

    V jau samaksāja par dancošanu pēc ZZS stabules, samaksa par dancošanu zem SC stabules ir kapitāla – skuju taka un zīmogs uz pieres !

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 01.10.2011. 10.23

    Džeri!
    Nepiekrītu, nepiekrītu Tev, jo Vienotība un tās sastāvā esoša PS ir tie, kas lika man nobalsot par Vienotību!! Un ne tikai man, jo man tuvi un pazīstami cilvēki nebalsoja par to, lai SC ņemtu valdība!!! Vienotība zaudēs to elektorātu, kuri balsoja par nacionālu valsti, ko starp citu arī apstiprināja V. Dombrovskis, jo viņa pamatprincipos tika tas nosaukts: Latvija, kā nacionāla valsts! Tā lūk, un Vienotība var zaudēt 2/3 vēlētāju balsu un tas nozīmē Vienotības galu!
    Nav jēgas VD iet tādā koalīcijā, kurā darbojas nejēgas un promaskaviskie elementi.
    ZRP princips bija SC ir jāatzīst Latvija sokupācija. Tad nu gaidām no rubikiešiem šo atzinumu, ja nesagaidām, tad izrādīsies, ka ZRP ir piekrāpusi savu vēlētāju, jo pamatpostulāts ir pārkāpts!

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Marija > mary75 01.10.2011. 10.54

    >dzeris49
    Piekrītu Tev, labi uzrakstīji.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > mary75 01.10.2011. 12.03

    Etniskais muris te pastav kops Latvijas masveida kolonizacijas sakuma.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 01.10.2011. 12.14

    …solis drosmīgs un kaut kur pat radikāls, kaut arī riskants, katrā ziņā, vēsturisks.

    Pēc gada mums būs atkal mazākuma rīcībnespējīga valdība ar savām ~40 balsīm (labākajā gadījumā!). Un tas nebūs nekas vēsturisks, bet kārtējā politiskā krīze! Es arī nesaprotu, kādēļ VD būtu jānes atbildība par ZRP sadarbības partnera SC nekompetenci un politbiznesa darbībām!

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Dmitry > mary75 01.10.2011. 12.47

    Piekrītu, integrācija ir svariga kā jebkurā valsti. bet ir jautājums vai SC būs tie kuri pastāvēs par Latvisku Latviju vārda vistiešākajā nozimē?! SC noteikti vēl nav gatavs šādam solim. Nav svarigi kādas kultūras dzivo Latvijā, iebrauc vai izbrauc, bet ir svarigi tās integrēt latviskā vidē un dot iespeju mācities latviešu valodu. Patiesībā tam būtu jābut pašam par sevi saprotamm – Latvija un ir latviešu valoda. Un nevienam, ne Krievijai, ne kādai citai valstij gar to nav nekādas daļas.
    Cik ilgi mums vēl būs jāattaisnojas vai jāaizstāvas ka mēs esam latvieši, dzivojam savā zemē un latviešu valoda ir mūsu valsts valoda?!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis > mary75 01.10.2011. 13.35

    Galvenais, lai “trešais pārsteigums” nebūtu tāds, ka tas viss ir darīts tādēļ, lai Zatlers ar savu Lilitu varētu vēlreiz nokļūt prezidenta godā. Ja tas tā nebūs, tad – visu cieņu Zatleram, lēmumi, ko viņš pieņēmis, ir patiešām vēsturiski. Ja būs – tad viņš tautas nākotni ir licis zemāk par savu godkārību un manās acīs kā cilvēks ir norakstāms.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > mary75 01.10.2011. 14.05

    Visi esam vienā katlā vārījušies kā vēži.Nevajag aizmirst,ka PSRS vairs nav un Krievijā arī valda kapitālisms ar tādiem pašiem asiem zobiem kā Rietumu.Labāk 10 krievu nekā viens nenosakāmas tautības emigrants no dienvidu zemēm.Jo ātrāk to sapratīs jo labāk būs.Pārsvarā jau sabrauca ekonomiskie bēgļi,kas meklēja labāku dzīvi.Tieši tāpat tagad mūk no Latvijas labāku dzīvi meklējot.Bez savstarpējas Latvijas iedzīvotāju sadarbības mēs valsti nepacelsim,bet nepārtraukti kašķēsimies savā starpā.Vēsturi atpakaļ nepagriezīsi,lai arī kā to gribētos.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    reksa > mary75 01.10.2011. 15.19

    Ja Vienotība uzskata, ka pirmajā vietā ir valsts intereses, tad Vienotībai ir jādara viss iespējamais, lai šī Saeima pēc iespējas ātrāk tiktu atlaista.

    Zatlers ir piekrāpis savus vēlētājus.
    Tāpēc ir vajadzīgas jaunas vēlēšanas. Un tajās Zatlers pat vienu vietu Saeimā neiegūs.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    karlis_zenfs > mary75 01.10.2011. 17.04

    Taisni otrādi. ZRP ir attaisnojusi manas vēlētāja cerības! Ir pareizi solidāri uzņemties atbildību par Latvijas attīstību visiem pilsoņiem kā demokrātiskā valstī pienākas. Un pareizi aicināt Dombrovski uzņemties būt par premjeru. Un pienācis laiks saskaņoti rīkoties un novērst jaunās ekonomiskās krīzes ietekmi Latvijā. Visi pilsoņi, kas dzīvo Latvijā, ir vienādi tiesīgi un atbildīgi, tāpēc arī trim partijām ar lielāko deputātu mandātu skaitu ir jāuzņemas vadība. Vai politika nav kompromisu māksla? Ja kādam ir par grūtu saskatīt laukumu un strādāt, tam jau laikus jānoiet no skatuves. Pieredzei ir sava nozīme,tomēr galvenais ir griba un vēlme strādāt un tāpēc nepieredzējušie var uz lietām skatīties citādi un atrast kopsaucēju ātrāk par citiem. Domāju,ka šāda savienība cels ekonomisko labklājību un radīs jaunu politisko kultūru.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > mary75 02.10.2011. 07.40

    Nu, tad Zatlers pierāda, ka popularitāte viņam nav pirmajā vietā. Skaidrs, ka viņu tagad zākā un zākās, ērtāk būtu klaigāt par kaut kādiem principiem un nedarīt neko.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Dmitry 01.10.2011. 07.58

Tieši otrādi! Latvija NAV vēl tik stipra lai koaliciju veidotu ar SC.
Vispirms mums ir jātiek vaļā no savas pagātnes ēnas un bailēm no krievijas, un pats galvenais – vēl kā jebkad ir jāsargā sava tauta un latviešu valoda!
Bāc! Zatler! Nu garām!

+39
-9
Atbildēt

2

    Liene > Dmitry 01.10.2011. 10.07

    Tā nav pagātne, bet jūsu alkoholisms ar savu ēnu.

    Tieciet vaļā no tā, un nekādi krievi jums nekļūs par bailes iemeslu.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    undriine > Dmitry 01.10.2011. 13.46

    Jauns ‘firmas’ joks – alkoholisms? Meh, neviens tāpat nesmejas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

baibucio 01.10.2011. 07.07

būs vēl TAS abloms!
“Tieši etniskā sašķeltība ir kalpojusi par ideālu vidi oligarhiskajiem grupējumiem…” – tiešām???

Lembergs un ZZS līdz šim ļoti smuki ar SC sadarbojās, nekādas etniskās šķelšanās pazīmes.

Sabojāja visas brīvdienas, m@ita. Da vispār, ko brīvdienas! ka tikai visu dzīvi nesabojā!

+64
-8
Atbildēt

7

    Aivars Krauklis > baibucio 01.10.2011. 07.41

    Savukārt vienas no prioritārajām ZRP programmas sadaļām – politiskās sistēmas reformas un sabiedrības saliedētības principus būs iespējams īstenot tieši koalīcijā ar SC, uzsver ZRP valde.
    Kā teica biedrs Kangars: “Es Latviju mīlu!”

    +33
    -3
    Atbildēt

    0

    Liene > baibucio 01.10.2011. 10.05

    Kangara nav, ir jūsu alkoholiskā ēna.

    +2
    -20
    Atbildēt

    0

    ritvars_kl > baibucio 01.10.2011. 10.39

    Un atkal tiek dalīts – “jūsu” un “mūsu”. Tātad maļamies uz vietas.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > baibucio 01.10.2011. 11.31

    Gatis Ozoliņš. Tā domā Meierovica vai Kirhenšteina biedrības biedrs?:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > baibucio 01.10.2011. 15.14

    Zatleram labāk tagad nošauties.
    Latvijas vēsturē viņš būs vienā rindā ar Kirchensteinu, Pugo un Vosu.

    Bet tautai ir jāgatavojas jaunajām vēlēšanām.
    Ja šito Saeimu neatlaidīs Bērziņš, tad pēc pusgada to atlaidīs tauta pati.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > baibucio 01.10.2011. 20.28

    Zatleram labāk tagad nošauties.
    Latvijas vēsturē viņš būs vienā rindā ar Kirchensteinu
    ————
    turklāt jāņem vērā,ka pie Kirhenšteina galvas bija pielikts mauzeris. Zatleram nekas nedraud, ja nu vienīgi Lilitiņa… :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > baibucio 02.10.2011. 11.57

    Klau! Vai Jūs, lūdzu, negribētu iet uz TVNETU? Tur būsiet pat jaukākai komentētājs!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 01.10.2011. 06.23

Bōžē, carjā hraņī!
Tā sagribējies pēc Satversmes grozīšanas, ka aizmirsti visi pašu sludināti principi – i liberāla ekonomika, i tiesiskums, i nesadarbošanās ar „oligarhiskiem grupējumiem”.
Kurus tad īsti „programmatiskos uzstādījumus” (ja par tādu nesauc kopīgo žļambāšanu pa sili) jūs taisāties vienlīdz labi īstenot? Parādu nemaksāšanu, valsts tēriņu palielināšanu? To tagad pārsauks par attīstības nodrošināšanu vai „atbildīgu ekonomisko politiku”?
Ā, tos „…”neatgriezeniskus soļus no SC…” jau nu gan droši sagaidīsiet. Sevišķi – ja palaidīsiet kādu kreiso ministru pie finansēm vai ekonomikas. Būs tik neatgriezeniski, ka ellē priekš jums malkas nepietrūks, politikāņi no mārrutkiem. Diemžēl i citus līdzi parausiet.

+57
-8
Atbildēt

15

    Liene > Aivars Krauklis 01.10.2011. 10.04

    Moscow never sleeps (a song by Timati & DJ Smash), un nacionālisti arī, tik agri no rīta, bet jau pāri 50 komentiem.

    Laipni lūgti atgriezties realitātē, kurā jūs esat mūsu ietekmē, mēs esam jūsu ietekmē, un vai zināt, kāpēc? Tāpēc ka dzīvē nav nedz Lācplēša, nedz Melnā Bruņinieka, nedz Kangara. Jūsu skolotāji jums meloja, jo bija alkoholiķi un neveiksminieki.

    Laipni lūgti realitātē. Dzīve tik īsa, ko jūs te ākstāties.

    +4
    -21
    Atbildēt

    0

    ArmL > Aivars Krauklis 01.10.2011. 10.34

    Doma jau ZRP laba :) Kā teica kāds prātīgs vīrs – “nav nekā riebīgāka par demokrātiju, bet …”.

    Te būs vidusmēra vēlētāja analīze:
    Šajās vēlēšanās bija gan krievi, kas balsoja par VL/TB&LNNK, gan latvieši, kas balsoja par SC. Turklāt, pasē ir iespējams tautību nenorādīt, pat nerunājot par to, ka dažādas tautības te ir sajaukušās krustām, šķērsām un rakstītam ne vienmēr var ticēt.
    Jautājums, kas nomoka ir politiķu prasme kompromisu mākslā, neatkarīgi no partejiskās piederības. Kā var sadarboties ar cilvēkiem, kas atsakās no saviem solījumiem, kur tas novedīs, ko viņi pārstāvēs. Streipa k-gs., reizēm, prot izteikties visai maigi.
    Ja pareizi atceros, tad 1940g. nepretošanās galvenais iemesls bija tas, ka Latvijā jau bija izvietotas kara bāzes, tā būtu cīņa pret lielu pārspēku, kas jau atrodas valsts iekšienē. Tagad piešķir pilsonību, lai tikai gūtu ienākumus budžetā. Vai, patiešām, šādi “taupības” pasākumi ir nepieciešami un atbilstoši Satversmei?
    Nevar noliegt, ka tie, kas balsoja par SC, balsoja par viņu idejām (gan ekonomikā, gan citās jomās), kas tika paustas pirms vēlēšanām, un ir nepieciešams dialogs tieši ar šo ideju pārstāvjiem.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    anita_brauna > Aivars Krauklis 01.10.2011. 10.41

    to buen-a:
    AIZVER MUTI salašņa!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    tuba76 > Aivars Krauklis 01.10.2011. 10.45

    Dexter – ignore vinu.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 01.10.2011. 10.47

    Dexters – lai tas buen-a te dzied! Pirmkārt, interesanti, otrkārt – zatlerēnus vienalga nepārspēs.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Aivars Krauklis 01.10.2011. 11.03

    buen-a –

    Redz, pat Jūsu ilgstošās provokācijas nolūkā sapurināt kuslos, samiernieciskos letiņus tomēr nav līdzējušas! :) :(

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > Aivars Krauklis 01.10.2011. 11.16

    Kādi satversmes grozījumi???? Tas tik iemesls, dūmu aizsegs, galvenais atstrādāt sponsoru ( OLIGARHU!) naudiņu! Žēl, ka tik zemu nolaidās…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Aivars Krauklis 01.10.2011. 11.28

    es domaju ka ja buen-am te patik lai vinsh te ir, un, – vinsh nekad nav garlaicigs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Aivars Krauklis 01.10.2011. 13.18

    ! ! !
    nevaru atvert shi raksta 2., 3., 4. komentaru lapu.
    izmetas pazinjojums:
    Lapa nav atrasta
    Lapa, kuru jūs meklējāt nav atrasta.
    Lūdzu izmantojiet meklēšanu, lai atrastu jūsu meklēto lapu.
    ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
    vai vel kadam ludzu te notiek tas pats?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 01.10.2011. 13.22

    Tante Sidra – arī man tās lapas neveras ne ar vienu no 2 pārlūkprogrammām. Diemžēl IR kopš vasaras jaunās versijas ieviešanas gļuko ne pa jokam un ne pirmo reizi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Juris Sils > Aivars Krauklis 01.10.2011. 13.27

    Ja spiež uz cipariņiem, tad never. Ir.lv portāla izstrādātāju komandai drusku vajadzētu sadot pa biksēm. Ir arī daži drošības caurumi, bet nu par to nerunāsim. Lapām var tikt klāt, ja ieraksta pareizo adresi ar roku. Piemēram, otrai lapai:
    http://www.ir.lv/2011/10/1/zatlera-partija-velas-valdiba-sc/viedokli/2
    Trešajai lapai:
    http://www.ir.lv/2011/10/1/zatlera-partija-velas-valdiba-sc/viedokli/3

    utml. Nomaini vienkārši pēdējo ciparu :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Aivars Krauklis 01.10.2011. 13.34

    paldies Biotop ka atsaucies,
    paldies JanisK, tavi linki nostradaja. divaini, pirms tam meghinaju ari adreses ierakstit ar roku un bez rezultata, varbut kljudijos.
    OK, tagad viss procesejas :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 01.10.2011. 14.07

    JĀnisK – pāāāldies! Kas attiecas uz IR komandas biksēm – vajag gan, un pamatīgi. Tā kā to izdarīt nevaru, atliek pēdējais līdzeklis – līdz gada beigām vēl varu domāt, vai turpināt abonēt lapu, kas tik bieži gļuko.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Aivars Krauklis 01.10.2011. 14.46

    JānisK _…Ir.lv portāla izstrādātāju komandai drusku vajadzētu sadot pa biksēm…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    vajadzetu gan, ne tikai tas kas shodien, 2 gadus vinji vel nevar vienkarshu lietu salabot:
    kad zem komenta nospiezh ATBILDET, izlec ATBILDET ramis bet taja nav fokuss, ja sak rakstit taja neieklikshkjinot tad kursors panesas pa visu lapu, ramis jamekle no jauna.
    neliels progress tomer vinju attistiba ir, agrak nebija zem tekstiem normals datums, viss tika reghistrets relativaja laika – “pirms stundas”, “shodien”, “vakar”, “pagashgad”..
    un, – japriecajas ka komentari iet no sakta gala augosha seciba nevis achgarni.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    oktaavs > Aivars Krauklis 01.10.2011. 22.21

    Kam tas vajadzīgs cilvēkam, kuru latviešu tauta, neilgu laiku atpakaļ, bija gatava iznest uz rokām no Rīgas pils ?
    Atbildes var būt tikai dažas.
    1) Nauda (hvz, no kādiem ārzemju, vai vietējiem sponsoriem).
    2)”Tautas prezidenta” amata piesolīšana no tās pašas kompānijas.
    3)Smuks,liels kompromatu skapis. Arī no tiem pašiem, bet nedaudz uz ausrumiem.
    Un no sevis un sava nelaiķa, cienījama Ulmaņlaiku pilsoņa, personīgi – Voldi, tu esi @#$%& !

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam