Šlesers pārmet Zatleram atgriešanos pie lokomotīvju principa

53

Komentāri (53)

gundega_heiberga 13.07.2011. 13.23

Šleseram skauž. Būtu pašam pieticis prātiņa, nenāktos pacēlāju nomāt.

+4
0
Atbildēt

0

kkristaps 13.07.2011. 13.22

Šlesers štengri stūri tur,
Aber kuģīt’s aiziet ļu-ļur-ļur.

0
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 13.07.2011. 12.36

Vai Šlesis no dziļas kōmas izrāpies kurā viņš bija pēc Zatlera lēmuma #2 ieslīdējis?

+4
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 13.07.2011. 11.30

Zatlers vēl nav nodibinājis partiju, bet visi jau analizē partijas programmu un tās struktūru un pārvaldību :) Analizē tie, kas redz savai pastāvēšanai problēmas, bet pārējie gaida…

+9
0
Atbildēt

6

    dro > Una Grinberga 13.07.2011. 11.33

    Nasing spešal.
    :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > Una Grinberga 13.07.2011. 11.48

    >> Nasing spešal!

    Analizē ??
    KUR ???
    Iedod saitīti ! Nesaprotu, kā var „analizēt” Ziemassvētku pantiņus! … :)))

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Verners Losbergs > Una Grinberga 13.07.2011. 12.03

    Beidz spamot Kurmi! Un pārstāj Šlesera neskaitāmas reizes pārmaltās frāzes uztiept citiem kā Tevis paša viedokli. Būt labāk kādu avīzi izlasījis, nevis klausījies Šlesera murgojumos.
    Viņš uz pašvaldību vēlēšanām solīja Rīgā 50 000 jaunas darba vietas. Nu sorry, bet tāds melis nav pelnījis pat tavu jūsmošanu, ja vien neesi apmaksāts spameris.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 13.07.2011. 12.11

    Interesanti būtu zinā, vai tas Gaiķēns vēl ostā strādā, – citādi sanāk, ka pat tā viena darba vieta vairs neskaitās, ko Šlesers tik cēli izbīdīja!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Una Grinberga 13.07.2011. 12.23

    Kurmītis. Tev vēl kādu saitīti? Tu jau tā tālāk par Šlesera pakaļu netiec!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 13.07.2011. 14.47

    Nē, viņš no tās jau pāris gadus nav līdis ārā!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 13.07.2011. 11.21

Lai gan man Šlesers riebjas pat ļoti, šoreiz viņam ir 100% taisnība.

Savukārt, kā redzu, gandrīz visi šeit redzamie pret-Šlesera komentāri ir no “Ad hominem” sugas.

P.S. Amizanti, ka “Ir” žurnālisti Šlesera viedoklim pa visam no citiem apcirkņiem paņēmuši un piemontējuši līdz šim tik nīstā, “briesmīgo žestu” parādījušā Jāņa Lagzdiņa viedokli, kurš šoreiz tomēr lieti noder, lai mīkstinātu Šlesera pausto patiesību, kas citādi acīs cirstos īpaši asi.:)

+1
-6
Atbildēt

4

    dro > Sanšains 13.07.2011. 11.32

    Haris. “Koalīcijas kodolu pēc vēlēšanām jāveido Zatlera Reformu partijai un Vienotībai. Startējot atsevišķi, tām ir reāla iespēja iegūt vairāk nekā 50% vēlētāju atbalstu. Tas noteikti nebūtu iespējams, man vienkārši pievienojoties Vienotībai,” pārliecību pauda V.Zatlers.
    _____________________
    Kur ir Šlesera paustā patiesība? Ja jau IR drukā Šlesera viedokli, kādēļ lai tas būtu liegts Lagzdiņam? Nesaprotu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 13.07.2011. 11.53

    Nu, patiesība ir šis Šlesera teksts: “Zatlers startēs katrā no apgabaliem. Kādā veidā? Ieliks savu vārdu katrā novadā, nosaucot partiju Zatlera reformu partija.”

    Lai gan Lagdziņš ir pieredzējis vīrs, un viņam vienmēr ir kas sakarīgs sakāms, parastā prakse būtu, ka “Ir” viņa viedokli ignorētu, un tikai Ozoliņš savos feļetonos pa laikam uzsprakstītu kādu vircas lāsi. Šoreiz bez atsavaram pieliktā Lagzdiņa komentāra Šlesera izteikumi būtu pārāk neizturami.:)

    Bet kāpēc “Ir” vispār nolēmuši atreferēt Šlesera viedokli, man nav īsti skaidrs. Daudz efektīvāk taču ignorēt un noklusēt. Kā parasti.

    Varbūt “Iras” dzīlēs nolemts Zatleram mazliet uzšaut ar rīkstēm – lai sasparojas?:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Sanšains 13.07.2011. 12.29

    Haris. Nosaucot reformu partiju Zatlera vārdā ir gudri darīts, lai to nejauktu ar citām partijām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 13.07.2011. 12.55

    Nosaucot reformu partiju Zatlera vārdā ir gudri darīts, lai to nejauktu ar citām partijām.
    ======================
    Pirms dažiem gadiem, kad Stendzenieks vēlēšanu kampaņā visur iebāza Šlesera ģīmi… jā, nu tikpat gudri darīts, nav ko iebilst.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dro 13.07.2011. 10.49

Kurmītis joprojām nav sapratis, ka Šlesers sen vairs nav balta lapa, bet daudz vairāk atgādina izlietotu tualetes papīru…

+10
-1
Atbildēt

8

    piziks > dro 13.07.2011. 10.57

    I-i-ino-o! Nu kā Tu tā?! Par “balto lapu” Šleseru pasludināja VVF, tā ir Vairastantes lapa, par kuru tik precīzi izsakies, — varbūt Vairastante varētu padomāt, kā to savu lapu tagad reciklēt?

    P.S.(Pri čom, Ino, te Kurmītis?)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.07.2011. 11.06

    OT. Informācijai: uz muļķīgiem jautājumiem neatbildu:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > dro 13.07.2011. 11.15

    >> lno

    Nemēri nu citus ar savu olekti. Šobrīd izlietota dupšpapīra lomā iejūtas kā reize jenotiņi – ar kuriem Zatleris atslaucījās, lai varētu pats tuvāk Silei pierāpties. Joprojām atslaukās, ja kas – palasi viņa šodienas atbildi āboltiņai … :)))
    P.S. Šlesis ir vairāk nekā patstāvīga no jebkura viedokļa personība. Kuram politika ir tikai viens no pašapliecināšanās veidiem. Atšķirībā no jenotu darbonīšiem, kuru lielai daļai eksistences pamats ir tikai un vienīgi strebšana no VALSTS Siles un nākamajā dienā pēc atstumšanas no tās nāksies pasludināt maksātnespēju … :)))

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 13.07.2011. 11.27

    Kurmītis:
    Atšķirībā no jenotu darbonīšiem, kuru lielai daļai eksistences pamats ir tikai un vienīgi strebšana no VALSTS Siles
    ================================================

    Ak tad Šlesers ir strēbis arī ne no valsts siles?!

    Droši vien leģendām apvītā un dižā “”Rimi” atvešana uz Latviju” ir tas varoņdarbs, kam būtu mūs jāpārliecina, ka Šlesers ir “uzņēmējs”, un nevis “siles strēbējs”?:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > dro 13.07.2011. 12.00

    >> Haris
    Ne tikai „Rimi”. Šlesera darbības rezultāu uzskaitīju nedaudz augstāk.
    Bet viss jau vislabāk ir redzams salīdzinājumā.
    Vai tu man teiksim neiedotu sarakstiņu ar „uzņēmējdarbības varoņdarbiem” ar kuriem būtu izcēlušies, piemēram kampars vai repše, vai dombrovskis, vai āboltiņa, vai kŗŗŗistovskis, vai Pabriks, vai Štokijs, vai … vienuvārdusakot – JEBKURŠ no jenotu politiskajiem darbonīšiem! Cik viņi tur ir tajā partiju spicē – vairāki desmiti? Es tev dodu iespēju no visa šī bara izvēlēties JEBKURU jenotu politiķi – uzņēmēju un nolikt pretī Šleseram. Salīdzināsim ! … :)
    Jeb varbūt samest visus kopā un tad paskatīties – vai jenotu bars ir spējīgs kopā pārspļaut, piemēram viena paša airBaltik apgrozījumu, vai LDZ peļņu vai Lidostas apkalpoto pasažieru skaitu vai „Rimi” īpatsvaru valsts mazumtirdzniecībā … :)))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 13.07.2011. 12.16

    Kurmītis:
    Jeb varbūt samest visus kopā un tad paskatīties – vai jenotu bars ir spējīgs kopā pārspļaut, piemēram viena paša airBaltik apgrozījumu, vai LDZ peļņu vai Lidostas apkalpoto pasažieru skaitu vai „Rimi” īpatsvaru valsts mazumtirdzniecībā … :)))
    ============================================
    Kāpēc man viens balamutīgs, iekrievots, alkatīgs, prasts, nekaunīgs pašpuika būtu “jāskata kontekstā” ar kuslo Kamparu? Kāpēc gan vienmēr jāizvēlas un JĀSLAVĒ kāds no tādiem, kuri nebūtu pelnījuši slavēšanu? Kāpēc Šleseru nevarētu salīdzināt, piemēram, ar Normundu Bergu?
    (http://naudaslietas.lv/2010/05/video-normunds-bergs-stasta-par-saf-tehnika/)

    Es no Jūsu jūsmas secinu, ka Šlesers, piemēram, to Latvijas Dzelzceļu ir uzbūvējis “no nulles”, varbūt pat gulšņus pats ieracis – pie reizes rūdoties kā tēraudam.

    Citiem vārdiem: nedz vilcieni brauktu, nedz lidmašīnas lidotu (ar nodokļu siles atbalstu, bet tas nu tā:)), nedz kokakolu mēs varētu nopirkt, ja nebūtu betmena Šlesera. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > dro 13.07.2011. 14.13

    >> Haris

    SAF tehnika?
    Jauka firma. Zēni ir malači neapšaubāmi. Bet – salīdzinājumā ar JEBKURU no manis minētajiem, viņi ir spalvas kategorijā …. Nu nevar salīdzināt firmu, kurai ir 3,5 mio apgrozījums ar tādu, kurai tas mērāms vairākos simtos …
    Bet. Mēs taču runājam par politiķiem- uzņemējiem, vai ne? Un es tevi lūdzu nosaukt piemērus kādiem jenotu politiķiem, kuri būtu apliecinājuši arī kaut minimālu sajēgu no uzņēmējdarbības … Tu tādu nepēji nosaukt. Nevienu. Jo Bergs NAV nevienā partijā. Vēl vairāk – tad, kad dibinājās PLL pagājušogad, viņš vienu brīdi svērās uz tās domas pusi un tika intervēts par tēmu, ka jāatbalsta kā reize šis Šlesera/Šķēles veidojums.
    Nu tad kur ir tie jenotu uzņēmējdarbības guru? Joprojām gaidu! … :)))

    Un vēl. Top menedžerim un vēl jo vairāk – ministram nav pašam personīgi dzelzceļa gulšņi jārok. Viņa uzdevums ir atrast talantīgus izpildītājus, kuri to izdara labāk par viņu pašu. Un tieši to Šlesis vienmēr ir mācējis – vispirms atrast cilvēkus, kuri grib un māk strādāt un tad atbalstīt tos … Fliks airBaltikā, Krauklis Pastā, Magone Dzezlceļā u.t.t.
    Ne velti viņa naidnieku viens no galvenajiem uzbrukuma mērķiem vienmēr ir bijuši tieši tie cilvēki, kuri ir darbojušies viņa paspārnē. Pelēcībām un niecībām vienmēr visbīstamākie ir tie, kuri par viņiem ir talantīgāki un spējīgāki … :)))

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 14.07.2011. 00.55

    to Kurmītis
    “Šlesis, cik zinu, ir cilvēks, kurš VIENMĒR būs uz zaļa zara”

    Oho-ho
    Tā mērgļa kroplie dzinumi ubagos Vecrīgā maizītei no krievu tūristiem, vai ķersies pie tētuka jaunības dienu rūpala, geju prostitūcijas, bet pats, ja neradīs patvērumu pie sava vīrieša, Vovkas Putļera, nosprāgs cietumā no anāla noasiņošanas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 13.07.2011. 10.45

Tā tiešām nav Zatlera vaina, ka populāri cilvēki atsakās iesaistīties reformu partijā. Daudz izdevīgāk iegūt lētu popularitāti kopā ar Domburu kritizējot tos, kuri kaut ko cenšas darīt, kā pašiem pierādīt savu varēšanu būvēt iedomātās gaisa pilis, devalvējot latu, samazinot nodokļus, palielinot pensijas un pabalstus. Kur esat, blondīnes, Ķīli, Sudraba un daudzi citi Latvijas pravieši? Stājieties partijā un neviens, jūsu intelekta apžilbināti, nespēs pretoties ģeniālajām idejām. Pagaidām esmu pārliecināts, ka jūs neesat ne par matu gudrāki par mani, ierindas lno, vienīgā atšķirība, ka es pļāpāju IR portālā, bet jūs gozējaties plašas auditorijas priekšā:))

+10
-1
Atbildēt

0

mary75 13.07.2011. 10.42

Ir tāds teiciens – “kaķa lāsti debesīs nekrīt”, akurāt par šleseri.

+7
0
Atbildēt

0

disassociative 13.07.2011. 10.40

Nu, šitam buldozeram laiks uz šrotu. Viņa veikums vislabāk ir redzams, pabraukājot pa Latviju – sabrukuši ir apmēram 90%ceļu, kas ilgstoši bija Buldozera pārziņā. AirBaltic arī kārtējās nepatikšanas. Par 50 tk darba vietām Rīgā pat smieties negribas.

+9
-1
Atbildēt

10

    Roberts Gūtšmits > disassociative 13.07.2011. 11.07

    >> alias
    Nu pirmkārt. Tikko kā šosvētdien biju aizbraucis uz Tallinnu. Un kaut kā nemanīju tevis pieminētos sabrukušos ceļus. ŠLESERA LAIKĀ būvētais stāv kā stāvējis un tieši Saulkrastu apvedceļš joprojām ir VIENĪGAIS pēc neatkarības uzbūvētais jaunais lielceļa gabals valstī.
    Sabrukuši ir kā reizi tie ceļi, kuriem naudu nozaga jēlais repše, likvidējot Autoceļu fondu. Nevajag savus sūdus citiem piedēvēt.
    Otrs. AirBaltic galvenā nepatikšana ir tā, ka kampars ar dombrovski ir apsolījuši saviem labvēļiem šo Latvijas visveiksmīgāko kompāniju atdot par sviestmaizi. Sviestu paturot sev par pūlēm. Tāpēc tagad no valsts puses kompānija tiek mākslīgi un mērķtiecīgi grauta, cerībā pazemināt tās vērtību, lai pēc tam to prihvatizētu. Un tieši Šlesera laikā tā piedzīvoja visstraujāko attīstību, visdinamiskāko izaugsmi un ekspansiju, kura tai ļāvai vairākus gadus pēc kārtas saņemt starptautiskās balvas kā Eiropas labākā reģionālā aviosabiedrība.
    Trešais. Šlesera laikā Rīgas domē programma par 50 000 darba vietām tika konsekventi īstenota – un pirmajā gadā (krīzes laikā) pirmās 10 000 vietas nodrošinātas. Kas notiek pēc Šlesera pārcelšanās uz Saeimu – jau lielā mērā ir atkarīgs no palikušajiem nevis viņa …
    Ceturtais – jau jau reiz sākām par darba vietām runāt – nepastāstīsi, kā klājas jēlajiem jefiņiem ar partijas programmā solītajiem 1,1 miljoniem darba vietu? Kā ar Kalnietes solītajiem miljardiem valsts atbalsta to radīšanai ? Šlesera 50 000 pret šito solījumu ir tik tādas siemuškas … pie tam – atšķirībā no viņa, jēlie kopā ar piseniekiem ta sēž pie Siles, rullē valsti – tātad tiem ir visas iespējas solīto izpildīt? Gaidu ar nepacietību … :)))

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    marisgrinbergs > disassociative 13.07.2011. 11.16

    Šlesera laikā buvētie ceļi stāvot. TIKAI NEDI.. Labi atceros, kā amoritzatoru viņa laikā būvētā ceļa bedrē izlauzu. Ja viņu satikšu, paprasīšu 50 Ls par remontu!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.07.2011. 11.22

    Sabrukuši ir kā reizi tie ceļi, kuriem naudu nozaga jēlais repše, likvidējot Autoceļu fondu.
    ________
    Man nav ne mazāko simpātiju pret Vienotību un tās partijām, Kampars absolūti uzskatāmi nesen parādīja šo partiju apvienību spogulī. Bet ne par to ir runa. Šlesers bija daudzus, ļoti daudzus gadus satiksmes ministrs un ne nu vienīgais no LPP/LC šajā amatā, cik atceros. Vienīgais puslīdz atjaunotais ceļa posms uz Tallinu ir ļoti par maz tik ilgai darbībai amatā. Vēl jo vairāk, ja arī šim ceļam nepietika ne gribas, ne naudas, lai to pabeigtu līdz robežai. Posms no tiltiņa līdz robežai ir ekselents Šlesera darbības rādītājs. Par pārējiem ceļiem Latvijā nav vērts pat runāt, jebkurš zina, ka tie vienkārši brūk kopā. Ja nu Šlesers pats un viņa rokaspuiši uzskata, ka tallinas šosejas rekonstrukcija ir kaut kāds izcils sasniegums, tad nu sorry – šaurs vēriens, šaurs.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > disassociative 13.07.2011. 11.43

    >> alias

    Pats sev jau atbildēji – „šim ceļam nepietika ne gribas, ne naudas” … gan vienu, gan otru nosaka valdība nevis Satiksmes ministrs vienpersonīgi. Tie bija jēlie, kuri ar pilnīgi konkrētu repšes lēmumu Ceļu fondu likvidēja un finansējumu ceļu būvei pārtrauca. Finansējums arī ir tā nauda … ja nezināji … :)
    Šlesera darbības rādītāji ir ne tikai Tallinnas ceļš, bet arī Bauskas, Liepājas, Ventspils, Jēkabpils, Daugavpils, Rēzeknes u.t.t. un vesela strīpa reģionālo ceļu … Tas ir arī airBaltik un Lidostas veiksmes stāsts, tas ir Latvijas dzelzceļa stabilas attīstības stāsts, tas ir prāmis no Rīgas uz Tallinnu, kuru Šlesis palaida pāris mēnešu laikā, no valsts puses neieguldot ne santīmu, kamēr pirms tam visādu šlaku politiķi un partijas tērēja desmitus miljonu valsts naudas visādiem neveiksmīgiem eksperimentiem un pat partiju programmās lika solījumus šo prāmi palaist … tā ir Pasta izvilkšana no bedres, kurā to iegrūda iepriekšējie saimnieciņi. Šlesers – tas ir straujas Rīgas ostas attīstība sākums un tieši viņš bija tas, kurš panāca, ka NATO savas kravas sāk caur Rīgu uz Afganistānu dzīt … u.t.t. Tieši satiksme ir nozare, kura pat krīzes laikā spēja ģenerēt peļņu, nodrošināt darba vietas, algas un nodokļus šai valstij.
    Un tagad nosauc man kaut viena cita Satiksmes ministra sasniegumus, kurus varētu varētu nolikt pretī šiem te … un salīdzināt … gaidu … :)))

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.07.2011. 12.09

    Bauskas – zobus var izdauzīt vismaz pusē posma Rīga – Lietuvas robeža, Liepājas – šogad mēģina lāpīt, sūdīgi sanāk, mašīnu ātri var sasist, Ventspils – pornogrāfija, ne ceļš, šogad kaut kas drusku tiek darīts, Jēkabpils – Daugavpils šosejas rekonstruētais posms līdz Ogrei jau ir risās, tālāk nevienam nav bijusi vēlme to ceļu labot, Daugavpils – nezinu, nav gadījies tur būt, Rēzeknes – uz Latgali nebraukāju, nezinu. Vai būs vēl?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > disassociative 13.07.2011. 12.52

    apsolījuši saviem labvēļiem šo Latvijas visveiksmīgāko kompāniju atdot par sviestmaizi.
    —————
    :) kādā veidā tas būtu iespējams, ja par “sviestmaizes cenu” pirmpirkuma tiesības ir Flikam?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > disassociative 13.07.2011. 13.58

    >> andza

    Vai, puis. Vait’ tu nekā neesi dzirdējis par tādu jenotu kantori vārdā Knab ? Kurš vajadzīgajā brīdī pirmpirkuma tiesību īpašnieku var iespundēt aiz restēm, tā liedzot viņam iespēju šīs savas tiesības realizēt ? Ne velti Fliks i netaisās Latvijā rādīties līdz kamēr nebūs drošs, ka netiks “uz pāris dienām” negaidot arestēts – vismaz līdz brīdim kamēr netiks atrisināta airBaltic jautājums – pavisam noteikti. Un ne velti valdība, kura VĀRDOS tik dikti rūpējas par aviosabiedības labklājību, i pirkstu nepakustināja, lai tās lielākajam privātajam īpašniekam nodrošinātu pilnvērtīgas iespējas piedalīties kompānijas problēmu risināšanā. Tieši otrādi.
    Šis scenārijs jau ir aprobēts un pārbaudīts un tieši šādā veidā notika vairāku Lemberga īpašumu pārņemšana. Faktiski tas arī bija galvenais iemesls, kāpēc Lembi apcietināja, paturēja vairākus mēnešus cietumā (kamēr notika uzņēmumu „agresīvā pārņemšana” – kampara vārdiem runājot) un … tad atbrīvoja !??

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.07.2011. 14.26

    No Air Baltic ir palikusi tukša čaula, kurā atkal ir jāliek iekšā nauda. Ja jau šī kompānija ir tik spēcīga kā Kurmīts runā, tad kāpēc caurā maisā regulāri jāliek jauni miljoni? Kur palika ieliktie? Ja uzņēmumā neskaitāmus gadus pēc kārtas ir jāliek iekšā un reālas peļņas nav, tad laikam jau kaut kas uzņēmuma vadībā nav īsti labi. Ja Fliks būtu pēc labākās sirdsapziņas vadījis šo uzņēmumu visus šos gadus, viņam taču nebūtu no KNAB jābaidās? Par ko tad?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > disassociative 13.07.2011. 15.48

    >> alias

    Lūk par šo daļēji varu piekrist. Tajā sadaļā, ka ABC ŠOBRĪD ir tukša čaula. Vēl pirms 2-3 gadiem nebija … ja patīsi filmu atpakaļ, konstatēsi, ka tukšās čaulas izveides process apbrīnojami precīzi sakrīt ar laiku, kad valstī pie varas nonāca jēlie idioti. Kuri sāka konsolidēt ekonomiku, valsti un tautu un vienlaikus – snaikstīt savas alkatīgās roķeles gar valsts vēl neprivatizētajiem īpašumiem. Tad Fliks arī nodibināja savu BAS un sāka airBaltic aktīvus lēnām pārcelt no kompānijas uz citām firmām. Un, kā redzam šodien – izdarīja to ļoti savlaicīgi. kampara un dombrovska rīcība apliecina, ka Flika neuzticība šai valstij un tās vadībai bija un ir pilnīgi pamatota. Jenoti ir uzmetēju, meļu un pus-bandītu kompānija, ar kuriem godīgs cilvēks galā netiks nekad. Ja ABC aktīvi visi joprojām būtu firmā, Fliks to visu varētu norakstīt skurstenī, jo, gremdējot airBaltic, kampars un aiz viņa stāvošie mahinatori iznīcina arī šos aktīvus.
    Kas attiecas uz zaudējumiem:
    1. Šobrīd vēl joprojām Eiropā valda krīze. Aviobiznesā pavienam, ko apliecina, fakts ka tieši šobrīd pārdošanai ir izliktas 12 Eiropas aviosabiedrības;
    2. Pēdējos, pāris gados ABC ir stratēģiski pārorientējis savu darbību – no Rīgas haba apkalpotāja kļūstot par tranzīta aviosabiedrību. Tagad, ja nemaldos Latvijas iedzīvotāju īpatsvars ir tikai kādi 20%, lai gan pirms dažiem gadiem bija otrādi. Šādas STRATĒĢISKAS pārmaiņas nekad nenotiek bez zaudējumiem un finansiāliem ieguldījumiem;
    3. ABC joprojām turpina attīstīt savu tīklu, verot vaļā jaunus reisus. Starptautiskie standarti ir, ka jauns maršruts „maksā” ar 20 mio EUR līdz kamēr sāk nest peļņu. Pareizini jauno maršrutu skaitu ar 20 un iegūsi aptuveno OBJEKTĪVO ABC zaudējumu apjomu.
    4. ABC atjauno floti – iepērk jaunas ļotenes. Un tas arī nenotiek bezmaksas.
    Ceru, ka atbildēju uz tavu neizpratnes pilno jautājumu – kāpēc airBaltikam ir zaudējumi? … :)))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 13.07.2011. 16.08

    Tad Fliks arī nodibināja savu BAS un sāka airBaltic aktīvus lēnām pārcelt no kompānijas uz citām firmām.
    _____________
    Un man būtu jānotic, ka Fliks to darīja Air Baltic labā? Nesmīdini.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 13.07.2011. 10.24

Ne tikai šajā jautājumā. Zatlera liekulība spīd cauri ik-visā, ko viņš dara:
kā Prezidents muldēja par „atbildību” un neatlaida Saeimu nedz pēc širmīšu dumpja, nedz 13. janvāra, kad to tiešām varbūt vajadzēja, toties atlaida tad, kad nekādas kritiskās situācijas valstī nebija – kritiska bija tik vien kā paša personīgā vēlme palikt amatā uz otro termiņu un, ja ne – tad uzcept savu partiju, sataisīt bardaku un pazvejot duļķainā ūdenī – jo duļķaināks, jo labāk;
kā Prezidents rosināja ierobežot Prezidenta tiesības atlaist Saeimu pusgadu pirms pārvēlēšanas, lai kā reize izslēgtu kārdinājumu to izdarīt populistisku apsvērumu un nepārvēlēšanas draudu dēļ – un kā reize pats šo noteikumu pārkāpa pie pirmās izdevības;
pats tipa atteicās no dzīvokļa meklēšanas sev, mīļajam, bet tagad staigā apkārt, stāstīdams, ka VNĪA neesot savu darbu darījusi, to viņam tomēr nenodrošinot;
pats ar visiem oligarhiem tikko kā kopā tusēja, valsti vadīja, lēmumus pieņēma un nevienu pašu brīdi tas 4 gadus netraucēja, bet savas prezidēšanas pēdējā mēnesī „pēkšņi” atklāja, kāds globāls ļaunums nu tie ir … u.t.t.

+1
-11
Atbildēt

1

    aija_vecenane > Roberts Gūtšmits 13.07.2011. 10.38

    Zatlers nav avantūrists, par kādu Jūs viņu gribat padarīt. Ar Saeimas atlaišanu viņš sev drīzāk kaitēja, nekā guva labumu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 13.07.2011. 10.14

Par Zatlera iecerēm un izredzēm, kā arī par sasisto sili, pie kuras Zatlers pašlaik atrodoties, var diskutēt, toties fakts, ka Šleseris sēž līdz acīm piecūkotā peļķē un viņa sile ir aizpeldējusi nesasniedzamās tālēs, ir acīm redzams un neapstrīdams.

+10
0
Atbildēt

8

    Roberts Gūtšmits > kkristaps 13.07.2011. 10.34

    >> Reālists

    Ah, ah, ah … a varētu, lūdzu konkrētāk ? Kā tas izpaužas? Kas tur kam ir aizpeldējis? Šlesis, cik zinu, ir cilvēks, kurš VIENMĒR būs uz zaļa zara, jo visu savā dzīvē ir spējis pats sastrādāt, savām rokām, sākot no nulles – no Maskačkas pašpuikas kļuvis par ministru un bagātu cilvēku – līdz pat tam, ka ar Zatlera rokām saņēmis arī oligarha „goda titulu”… :)
    Viņam ir dzelzs raksturs, mērķtiecība, neatlaidība un spēja nekad nenolaist rokas, bet atkal un atkal iet un darīt to, ko uzskata par pareizu un vajadzīgu. Viņam ir īpašumi, bizness, politiskā ietekme un galu galā – skaista sieva un ģimene ar 4 dēliem.
    Lai nu kurš, bet viņš nu gan dzīvē nepazudīs – nedz politikā, nedz biznesā. Atšķirībā no visādiem gļēviem savas sievas kampariem un dombrovskiem, kuri tik vien māk kā paklausīgi pildīt savu īsteno saimnieku instrukcijas un biznesā ir abolūtie ne tik vien nulles, bet ar pamatīgu miljonos mērāmu mīnusa zīmi …
    Sile, kā varbūt pamanīji, tūlīt – 23. jūlijā aizpeldēs jenotveidīgajiem plānā galdiņa urbējiem. Ne jau velti viņu rindās tāda histērija tagad valda … :)))

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Kā T Ā var būt?! > kkristaps 13.07.2011. 11.09

    Ha-ha-ha! Bandīts pārmet dakterim divkosību!:)))
    Kurmīt, Tu aizmirsi pieminēt Šlesera zivju kontrabandas ,,biznesu”, ar kuru viņš ,,pacēlās”, bet kuram, ak vai, bija jau iestājies noilgums… ;)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > kkristaps 13.07.2011. 11.19

    Vai varētu lūdzu sīkāk? Kas par zivju biznesu – pirmā dzirdēšana. Un kā visur, pat guļamistabā ielīst spējīgais Lapsa šo aktuālo informāciju ir palaidis garām? … :)))

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 13.07.2011. 11.39

    Kurmītis. Kas par zivju biznesu – pirmā dzirdēšana.
    ___________________
    Tad jau tev, nabadziņ, nav tikai apgrūtināta redze, bet arī dzirde? Droši vien nekā nebūsi dzirdējis arī par grunstgabalu zem Swedbakas, Latvijas pastu, AirBaltic, Šlesera – Koziola tandēmu Rīgas ostā? Kā sutka esi bijis, tā palicis:))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kkristaps 13.07.2011. 12.04

    Un zemi zem Alfas? Kuru “dalot” divu grupējumu bandīti pat šaujamierochus pielietoja.
    :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > kkristaps 13.07.2011. 12.06

    >> lno

    Neesmu gan dzirdējis. Vai varētu lūdzu sīkāk šo te savu murgu atšifrējumu? Par katru no tiem.
    Zini, kāda ir vislabāka metode meļu un sūdabrāļu atmaskošanai – palūgt, lai viņi pamato savas samazgas un tenkas. Tev tagad tiek dota lieliska iespēja – konkrēti par katru tevis pieminēto gadijumu. Gaidu ar nepacietību. Man tagad pusdienu pauze – kāda stundiņa, tā ka vari neasteigties un pastrādāt rūpīgi … :)

    P.S. un deram, ka tu tūlīt pat sāksi meklēt ieganstus, lai notītos un izpsruktu cauri bez savu murgojumu pamatošanas. Tas ir parastais visādu meļu un pērkamo skribentu paņēmiens.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 13.07.2011. 12.20

    Kurmītis. He, he, gribēji gan!:) Es nu apkalpošu katru Šlesera pajoliņu. Tādi murgi var rādīties tikai slimam kurmim:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > kkristaps 13.07.2011. 13.50

    >> lno

    Nu redz. Pagāja pat vairāk nekā stunda. Un, kā jau prognozēju, tu nevienu faktu vai argumentu saviem apmelojumiem nespēji nosaukt. Es zināju, ka tā būs vēl pirms tu sāki par to domāt … neba nu pirmo gadiņu iznāk “komunicēt” ar hunveibiniem … :)

    Kāds skaists, lielisks jenotu un visas jūsu muldoņu-hunveibinu-kordziedātāju-samazgu-metēju un zemisku citu apdirsēju morāles un „politiskās cīņas” paraudziņš. Kad vienīgais, ko mākat, ir gļēvi vēkšķēt no patrepes. Melot, fabricēt kompromatus par konkurentiem, izdomāt neesošus pārkāpumus, no pirksta izzīstas pasaciņas, stāstīt nepatiesību un cerēt, ka naivākie un stulbākie vēlētāji kaut daļēji noticēs, kaut daļēji sāks šaubīties, uzķersies uz plikā makšķerāķa … tad par to jums Šoroša onkulītis tik labi maksā, ko ? Par nelietīgu un cinisku melošanu? Tā ir tā jūsu „godīgā” politika ?? Cīņa par „tiesisku” valsti ? Prasta zākāšanās ??
    Un tas ir tas galvenais rīks, kā cerat arī turpmāk noturēties pie varas ?
    … nožēlojami …
    … un nav nekāds brīnums, ka tik cītīgi kalpojat starptautiskiem blēžiem un oligarhiem. Jo tā ir jūsu vienīgā indulgence un kaut ne kāda cerība izsprukt no šīs valssts sveikā ar veselu ādu tad, kad tautai pieleks, cik ciniski un ņirdzīgi tā ir tikusi muļķota šos gadus, kā ir tikusi izmantota tās lētticība, kā aiz smukiem saukļiem ir slēpusies zagļu un valsts izlaupītāju banda, kuras vienīgais uzdevums jau no sākta gala ir bijis attīrīt politiskās spēles laukumu no vietējiem uzņēmējiem, kuri var kavēt starptautiskajiem bandītiem netraucēti izlaupīt valsti …

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Kārlis Dūmiņš 13.07.2011. 10.05

Norakstītiem buldozeriem ir arī viedoklis?

+8
-1
Atbildēt

0

marisgrinbergs 13.07.2011. 09.49

“Nedrīkst lokomotīvēm būt,” teica nīkulīgais bānītis vienai no Latvijas personībām, kas ar savu darbību negribot ir kļuvusi par lokomotīvi… Nīkulīgais bānītis noteikti pašļupstēs vēl.

+4
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam