Lieliska ideja • IR.lv

Lieliska ideja

32
NULL
Ernests Kļaviņš

Komentāri (32)

nomale 09.03.2017. 12.56

Kad valstī visos atbildīgajos amatos salikti “lielākie kretīni” …

+12
-1
Atbildēt

3

    robotron > 09.03.2017. 16.03

    …kuri nolaiduši valsti līdz kliņķim un pēc tam aizlaižas uz Briseli.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 09.03.2017. 17.09

    ————

    Apķērīgākie sapratīs, kurš te komandē parādi.

    “Mašīna strādā.” Pēteris Strautiņš.

    http://uk.itvnet.lv/article/financenet/474809.jpg

    http://www.irlv.lv/2017/3/8/masina-strada

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 12.03.2017. 20.49

    Izrādās, ka P.Strautiņš nav ekonomists, bet žurnālists – politologs. Andris Vilks ģeogrāfs. Strautiņš nu ir nobloķējis twitorā visus, kuri viņam iebilst.Interesanti, kādas viņam bija sekmes matemātikā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Absints 10.03.2017. 11.28

Viens no iemesliem, kāpēc ir jāmaksā nodokļi, ir valsts nodrošinātas vecumdienas. Es principiālai atbalstīju Dombrovsks un Vilka reformas Latvijas izvešanai no krīzes, un dzīve pierādīja, ka viņiem bija taisnība, izņemot vienu – pensiju aiztikšanu. Jo tikko tas notiek, tā pastiprinās jautājums – a kāpēc man maksāt? Maksāju nodokļus, bet bezmaksas medicīnas aprūpe mums ir šausmīgi dārga, maksāju nodokļus, bet ceļu policisti mani aplaupa, maksāju nodokļu, bet izglītības kvalitāte bērniem paliek sliktāka ar katru gadu, maksāju nodokļus, bet iegūstu Kaimiņu, Parādānieku, Bondaru, Iesalnieku, Sudrabu un citus klaunus, kas spējīgi uztaisīt kvotu nakti, ne risināt Latvijai svarīgas problēmas Maksāju nodokļus pensijai, bet man atņem pat to. Kāpēc man maksāt?

Pensiju fonds ir valsts svētā govs. To nedrīkst aiztikt ne pie kādiem nosacījumiem,

Ja to darīs, stipri augs ēnu ekonomika…

Līdzekļus var ņemt no tām nozarēm, kuru finansējums ir virs vidējā rādītāja Eiropā (piemēram, Izglītība, mēs tērējam ap 15% no budžeta, kamēr Eiropā vidēji ap 10%)

Tas gan nozīmētu šo nozaru sakārtošanu, kas gan, vismaz šīs Saeimas laikā, neizskatās reāli

+10
-2
Atbildēt

6

    edge_indran > 10.03.2017. 19.47

    —————

    Jūsu paaudze ASV līmeni nesasniegs. Ak, vai, cik žēl? Vēl cerat ar “komunisma rēgu” iebaidēt nākamo paaudzi?

    In October 2013, the incarceration rate of the United States of America was the highest in the world, at 716 per 100,000 of the national population.(..)

    In 2016, the Prison Policy Initiative estimated that in the United States that about 2,298,300 people were incarcerated in the United States, of which about 1,351,000 people were in state prison, 646,000 in local jails, 211,000 in federal prisons, 34,000 in youth correctional facilities, 33,000 in immigration detention camps, 14,000 in territorial prisons, 5,500 in civil commitment, 2,400 in Indian country jails, and 1,400 in United States military prisons.[4]

    http://www.zevin.com/images/Rise%20in%20incarceration%20rate.png

    https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_incarceration_rate

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 10.03.2017. 12.36

    —————

    “….nedrīkst nonicināt nacionālās valstis, ka Latvijā, kā rāda Satversmes preambula, ir jābūt savām vērtībām, ka pie mums pārlieku ir uzplaucis tehnokrātisms, birokrātija, patērētājsabiedrība.” LV portālam: MAIJA KŪLE, filozofe, 27.01.2016.

    =====================================================================================

    “Svētā govs”, svētā vientiesība, Satversme ar preambulu utt., utml., līdz kamēr pienāk force majeure* ( nepārvarami apstākļi ), kad jautājumus vairs nav jēgas uzdot.

    http://biblelight.net/tower-painting-parliament.jpg

    *Definīcija: Ārkārtēji nenovēršami apstākļi, kuru dēļ nav iespējams pildīt līgumsaistības, kā rezultātā viens līgumpartneris rada zaudējumus otram. Juridiskajā praksē Δ jēdziens nav stingri formulēts, tie varētu būt: kari, revolūcijas, streiki, zemestrīces u. c.; tomēr par Δ nav uzskatāmi ar tirgus konjunktūras izmaiņām saistītie apstākļi. (Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. — R., Zinātne, 2000)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 12.03.2017. 21.10

    Es principiālai atbalstīju Dombrovsks un Vilka reformas Latvijas izvešanai no krīzes,

    ——-

    Kādas reformas??? Pus algas atņemšana skolotājiem, policistiem u.c. un 100 miljonu uzdavināšana biodegvielas miljonāriem (tajā skaitā 3A) ir reforma?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > 10.03.2017. 16.13

    uz J.Biotopu. Te man ir salīdzinājums “No netīra avota tīru ūdeni nepasmelsi”. Piekrītu Jums – deputāti nāk no mūsu vidus, nav iesūtītu no Krievijas, Amerikas, nav nokrituši no Marsa un ir mūsu pašu rokām ievēlēti. “Katra tauta ir pelnījusi tādus karaļus kādi tai ir” – kā “mazie cilvēki” atpērkamies no ceļu policista, maksājam ķešā dakterim, un lamājam valsti. Kļūstot par “lielajiem”- ņemam paši un citi jau lamā mūs Man vienīgais skaidrojums un daļējs attaisnojums – tās ir smagākās okupācijas sekas , divkosība, zagšana ir 50 gadu krievu okupācijas rezultāts, kas iedzīts mūs galvās, un ko vēl neesam pārvarējuši.

    Un tāpēc neesam, gudrie, čaklie un godīgie latvju bāleliņi, kā gribētos domāt. Komunisti ir mūs tā sakropļojoši, ka esam viena no noziedzīgākajām tautām Eiropā (otrajā vietā aiz leišiem).

    Mūsu paaudze vaļā no tā netiks. Mūsu bērni – varbūt

    Un konkrētāk – jā, nodokļi nav tieši saistīti ar vēlēšanām.. Bet ir saitīti ar valsts pārvaldes uzturēšanu. Un arī ar to, ka lēmums par 80 eiro vērtajām Rāmuļu skolas durvīm, par ko lēma Saeimas deputāti kvotu naktī, nodokļu maksātājiem izmaksāja ap 3000 eiro. Tāpēc es, maksājot nodokļus, gribu redzēt institūciju, kas domā, lemj par valsti.

    Ja jau nodokļu maksātāji Latvijā ir tik bagāti, ka nepilniem 2 miljoniem cilvēku (Londonas priekšpilsēta) var atļauties uzturēt atsevišķu pārvaldi, tad gribētos to redzēt kvalitatīvu

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > 10.03.2017. 15.51

    Ķīps – piekrītu visam, tikai ne par Kaimiņiem un citiem Parādniekiem. Viņus ievēl sirdsgudra tauta neatkarīgi no tā, vai es maksāju nodokļus. Un ievēlēs nākošos, un nebeigs brīnīties un lamāt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > 10.03.2017. 21.48

    edge_indran

    Peksis visus dikti baida

    Nākotnē tik sū.. gaida

    Patiesībā viss ir tā

    Peksi tik tie sagaida.

    Nesanāks tam komunisms,

    Koloradas nesanāks…

    MIGi nelidos uz Rīgu

    Nākamjās brīvdienās…

    Tikai Viamanpeksis te,

    Krievus sauks kā vālodze…

    http://dabasdati.lv/site/img/pub/1/3/92/l1404289397.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 10.03.2017. 19.26

Varbūt, ne tik daudz okupācijas sekas, kā mentalitātes īpatnības?

Okupēta bija gan Lietuva, gan Igaunija, un tur, tomēr, viss notiek nedaudz savādāk.

Jo arī tā okupācija katrā valstī izpaudās nedaudz savādāk, ne Igaunijā, ne Lietuvā bez valodas zināšanām neko daudz iesākt nevarēja, tāpat ne igauņi, ne leiši neatdeva visu savu pārtiku Krievijai, latvieši autobusiem brauca iepirkties uz Lietuvu.

Kaut, okupācijas sekaas kā universals attaisnojums visam, saprotams, ārkārtīgi izdevīgs, uz to var novelt visu, mēs redz, paši tādi balti un pūkaini.

+5
-2
Atbildēt

10

    edge_indran > dzeris49 10.03.2017. 19.53

    —————–

    Ar autobusiem uz Lietuvu vairs nebrauc. “Progress” acīmredzams…

    https://www.youtube.com/watch?v=3pCV41Pzego

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 11.03.2017. 00.17

    —————

    Visu cieņu.

    Gido Kokars (dzimis 1921. gada 17. augustā Gulbenē, miris 2017. gada 9. martā) bija latviešu diriģents. Viņa dvīņubrālis Imants (1921—2011) arī bija diriģents.

    1951. gadā viņš beidza Cēsu mūzikas vidusskolu, 1956. gadā — Latvijas Konservatorijas kordiriģēšanas klasi. Laikā no 1951. līdz 1958. gadam bija Rīgas Pedagoģiskā institūta pedagogs, diriģēja institūta jaukto kori “Daina”. Vēlāk G. Kokars diriģēja Rīgas radiorūpnīcas (RRR) vīru kori “Auseklis”, tautas kori “Daile”, Bauskas rajona skolotāju kori “Daina”, kamerkori “Ave Sol” (esot tā mākslinieks un direktors). Vairāku Vispārējo latviešu Dziesmu un Deju svētku virsdiriģents.

    Apbalvojumi un pagodinājumi

    Latvijas PSR Nopelniem bagātais mākslas darbinieks (1967)

    Latvijas PSR Tautas skatuves mākslinieks (1977)

    Triju Zvaigžņu ordenis, ceturtā šķira (1996)

    Ministru kabineta balva (2000)

    https://www.youtube.com/watch?v=N7aF_pEnGl8

    https://lv.wikipedia.org/wiki/Gido_Kokars

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 11.03.2017. 07.18

    edge_indran

    Pret mirušo tā kā ar cieņu vajadzētu izturēties. Viņš no tiesas daudz darījis savas tautas labā. Tādēļ, komunisma reliktam – edge_indranam, manā skatījumā, būtu jāliek mierā G. Kokaru. Un mums visiem būtu jāpaklusē un cieņā jānoliec galva šī dižā latvieša priekšā, nevis te jāapvazā viņa piemiņa…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 10.03.2017. 21.51

    edge_indran

    Dimiteru Kaspariņš

    Vecu sirdi līksmina

    Jo tas savās ziņģītēs

    Teic, cik slikta Latvija…

    Peksis labprāt klausās to,

    Kas to dziļi ielīksmo.

    Jo, lai sliktāk klātos mums,

    pekšiem tas ir ieguvums…

    http://previews.123rf.com/images/ljupco/ljupco1307/ljupco130700170/20827503-Sad-senior-man-waving-a-red-flag-and-showing-his-empty-pocket-isolated-on-white-background-Stock-Photo.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 10.03.2017. 20.56

    —————-

    Zīmīgs stāsts par “valdniekiem” Latvijā padomju laikā (romāns BrāliBrāli):

    “Gido Kokars bija zaudējis visu [1962], nācās piekrist. Ne darba, ne kora, nekā. Kaut mirsti nost.

    Taču tad viss pārmainījās. Bijušais kora Daina prezidents Visvaldis Branka atrada izeju. Jādibina jauns koris! Ko raudi? Tik lēti nepadosimies, teica Branka, rīkosimies ar padomju izmeklētajiem ieročiem padomju ietvaros. Neviens tev iebilst nedrīkstēs, tici. Branka bija atradis palīgus. Aizveda nomākto Gido pie diviem vīriem, kas pārmainīja visu turpmāko dzīvi. Kompānija smalka, un pirmajā mirklī Gido apstulba: viens no tiem šivermans, otrs – uzkalpojies komunists. Gido sākumā sašuta: “Branka, ko tu mani atvilki midzenī pie vilkiem?” Sēdi rāms, Branka pavēlēja.”

    https://www.youtube.com/watch?v=erEGJepc2fo

    https://www.diena.lv/raksts/kd/zinas/bralibrali-607597

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 10.03.2017. 20.05

    Džeri. Cilvēkiem patīk vienkāršot, Tikko ir kāds skaidrojums, “viss nostājas savās vietās”

    Jā, tā arī ir mentalitāte, tikai arī mentalitāte tautai mainās. Komunisti to ir stipri pabojājuši. Tas ir mans skaidrojums, subjektīvs, protams, ja jums ir cits – celiet galdā,varbūt tas ir pamatotāks..

    Man nāk mīnusi, vairums manām domām nepiekrīt, tik nez kāpēc neoponē, nekomentē neraksta, neargumentē. Kāpēc? Nevar viedokli nopamatot?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.03.2017. 14.44

    |Kīps – saprotams, mentalitāte ir tikai viens no faktoriem.

    Bet, nez kā gadījies, ka taisni latviešu mentalitāti tā okupācija traumējusi visvairāk, jo okupētas taču bija visas trīs Baltijas valstis?

    Varbūt, tā mentalitāte saistīta arī ar att. tautas vēsturi, Igaunijas un Lietuvas vēsture tomēr atšķiras no Latvijas vēstures, varbūt tāpēc, ka lietuviešu va;lstij daudz senākas tradīcijas, pie kam tā bija samērā kareivīga teritorija, pie tiem apmetās tikai ap 10% cittautiešu, neskatoties uz okupāciju un visu pārējo, un viņu līderi nekad nebija tik pērkami un bezatbildīgi savas tautas priekšā, kā bijušie un esošie Latvijas līderi un politiķi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 11.03.2017. 14.49

    dzeris49

    Nu, es tā kā samulsu. Labi! Leišiem vēsture atšķirīga, bet saknes mums ir gandrīz vienas un tās pašas. Bet kur tad igauņu lielā atšķirība? Kas tad viņu vēsturē ir bijis tik atšķirīgs?

    Vai nav tā, ka Latvijas teritorija ir vairāk karu skārta un arī vairāk industriaļizēta jau cariskās Krievijas laikos, jo bija ostas un tirdzniecības ceļi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 10.03.2017. 20.23

    ne Igaunijā, ne Lietuvā bez valodas zināšanām neko daudz iesākt nevarēja,

    —————–

    Aizvakar Viņķele (VIENOTĪBA) uzsvēra, ka latviešu valoda nav apdraudēta (lasi – navproblēmu vēl plašāk ieviest krievu valodu visur kur tik viena minoritāte vēlās)

    :::::::::::::

    tāpat ne igauņi, ne leiši neatdeva visu savu pārtiku

    ——-

    Latvijā (psr) nevaldīja latvieši, bet no krievijas ievesti vietvalži ar latviskie uzvārdiem. Beigās pat tādi aptrūkās, tad tika Krievijā tika atrasts “latvietis” Boriss Pugo.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 13.03.2017. 15.40

    Ulmaņlaikos lauku saimniecībās strādāja leišu un poļu imigranti, jo tur dzīves apstākļi tad bija sliktāki, Arī senais latviešu teiciens “tāds kā leišu nabags” nav bez pamata. Ja apmeklējat Sāremu, piemēram, tur visur priekšā ir saites ar Rīgu, Latviju. Stokholmā muzejos kā pirmā no Baltijads valstīm tiek minēta Latvija. Zinu arī, ka Latvijas tais laikos bija attīstītākā no visām Baltijas valstīm.

    Tā kā es nevaru teikt, ka tas ir genofondā iekšā bijis no laika gala. Domāju, ka Latviju tas vissmagāk skāra, ka tās ir smagākās sekas no tā, ka rusifikācija visvairāk notika Latvijā, Latvijā ienāca un joprojām ir visvairāk ekonomisko bēgļu no citām Padomju Savienības vietām. Citiem vārdiem sakot- zombēšana notika smagāk…

    Tā kā Jūs doma, ka tā tas ir no laika gala bijis, ka latvieši ir bijuši vislielākie kolaboranti, man nešķiet pamatota.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu