Ēlerte: Būtiska problēma Rīgā ir mākslīgi sadārdzināti pakalpojumi • IR.lv

Ēlerte: Būtiska problēma Rīgā ir mākslīgi sadārdzināti pakalpojumi

115
Rīgas domes deputāte Sarmīte Ēlerte (V). Foto: Ieva Čīka, LETA.

Kā citu satraucošu tendenci Ēlerte minēja to, ka Rīgā sarūk cilvēku skaits, kas acīmredzami liecina, ka dzīves kvalitāte galvaspilsētā nav pietiekama.

Būtiska problēma Rīgā ir mākslīgi sadārdzināti pakalpojumi, šādu viedokli šorīt LTV “Rīta panorāmā” pauda Rīgas domes opozīcijas deputāte Sarmīte Ēlerte (V), ziņo aģentūra LETA.

Mākslīgi sadārdzinot pakalpojumus lielos uzņēmumos, piemēram, “Rīgas satiksmē”, rodoties miljoni, kas, piemēram, aizplūst lojālai arodbiedrībai.

Kā citu satraucošu tendenci Ēlerte minēja to, ka Rīgā sarūk cilvēku skaits, kas acīmredzami liecina, ka dzīves kvalitāte galvaspilsētā nav pietiekama.

Tā saukto “kapu tramvaju” “Vienotība” neatbalsta, jo tas iecerēts uz galvaspilsētas rajonu, kas nebūt nav lielākais Rīgā. Skaidrs, ka šādu tramvaju grib attiecīgā rajona investors, taču lietderīgāk to būtu ierīkot uz Purvciemu, domā politiķe.

“Vienotības” Rīgas mēra amata kandidātu Vilni Ķirsi Ēlerte uzskata par ļoti labu izvēli, jo viņš ir jauns, bet jau ar labu pieredzi politikā. Viņa nepiekrīt, ka Ķirsis būtu neievērojams politiķis, kuram nav cerību konkurēt ar esošo Rīgas domes vadību.

Pati Ēlerte vēlēšanās vairs nekandidēs, jo vēlas politiku pavērot no malas. “Ir daudz neizlasītu un daudz neuzrakstītu lietu,” piebilda domniece.

Komentāri (115)

Es 31.01.2017. 13.07

Starp citu, komunālie maksājumi ir viena izcila barotne partijām un valsts budžetam. Šajā “fiskālajā telpā” veiksmīgi darbojas visādi “namu pārvaldnieki” un RŪdeņi, kas visi kā viens ir faktiski monopolisti, bet elektrības maksājumi ir vieta, kur iekasēt gan papildus nodoklīti Nac. Bibliotēkai, gan budžeta lāpīšanai, gan TEC II otrajai kārtai, gan vēja parkiem un HESiem foreļupēs…

+10
-1
Atbildēt

52

    robotron > Es 31.01.2017. 14.14

    Valdis

    tad magma “uzdvesīs” cik man tik arī jums…

    Tas ir pilnīgi izslēgts, jo mēs, 16 marta atzīmētāji un jūs, 9. maija svinētāji, esam pretējās frontes pusēs. Tramps būs jūsu lielākais murgs, pēc Reigana.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 13.50

    Valdis

    Drīz sajutīsi magmas dvesmu.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 13.44

    Skaisle

    bet – kur tad tās masas , kas Tev sekos ?

    4-5% marginālu latviešu tautu un valsti nīstošu padibeņu, kas atbalsta Vienotību. Vairāk nesanāks.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 13.42

    Valdis

    Labi nes! Labi :)

    Seko līdzi notikumiem ASV un sapratīsi, ka zeme verās vaļā.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 14.33

    Valdis

    Bet man nav svētku nevienā no datumiem

    Tur jau tā nolādēto staļinistu, kononoviešu, kolorado lenteņu, nelaime, ka iedomājušies, ka latvieši svin 16. martu, līdzīgi, kā jūs savās cūciskās dzīrēs Karātavu laukumā 9. maijā. Krieviem līdzi aizmuka tikai tie, uz kuru rokām bija “Baigā gadā” noslepkavoto latviešu asinis, latvieši, tai skaitā mani vecāki un visi radinieki pēc vācu atbrīvotāju ierašanās pārstāja dzīvot mūžīgās bailēs.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 13.30

    Valdis

    Tavējiem, SC sugasbrāļiem un paģeļņikiem: kremļa maukām, čekas kājslauķiem, zagļiem, kolorādiem un pederastiem, kuri apzog valsti, nav tādu lozungu. Kā tevi, nelieti, latviešu zeme vēl nes?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 14.54

    Skaisle

    un kamēr naciķi turēs savās rokās tiesu sistēmas dzīslās

    Kamēr saskaņieši rīs no ĀM un IeM silēm, kur graut valsts prestižu un lobēt organizēto noziedzību… Kāpēc tavējie, prokremliskie koprofāgi, kā terjeri ar zobiem tur ieķērušies, bet ne par ko negrib sev tieslietas?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Es 31.01.2017. 13.49

    Nuja,tā viš i,kad savējo zagļu partijai vara sāk slīdēt no rokām ārā,tad vajag sākt visas partijas saukt par zagļiem,lai konkurentus varētu gremdēt līdz,pareiza taktika.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 15.36

    Valdis

    Būtu kaut vai tik izrādījis pretošanos

    Viņa mūža piemineklis jau ir, ka freibergas, zatļeri, dombrovski, pabriki, straujumas, rinkēviči un kozlovski nepievienoja Latviju PSRS vēl kādā 1936. gadā. To, ka viņš tiem pēc 1934.15.05. izrādīja nepelnītu žēlastību, “Baigā gadā” izmaksāja daudzu tūkstošu latviešu dzīvību.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 31.01.2017. 18.01

    Valdi

    Kas jums ir pret Latvijas valsts dibinātāju Ulmani?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 31.01.2017. 22.06

    Valdis

    Nu, tāds kā joks esat! Kur 1936.g bija visa uzskaitīto cilvēku plejāde?

    Tapat Latvijā, kā sūdi pa āliņgi vandījās, kaut arī tiem bija jābūt pie Ļeņina, vai vismaz kūdras purvā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 31.01.2017. 15.40

    Godmaņa apsargi arī varēja izrādīt pretošanos 1991. gada augustā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 31.01.2017. 17.45

    Kas jums ar tiem apsargiem.

    ——

    Esmu vīlies, ka nepretojās,vismaz kādu pusstundiņu. Jūs tak tolaik jau bijāt dzimis. Tiešām neko neatceraties?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.49

    … un pasaukāt citus savā vārdā, kā to dara naciķe skaisle?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 13.40

    nu Tu Valdi,kā tāds – pat nezinu – dekabrists vai jaunais Marats – piekrītu , bet – kur tad tās masas , kas Tev sekos ?

    gotiņtēvs arī – nokliedzās , plinte krūmos un pats mežā iekšā

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 15.14

    nē, Latvija ka reiz nebija neitrāla valsts – bet tieši ulmaņa pārdošanās dēļ staļinam nenoslēdz līgumus ne ar Poliju, ne Zviedriju

    Tā vietā atvēra Latviju psrs kara bāzēm

    nelieti, neiedrošinies viltot vēsturi !

    Somi – elle un indija – viņi zaudēja 10% no savas teritorijas, viņi zaudēja cilvēkus, bet viņi saglabāja pašcieņu, lepnumu savai tautai uz mūžīgiem laikiem –

    tas ir -Somija bija kā lapsa, kas pati nograuž mednieku lamatās iespiestu kāju, toties paliek dzīva un brīva

    tu to saproti vai nē?!!!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.45

    nu tas ir bezcerīgi – par omunālajiem maksājumiem – jo – lietas būtība ir īsa un konkrēta- mēs neesam tiesiska valsts un kamēr naciķi turēs savās rokās tiesu sistēmas dzīslās – valstij neelpot – tā jau ir zilu gīmi

    tāpēc labāk padauzīties , izlamāties, izsmieties utt

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.35

    ak ,gt – tu kā pietuka krusts – pāris vārdos visu universu aptvēri – mans varonis – esi un paliec , bet tikai klausi mani lūdzu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.33

    Valdi, bingo !

    No manas puses piebilde, mans onkulis legionārs teica tā, ka viņš gāja karot leģionā pret krieviem, jo Latvijas armija bija iznīcināta. Un vēl vinš teica, ka krievi viņam dzīvi izpostīja.

    Bet – lasīju Janovski – apraudājos. Stāstu savai paziņai,cik ļoti jūtu līdzi Janovska varoņiem, bet ,ka vienlaicīgi man ir dusmas par viņu gļēvumu. Nu gandrīz sāk raudāt paziņa – tā esot Rietumu nodevība, ka Latvija tika krieviem

    Es sadusmojos – saku nē – tā ir Ulmaņa urrāpatriotu atbildība , ka Latviju o iegrūda staļina rokās

    Visas tautas ar asinīm cīnījušās par savu Dzimteni – tā tikai latvieši domā, ka visiem citiem jābūt atbildīgiem un vainīgiem par mūsu ciešanām

    Bet tā nav-

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.22

    gt – tu atkal mans varonis esi !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.55

    nu pagaidi mīļais gt – tu te nebrauc pa vēsturi kā ar vējadēli pa viļņiem

    Somi necīnījās līdz galam ? Kā necīnījās ? Vai tad necīnījās kopā ar vācu nacistiem pret PSRS ?

    Rumāni necīnījās?

    Un kā bija ar līgumiem kādi bija Čehijai un AUSTRIJAI ar ranciju un AK?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 13.22

    Valdi, es saku, ka barotne partijām ir viss.

    Pavēro politiķus, amatpersonas – pārēdušies …

    Pastaigā pa pieņemšanām – deputāti un ierēdņi rindā pie furšetiem , paskaties medijos bildes par pirmizrādēm – atkal tie paši politiķi -haļavščiki –

    skumji par to –

    Bet nu labi –

    Rīgas Laikā ir Ījaba raksts – ka nedrīkst sludināt, ka viss ir slikti , ka visi politiķi ir slikti, jo !!! – variantu jau nav – kur ņemt ko labāku ?

    Apjukums – tas ir tas mazākais , kā es varu savas sajūtas raksturot

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 15.24

    Skaisle

    Par % nestrīdēšos, jo neesmu pats rēķinājis. Lietoju to, ko esmu dzirdējis no LU vēsturniekiem. Somiju staļina armija sakāva, bet asiņainais ūsainis izlēma slēgt miera līgumu nevis visu okupēt, jo baidījās atlikušo rietumvalstu reakcijas. Par to, ka somi malači, šaubu nav! Bet Latvija šādu uzvaru izcīnīt nevarēja. Ko gan Ulmanis varēja, nevis parakstīt visus Višinska sagatavotos papīrus par kirhenšteina iecelšanu un Saeimas vēlēšanām. Būtu kaut vai tik izrādījis pretošanos, nevis radiofonā teicis savus slavenos vārdus par draudzīgas valsts karaspēku…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 15.07

    Somi 1940. gadā noslēdza mieru. Arī rumāņi tajā pašā gadā pacieta Besarābijas zaudējumu. Vāciešiem tobrīd bija aizņemtas rokas rietumos un neko viņi nebūtu varējuši nevienam palīdzēt, un vispār, kuram vajag tādus palīgus?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 15.05

    Mīļumiņ, pirmkārt, Latvija bija neitrāla valsts. Otrkārt, Francija 1940. gada jūnijā bija karu zaudējusi pusokupēta teritorija, bet briti paši gaidīja vācu desantu. Tik daudz par vēja dēļiem vēsturē :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 14.49

    Skaisle

    lai komunālie iesālās,

    mums te ir lietas svarīgas,

    kurš kurā pusē karojot,

    Ir tautas spēku vairojis.. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.44

    Ja krievu skolas kādam ir Staļingrada, tad arī komunālie var būt Volhova :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 23.17

    Kur jābūt naida kurinātājam robotronam?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 19.50

    Latvija bija neitrāla valsts, tu histēriskais bābieti :D Neitrālas valsts statuss nav pretrunā ar citas valsts spēku izvietošanu šajā valstī, bet vispār stāsts nav par bāzēm. Stāsts ir par to, ka PSRS izmantoja šo bāzu līgumu kā aizsegu Latvijas iznīcināšanai.

    Savukārt somiem paveicās, ka 1941. gada vasarā austrumu fronte sāka strauji velties uz austrumiem. Ja tas nenotiktu, padomju 10. mehanizētais korpuss, kas atradās pie somu robežas, būtu paņēmis Helsinkus ātrāk nekā Helsinkos saprastu, kas par lietu.

    Un vēl. Krievfašistu propagandai mēs tāpat būtu sliktie – gan tie, kas karoja ar vācu ieroci karā, gan tie, kas karoja paši ar savu ieroci mežā pēc kara, gan tie, kas aizbēga, gan tie, kas necīnījās. Vienīgais, ko var izdarīt – kriminalizēt visus krievfašistu mēģinājumus attaisnot Latvijas kupāciju, līdzīgi kā jau sen ir kriminalizēti mēģinājumi attaisnot vācu okupantu noziegumus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 15.13

    Gotinjteev

    Ir tāda laba somu filma “Rukajarven Tie” par to karu. Ja sanāk, paskaties. Tev patiks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.40

    Visas nav cīnījušās. Austrieši 1938. gadā necīnījās, tāpat kā čehi 1938. un 1939. gadā. Tikai neviens nemēģina anšlusā vainot austriešus, jo riskē dabūt uz pieres nenomazgājamu etiķeti ”neonacists un Nirnbergas sprieduma revidētājs”. Kas vēl necīnījās? Rumāņi, zaudējot Besarābiju, nesāka svēto karu līdz pēdējam dzīvajam rumānim, bet klusi pārgāja vācu pusē un gaidīja atmaksas dienu. Dāņi vispār cīnījās, bet kara līdz pēdējam dzīvajam dānim nebija, tāpat kā nebija mājsaimnieču ar Molotova kokteiļiem, kas aizstāvētu Kopenhāgenu līdz pēdējai dzīvajai mājsaimniecei. Pat varonīgie somi neturējās līdz pēdējam dzīvajam somam, bet noslēdza mieru. Visās šajās agresijās vaino tikai agresorus. Kāpēc ar Latviju un 1940. gadu ir citādi?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 15.06

    Skaisle

    Somi cīnijās un zaudēja. Zaudēja cilvēkus un 1/3 teritorijas. Un, ja staļinam nebūtu bail, ka Čerčils un Rūzvelts var saniknoties, pievienotu visu Somiju savai padumjai impērijai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 19.47

    Karā neeksistē ”tikai pretošanas izrādīšana”. Pretinieks uz šo ”izrādīšanu” atbildētu ar pavisam nopietni domātu pretuguni uz iznīcināšanu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.33

    Sēž un strīdas galvā sisti –

    Kurš bij likts uz kuru listi?

    Kuri taisnie, kuri greizie,

    Pareizie un nepareizie?

    Viņi visi ir tur augšā

    Karavīru debesīs –

    Tur, kur pavasara vēji

    Kaķa lāstus nenesīs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.23

    pamatīgi sadevi robotronam – iesper viņam vēlreiz – riktīgi stipri!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 13.14

    Tas varētu izskaidrot, kāpēc mūsu komunālie absolūtos skaitļos ir dārgāki nekā Rietumeiropā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.35

    Ar ko viena okupācijas režīma pielūdzēja robotrona cūciskie komentāri labāki par otra okupācijas režīma fanu cūciskajām dzīrēm?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 14.53

    gotinjteev,

    Nu, kaut kas traks kā jūs te abi ņemās, vai zin! Kas nu Skaisle par naciķi?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 13.43

    Skaisle

    Paldies tev!

    Es nederu par Maratu, jo esmu pārticis cilvēks kas pats sev darba devējs. Aiz tādiem tauta neiet.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 18.07

    andrej,

    Pret valsts dibinātāju Ulmani – cieņa, bet pret demokrātijas iznīcinātāju un valsts nodevēju staļinam – nicinājums.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 13.59

    robotron

    Ceru, ka apturēs trampapmpiņu, pirms vēl magmas dvesma sasniegs mani. Bet, ja neapturēs, tad magma “uzdvesīs” cik man tik arī jums…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 13.32

    robotron

    Labi nes! Labi :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 14.38

    Re, kur fiksi nonācām līdz 16/03 – 09/05 sarunā par komunālajiem maksājumiem!!!! Paši kā tādi politiķi taisām deviācijas ;)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 17.55

    andrej,

    Un “viņu nepretošānās” ir radījusi tik nopietnu psiholoģisko traumu, lai jautājumu cilātu vai ik mīļu brīdi? Nu, ja tas ir tik izšķiroši svarīgi, mēģiniet tikt pie J. Vectirāna un apjautājieties par šo lietu…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 15.59

    andrej

    Kas jums ar tiem apsargiem par rēķiniem? Nu jau 2. reizi izpuriniet tos, kā trumpja kārti no piederknes pie galda, uz kura domino spēlē….

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 15.41

    robotron

    Nu, tāds kā joks esat! Kur 1936.g bija visa uzskaitīto cilvēku plejāde? Kāds tam visam sakars? Vai arī to cilvēku uzskaitīšana ir tāds kā gleznotāja paraksts zem kārtējā šedevra?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 13.34

    Skaisle

    Politika ir viss. Un partijas barojas no visa. Kā jau es te rakstīju, ir jālikvidē iespēja par naudu nopirkt vietu varā, jāizbeidz politiskās reklāmas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 14.45

    Ikkatrs no okupantiem veidoja idejisko bāzi, lai vervētu sev lielgabalgaļu. Lai ko arī nestāstīja cilvēkiem – par žīdu komunistu sazvērestību vai Deutschchland ueber alles… vai par dižās taisnības valsti un lielās krievu tautas brālīgo mīlu pret sīkajām tautiņām pie Baltijas jūras… Šie stāsti rada dzirdīgas ausis. Un, ja nerada, tad jau pietika ar ādas mēteļos tērptajiem zilfuražkiem NKVD vīriem vai bleķvēderiem šucmaņiem, kuri tvarstija iesaucamā vecuma vīriešus uz ielām. Kādus tur vīriešus – pusaugu puikas gaisa izpalīgiem. Tagad viņiem piemiņas akmens pie Māras dīķa. Kas mēs esam – latvieši- lievaru spēlēs? Tikai mazvērtīga lielgabalgaļa…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 13.46

    robotron

    Es sekoju. Bet, par laimi man, Latvijas zeme vēl vaļā neveras. Vēl tikai tur tālumā trampampiņš atstrādā nezinu ko, Rosņeft akcijas, Krievzemes banku kredītus…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 13.24

    gotinjteev

    Varētu gan. Vai vismaz veicināt cilvēku vēlmi noskaidrot, kapēc jāmaksā vairāk… Kapēc degviela pie mums ir dārgāka kā Lietuvā, kaut gan LT degvielā ir ietverts ceļu nodoklis, bet LV nav. Kapēc elektrība mums ir dārgāka…

    Ir tik daudz “kapēc”, kurus būtu jāuzdod politiķiem, bet kurus neuzdodam , jo, līdzko sākam to jautāt, mums gar acīm sāk ņirbināt karogus un kliegt ausīs – Latvieti, nepadodies!…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 31.01.2017. 14.26

    robotron

    Jums viss iekārtots vienkārši – 16. marts / 9. maijs… Bet man nav svētku nevienā no datumiem, jo manu valsti iznīcināja šo abu datumu autoru vienošanās. Un tas noveda pie tā, ka II Ziemassvētku kaujās Kurzemē brālis nošāva brāli, bet tēvu gūstā dēls paņēma. Mana Latvija zaudēja savu patstāvību jau WWII Sākumposmā un pārvērtās par citu karotāju darbību objektu. Un manas tautas jaunos pušus iesauca abu okupantu armijās un lika karot vienam pret otru.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 31.01.2017. 14.20

    robotrona lielākais murgs ir nespēja atšķirt savus murgus no realitātes, bet lielākais trūkums diskusijā – paradums ieslēgt skaļruni uz maksimālo un sākt strīdēties pašam ar sevi par 9. maiju, ko šajā tēmā neviens cits nepiemin. Un, protams, visi, kas nepiekrīt robotronam, ir 9. maija svinētāji un piedalījušies karadarbībā Doņeckā krievu pusē. Saukāšanās kā arguments liekas ļoti spēcīgs, jo ir iespējams ar vienu varenu bļāvienu pabeigt diskusiju – nolamāji citādi domājošos un iedomājies, ka esi visiem visu pierādījis. Trūkums šim argumentam – saukājoties un apmelojot tu nevienam neko nepierādi, tikai to, ka esi aprobežots ekstrēmists.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

zanE. 31.01.2017. 18.05

…ir saprotams, kāpēc neviens īsti negrib rauties pēc Rīgas atslēgām, jo…visi labi atceras 2008.gada notikumus, pēc trekno gadu uzdzīves kādam bija jānāk tukšā valsts kase saglābt…un lamāja ne jau tos, kuri valsti bija izsaimniekojuši, bet tos, kuri bija spiesti pieņemt nepopulārus lēmumus, lai valsti no bedres izvestu…

…trekni dzīvots šos gadus Rīgā, sagrābti milzu kredīti, noslēgti necaurspīdīgi līgumi ar nevienam nezināmiem līguma darbības termiņiem un nosacījumiem (Rīgas acs, Rīgas karte, Rīgas burbuļūdens, trolejbusu/tramvaju iepirkumi, mikroautobusu konkursi utt.)…kādi brīnumi atklāsies, kad slepenībā turētais nāks virspusē un kādam būs jāuzņemas atbildība, lai šo saimniecību sakārtotu, bet…to nevarēs, jo līgumu laušana draudēs ar miljoniem vērtām tiesvedībām…visos amatos un struktūrās salikti Ušakovam lojāli cilvēki, kuru nākotne pēc vēlēšanām varētu tikt apdraudēta, tie mierīgi sēdēs un noskatīsies, kā sabrūk viņu saulainā ikdiena?…protams, nē!…sāksies kurnēšana, protesti, destabilizēšana, kūdīšana un pretstāve…cik tur bija tūkstoši biedru Ušakova kabatas arodbiedrībā LABA?…

…kuram būs tā vēlme bāzt galvu cilpā pirms Saeimas vēlēšanām?…bet Ušakovam ir svarīgi noturēties pie varas līdz Saeimas vēlēšanām, bārstīties ar solījumiem un naudu, pārgriezt lentītes, uzsist uz pleca, jo galvenais un tālejošais mērķis ir uzvara Saeimas vēlēšanās…un tas, kas notiks ar Rīgas parādiem pēc 2018.gada – saskaņiešus mazāk interesēs…

…ja Ušakovs zaudēs pašvaldības vēlēšanās, viņš nekur nepazudīs, viņš būs ērtā opozīcijā no kuras diendienā atkārtos – redz, manas valdīšanas laikā rīdzinieki dzīvoja kā nieres taukos, šitie neko nejēdz…un būs dzirdīgas ausis, kas tam noticēs un atcerēsies Ušakova zelta laikus, tāpat kā Kalvīša treknos gadus…

…sliktākais, ka Ušakovs būs “uzvarētājs” abos gadījumos – gan saglabājot Rīgas atslēgas, gan gāzts no troņa, nonākot opozīcijā…vai pietiks gudro vēlētāju, kas to saprot – par to gan lielas šaubas…

+7
-3
Atbildēt

10

    robotron > zanE. 31.01.2017. 22.18

    zanE …

    Kāda situācijas analīze bija Rībenai, Kursītei un Buiķim, kuri steigšus pameta “Titāniku” tā pēdējā pieturā?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    robotron > zanE. 31.01.2017. 22.13

    Valdis

    Ušakova situāciju varētu vienīgi sabojāt palikšana pie varas Rīgā.

    Divpadsmit krēslos bija viens tēls, kurš zaga un par to briesmīgi kautrējās. Vienotības sugasbrālim, nabaga Ušakovam, paliekot pie varas Rīga, vēl kādus pāris simtus miljonu nāktos rīdziniekiem nozagt.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 01.02.2017. 11.28

    gontjaajevs nekādi nevar izlasīt frāzi ”Vienotība nav noformējusi koalīciju ar SC rakstiski,kaut arī izteikusi gatavību to izdarīt”.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 02.02.2017. 10.06

    Nekas vienotības vārdā man nav jāpaziņo,vienotības paziņojumu katrs,kas nav pārāk stulbs,var atrast internetā.Es arī nesaku,ka tāda koalīcija ir atklāti izveidota,bet,ja gatavība izveidot tādu koalīciju ir atklāti paziņota un to var atrast internetā,tad mums ir tiesības pieņemt,ka sadarbošanās notiek slepus no sabiedrības,un neviens mums par tādām domām pārmest nevar.Gribi atkal zaudēt diskusijā?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.02.2017. 19.50

    Ēriks nekādi nevar izlasīt frāzi ”Tā kā neesmu Vienotības preses pārstāvis, tad neesmu tiesīgs Vienotības vārdā izteikt paziņojumus, ko Vienotība ir gatava darīt un ko nē.”

    Tas pats kadrs arī nevar izlasīt frāzi ”Nekāda koalīcija ar SC nekad nav izveidota.”

    un vispār, baigi sen neesi norāvies pa virtuālo hļebalu? :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 31.01.2017. 20.06

    No katastrofāla notikuma glumiķis tiks vaļā… substance ūdenī negrimst :D Atliek mest nost.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > zanE. 01.02.2017. 11.10

    Izsmeloša analīze, izņemot vienu niansi: kur ir rūpes par Latvijas valsts likteni? Vai aicinājums pārtraukt Rīgas izsaimniekošanu un Latvijas valsts graušanu var uztvert tikai kā priekšvēlēšanu kampaņas lozungu nevis nopietnu politisku uzdevumu? Tik zemu savu tautiešu novērtējumu var sastapt tikai «krievu pasaules» aizstāvēju lokā. Šim novērtējumam arī ir attiecīgs velētāju atbalsts, jo viņi nav tik stulbi, kā jums šķiet.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 31.01.2017. 23.16

    analfabēts robotrons joprojām nav spējīgs izlasīt frāzi ”Vienotība nekad nav bijusi koalīcijā ar SC”?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 31.01.2017. 19.42

    …mjā…reti laba Ritas Evas Našenieces situācijas analīze…redz, kā ir – kad ļauži nonāk NA aizkulisēs un izbauda no kā tā nacionālā zupa tiek vārīta, tad saprātīgie vairs nespēj klusēt…atceros, cik R.E.N. bija toleranta, kad pārstāvēja NA un vadīja Saeimas priekšsēdētājas I.Mūrnieces biroju…

    …visu cieņu!…gan R.E.Našeniecei, gan tādiem kā Kalvis Apsītis…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > zanE. 31.01.2017. 18.16

    zanE

    Piekrītu 100%. https://www.facebook.com/Iveta.Buike/posts/464739037248006?__mref=message_bubble Ušakova situāciju varētu vienīgi sabojāt palikšana pie varas Rīgā un tad kāds katastrofāls notikums… Lai gan, kā redzējām ar Zolitudes Maxima, Ušakovam netrāpa pat brūkošs jumsts, zem kura tirgošanos atļauju parakstījis viņa tiešā padotībā esošais.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 31.01.2017. 14.51

Katrs, kas uz brāli šāvis,

Tautas spēkam plaukt ir ļāvis.

Bet, kas tēvu gūstā ņēmis –

Saules mūžu tautai lēmis!

+1
-2
Atbildēt

11

    robotron > Anonīms 31.01.2017. 14.57

    gotinjteevs

    Katrs, kas uz brāli šāvis

    Šāvis? Es brāli jau tikai par atbalstu Vienotībai noslīcinātu. Kaut gan, kas tad viņš man būtu par brāli?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    robotron > Anonīms 31.01.2017. 15.08

    Skaisle

    debess – robotron un māti tu ziepēs savārītu, bet tēvu sienā iemūrētu

    Pēc tam, kad mani vecāki bija vienu reizi nobalsojuši par Gorbunova “smuko frizūru” un Vienotības tikumiskiem priekštečiem, LC, es pārņēmu viņu balstiesības, tāpēc ziepju vārīšana un mūrēšana izpalika.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 14.59

    zini, gt – man sen sen neviens nav dzeju skaitījis – uzraksti man kaut ko – pacilājošu – zvēru – es tevi mīlēšu par to visu mūžu

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 15.18

    tu mani tā kā samulsināji gt , es kaut ko vairāk par zvaigžņoto debes un tautu dēliem un tautu meitām, dziedāšanu un dejošanu biju iedomājusies

    saullēkts jūras krastā – balta bura jūrā – ko saki par tādu virzienu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 15.03

    Tā tad būs mana pēdējā kauja,

    Lietus lāses pāri pozīcijām līs,

    Žēli bimbinās Kremļa torņa zvani –

    Staļins savējos taigā apbedīs.

    Bet, no kara kad pārnākšu mājās –

    Visiem kariem ir kādreiz jābeidzas –

    Tad es, mīļumiņ, xxxīšu tevi,

    Tā kā tagad xxxu kaujā naidniekus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 16.56

    Pie jūras krastā uguns kuras –

    Tur nodeg mazais zvejniekciems.

    Aiz apvāršņa jau pazūd kuģis

    Ar bārdainajiem vikingiem.

    Vēl nav ne tankkuģu, ne naftas

    Un jūrā zivis neindē.

    Vēl nav ne padomju, ne NATO.

    Cik mierīgi šai pasaulē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 17.09

    ak, asiņainie vikingi – bet tev mierīgi tādā pasaulē … nu nu gt – tu pretrunās kā upes krācēs esi iekritis

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 31.01.2017. 15.26

    kaktusi reti zied,

    lēni jo lēni aug… (G. Selga)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 15.11

    un arī protestēji pret sarkanbaltsarkanā karoga atjaunošanu kā mēģinājumu ģeletemizēt okupācijas režīmu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 15.02

    debess – robotron un māti tu ziepēs savārītu, bet tēvu sienā iemūrētu – nu to mēs zinam – nu aizveries , ej rij vienatnē visas savas necilvēcības

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 31.01.2017. 15.00

    Arāja komanda tavā personā ir zaudējusi ”lielisku” kadru. Kononova banda arī.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu