IR

Šekspīrs Kauguros 0

Māra Martinsona režisētā Romeo n' Džuljeta - agresijas karuselis
Romeo-media_large
Romeo n’ Džuljeta, Kino no 23.oktobra.
Publicitātes foto
Kristīne Simsone, Ir kinokritiķe 28.oktobris 2015 13:38

Režisors Māris Martinsons savā jaunākajā filmā Romeo n' Džuljeta par Latvijas divkopienu sabiedrības saspīlējumiem ir skarbs pret abām pusēm: latvju jaunieši, slīgstot bezdarbībā un uzpūtīgā pašpārliecībā, kaļ plānus emigrācijai uz Angliju, turpetim nostalģiskā ignorancē «iekonservējies» krievu kungs veģetē, nevēloties apgūt valsts valodu. Martinsons, ķerdamies pie sociāli neērtās etnisko konfliktu tēmas, par pamatu ņem slaveno Šekspīra traģēdiju, kaut gan saukt filmu par lugas ekranizāciju būtu pārspīlējums. Martinsona filma no kinopasaulē, šķiet, visvairāk pārceltās teātra klasikas aizgūst personāžu vārdus un stāsta galveno vadlīniju - attiecības starp diviem karojošu pušu jauniešiem. Mūsdienu vides un sociālās tematikas dēļ filma vairāk līdzinās kādam citam Šekspīra lugas kino «aizguvumam» - 1961.gada mūziklam Vestsaidas stāsts

  • Sveiciens!
    Lai tālāk lasītu šo rakstu, Jums jābūt drukātā vai elektroniskā žurnāla Ir abonentam.
    Abonentus laipni lūdzam ienākt.
    Ja vēl neesat Ir abonents, aicinām abonēt. Abonējot elektronisko žurnālu neatkarīgi no abonementa garuma, saņemsiet piekļuvi rakstam nekavējoši.

Pievienot viedokli →

Šonedēļ žurnālā